Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
MotoGP 2017
#19
Posted 27 March 2017 - 14:27
După sperietura de sâmbătă, când apariția ploii a anulat toate sesiunile de antrenamente și calificări, cursele s-au ținut în condiții propice. În mare parte, previziunile făcute după testele din inter sezon s-au adeverit în etapa inaugurală a sezonului. Sesiunile de antrenamente libere de joi s-au desfășurat normal, piloții de la cele 3 clase începând să se acomodeze cu noile motociclete, pe un ritm mai susținut, rezultatele finale arătându-ne în sfârșit ordinea valorică reală a grilelor. Vineri au apărut și unele semne că ploaia va fi iminentă peste weekend, astfel că piloții și-au luat treaba în serios, realizând timpi apropiați de ce am fi văzut într-o sesiune de calificare. Temerile s-au adeverit sâmbătă, atunci când la ora desfășurării sesiunii FP4 de la MotoGP, ploaia a inundat circuitul, iar vântul puternic a adus nisip pe pistă, traseul devenind impracticabil. După mai multe tentative de a a relua procedurile obișnuite, Loris Capirossi și directorul de cursă Mike Webb au decis anularea sesiunilor de antrenamente și calificări la cele 3 clase, hotărând ca MotoGP-ul să beneficieze de 20 de minute suplimentare de warm-up, iar timpii cumulați din sesiunile free practice să stabilească grilele Moto3/Moto2/MotoGP.
Întrecerea a debutat furtunos, așa cum știm că se întâmplă de la apariția clasei Moto3, cu piloți veniți din liniile 2 și 3 peste Martin și Oettl, outsiderul german plătind ceva mai târziu în cursă pentru cutezanța de a se bate cu greii clasei. Aproape jumătate de cursă liderii s-au tot schimbat, până ce s-a format grupul din care ulterior s-a decis câștigătorul. La victorie s-au bătut Jorge Martin cu Romano Fenati, urmați de Aron Canet, Joan Mir sau cel ce avea să devină eroul cursei, John McPhee pilotând o motocicletă Honda într-o echipă creată în jurul său, British Talent Team. Romano Fenati cu Honda sa pregătită de Marinelli Rivacold, o structură formată pe scheletul fostei Ongetta, nu a putut ține piept cu cvartetul fruntaș în ultimul tur. Din grupul de patru mai sus amintit, Joan Mir a reușit să găsească resurse și să treacă primul linia de sosire, la o diferență minimă față de John McPhee și Jorge Martin. Pentru constructorul KTM, cursa a fost una de coșmar, austriecii trebuind să vadă permanent în fața lor un grup de 5 motociclete Honda. Cel mai bine clasat pilot KTM a fost Andrea Migno de la Sky Team VR46. Dezastrul a fost și mai mare pentru Mahindra, motocicletele indiene nereușind să intre în puncte, Manuel Pagliani pe o Mahindra de client a terminat cursa în fața lui Lorenzo Dalla Porta, pilotul de uzină. Ambii au terminat în spatele Mariei Herrera, pe locurile 22-23. Se pare că infimul decalaj tehnic dintre Honda și KTM despre care vorbeam în timpul testelor este de fapt ceva mai mare, sau cel puțin amplificat de specificul traseului qatarez. sursa [ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/182520_10150997947430769_1688376719_n.jpg?oh=3516f02db27828716a0da56f3168a646&oe=596EC3F8 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Moto3 RAC 1. Joan MIR 2. John MCPHEE +0.135 3. Jorge MARTIN +0.218 4. Aron CANET +0.252 5. Romano FENATI +0.453 6 . Andrea MIGNO +0.579 7. Niccolò ANTONELLI +0.661 8. Fabio DI GIANNANTONIO +0.878 9. Marcos RAMIREZ +1.693 10. Adam NORRODIN +7.904 11. Ayumu SASAKI +12.221 12. Livio LOI +16.748 13. Darryn BINDER +16.786 14. Nicolo BULEGA +16.821 15. Tatsuki SUZUKI +16.832 16. Enea BASTIANINI +16.943 17. Jules DANILO +27.583 18. Nakarin ATIRATPHUVAPAT +27.638 19. Kaito TOBA +27.641 20. Jakub KORNFEIL +28.034 21. Maria HERRERA +28.150 22. Manuel PAGLIANI +28.379 23. Lorenzo DALLA PORTA +28.388 24. Tony ARBOLINO +29.520 25. Marco BEZZECCHI +54.344 26. Bo BENDSNEYDER +1'09.769 - Patrik PULKKINEN + 4 laps - Juanfran GUEVARA + 6 laps - Philipp OETTL + 6 laps - Albert ARENAS +14 laps http://www.motogp.com/ Edited by 3xteam, 27 March 2017 - 14:56. |
