Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pierdut zbor de legatura: ce-i de facut?
Last Updated: Feb 23 2017 21:36, Started by
meowth
, Feb 21 2017 20:17
·
0
#19
Posted 21 February 2017 - 21:24
Din cate vad din raspunsurile voastre (multumesc tuturor ) e bine sa fim informati cat mai bine dinainte, ca nu se stie niciodata cand e de folos o informatie.
Asigurarile suplimentare de calatorie acopera situatii de genul asta ? |
#20
Posted 21 February 2017 - 21:31
meowth, on 21 februarie 2017 - 21:19, said:
Aspectul asta cu alianta din care fac parte companiile mi se pare foarte interesant ! Pentru ca interesul companiei X e sa imi dea zbor tot de-al lor, ca sa pastreze banii. Cineva mi-a spus ca daca ei imi ofera zbor la o terta companie (membra si ea a aliantei), banii corespunzatori biletului meu vor fi transferati intre companii , deci ii va incasa compania terta. In cazul asta, compania X are tot interesul sa ma urce intr-o cursa tot a lor, chiar daca e peste 24 ore. Ori interesul meu este sa ajung cat mai devreme la destinatie. Pot sau nu sa bat cu pumnul in masa si sa cer zborul care imi convine mie mai mult? Nope. Pentru ca ei isi impart profiturile care si asa sunt mici. Daca compania te pune pe un zbor operat de ei, va avea cheltuieli cu tine. Daca te pune pe un zbor al unei companii terte, nu va avea niciun cost pentru ca nu va plati pentru tine in bani pe moment. Asta-i un troc de genul: Ti-l dau pe Ion acum la tine, ca poate mi-o trimiti pe Maria alta data. Sistemul in sine e mult mai complex Plus ca daca e codeshare compania operatoare nu primeste aproape nimic desi ea duce greul... meowth, on 21 februarie 2017 - 21:24, said:
Asigurarile suplimentare de calatorie acopera situatii de genul asta ? Daca scrie ca acopera, atunci acopera De exemplu sunt unele agentii care vand bilete cu escale, companii diferite si fara codeshare/ alianta. Deci practic, 2 bilete diferite. Si iti asigura timpul de transfer. |
#21
Posted 21 February 2017 - 22:10
Mi-ati dat palpitatii. Voi avea un zbor cu escala la CDG. Am 55 minute intre zboruri, si trebuie sa ajung de la Terminalul 2E la 2F.
Am timp? |
#22
Posted 21 February 2017 - 22:17
nicu131, on 21 februarie 2017 - 22:10, said:
Mi-ati dat palpitatii. Voi avea un zbor cu escala la CDG. Am 55 minute intre zboruri, si trebuie sa ajung de la Terminalul 2E la 2F. Am timp? Noroc! Ce sa zic...depinde de noroc. Dureaza cam 40min daca nu e aglomerat. Depinde si ce porti si de unde din 2E. E o zona din 2E care face cam 20min Dar, e naspa. Si daca e aglomerat, e si mai naspa... Ai rezervat pe net sau in agentie? ps. Lucrurile la Tarom si AF nu sunt asa de roz... Scheduled Departure: Scheduled Arrival: 2:40 PM - Tue Feb-21-2017 4:50 PM - Tue Feb-21-2017 Actual Departure: Actual Arrival: 2:55 PM - Tue Feb-21-2017 (runway) 5:02 PM - Tue Feb-21-2017 mici intarzieri... Depinde de unde trebuie sa faci transferul, 2E are de fapt vreo 3 terminale Chiar nu stiu de ce l-au numit tot...2E in conditiile in care mergi cu tramvaiul dintr-un E in altul. De fapt, ele sunt numite EK-EL-EM (sau E:KLM). EM fiind cel mai departe, EK cel mai aproape de 2F. Cam asa arata "harta" 2F | Security -- 2E (L) --------- 2E (M) | 2E (K) Din 2E K ai vreme. din 2E L depinde de noroc. Din 2E M...meh meh. SI am incercat sa ma uit dar idiotii nici nu specifica exact unde ajunge un azbor. Zic 2E, desi is foarte departe intre ele.. Edited by Lex404, 21 February 2017 - 22:48. |
#23
Posted 21 February 2017 - 23:55
Am pierdut citeva (nu unul, nu doua!) avioane in CDG la 45-60 de minute departare (ajutat de o mica intiziere). Un avion poate sa plece foarte usor cu 20-30 de minute mai tirziu.
