Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pete caroserie vw passat

Invazia romanilor...partea a doua.

[Intrebare]KVM Multi Monitor

Aplicatie MAIL pentru Android
 Modare , inlocuire lampa videopro...

Blender pentru smoothie

instant pe gaz therm 6000

Recomandare bormasina cu acumulat...
 Reclama romaneasca din 2015

Sopcast PC stream to Chromecast

Martor ABS

Logan diesel pe taxi?
 4GB x4 sau 8GBx2 ? DDR4 buget 600...

Digi 24 a fost mutat pe pozitia 4...

Salut!Am un lcd Sencor

Rami frecventa mica pe placa baza...
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

problema checkin mobil Wizz

  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
Talkabout

Talkabout

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,933
  • Înscris: 20.09.2006
  • ID membru: 98,014
Problema e in felul urmator:
In 29 noiembrie trebuia sa ma intorc de la Lisabona - Bucuresti, mi-am facut checkin-ul pe mobil, mi-a generat boarding pass-ul, insa cand am ajuns la aeroport, nici nu am ajuns la security, ca un ofiter m-a si oprit, si nu m-a lasat sa trec dispozitivul mobil langa acel scanner, zicandu-mi ca in cazul Wizz, nu accepta decat biletul printat (pe hartie). Insa mie aplicatia mi-a generat biletul pe mobil. M-am certat pe acolo cu aia, si tot nu m-au lasat sa trec, din cauza asta am pierdut avionul.
In termenii si conditiile Wizz, intr-adevar scrie ca anumite aeroporturi nu accepta biletul de imbarcare electronic (nu zice si CARE), iar in acest caz, aplicatia mobila NU va genera biletul, utilizatorul stiind ca trebuie sa si-l printeze singur.
Bun, acum am deschis o sesizare la wizz, si ma tot lupt cu ei sa imi recuperez banii pe care i-am dat ziua urmatoare, la 2 companii aeriene (in total vreo 900 lei), ca sa ajung acasa.
La ultimul raspuns de la sesizare, mi-au cerut sa le atasez biletul cu care m-am prezentat la aeroportul din Lisabona, insa problema e ca nu il mai am pe mobil, intrucat mi-am schimbat iphone-ul de atunci, si nici in aplicatia mobila wizz, in Contul meu, nu il mai gasesc (de fapt nici un bilet de la zboruriel trecute nu mai e disponibil). Insa sunt 100% sigur ca la acel moment eu m-am prezentat cu biletul pe mobil.
Ce as putea face in situatia asta (daca stie cineva)?E
Ei in sistem, nu au niste log-uri, ceva, sa vada ca mie mi s-a generat biletul electronic, desi nu ar fi trebuit?
Aeroportul din Lisabona mi-a raspuns acum 2 luni, cum ca a informat compania Wizzair cu privire la faptul ca, codul lor de bare nu e in conformitate cu... nu stiu ce "IATA regulations", insa se pare ca cei de la wizz nu si-au actualizat aplicatia pe mobil si a permis generarea biletului electronic in 29 noiembrie.

Pareri?

Multumesc.

#2
adisz

adisz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 07.11.2006
  • ID membru: 107,581
  • Locație: Tg.Mures
Si iata cum un bilet low-cost ajunge sa coste dublu fata de unul la o cursa de linie.

Pareri?
Una singura.In momentul cand am gratuitati,preturi scazute,etc.,la indiferent ce fel de produse sau servicii,casc gura de zece ori.Chichitele alea sunt facute exact ca sa incurce si sa aiba motive de a anula orice fel de plangeri ulterioare.Si fara check-in direct.Doar la "ghiseu",chiar daca stau la coada.Acolo se clarifica totul.

Edited by adisz, 17 February 2017 - 10:48.


#3
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,748
  • Înscris: 12.08.2006
  • ID membru: 91,084
  • Locație: Bucuresti
Daca nu mai ai biletul pe telefon sanse mici sa ai castig de cauza, cine crezi ca o sa caute log-uri in severe ca sa-ti dea banii inapoi...nu e in interesul lor.

