Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Genesis Coupe - 3.8 V6
Last Updated: Jan 07 2018 18:54, Started by
AndyM
, Feb 20 2017 16:26
·
0
#19
Posted 20 February 2017 - 23:57
@closchkutza, din pacate am avut nesansa de a ma alege cu cel mai rulat Genesis de pe mobile.de... In general au sub 70k fiind mai mult masina de weekend, dar asta am luat-o la 164k.
@gezahofi, defapt sunt din Cluj-Napoca. Ce fel de piese? Stiu ca a fost un Genesis la vanzare cu numere de Braila anul trecut, si a fost cumparat de tipul din Craiova de care-am spus mai sus. Cumva, al tau era? @qew Multumesc! @mufasa Intr-adevar, nu regret alegerea dintre 2.0 vs. 3.8 Chiar iti da o alta senzatie. BTW: A trecut la somnic micuta... astazi am chinuit-o vreo 25km prin oras. Attached FilesEdited by AndyM, 20 February 2017 - 23:57. |
#20
Posted 21 February 2017 - 00:50
Arata bine masina, s-o stapanesti sanatos! N-am vazut niciodata una, sau poate nu am fost atent. Are tractiune spate banuiesc?
|
#22
Posted 21 February 2017 - 20:30
"Super!"
Oare am cum sa obtin numere rosii? Sau risc sa nu mai pot folosi masina o perioada? Nu am inmatriculat niciodata o masina, nu stiu cum se procedeaza... Pot sa ma inscriu si in alt judet sa fac RAR-ul? Attached Files |
#23
Posted 21 February 2017 - 22:39
Din cate citisem, merge la orice RAR, dar nu sunt sigur 100%.
Da, merge sa scoti numere rosii. Cred ca un set iti ajunge . Practic pana pe 17.04 ai avea numere la masina ( germania + rosii ). Edited by Tront, 21 February 2017 - 22:40. |
#24
Posted 21 February 2017 - 22:58
Da, am aflat intre timp ca pentru a scoate numerele rosii nu am nevoie de rar. Deci mai pot supravietui pana atunci. ) Merci
|
#25
Posted 23 February 2017 - 20:58
Astazi a intrat in prima sedinta de photo shooting!
Modificari pana acum: Folii pe geamurile din spate si luneta Schimbate placute de frana pe spate. Urmeaza luna viitoare adidasi noi... mai astept sa se incalzeasca. Attached Files |
#26
Posted 23 February 2017 - 22:52
Arata splendid. Sa ne povestesti si niste impresii de la un drum mai lung. Asta nu-i masina de mers prin oras. Din fericire se incalzeste asa ca poti s-o scoti cat mai curand. Iarna nu e prea fun in schimb cu tractiunea pe spate, mai ales ca spui ca nu ai mai condus masini de asemenea putere. Am si eu un V6 dar muult mai slabut. Iarna asta in schimb nu prea l-am mai scos. M-am plimbat mai mosnegeste cu Ford-ul.
Pana la urma cat ai dat pe el ? Tot 14000 ? |
#27
Posted 24 February 2017 - 00:51
Momentan o folosesc si prin oras fiindca mi-e drag de ea, aproape ca as si dormi in ea.
