Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Eroare sau metodă de fraudare?
Last Updated: Mar 01 2017 00:16, Started by
fmfmfmfm
, Feb 16 2017 17:24
·
0
#1
Posted 16 February 2017 - 17:24
Salutare. Am un număr de Digi mobil pe care primesc în jur de 1-3 apeluri în fiecare lună (cam de 1 an) de la persoane diferite care susțin că au un apel ratat de pe acel număr și mă întreabă de ce i-am căutat (bărbați și femei). Nu se insistă la telefon, pur și simplu când le spun că nu i-am sunat închid fără alte întrebări. Chiar se poate așa ceva sau este o metodă de încercare de fraudare/escrocherie de care nu am auzit încă? Mulțumesc.
Edited by fmfmfmfm, 16 February 2017 - 17:28. |
#2
Posted 16 February 2017 - 17:29
Pai daca inchid si nu vor nimic altceva, cum te pot escroca?
|
#3
Posted 16 February 2017 - 17:33
baliosss, on 16 februarie 2017 - 17:29, said:
Pai daca inchid si nu vor nimic altceva, cum te pot escroca? Întrebarea este cum de toți susțin că au un apel ratat de pe numărul acela? Evident că nu i-am sunat, altfel nu mai întrebam aici. Numărul a fost în mai multe tipuri de telefoane în ultimul an, deci este exclus să fie de la aparat. Pot fi erori din centrală sau ceva "superclone"? Mai am un număr de Digi mobil pe care nu am problema asta, de aceea îmi pare și mai ciudat. |
#4
Posted 16 February 2017 - 17:35
Probabil e doar o eroare. Mi s-a intamplat si mie acum vreo 3 ani, dar aveam cartela de Orange.
E drept, mie mi s-a intamplat doar de vreo 3-4 ori in total. |
#7
Posted 16 February 2017 - 20:35
Poți să ne dai ceva explicații suplimentare? Știu ce înseamnă VoIP dar nu știu în ce mod are legătură cu topicul meu.
|
#8
Posted 17 February 2017 - 08:51
fmfmfmfm, on 16 februarie 2017 - 17:24, said:
Salutare. Am un număr de Digi mobil pe care primesc în jur de 1-3 apeluri în fiecare lună (cam de 1 an) de la persoane diferite care susțin că au un apel ratat de pe acel număr și mă întreabă de ce i-am căutat (bărbați și femei). Nu se insistă la telefon, pur și simplu când le spun că nu i-am sunat închid fără alte întrebări. Chiar se poate așa ceva sau este o metodă de încercare de fraudare/escrocherie de care nu am auzit încă? Mulțumesc. Rau am ajuns.Ne e frica si de propria umbra.Peste tot vedem doar frauda si escroci. In loc sa te adresezi RDS-RCS vii si-ti demonstrezi paranoia pe forum. Cauzele celor descrise de tine sunt multiple. Du-te la Digi,fa-le o notificare in care expui toate cele care te deranjeaza,schimba-ti numarul sa nu mai fii asa de panicat,etc.gasesti tu o metoda pana la urma. |
#9
Posted 17 February 2017 - 10:18
Cind te mai suna careva, intreaba persoana sa iti spuna exact cind a fost acel apel ratat.
Apoi cere la RDS lista apeluri sau verifica singur online (desi aici cred ca e disponibila doar luna viitoare). Apoi vezi ce apare la ziua/ora respective. |
#10
Posted 17 February 2017 - 21:35
adisz, on 17 februarie 2017 - 08:51, said:
Rau am ajuns.Ne e frica si de propria umbra.Peste tot vedem doar frauda si escroci. In loc sa te adresezi RDS-RCS vii si-ti demonstrezi paranoia pe forum. Cauzele celor descrise de tine sunt multiple. Du-te la Digi,fa-le o notificare in care expui toate cele care te deranjeaza,schimba-ti numarul sa nu mai fii asa de panicat,etc.gasesti tu o metoda pana la urma. Aloooo, nu a zis nimeni că sunt panicat, am pus o întrebare atâta tot, poate s-a mai confruntat cineva cu așa ceva, nu e nici o paranoia la mijloc. Dacă tot susții că sunt multiple cauzele celor descrise de mine, mai bine dai niște explicații decât să arunci cuvinte într-o manieră agresivă. Iar numărul poate nu vreau să îl schimb, dar nici nu am chef să mă deranjeze unul și altul. roxanaRabinowitz, on 17 februarie 2017 - 10:18, said:
Cind te mai suna careva, intreaba persoana sa iti spuna exact cind a fost acel apel ratat. Apoi cere la RDS lista apeluri sau verifica singur online (desi aici cred ca e disponibila doar luna viitoare). Apoi vezi ce apare la ziua/ora respective. Apelurile la care nu se răspunde nu apar pe factura detaliată. Am verificat - chestia durează de aproape un an. Edited by fmfmfmfm, 17 February 2017 - 21:32. |
|
#11
Posted 01 March 2017 - 00:16
Ai făcut cont 'digioriunde' pe care l-ai dat la cineva?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users