masini calitatea a 2-a in RO ?
Last Updated: Feb 23 2017 21:03, Started by
mufasa
, Feb 19 2017 17:40
·
0
#1
Posted 19 February 2017 - 17:40
Vorbeam zilele trecute cu cineva care a avut atat experiente personale cu acest topic, cat si faptul ca are un prieten care lucreaza la Mercedes care i-a confirmat aceasta si anume :
Cel putin producatorii germani (poate si alte natii, el imi spunea de astia), fac masini calitatile A, B, C si D, cu prima cea mai buna. Cele 4 calitati nu sunt mult diferite, practic masina este aceeasi, diferentele de pret dintre ele fiind de ordinul (probabil) a max. 1...5% din valoarea masinii. Omul imi spunea ca a vazut diferente mari in antifonare si chiar mici diferente constructive pe dedesubt. Cum functioneaza : dealerul comanda masina de calitatea A sau D (si se pare ca nemtii pentru piata autohtona merg pe A sau B, iar cei din RO pe C si D). Fabrica strange comenzi A, B C si D. Saptamana asta se asambleaza A, sapt. viitoare B, .... Iar dealerul te informeaza cu zambetul pe buze ca masina ta se fabrica in saptamana X. Teoria conspiratiei sau nu ? Personal nu stiu ce sa cred, sunt argumente pro si contra, ma gandeam ca sunt multi colegi de forum care lucreaza sau colaboreaza cu firme constructoare de autoturisme care ne pot lumina. |
#2
Posted 19 February 2017 - 17:44
Gandeste si din perspectiva fabricantului, cat te-ar costa sa tot schimbi tehnicile saptamanal si cat ai scoate pe plus dupa toata bataia asta de cap?
Edited by Tort, 19 February 2017 - 18:03. |
#3
Posted 19 February 2017 - 17:53
Eu am vazut ce spune el pe Ford focus, unul facut inainte de criza, adus SH din afara si unul facut in timpul crizei, luat de aici, la un pret mult mai mic Cel facut in timpul crizei si la un pret ridicol de mic nu avea deloc antifonare pe spate. se auzea rulajul groazinc, zici ca erai afara.
|
#4
Posted 19 February 2017 - 17:56
hmmm, poate erau echipari diferite.
La noi se cumpara preponderent maximul de dimensiuni cu minim de dotari, in tari mai putin bananiere se cumpara masini mai dotate. Chestie care se simte si la antifonare, nu numai la lista de optionale. |
#5
Posted 19 February 2017 - 17:58
sonnydellmarco, on 19 februarie 2017 - 17:53, said:
Eu am vazut ce spune el pe Ford focus, unul facut inainte de criza, adus SH din afara si unul facut in timpul crizei, luat de aici, la un pret mult mai mic Cel facut in timpul crizei si la un pret ridicol de mic nu avea deloc antifonare pe spate. se auzea rulajul groazinc, zici ca erai afara. Edited by alin62, 19 February 2017 - 17:59. |
#6
Posted 19 February 2017 - 18:04
Stai sa vezi loganurile de calitate A exportate in Germania... pfff.... sunt adevarate Panzere. Daca nenea ala o facut la noi in tara cu unul de calitate D 1 milion de km
|
#7
Posted 19 February 2017 - 18:08
#8
Posted 19 February 2017 - 18:19
mai degraba la testele de la sfasit sa faca ceva departajari.
Edited by Fane, 19 February 2017 - 18:19. |
#9
Posted 19 February 2017 - 18:19
Estul Europei(inclusiv ROMANICA) este o piata de mana a 10-a. Incepand de la mancare pana la masini. Francezii le uzeaza 10 ani pe drumurile lor, romanu o ia asa cum e, euro 3 si ieftina ca n-are bani. Cum poate o tara sa se intareasca? Scapa de jafuri ...una cu euro 3 in minus=> una euro 5 in plus
|
#10
Posted 19 February 2017 - 18:23
Sunt linii de fabricatie diferite pentru tarile cu apa calda si pentru tarile lumii a treia la mai toti producatorii... Daca ati avea posibiltiatea sa studiati un produs in toate detaliile (deep engineering) ati vedea diferentele. In mai toate chestiile care nu se vad cu ochiul liber se face rabat la calitate. De asta au si crescut exponential numarul rechemarilor in service in ultimii 10 ani. Pentru ca, atunci cand dai buleala in 10-20 de locuri, e aproape imposibil sa nu crape pe undeva in exploatare. In cazul masinilor s-a facut rabat la solutia constructiva, adoptandu-se toate reglajele fine care au redus costurile. Daca ati merge intr-o fabrica ati vedea ce sedinte elaborate se tin pe reducerile de costuri in reteta de produs, cum vin tot felul de tembeli cu idei care mai de care mai nastrusnice. Iar, in aceste combinatii mama China are un rol major, ca poate livra absolut orice le trece prin cap producatorilor, intr-un timp record.
|
|
#13
Posted 19 February 2017 - 18:57
Claudiu998, on 19 februarie 2017 - 18:19, said:
Estul Europei(inclusiv ROMANICA) este o piata de mana a 10-a. Incepand de la mancare pana la masini. Francezii le uzeaza 10 ani pe drumurile lor, romanu o ia asa cum e, euro 3 si ieftina ca n-are bani. Cum poate o tara sa se intareasca? Scapa de jafuri ...una cu euro 3 in minus=> una euro 5 in plus Ce destept esti. Un Audi, BMW euro 3 ... este peste un Logan nou euro 6 la orice capitol. |
#14
Posted 19 February 2017 - 19:02
#15
Posted 19 February 2017 - 19:09
Toata marfa e de mana a doua in Romania, uitati-va bine in jur... Produsele mai de calitate sunt aprovizionate in loturi mici si se termina repede. Odata terminate, nu mai aduc altele... baga altele mai proaste calitativ in loc. Uitati-va in jurul vostru si o sa vedeti ca produsele ceva mai bune pe care le-ati cumparat acu vreo 5-10 ani, nu mai sunt de ani buni pe rafturile magazinelor si nici alte variante de calitate similara nu au mai aparut..
Citeam zilele trecute un articol cu calitatea mai slaba a bradurilor in unele state de la periferia Europei decat in alte tari din vest, la preturi la fel de babane. Dar se vede cu ochiul liber. http://www.capital.ro/acuzatie-fara-precedent-venita-din-partea-ungariei.html Edited by rosix, 19 February 2017 - 19:13. |
|
#16
Posted 19 February 2017 - 19:12
#17
Posted 19 February 2017 - 19:22
#18
Posted 19 February 2017 - 20:00
Un prieten,medic,care a lucrat in Canada cativa ani(7) imi povestea de calitatea de asigurat in Canada.
Calitate: 1-canadian cu parinti,bunici strabunici canadieni 2-canadian cu parinti canadieni strabunici emigranti 3-canadian cu parinti emigranti 4-emigranti In functie de calitatea fiecaruia,primeau mai multe sau mai putine servicii.. Revenind la rOMANICA(nu am scris gresit) ,presa din ultima vreme a adus in discutie calitatea alimentelor si a diverselor produse,in comparatie cu tarile din vest,bineinteles in defavoarea noastra. Cat despre calitatea automobilelor,o logica simpla,ar spune ca o eventuala triere A_D ar fi eficienta doar la inspectia finala eventual. Nu vad sa existe linii de fabricatie A,linii de fabricatie B,linii de fabricatie C,linii de fabricatie D.-unde mai este rentabilitatea?! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users