Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Duster Black Touch 4x2 vs Suzuki Vitara Passion 2WD
Last Updated: Mar 20 2018 22:54, Started by
ytsejam
, Feb 19 2017 20:26
·
0
#127
Posted 21 January 2018 - 20:24
Dacia tot dacie ramane oricat face-lift i-ar face , n-o schimbat mare lucru . Pe dedesupt Dusterul rugineste ca dracu la prima iesire ... intra pe topicul noul Duster si te lamuresti ce " grozav " este + ca pretul e ceva mai maricel acuma . Cu toate astea ce optiuni vezi pe Vitara , pe Duster inca este imposibil .
|
#128
Posted 21 January 2018 - 21:42
Baxon, on 21 ianuarie 2018 - 20:24, said: Dacia tot dacie ramane oricat face-lift i-ar face , n-o schimbat mare lucru . Pe dedesupt Dusterul rugineste ca dracu la prima iesire ... intra pe topicul noul Duster si te lamuresti ce " grozav " este + ca pretul e ceva mai maricel acuma . Cu toate astea ce optiuni vezi pe Vitara , pe Duster inca este imposibil . De rugina am tot citit și la Vitara noua deci clar e o problema cam la toți producătorii in bugetul asta. Personal tabla de la Duster modelul nou mi se pare mai "tare" sună a plin fata de Vitara. |
#129
Posted 25 January 2018 - 10:53
#130
Posted 25 January 2018 - 15:59
Eu cred ca diferentele palpabile dintre cele doua sunt destul de mici, iar alegerea tine mai mult de gusturi si e strict subiectiva. Fiecare are avantaje si dezavantaje. De exemplu Duster este mai spatios, in timp ce Vitara are finisajele si scaunele ceva mai bune.
Personal as alege Vitara, pentru ca Duster e facut pe platforma lui Logan 2, care e defapt o mica evolutie a platformei lui Logan 1, a carei origini sunt in urma cu cel putin 15 ani. Tabla si vopseaua sunt cam la fel de slabe. Dar nu e cazul sa dramatizam. Rugina intra si la "case mai mari". Pana nu demult Ford si Mazda aveau aceiasi problema. Cate Focusuri 2 sau Mazda 3 din prima si a doua generatie le-ati vazut cu rugina? Ca intra rugina pe dedesubt... asta nu are o importanta prea mare. La fel m-am speriat si eu cand am vazut la VW, cata rugina avea dedesubt. Dar acolo a ramas si asta conteaza cel mai mult. |
#131
Posted 27 January 2018 - 09:31
#132
Posted 01 February 2018 - 05:51
#133
Posted 01 February 2018 - 06:18
siurian, on 01 februarie 2018 - 05:51, said: Am studiat testele Euroncap și pot spune că diferențele nu sunt atât de mari pe cat se crede. A fost depunctat pentru o zona mai tare in partea de jos a parbrizului care în caz de lovire a unui pieton,daca da cu capul de acea zona nu îi oferă o așa bună protecție. Un alt motiv, lipsa active brake asist. Ambele sunt cam la fel numai că Duster stă bine la tăvăleală, 4x4, are garda la sol foarte buna ca sa nu iti faci probleme. Vitara sta bine la dotari interioare, e o masina de oras un pic inalta, dar doar un pic pentru ca bara din fata este joasa, respectiv unghiul de atac foarte mic. Edited by Doru_Neo, 01 February 2018 - 06:23. |
#134
Posted 27 February 2018 - 12:38
Salut! detin un Vitara 2wd varianta Passion benzina, are tot ce imi trebuie mie. Cand am cumparat masina am analizat toate lucrurile de care am nevoie la o masina..gen nu am nevoie de 4x4 ca nu o sa intru nici macar pe campie cu ea..nu am nevoie de diesel, ca nu fac 20000km/an, nu am nevoie de xenon, ca nu circul foarte mult noaptea..etc..etc...Am citit si urmarit foarte multe recenzii si video despre Vitara si am ajuns la concluzia ca nu exista alt producator care sa ofere ceva mai bun calitate/pret...
In privinta Daciei, am multi prieteni care detin sau au condus masina, zic ca isi face treaba, intra pe drumuri de santier...nu au mila de masina, surprinzator nu se dezbina dupa 3 ani. Despre modelul nou, ramane sa vedem in timp, cate de diferita e masina fata de modelul anterior. Ce pot zice despre ea, recent si-a cumparat verisoara-mea un Duster, varianta de mijloc...comfort cred, e mult mai slab dotata decat Vitara, care e aceeasi varianta de echipare...am si condus masina, care la 1.5 diesel 110 cai nu rupe hamul..ma asteptam sa fie feelingul ala de cuplu de diesel...dar nu... Am aici un video scurt : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1yiefKpgfPY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#135
Posted 27 February 2018 - 19:44
Video de mai sus este total pe langa subiect! In primul rand nu compari mere cu pere, versiunea de Duster prezentata este cea fara climatronic fara navigatie in comparatie cu Vitara care este o versiune nu egala cu dusterul prezentat ... deci unde e comparatia ?