#20
Posted 27 March 2017 - 14:53
După sperietura de sâmbătă, când apariția ploii a anulat toate sesiunile de antrenamente și calificări, cursele s-au ținut în condiții propice. În mare parte, previziunile făcute după testele din inter sezon s-au adeverit în etapa inaugurală a sezonului. Sesiunile de antrenamente libere de joi s-au desfășurat normal, piloții de la cele 3 clase începând să se acomodeze cu noile motociclete, pe un ritm mai susținut, rezultatele finale arătându-ne în sfârșit ordinea valorică reală a grilelor. Vineri au apărut și unele semne că ploaia va fi iminentă peste weekend, astfel că piloții și-au luat treaba în serios, realizând timpi apropiați de ce am fi văzut într-o sesiune de calificare. Temerile s-au adeverit sâmbătă, atunci când la ora desfășurării sesiunii FP4 de la MotoGP, ploaia a inundat circuitul, iar vântul puternic a adus nisip pe pistă, traseul devenind impracticabil. După mai multe tentative de a a relua procedurile obișnuite, Loris Capirossi și directorul de cursă Mike Webb au decis anularea sesiunilor de antrenamente și calificări la cele 3 clase, hotărând ca MotoGP-ul să beneficieze de 20 de minute suplimentare de warm-up, iar timpii cumulați din sesiunile free practice să stabilească grilele Moto3/Moto2/MotoGP.
La clasa intermediară Franco Morbidelli a plecat din pole position, având o presiune imensă să depășească ghinioanele anterioare, anume să piardă victorii spre finalul curselor. Franco nu și-a dezamăgit fanii și a reușit să se impună rapid în fața urmăritorilor Thomas Luthi și Takaaki Nakagami. Italo-brazilianul și-a luat un avans inițial de vreo 3 secunde, lucru care i-a adus o victorie facilă în fața celui mai experimentat pilot al clasei Moto2, Thomas Luthi, prezent pe grilă încă din epoca 250 cmc. A fost un podium integral Kalex, armada șasiurilor germane fiind spartă doar de Miguel Oliveira la nivelul topului 6. Portughezul a terminat pe locul 4 la mai bine de 3.5 secunde de Franco Morbidelli, arătând ceea ce știam încă din teste, faptul că șasiul KTM nu este unul perfect, pentru moment neputând să se bată la victorie cu cei de la Kalex. A dezamăgit oarecum Alex Marquez, coechipierul lui Morbidelli de la Marc VDS fiind pus în umbră de acesta și sosind departe de podium, pe 5. Între primele 10 motociclete s-a intercalat și Xavi Vierge cu un Tech3 Mistral, încheind cursa pe locul 9, după ce în tururile de început a reușit să stea în trena primilor 3 clasați. Motocicleta Mistral este un pas înainte față de cea de anul trecut, însă ceea ce a reușit Vierge în cele patru zile din Qatar este mai mult decât impresionant. Dominique Aegerter a adus șasiul Suter pe locul 11, arătând deasemenea că elvețienii nu sunt chiar acolo unde preconizau cu dezvoltarea cadrului. Pe lista abandonurilor s-au situat Remy Gardner și Hafizh Syahrin, malaezianul fiind lovit puternic în chiar primul tur de pilotul secund Tech3. sursa [ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/182520_10150997947430769_1688376719_n.jpg?oh=3516f02db27828716a0da56f3168a646&oe=596EC3F8 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Moto2 RAC 1. Franco MORBIDELLI 2. Thomas LUTHI +2.681 3. Takaaki NAKAGAMI +3.304 4. Miguel OLIVEIRA +3.584 5. Alex MARQUEZ +11.226 6. Luca MARINI +13.747 7. Fabio QUARTARARO +13.988 8. Lorenzo BALDASSARRI +17.465 9. Xavi VIERGE +17.477 10. Axel PONS +17.767 11. Dominique AEGERTER +17.802 12. Francesco BAGNAIA +18.090 13. Danny KENT +19.323 14. Jesko RAFFIN+22.798 15. Xavier SIMEON +24.009 16. Marcel SCHROTTER +24.077 17. Simone CORSI +28.193 18. Yonny HERNANDEZ +31.828 19. Tetsuta NAGASHIMA +31.839 20. Brad BINDER +34.046 21. Isaac VIÑALES +40.227 22. Sandro CORTESE +40.279 23. Julian SIMON +40.446 24. Mattia PASINI +42.501 25. Ricard CARDUS +43.000 26. Edgar PONS +47.072 27. Andrea LOCATELLI +47.486 28. Khairul Idham PAWI +51.206 29. Stefano MANZI + 1'02.080 - Jorge NAVARRO + 12 laps - Hafizh SYAHRIN + 12 laps - Saeed AL SULAITI + 15 laps - Remy GARDNER + 0 laps http://www.motogp.com/ Edited by 3xteam, 27 March 2017 - 14:54. |
