Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia va lansa la salonul auto de la Geneva modelul Logan MCV Stepway
Last Updated: Feb 24 2017 14:18, Started by
gabrolio
, Feb 22 2017 21:55
·
0
#1
Posted 22 February 2017 - 21:55
Stirea:
http://www.automarke...pway-75905.html http://www.digi24.ro...-stepway-674890 http://adevarul.ro/l...d8bd/index.html Va fi un "pseudo-cross", adica fara tractiune integrala cu principala noutate ca garda la sol va fi marita cu 5 cm si mici modificari de ordin estetic. Macar va avea disponibila si motorizarea de 1.2 Tce 115 CP de pe dokker sau cel de 125 CP de pe duster? Ce parere aveti, va avea cautare printre familisti? La noi depinde mult si de preturi... |
#2
Posted 22 February 2017 - 21:57
Noroc ca pun motoare subnutrite pe ele si iau greu viteza. Un motor mai puternic lipsea la loganul ala instabil si inalt care tremura din toate incheieturile cand ai viteza .
|
#3
Posted 22 February 2017 - 22:12
Nu va avea nimic de 125cp... ar fi prea mult pentru acest tip de masina si nu merita din punct de vedere financiar pentru producator, deoarece nu multi vor lua 1.2tce (mai ales ca ar avea un pret ridicat) la fel cum nu o sa puna nici dci-ul de 110cp.
Dci-ul de 90cp si tce-ul tot de 90cp sunt suficiente. |
#6
Posted 23 February 2017 - 09:25
O garda de 19 cm este un plus pentru o masina care circula pe drumurile din Romania.
|
#7
Posted 23 February 2017 - 11:15
Serafim606, on 22 februarie 2017 - 21:57, said:
Noroc ca pun motoare subnutrite pe ele si iau greu viteza. Un motor mai puternic lipsea la loganul ala instabil si inalt care tremura din toate incheieturile cand ai viteza . Dar cum forumistii exagereaza de multe ori......e ca telefonul fara fir. |
#8
Posted 23 February 2017 - 11:38
Grea boala asta cu cross-over, Jeep... Daca a ajuns si Mini sa faca cross-over atunci e clar, trebuiau sa faca RDG-istii Trabantu' jeep si polonezii Polski Fiat la fel. Nu am sa inteleg niciodata de ce ai da inca citeva mii euro pe o masina doar inaltata , cind foloseste acelasi sasiu ca una regular. Pe ce platesti diferenta 4 telescoape , 2 spoilere, plastice ornamentale. Exemplu: Opel astra vs Antara, Focus vs Kuga. Exceptind 4x4(si alea departe de 4x4 veritabil), variantele cross-over cu tractiune 2x iti iau banii la japca pe alea 4 telescoape mai inalte. Spatiul interior e acelasi, sasiul, nivel dotari... In cazul de fata , avem un MCV care vrea sa ascunda designul neinspirat prin ceva plastic si sa dea impresia de soliditate. Fail!
|
#9
Posted 23 February 2017 - 11:58
gabrolio, on 23 februarie 2017 - 08:44, said: Scuze, repostez: http://www.adras.ro/...nsiuni-mase.php |
#10
Posted 23 February 2017 - 13:59
corsa, on 23 februarie 2017 - 09:25, said:
O garda de 19 cm este un plus pentru o masina care circula pe drumurile din Romania. De ce mai e nevoie de inca 5cm? lbanias, on 23 februarie 2017 - 11:38, said:
Grea boala asta cu cross-over, Jeep... Daca a ajuns si Mini sa faca cross-over atunci e clar, trebuiau sa faca RDG-istii Trabantu' jeep si polonezii Polski Fiat la fel. Nu am sa inteleg niciodata de ce ai da inca citeva mii euro pe o masina doar inaltata , cind foloseste acelasi sasiu ca una regular. Pe ce platesti diferenta 4 telescoape , 2 spoilere, plastice ornamentale. Exemplu: Opel astra vs Antara, Focus vs Kuga. Exceptind 4x4(si alea departe de 4x4 veritabil), variantele cross-over cu tractiune 2x iti iau banii la japca pe alea 4 telescoape mai inalte. Spatiul interior e acelasi, sasiul, nivel dotari... In cazul de fata , avem un MCV care vrea sa ascunda designul neinspirat prin ceva plastic si sa dea impresia de soliditate. Fail! La ce gropi, borduri, zapada, sleauri de gheata sint in Ro, garda inalta ajuta f f mult. Am vazut multi cu Audi-uri si BMW-uri joase ramasi in zapada si Loganurile treceau pe langa ei. Coss-over cu ceva bucseraie intarita si garda la sol mai inalta? Perfect pt Ro |
|
#11
Posted 23 February 2017 - 14:38
#12
Posted 23 February 2017 - 21:48
corsa, on 23 februarie 2017 - 09:25, said:
O garda de 19 cm este un plus pentru o masina care circula pe drumurile din Romania. Iaca una proaspata, ieri noapte in Ramnicu Sarat(Buzau) http://stiridebuzau....sarat-2302.html Capture.JPG 147.83K 20 downloads |
#13
Posted 24 February 2017 - 08:04
Adi blondu, on 23 februarie 2017 - 11:15, said: Exagerezi mult.Probabil din auzite spui asta.Am Logan din 2016 1.5 dci 90cp si este foarte bine "legat",insonorizat si are cuplu foarte bun.E o masina ok ce te duce din punctul A in punctul B in bune conditii. Tu exagerezi... |
#15
Posted 24 February 2017 - 09:52
care este scopul acestei masini fara 4x4? adica de ce as lua-o in locul unui mcv?
|
|
#16
Posted 24 February 2017 - 11:06
Din acelasi motiv pentru care ai alege un SUV 4x2. Sau Sandero Stepway. Ah, ca nu ai alege tu, e alta discutie.
In alta ordine de idei, eu cred ca ar fi bine venita o varianta electrica a Daciei, cu pret de 15-20000 de euro. Da, stiu. Suna a SF. Dar tehnologia electrica este in continuare destul de scumpa. Pusa pe un low cost, ar face-o ceva mai accesibila. |
#17
Posted 24 February 2017 - 11:36
LauCalin, on 24 februarie 2017 - 11:06, said:
In alta ordine de idei, eu cred ca ar fi bine venita o varianta electrica a Daciei, cu pret de 15-20000 de euro. http://www.promotor....e-euro-14594000 http://www.auto-bild...tri-107970.html |
#18
Posted 24 February 2017 - 12:26
E in productia de serie? Se poate comanda la fel cum ai comanda un Zoe?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users