Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Garantie Emag aproape imposibil de realizat
#19
Posted 22 February 2017 - 21:31
XL700VA, on 22 februarie 2017 - 20:53, said:
Trebuie deconectata de la apa. A mea are furtunul de evacuare bagat intr-o teava de scurgere. Cum teava de scurgere era mai mare, treabă românească făcută de meseriași sadea. Edited by DaculScoril0, 22 February 2017 - 21:32. |
#20
Posted 22 February 2017 - 21:33
XL700VA, on 22 februarie 2017 - 21:23, said:
Bingo. Cel mai bun post. Multumesc mult. Problema ca si rezolvata. Am sunat la call center Arctic din linkul tau. Mi-au facut o programare si urmeaza sa ma contacteze un angajat de la service sa vada cand vine. La mine acasa. Sa am factura si certificatul de garantie. Uff si deja ma gandeam la cartoane ... Vezi cum il convingi p-ala la telefon sa nu te programeze peste 10 zile. Spui si tu ca ai copil mic, rufe multe, dai un suc si vine mai repede. |
#21
Posted 22 February 2017 - 21:42
LOL la mine a venit arctic acasa (echipa lor) si la frigider si la masina de spalat ! Fa-ti cont pe site-ul lor si adauga garantie noua, baga datele factura serial number etc dar intai suna la ei.
Edited by alexandruww2, 22 February 2017 - 21:51. |
#22
Posted 22 February 2017 - 21:58
XL700VA, on 22 februarie 2017 - 20:53, said:
Cum teava de scurgere era mai mare, instalatorul a fixat furtunul cu silicon sanitar (a bagat furtunul pe teava, si in locul ramas a bagat silicon). Instalator carpaci, exista adaptoare din cauciuc. XL700VA, on 22 februarie 2017 - 21:27, said:
Oricum mi se pare de rahat procedura celor de la Emag. Daca in locul meu era o batranica de 70 de ani? Sau o persoana operata de hernie de disc (care nu are voie sa ridice mai mult de 5 kg dupa operatie timp de 6 luni)? O punea sa ridice masina de spalat? Curierul singur nu se descurca. Folosea Forta . |
#23
Posted 22 February 2017 - 22:08
XL700VA, on 22 februarie 2017 - 20:53, said:
Care are vre 60 de kg. Iar curierul o vrea ambalata. in ce sa o ambalez eu? Raspuns: asta e procedura. Edited by andreic, 22 February 2017 - 22:08. |
#24
Posted 22 February 2017 - 22:57
TruculMagic, on 22 februarie 2017 - 21:18, said:
Pai si ce ai vrea sa faca ? Ganditi un pic ? Vreti sa vina curierul cu inca 10 ajutoare sa iti ridice tie masina de spalat ? Chiar esti culmea. Daca esti curier, trebuie sa poti ridica 500kg... ca altfel nu te angajeaza sau cum ? Poate clientul nu poate sa ridice acea greutate...scrie undeva ca trebuie sa i incarce produsul din casa in masina curierului? Oricum din start procedura este ca sa ti bagi p... in ea de garantie, gandita cu cap de emag pentru ei. |
#25
Posted 22 February 2017 - 23:23
Eu cand am avut problema cu masina de spalat (tot Arctic), dar iesita din garantie am sunat frumos la call center Arctic si mi-a trimis tehnicianul acasa. Daca ar fi fost in garantie trebuia sa-i spun in plus si numarul facturii si asta era tot. Frumos si elegant.
|
#26
Posted 23 February 2017 - 00:14
XL700VA, on 22 februarie 2017 - 20:53, said: Noi avem contract cu Depanero, Depanero va trimite un curier la dvs., dvs ii predati produsul si acesta va fi reparat XL700VA, on 22 februarie 2017 - 21:24, said: Certificatul nu e emis de Depanero. Pana la urma repara sau nu masini de spalat cei de la Depanero? Probabil masina de spalat trebuia deplasata la Depanero, ca acolo sa vina reprezentantul service Arctic! |
#27
Posted 23 February 2017 - 06:45
YOUR_GOD, on 22 februarie 2017 - 21:22, said:
Mi se pare si corect. Pana la urma, firma angajeaza un singur om, soferul. Emag trebuie sa stie asta. Oricum, nu conteaza. Cat timp nu esti obligat prin contract sa asiguri transportul produsului, este problema lor. E corect daca nu cumva magazinul a platit livrare pana la usa! |
#28
Posted 23 February 2017 - 09:14
LensFlare, on 23 februarie 2017 - 06:45, said:
Eu vorbesc despre ce scrie în contract. Există livrare până la ușă ca feature?! Păi in acest caz, de ce mai plătit de 4 ori cât cere Poșta Română?! Crede-mă, serviciile de curierat trebuie să livreze produsul la ușă. Nu la poartă, nu la scara blocului. Când dai adresa scrii numărul de apartament cu un scop precis, nu blocul sau doar strada. |
|
#29
Posted 23 February 2017 - 10:39
În primul rând că la Poșta Română nu poți primi mașini de spălat, iar daca totuși ar primi, prin absurd, prețul plătit ar fi de vreo 10 ori mai mare decât la curierul Emag-ului (25 de lei).