#21
Posted 27 March 2017 - 15:16
După sperietura de sâmbătă, când apariția ploii a anulat toate sesiunile de antrenamente și calificări, cursele s-au ținut în condiții propice. În mare parte, previziunile făcute după testele din inter sezon s-au adeverit în etapa inaugurală a sezonului. Sesiunile de antrenamente libere de joi s-au desfășurat normal, piloții de la cele 3 clase începând să se acomodeze cu noile motociclete, pe un ritm mai susținut, rezultatele finale arătându-ne în sfârșit ordinea valorică reală a grilelor. Vineri au apărut și unele semne că ploaia va fi iminentă peste weekend, astfel că piloții și-au luat treaba în serios, realizând timpi apropiați de ce am fi văzut într-o sesiune de calificare. Temerile s-au adeverit sâmbătă, atunci când la ora desfășurării sesiunii FP4 de la MotoGP, ploaia a inundat circuitul, iar vântul puternic a adus nisip pe pistă, traseul devenind impracticabil. După mai multe tentative de a a relua procedurile obișnuite, Loris Capirossi și directorul de cursă Mike Webb au decis anularea sesiunilor de antrenamente și calificări la cele 3 clase, hotărând ca MotoGP-ul să beneficieze de 20 de minute suplimentare de warm-up, iar timpii cumulați din sesiunile free practice să stabilească grilele Moto3/Moto2/MotoGP. [ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/182520_10150997947430769_1688376719_n.jpg?oh=3516f02db27828716a0da56f3168a646&oe=596EC3F8 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] MotoGP Cea mai importantă cursă a zilei, cea a clasei MotoGP a fost cât pe ce să joace o festă neplăcută fanilor dornici să își vadă favoriții la treabă. Dacă întrecerile claselor mezine s-au desfășurat pe pistă uscată, imediat după terminarea cursei Moto2, câțiva stropi de ploaie au băgat în sperieți oficialii, aceștia fiind încă o dată extrem de precauți. Doar iminența unor condiții și mai rele i-a mobilizat să demareze o cursă puțin scurtată. După două delay-uri, timp în care lumea se întreba curioasă cam cu cât carburant în rezervor a plecat BMW-ul echipei medicale în care se afla și fostul pilot Loris Capirossi, responsabilul cu siguranța piloților, directorul de cursă a dat undă verde pentru procedurile de start. Trei motociclete diferite în prima linie a grilei, Vinales (Yamaha), Iannone (Suzuki) și Marc Marquez (Honda), urmați în grila a doua de debutantul Johann Zarco (Tech3 Yamaha) și o combinație între un Ducati de uzină (Dovizioso) și unul privat (Redding) promiteau o cursă electrizantă. Evident, toată lumea aștepta să vadă ce va face Maverick Vinales, cum va gestiona presiunea primei linii, la debutul său cu Yamaha. Nu în ultimul rând amenințarea ploii îl punea în prim plan pe Valentino Rossi, situat pe grilă pe un modest loc 10, însă nici Jonas Folger sau Cal Crutchlow nu erau piloți de neglijat. Startul s-a dat și primele dezamăgiri au venit instant: Vinales nu a avut răspuns imediat la presiunea pusă de Andrea Dovizioso și vechiul său coechipier Iannone, pilotul Suzuki reușind să ajungă în fruntea cursei, urmat de un Johann Zarco năucitor. Spre satisfacția fanilor, Zarco a trecut de Vinales, Marquez și Iannone înstalându-se la conducerea cursei și chiar reușind să construiască un mic ecart între el și urmăritori. Din păcate, presiunea de a conduce cursa pe o motocicletă complet nouă, având în spate cei mai galonați piloți de pe grilă și-a spus cuvântul și Johann Zarco a ieșit violent în decor, predând ștafeta lui Andrea Iannone. Acesta a avut aceeași crudă soartă după doar câteva bucle, însă observatorii s-au convins deja că Suzuki a făcut mari progrese la capitolul accelerație. Cursa a rămas la discreția lui Andrea Dovizioso, urmat