Iar porcaria aia de aeroport cu autobuzul lor de 2 lei m-a innebunit mereu. Ia o gramada de timp numai sa navighezi prin el. As spune ca ai o sansa decenta (zeci de procente) sa pierzi avionul. Edited by vrajitoruldinoz, 21 February 2017 - 23:58. |
#24
Posted 22 February 2017 - 00:03
Eu acum sunt curios cine a facut rezervarea aia, ca la AF minimul e 85min
si sunt curios pe ce zbor Cel mai fain ii cand alergi prin CDG si ajungi la poarta dupa ce au inchis boardingul de 3 min si-ti cauta bagajul sa-l scoata Iti fac pilotii cu mana dar nu te mai pot imbarca Eu stau si ma gandesc ca intr-o vara tre s-o trimit pe mama in RO la o nunta... Saraca, n-o mai zburat de 10 ani si eu tocmai i-am gasit super ieftinache varianta cu escala in Taipei si Bangkok si ajungere in Vienna de unde trebuie "sa se descurce" pan' la Sibiu Nici nu stiu, tre sa ii fac training inainte Edited by Lex404, 22 February 2017 - 00:04. |
#25
Posted 22 February 2017 - 00:06
Am avut si eu AF cu 45 de minute. Din prostie ma bucuram ca nu stau in aeroport . Am stat 8 ore.
Inca mai rau, de vreo doua ori era transoceanic primul zbor si dupa aia CDG-OTP. |
#26
Posted 22 February 2017 - 07:46
nicu131, on 21 februarie 2017 - 22:10, said:
Mi-ati dat palpitatii. Voi avea un zbor cu escala la CDG. Am 55 minute intre zboruri, si trebuie sa ajung de la Terminalul 2E la 2F. Am timp? Aseara am fost putin imprecis. Urma sa fac rezervarea pe site-ul air france, dar cand am vazut acest topic m-am oprit Am inteles ca 55 minute nu sunt deajuns. Urmatoarea optiune are escala 7 ore 55 minute, de aceea ma bucuram ca nu trebuie sa stau in aeroport, dar se pare ca m-am inselat. |
#27
Posted 22 February 2017 - 07:52
Depinde de apetenta ta pentru risc. Eu personal l-as lua (mai bine 55 de minute cu posibilitatea de prelungire la 8 ore sau cit o fi decit 8 ore sigure), dar nu pot sa-ti ascund ca m-am intepat deci sansa exista si nu e infinitezimala.
Ideal insa ar fi sa gasesti altceva cu alta linie aeriana, ceva care iti lasa vreo 2h intre avioane. |
#28
Posted 22 February 2017 - 09:30
KLM nu zboară pe ruta ai? Sau Delta... știu ca pe AF ți le arată pe toate
|
|
#29
Posted 22 February 2017 - 10:04
Cu air france este cel mai ieftin. Daca i-au zborul cu escala 55 minute si pierd zborul de legatura, e posibil sa imi faca probleme cu motive de genul : m-am miscat prea incet, m-am uitat prea mult la gagici...
P.S. Zborul este in Europa. |
#30
Posted 22 February 2017 - 10:16
In principiu la AF daca il poti rezerva, atunci inseamna ca limitele-s bune. Evident, pot interveni intarzieri.