Iar modul de prestare a serviciului de curierat rămâne la latitudinea firmei. |
#30
Posted 23 February 2017 - 12:07
Nu a avut nimeni curiozitatea sa intre pe site la Depanero?
depanero said: 1. Am un produs defect. Cum procedez? Daca produsul dumneavoastra s-a defectat, va oferim urmatoarele solutii: Il puteti aduce la sediul nostru, situat la adresa: soseaua Orhideelor, 27 - 29, Bucuresti, 010953, Romania; Aveti posibilitatea de a completa formularul de service aflat pe prima pagina a site-ului. Dupa inregistrarea solicitarii si aprobarea ei de catre un operator Depanero, veti primi un apel din partea firmei de curierat in vederea ridicarii produsului. Electrocasnicele mari (frigider, masina de spalat, aragaz etc.) si produsele incorporabile se repara la domiciliu. Dupa inregistrarea solicitarii pe site, veti fi contactat de catre un operator in vederea programarii. |
#31
Posted 23 February 2017 - 17:39
Ha sa clarficam ceva . Masina de spalat este un utlaj . Un vanzator al acelui utilaj iti asigura acccesul la o retea de depanare gratuita si tu doresti sa vina sa o repare acasa ? Daca necesita lucrari care nu se pot face acasa ? Daca ai cumpara un autoturism si in perioada de garantie s-ar strica ? Ai avea pretentia sa ti-l repare acasa ? Democratia asta naste monstri . Sa iti plateasca daune ca nu ai putut spala vase in timpul acesta. Ba mai nasol , da-i in judecata ca ai spalat de mana si ai facut o eczema . Poate demonstrezi ca din cauza asta ti-ai pierdut serviciul ...si din cauza ca ai pierdut serviciul s-a destramat si familia . Nu te opri la chesti mici .... profita !
|
#32
Posted 23 February 2017 - 17:53
Pe acelasi principiu si un tomograf tot un utilaj este. Si cu ala te duci la "reteaua de depanare gratuita"?
|
#33
Posted 23 February 2017 - 22:57
TruculMagic, on 22 februarie 2017 - 21:18, said: Pai si ce ai vrea sa faca ? Ganditi un pic ? Vreti sa vina curierul cu inca 10 ajutoare sa iti ridice tie masina de spalat ? Chiar esti culmea. Daca esti curier, trebuie sa poti ridica 500kg... ca altfel nu te angajeaza sau cum ? andreic, on 22 februarie 2017 - 22:08, said:
Ii costa mai mult decat sa trimita oameni special... si frigiderele la fel se trimit in service cu ambalajul original care trebuie pastrat JurasikMan, on 23 februarie 2017 - 17:39, said:
Ha sa clarficam ceva . Masina de spalat este un utlaj . Un vanzator al acelui utilaj iti asigura acccesul la o retea de depanare gratuita si tu doresti sa vina sa o repare acasa ? Daca necesita lucrari care nu se pot face acasa ? Daca ai cumpara un autoturism si in perioada de garantie s-ar strica ? Ai avea pretentia sa ti-l repare acasa ? Democratia asta naste monstri . Sa iti plateasca daune ca nu ai putut spala vase in timpul acesta. Ba mai nasol , da-i in judecata ca ai spalat de mana si ai facut o eczema . Poate demonstrezi ca din cauza asta ti-ai pierdut serviciul ...si din cauza ca ai pierdut serviciul s-a destramat si familia . Nu te opri la chesti mici .... profita ! JurasikMan, on 23 februarie 2017 - 17:39, said:
Ha sa clarficam ceva . Masina de spalat este un utlaj . Un vanzator al acelui utilaj iti asigura acccesul la o retea de depanare gratuita si tu doresti sa vina sa o repare acasa ? Daca necesita lucrari care nu se pot face acasa ? Daca ai cumpara un autoturism si in perioada de garantie s-ar strica ? Ai avea pretentia sa ti-l repare acasa ? Democratia asta naste monstri . Sa iti plateasca daune ca nu ai putut spala vase in timpul acesta. Ba mai nasol , da-i in judecata ca ai spalat de mana si ai facut o eczema . Poate demonstrezi ca din cauza asta ti-ai pierdut serviciul ...si din cauza ca ai pierdut serviciul s-a destramat si familia . Nu te opri la chesti mici .... profita ! |
|
#34
Posted 23 February 2017 - 23:24
tytysor, on 23 februarie 2017 - 22:57, said: Tot Arctic, al meu personal, cred ca am mai povestit. S-a defectat in ultima saptamina de garantie, am sunat cu o zi inainte sa exipire, fara prea multa tragere de inima. Culmea este ca au venit dupa 3 zile, au constata ca nu poate fi reparat si spre uimirea mea care am crezut ca glumesc, peste exact o saptamina s-au prezentat cu altul nou. Si cu garantia de 3 ani asa cum se prevede la inlocuirea produsului in garantie. In general de service-ul la Arctic nu am auzit nimic rau! Mi-a povestit un coleg acum ceva timp ca i s-a stricat frigiderul (nu mai stiu ce marca). Nu mai era in garantie dar a chemat service-ul producatorului. Astia au zis ca nu se poate repara si i-au dat negatie. S-a dus in magazin si a luat altul. * producatorul/vanzatorul este obligat sa asigure service post-garantie si piese de schimb (contra-cost) pe toata durata de viata a produsului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users