Comparati versiunile de echipare egale ca pret nu compari Vitara de 17000 Eu cu Duster de 14000 Eu...totusi un pic de seriozitate. |
#136
Posted 19 March 2018 - 11:08
Sunt conducator de Duster 4x4 1,5 110 cp 2012, masina de serviciu, dupa cateva iesiri din zapada pe parcusul ultimilor 3 ani, a cedat grupul cardan rulment cuplaj, e normal au spus de la serviceul Dacia.
Masina are 140 000 km, am fost 2 conducatori auto relativ cuminti si dusterul respectiv nu a fost vreodata in off road . Intre timp am condus mai multe masini, inclusiv in test drive, printre care suzuky Vitara 1,6 all grip pasion, masina e de departe peste duster pentru ca are: stabilitate, insonorizare mai buna, plastice ieftine dar placute la atingere, comportament impecabil pe viraje, confort pe scaune, pozitie corecta la volan (in duster e crima sa stai ore la volan) vizibilitate mai buna in oglinzi. Am facut test drive cu noul duster(de curiozitate) e aceeasi Marie , dar cu alta palarie. Am condus Ford kuga, Toyota Rav 4(cea mai buna masina dintre toate cele testate), Opel Crosland si Mokka, Kia Sportage si Ford ecosport. Pentru pretul de achizitie si drumurile tarii noastre am ales varianta de buget Suzuky Vitara 1.6 cool 4x2 13500 euro - rabla deci 12 000 euro pret de achizitie, nu ma pasioneaza 4x4 nu am unde sa folosesc masina in offroad sau drumuri extreme. Am destui prieteni care merg cu 4x4 in Bucuresti pentru ca asa da bine masina sa aibe 4x4. Edited by corsa12, 19 March 2018 - 11:10. |
|
#137
Posted 19 March 2018 - 11:46
Nu e rau un 4wd de sosea, se simte diferenta cand treci de la 2wd. Desigur, pe sosea uda sau cu zapada.
In rest, ia cele mai bune anvelope pe care ti le permiti si vei fi in siguranta |
#138
Posted 19 March 2018 - 14:31
https://www.juetten-...ils?autoid=2128
Cum vi se pare pretul la acest Duster ? E o firma din DE care re-importa masini din alte tari, este pretul mai mic decat in RO la aceasta echipare ? De fapt nici nu cred ca se mai vinde modelul vechi de Duster in RO ? |
#139
Posted 20 March 2018 - 04:52
corsa12, on 19 martie 2018 - 11:08, said:
Sunt conducator de Duster 4x4 1,5 110 cp 2012, masina de serviciu, dupa cateva iesiri din zapada pe parcusul ultimilor 3 ani, a cedat grupul cardan rulment cuplaj, e normal au spus de la serviceul Dacia. Masina are 140 000 km, am fost 2 conducatori auto relativ cuminti si dusterul respectiv nu a fost vreodata in off road . Intre timp am condus mai multe masini, inclusiv in test drive, printre care suzuky Vitara 1,6 all grip pasion, masina e de departe peste duster pentru ca are: stabilitate, insonorizare mai buna, plastice ieftine dar placute la atingere, comportament impecabil pe viraje, confort pe scaune, pozitie corecta la volan (in duster e crima sa stai ore la volan) vizibilitate mai buna in oglinzi. Am facut test drive cu noul duster(de curiozitate) e aceeasi Marie , dar cu alta palarie. Am condus Ford kuga, Toyota Rav 4(cea mai buna masina dintre toate cele testate), Opel Crosland si Mokka, Kia Sportage si Ford ecosport. Pentru pretul de achizitie si drumurile tarii noastre am ales varianta de buget Suzuky Vitara 1.6 cool 4x2 13500 euro - rabla deci 12 000 euro pret de achizitie, nu ma pasioneaza 4x4 nu am unde sa folosesc masina in offroad sau drumuri extreme. Am destui prieteni care merg cu 4x4 in Bucuresti pentru ca asa da bine masina sa aibe 4x4. Punctualm dupa ce am condus ambele variante - valabil pentru noul duster Stabilitate mai buna fata de Vitara, directia la vitara "prea sensibila| si parca nu corelata bine cu unghil de bracaj. Isonorizare in Duster chiar este liniste fata de Vitara unde se aud si rotile ruland pe asfalt Plastice mai bune fata de Vitara - nu in ce priveste desing-ul unde Vitara sta mai bine Confortul si pozitia la volan foarte bune in Noul Dusterm scaunde noi cu sustinere buna - Nu compara cu vechiul duster ! Oglinzi foarte bune si la fel de mari ca la Vitara - unde e problema aici ? Cuplajul cardan - rulmentul cu pricina tine peste 100.000 de km la vechiul duster fata de vitara unde unii posesori deja au inlocuit tot cardanul pentru rulmentul cu pricina la 30.000 km (s-au inlocuit si la 6500km pe garantie) - vezi forum Daca ai vitara cool poti sa-mi spui daca si la tine lipsesc contraaripile fata ? Vechiul Duster - Nu ! Noul Duster - Da ! |
#140
Posted 20 March 2018 - 22:54
http://www.suzuki-cl...hp?topic=6522.0
Cardane.. in plus cum fortezi putin sistemul miroase la greu la Suzuky. Vitara pentru oras, Duster pentru iesiri in natura. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users