Si eu abia astept vara, fiindca nu-i fun deloc iarna si mai ales cu anvelopele actuale de iarna... Asta a fost mult mai ieftina, 11.100. |
#29
Posted 14 March 2017 - 15:22
billyboy, on 10 martie 2017 - 17:28, said:
E superba masina! Imediat face o luna, expira numerele de Germania si ii fac cetatenie romana. Momentan doar temporara, la RAR sunt programat tocmai pe 7 aprilie si la Sibiu (programare facuta cu vreo luna si ceva inainte. In Cluj nu mai era niciun loc disponibil). I-am luat o pereche de anvelope, pentru spate, urmeaza in weekend sa soseasca si cele de fata... le-am luat separat deoarece sunt dimensiuni separate, si nu am gasit la acelasi magazin anvelope fata-spate la fel. Abia astept sa o incalt cu niste anvelope mai de doamne-ajuta si sa-i pun jentile de 19. Impresii dupa o luna (respectiv 4500km): Din fericire m-am obisnuit cu masina. Imi e foarte comoda si la indemana. M-am obisnuit cu surplusul de putere si cu franele. Initial stateam putin crispat, imi era teama, mai ales prin oras. Fostul Hyundai Coupe 2.0 l-am lasat la maica-mea fiindca oricum trebuia sa-si schimbe masina, iar weekendul trecut am facut o vizita pe la ai mei, si am mai condus-o putin sa vad cum mai este, si abia acum realizez diferenta uriasa. Imi dau seama ca este mult mai rigida, in acelasi timp merge mult mai fin, mai lin si mai silentios (sub 3000rpm ) )... Si mai ales, acum mi se pare foarte fosta masina... lenesa. Cutia manuala de la fosta masina mi-a dat putin bataie de cap, m-am obisnuit cu automata. Pana acum, ce minusuri pot spune ca are: - lipsa senzori pe fata - lipsa clapa de rabatare al scaunului de la sofer. Cand am de luat ceva din spate trebuie sa folosesc clapeta de reglare al spatarului. - condens in faruri si in stopuri (Nu pot sa inteleg cum in toate patru!!! as intelege intr-un far, in doua faruri, dar toate...? Astea o sa trebuiasca schimbate cel mai probabil). - lipsa xenon... insa conex cu punctul de mai sus, daca va trebui sa schimb farurile s-ar putea sa fac un sacrificiu si voi da mai mult pentru o pereche de faruri OEM cu xenon. (Am vazut ca vin direct cu balast si senzor auto-leveler si apoi trebuie sa montez si spalator de far si pot sa-l omologhez)... depinde de bugetul la momentul respectiv... farurile cu halogen sunt 550$ iar cele cu xenon sunt 1350$. Deci nu-i chiar o diferenta de trecut cu vederea. - lipsa semnal cu impuls |
#31
Posted 14 March 2017 - 16:43
Nu, acela era FWD. Aceasta e prima masina RWD pe care o am
|
#32
Posted 14 March 2017 - 23:50
Si ce senzatie ai avut cand ai accelerat prima oara o masina cu RWD ? Eu am una, e drept mult mai slaba, dar senzatia este tot... de nepretuit ! Ma si distreaza cei cu diesel care povestesc cum dieselul te baga in scaun cand accelerezi. Probabil ca asta li s-ar parea trenuletul groazei !
Ai prins si vreun drum alunecos ? Aici este calcaiul lui Ahile al RWD-ului. Daca insa te inveti s-o strunesti se transforma in avantaj. Dar trebuie sa inveti asta intr-un poligon mai intai. |
#33
Posted 15 March 2017 - 02:20
Prima data cand am plecat cu masina am pus schimbatorul pe manual fara sa stiu ca modul manual activeaza un fel de sport. Face masina mult mai responsive, acceleratiile instante, cuplu mai puternic la plecarea de pe loc. Atunci cand e pe automat nu raspunde instant, are o mica retinere pana 'intelege' ce doresc sa fac eu, ori sa accelerez treptat, ori sa retrogradeze... iar plecarile de pe loc am impresia ca le face cu treapta a doua, sau nu stiu exact fiindca nu-mi arata treapta insa e mult mai lenta. Am pus masina in Drive si am lasat-o sa curga usor din parcare, apoi in R sa intorc, si Drive din nou sa ies din curtea in care era parcata. Afara ploua si era umed pe jos. Apas putin acceleratia si a facut wheelspin. Am zis ca am inceput 'bine'.
