Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum se fac geamurile unicat
Last Updated: Mar 12 2017 23:33, Started by
tfmercedez
, Feb 18 2017 14:08
·
0
#1
Posted 18 February 2017 - 14:08
Azi stateam la semafor cand am observat un dric si ii studiam eu "dizainu" si atunci ma intrebam, oare cum au fost facute geamurile alea, personalizate, nefiind de serie? Sunt firme care fac la comanda? [attachment=1828376:20170218_131130.jpg]
|
#2
Posted 18 February 2017 - 14:19
#3
Posted 18 February 2017 - 14:20
mai bine iti iei o masina care are direct geamuri din alea.
|
#4
Posted 18 February 2017 - 14:21
Quote Cum se fac geamurile unicat Aici nu-i cazul, alea sunt de serie. Mica, dar de serie. Si da, pt "pretul corect", sunt firme care fac "orice". Edited by Barboso, 18 February 2017 - 14:22. |
#5
Posted 18 February 2017 - 14:30
Nu vad problema, si inainte de '89 se faceau la Medias, Buzau, parbrize la comanda, pt masini straine, ca la noi nu se importau.
|
#6
Posted 18 February 2017 - 14:42
#7
Posted 18 February 2017 - 14:49
In cazul dricului din foto, geamurile din spate pot foarte bine fi si din policarbonat/plexiglass decupat.
|
#8
Posted 18 February 2017 - 16:26
#9
Posted 18 February 2017 - 16:42
Eu ma gandeam din punctul de vedere al celor care fac masini de la 0, cu motor+ cutie de viteze imprumutate de la alte modele, doar caroseria sa fie proiect propriu. Exista ateliere care fac masini unicat, nu la noi, dar exista. Sau sa zicem , prototipurile. Oare cum se practica? Vin aia si masoara gaura si fac un parbriz pe dimensiune? Geamurile alea au tot felul de curburi 3D, nu e ca la geamgiu, sa taie cu diamantul.
|
#10
Posted 18 February 2017 - 16:50
La Medias daca nu ma insel se mai fac si acum geamuri pe comanda. Bani sa ai.
|
|
#11
Posted 18 February 2017 - 16:52
se face un sablon 3D, se pune gramul pe el, se baga la cuptor, geamul se inmoaie suficient cat sa ia forma sablonului... dupa care se taie la forma finala, se finiseaza marginile si se călește...
pentru pretul corect, incluzand si șablonul, poti obtine orice! doar ca nu merita [ http://mobilaclasica.ro/uploads/500/fotob90667a0325.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Quote In cazul dricului, poate au adaptat geamuri de la autobus, microbus. Edited by Nero-d, 18 February 2017 - 17:10. |
#12
Posted 18 February 2017 - 16:59
La inceputul anilor '90, unui amic i s-a spart parbrizul de la camion. Fiind pe drum, aproape de Buzau, s-a dus la fabrica, aia au venit c-o foaie de geam, au taiat, curbat, apoi au dus parbrizul la tratament termic. Totul a durat cateva ore, cu montaj cu tot.
In cazul dricului, poate au adaptat geamuri de la autobus, microbus. |
#13
Posted 18 February 2017 - 20:21
In Italia (dar nu numai) sunt firme specializate care transforma masini de serie in masini funebre:
http://www.schettini...formazioni.com/ http://www.urciuoliv...om/parcoveicoli http://biemmespecialcars.it/ http://www.specialwagon.it/ https://www.zanardo.net/ http://www.pilato-sp...it/homepage.php Edited by HAL9000, 18 February 2017 - 20:19. |
#14
Posted 21 February 2017 - 16:15
Am "ciocanit" un geam si era de plexiglass. Deci nu intotdeauna exista minuni.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users