Intotdeauna am cartea de imbarcare printata in valiza, desi folosesc telefonul, pentru a evita astfel de situatii.

chiar nu gaseai in aeroport vreo posibilitate sa printezi biletul...sau ai vrut "sa arati ca poti" ?

Edited by alexa32, 17 February 2017 - 10:51.


#4
Talkabout

Talkabout

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,933
  • Înscris: 20.09.2006
  • ID membru: 98,014
Nu, nu am gasit nicaieri in aeroport sa mi-l printez. Consider ca e vina lor. Daca checkin ul mobil nu e permis, de ce mi a mai generat aplicatia, biletul? sau wizz airr nu traieste in secolul XXI,pe principiul "Save the paper! Think before you print"?
Daca e greseala lor, sa plateasca.

#5
Talkabout

Talkabout

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,933
  • Înscris: 20.09.2006
  • ID membru: 98,014

View Postalexa32, on 17 februarie 2017 - 10:49, said:

Daca nu mai ai biletul pe telefon sanse mici sa ai castig de cauza, cine crezi ca o sa caute log-uri in severe ca sa-ti dea banii inapoi...nu e in interesul lor.
Cand o sa-i actionez in instanta sa vezi atunci ce o sa fie in interesul lor :)
Undeva in servere, ei tot au biletul ala electronic

#6
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,046
  • Înscris: 05.12.2002
  • ID membru: 2,515
  • Locație: Bucharest, Ro

View Postadisz, on 17 februarie 2017 - 10:33, said:

Una singura.In momentul cand am gratuitati,preturi scazute,etc.,la indiferent ce fel de produse sau servicii,casc gura de zece ori.Chichitele alea sunt facute exact ca sa incurce si sa aiba motive de a anula orice fel de plangeri ulterioare.Si fara check-in direct.Doar la "ghiseu",chiar daca stau la coada.Acolo se clarifica totul.
Daca poti face check-in online, cel de la ghiseu e pe bani (la majoritatea low cost-urilor)

#7
something00

something00

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 492
  • Înscris: 14.11.2005
  • ID membru: 53,575
  • Locație: Gent (Belgium)
Intrebare: cu cine te ai certat acolo? Cu cei de la securitate sau cu cineva de la biroul wizz air? Ai fost macar la biroul unde sa facea check in ul sa vorbesti cu cineva de acolo?
Daca da, ce au zis?

Ca sfat general: niciodata nu pleci din aeroport fara o dovada pentru ce s-a intamplat. Niciodata.

Insisti sa primesti ceva scris de la ei ca ti-a fost interzisa imbarcarea si din ce motiv.

Acum este cuvantul tau importiva cuvantului lor. Imi pare rau sa o spun dar slabe snase sa castigi ceva.

#8
Talkabout

Talkabout

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,933
  • Înscris: 20.09.2006
  • ID membru: 98,014
Pai am facut ulterior sesizare aeroportului din Lisabona, si am primit raspuns pe mail, de la managerul aeroportului. Situatia e clara: codul de bare Wizz de pe biletul electronic nu e in conformitate cu nu stiu ce cacaturi de reglementari, si ei au anuntat Wizz despre lucrul asta. Dar compania de ce nu si-a modificat aplicatia in consecinta, ca atunci cand voiam sa mi fac checkinul, sa nu-mi genereze biletul, si sa ma atentioneze, ca "bai boule, printeaza-ti biletul"?
Acolo la aeroport m-am certat cu un angajat al aeroportului, nu stiu ce era ala, era primul de care trebuia sa trec, ca sa ajung la security. Era un turnichet de ala sau cum sa-l numesc, cu o chestie electronica, un display ceva, si mi-a zis ca nu merge cu biletul electronic, trebe printat. La ghiseul Wizz nu era nimeni, ca doar m-am invartit pe acolo, dar nimic.
Cuvantul meu impotriva cuvantului lor. Chiar merg pana la capat, nu ma las. Am pierdut o seara acolo, plus vreo 900 lei in ziua urmatoare, pentru alte bilete, cu alte 2 companii

Edited by Talkabout, 17 February 2017 - 21:49.


Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users