Despre ce zbor e vorba? Eu vazusem Alice Springs la locatie si cautasem aseara Darwin/ Melbourne/ Sydney/ Adelaide E posibil sa gasesti mai ieftin si cu alte companii daca nu e vorba de un oras din Franta Metropolitana. Air Serbia, Aegean, au preturi bune si ei. Da-mi ruta pe PM si poate-ti gasesc o alternativa |
#31
Posted 22 February 2017 - 17:39
As zice si eu doua lucruri:
-daca schimbati in Heathrow nu luati niciodata sub 2 ore escala. Mai ales daca trebuie sa schimbati terminalele. -daca nu sunt companii aeriene Europene ce primesti e ce vrea muschiul lor pentru ca nu sunt sub incidenta regulilor europene. deci...grija mare Punctual: Am pierdut o conexiune in Beijing. Cu Hainan.Avionul dinstre Shanghai a avut intarziere vreo 4 ore. Eram 18 persoane in avinul ala care mergeam mai departe spre Bruxel. Nu a contat. Ne-au parcat intr-un hotel absolut graozninc langa aeroport si ne-au pus in zborul de peste 24 de ore. Puteai sa alegi si alte variante de zborururi. Dar toate celelalte aveau escala asa ca am preferat sa stau o zi in Beijing sa mai vad inca o data Summer Palace Dar experienta a fost f aiurea. Pt ca nu vorbeau engleza si nu aveai habar ce se intampla. |
#32
Posted 22 February 2017 - 18:06
something00, on 22 februarie 2017 - 17:39, said:
Pt ca nu vorbeau engleza si nu aveai habar ce se intampla. Pentru numele lui Du Dieu, de ce ai avea impresia ca in CDG vorbeste cineva engleza, in afara de pasageri? Cred ca daca vreti sa vedeti cel mai mare sictir cand vine vorba de limba engleza, mergeti in Franta. Nici nu-si dau silinta. Peste tot unde am dat de situatii de genul (Turcia, Georgia, Sri Lanka) oamenii isi dadeau silinta, gesticulau, desenau, scoteau telefoanele sa caute pe translate. Francezul o sa-ti zica ca el nu comprendeaza. |
#33
Posted 22 February 2017 - 18:20
Lex404, on 22 februarie 2017 - 18:06, said: Pentru numele lui Du Dieu, de ce ai avea impresia ca in CDG vorbeste cineva engleza, in afara de pasageri? Cred ca daca vreti sa vedeti cel mai mare sictir cand vine vorba de limba engleza, mergeti in Franta. Nici nu-si dau silinta. Peste tot unde am dat de situatii de genul (Turcia, Georgia, Sri Lanka) oamenii isi dadeau silinta, gesticulau, desenau, scoteau telefoanele sa caute pe translate. Francezul o sa-ti zica ca el nu comprendeaza. Franceza mai cromprendez. Dar ia incearca matale chineza Si ia sa trebuiasca sa te lupti cu zeci de chinezi aflati in situatia aia. Ce revolutie? Lupte de strada direct. . |
|
#34
Posted 22 February 2017 - 18:24
something00, on 22 februarie 2017 - 18:20, said:
Franceza mai cromprendez. Dar ia incearca matale chineza Si ia sa trebuiasca sa te lupti cu zeci de chinezi aflati in situatia aia. Ce revolutie? Lupte de strada direct. . Sunt un pericol oriunde. Imi aduc aminte acum cativa ani linistea aeroportului Doha pana dimineata cand au sosit 2 avioane din china. Gata, scandal, galagie, totul era pe dos, zbierau alea Fuahai thai muai futhai de se auzea in tot terminalul. In Sri Lanka iar. La un templu unde era linistea mai mare o apuca pe una sa ii zica ma-sii ceva FU Qing FUTHAI LING MAI HAI FA'N FAN! In toate aeroporturile din JP dai de ei. Si ii recunosc dupa fizionomie. Cand ii vad, o iau la fuga Imi spunea o prietena din HK ca no, ei asa vorbesc. Adica trebuie sa zbiere, asa e limba. Au 7 tonuri MA mi l-a dat exemplu. mandarina are 5, cantoneza 7. Edited by Lex404, 22 February 2017 - 18:30. |
#35
Posted 22 February 2017 - 18:30
Lex404, on 22 februarie 2017 - 18:24, said:
Crede-ma ca m-am lovit mai des de chinezi ȘD Si nu in china. Sunt un pericol oriunde. Imi aduc aminte acum cativa ani linistea aeroportului Doha pana dimineata cand au sosit 2 avioane din china. Gata, scandal, galagie, totul era pe dos, zbierau alea Fuahai thai muai futhai de se auzea in tot terminalul. In Sri Lanka iar. La un templu unde era linistea mai mare o apuca pe una sa ii zica ma-sii ceva FU Qing FUTHAI LING MAI HAI FA'N FAN! In toate aeroporturile din JP dai de ei. Si ii recunosc dupa fizionomie. Cand ii vad, o iau la fuga Imi spunea o prietena din HK ca no, ei asa vorbesc. Adica trebuie sa zbiere, asa e limba. Au 7 tonuri de MA si fiecare inseamna altceva Mie mi s-a propus o mutare in China pt 2 ani. Ma bate gandul serios. Ce ma tine pe loc e felul asta de a fi al chinezilor. Tara imi place la nebunie. Comportamentul lor - deloc. Oricum ce am invatat din situatia aia e ca Hainan nu era companie Europeana deci trebuia sa te multumesti cu ce ti se da. Sau sa platesti din buzunar propriu. Asa ca acum ofer prioritate companiilor europene. macar stiu care imi sunt drepturile. |
#36
Posted 22 February 2017 - 18:34
Chinezoaicele zici ca-s la ciclu mereu, asa se comporta
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users