Cat despre aderenta m-a furat de cateva ori cand era umed pe jos insa ESP-ul forteaza masina sa ramana dreapta. Prima experienta a fost fix in ziua in care am luat-o, iesind dintr-o parcare pe autostrada, tot ploaie, acceleram si cand am trecut de pe banda de accelerare pe banda 1 a pierdut una din roti aderenta pe marcajul umed de pe asfalt si a fugit putin spatele... s-a redresat rapid, dar fiind 'prima data' mi-a dat ceva emotii. Cad despre diesel, am condus un Jaguar XE din 2015 cu motor de 2.0 diesel - 180cp - 8 trepte automata pe vremea cand aveam Coupe-ul de 2.0 benzina 143cp si nu pot sa spun ca m-a impresionat de loc. A mea era mult mai agila si mult mai sprintena. Din specificatii observ ca Jaguarul accelereaza de la 0 la 100kph cu 1.5s mai rapid, insa nu am simtit asta... Am zis ca o sa-mi iau si eu masina diesel in momentul in care cobor cu capul pe pamant si nu ma mai intereseaza mai mult de la o masina decat sa ma duca din A in B. Momentan benzina-i baza. Cuplul este de 366Nm. (Pe autoevolution scrie 266Nm dar scrie gresit deoarece defapt are 266 lb-ft care convertiti in Nm dau 366) si in primele zile cand acceleram eram numai un zambet. Acum din pacate m-am obisnuit cu cuplul si nu-l mai simt la fel, insa pe cine "am plimbat" a ramas impresionat ca si mine prima data. Mai ales ca si sunetul participa la efect, suna fix ca un Ferrari la peste 5000rpm fara sa exagerez. La relanti nu-mi place cum se aude motorul, in special de-afara... se aude foarte puternic un scartait si cam atat... scartaitul nu e o problema tehnica deoarece si pe youtube am auzit la multe Genesis-uri v6 sunetul respectiv. Nici REV-urile nu-s impresionante (Accelerarile pe loc). Insa in mers la peste 5000rpm suna demential. Legat tot de cuplu, am luat masina cu anvelope de vara si jante de 19, insa i-am pus jentile de 18 cu anvelope de iarna fiindca nu prea era de cele de vara... ma asteptam sa se simta mai puternic cuplul, insa din contra, parca dupa ce le-am schimbat a devenit mai 'lenta'... Ar trebui sa-mi soseasca si restul de anvelopele de vara weekendul asta, insa vremea nu ma ajuta sa le schimb, fiindca se lasa frig-ul o perioada Sub 7 grade e recomandat sa raman cu cele de iarna. Sunt curios dupa ce le schimb ce impresie imi lasa. BTW: Daca ai drum prin Cluj, te invit la o plimbare. Edited by AndyM, 15 March 2017 - 02:27. |
|
#34
Posted 15 March 2017 - 09:13
Am uitat ca a ta este automata. Chiar as fi curios cum merge si o automata fiindca eu fac scurta la maini prin oras cu manuala, dar din pacate nu stiu cand mai ajung prin Cluj. Am stat anul trecut o saptamana cu treaba prin Cluj si mi-ar fi prins bine sa o fi avut atunci !
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ! Mergi cat mai mult in afara fiindca vorba ta, sunetul la un V6 la peste 5000 ture e demential. |
#36
Posted 15 March 2017 - 15:53
Incredibil. Nu se mai elibereaza numere rosii decat cu programare si urmatoarea data disponibila este 3 mai. .... cummm? CUM? Numerele rosii de-asta sunt, sa ai o perioada pana sa-ti poti inmatricula masina. Bine ca s-a dat drumul la inmatriculari pe gratis si au inundat orasul pisicute si a4 vechi de 20 ani....acum eu stau fara masina 3 saptamani... si nu asta-i problema principala, da cum duc eu masina la Sibiu pentru RAR? Platforma? Cum o aduc la Cluj? Iar platforma? Sa-mi bag picioarele....
Edited by AndyM, 15 March 2017 - 15:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users