Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Sfaturi & Idei ? Multumesc anticipat

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
Gabriel-Hutan

Gabriel-Hutan

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 18.02.2017
Salut,o sa incep sa ma prezint,ma numesc Hutan Gabriel si sunt din Dorohoi.Doresc sa lucrez ca freelancer insa nu stiu unde,doresc sa cer ajutorul din partea voastra sau daca cineva are vreo firma ceva ma pot oferi sa fiu ajutorul vostru.Acestea fiind spuse este doar prima parte din ce doresc sa scriu mai jos.

Ma gandisem si la alternativa asta,de a-mi deschide o afacere,am analizat cunostintele mele si stiu de ce sunt capabil.Ma pricep foarte bine la marketing,am fost operator pe foarte multe site-uri,am dezvoltat mici afaceri alaturi de clientii care i-am avut.Nu este exclus faptul ca nu ma pricep la calculatoare,insa nu vreau sa ma arunc cu capul inainte in acest domeniu cu toate ca este unul destul de cautat pe piata.Asadar,la randul meu am ajutat mici afaceri insa in privinta mea este ceva mai greu,de ceva timp nu mai am clienti si am ramas blocat "pe drum" si nu stiu cum sa fac sa continui. De asta am nevoie de ajutorul vostru,sfaturi,idei,propuneri despre locuri de munca de acasa.