de Maverick Vinales. Cei doi erau urmați la oarecare distanță de Valentino Rossi, care a trecut de motociclete mai lente din fața sa, dar a și profitat de ieșirile în decor ale lui Zarco și Iannone, fiind scutit și de presiuni venite din spate odată cu abandonurile lui Cal Crutchlow sau Alvaro Bautista. Ducati și-a arătat din plin viteza de top și accelerația, Vinales neavând nici o șansă pe linia dreaptă start/sosire în fața lui Andrea Dovizioso, aflat la o prestație de zile mari. Spre finalul cursei, pneurile și-au spus cuvântul și rocada s-a produs între numerele 4 și 25. Dovi a pierdut apoi plasa lui motocicletei lui Vinales, nereușind să mai profite de top speed-ul și accelerația net superioare ale motocicletei Ducati. Maverick s-a impus cu un avans de jumătate de secundă, cei doi fiind însoțiți pe podium de Valentino Rossi. Yamaha a început sezonul cu dreptul, obținând rezultatele așteptate, însă atât Maverick cât și Valentino vor trebui să își analizeze serios evoluțiile. Spaniolul Vinales s-a precipitat la start și dacă nu existau atâtea abandonuri, probabil ar fi revenit mult mai greu în lupta pentru victorie, în timp ce Rossi va trebui să rezolve cât mai repede problemele de adaptabilitate și setare a motocicletei Yamaha M1. În alte condiții nu îi va fi ușor să recupereze multe poziții după o plecare modestă din pluton. Pe locul 4 a încheiat Marc Marquez, destul de șters în cursa de deschidere a sezonului, spaniolul de la Movistar Honda fiind la fel de conservator ca în 2016, după ce alegerea pneurilor a fost determinantă. Surpriza întrecerii a venit din partea lui Aleix Espargaro, pilotul Aprilia reușind să profite de abandonuri și să ajungă în siajul lui Dani Pedrosa cu care a și purtat un duel pierdut pe o greșeală personală. Topul primilor 10 a fost completat de Miller (P8), Alex Rins, supraviețuitorul de la Suzuki, modest pe durata cursei și Jonas Folger, germanul nereușind să rămână alături de motocicletele de uzină din față. Cursa a fost atipică, alegerea pneurilor putând influența puternic rezultatele mai multor piloți, rezultate pozitive sau negative, în ultima situație fiind Jorge Lorenzo, locul 11 al cursei. Există temeri serioase că în ultimele tururi Jorge și-a amintit de debutul și prestația unui anume Marco Melandri, la ghidonul unui Ducati de coșmar în sezonul 2008. sursa [ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/182520_10150997947430769_1688376719_n.jpg?oh=3516f02db27828716a0da56f3168a646&oe=596EC3F8 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] MotoGP [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/65/Flag_of_Qatar.svg/100px-Flag_of_Qatar.svg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] GRAND PRIX OF QATAR [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/65/Flag_of_Qatar.svg/100px-Flag_of_Qatar.svg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 1. Maverick VIÑALES 2. Andrea DOVIZIOSO +0.461 3. Valentino ROSSI +1.928 4. Marc MARQUEZ +6.745 5. Dani PEDROSA +7.128 6. Aleix ESPARGARO +7.661 7. Scott REDDING +9.782 8. Jack MILLER +14.486 9. Alex RINS +14.788 10. Jonas FOLGER +15.069 11. Jorge LORENZO +20.516 12. Loris BAZ +21.255 13. Hector BARBERA +28.828 14. Karel ABRAHAM +29.123 15. Tito RABAT +29.470 16. Pol ESPARGARO +33.601 17. Bradley SMITH +39.704 18. Sam LOWES +47.131 - Danilo PETRUCCI + 6 laps - Andrea IANNONE + 10 laps - Alvaro BAUTISTA + 13 laps - Johann ZARCO + 14 laps - Cal CRUTCHLOW + 16 laps http://www.motogp.com/ Edited by 3xteam, 27 March 2017 - 15:17. |
#22
Posted 27 March 2017 - 19:07
A fost prima etapa.
Vinales a demonstrat ca are oo si ii va da mari batai de cap coechipierului Rossi. A venit cu lectiile facute, nu se lasa intimidat si , zic eu, poate fi catalizatorul pensionarii doctorului. Marquez si Crutchlow au schimbat in ultima clipa pneurile pe grila de start cu unele mai moi si au pierdut. Dupa 5 ture cauciucurile s-au supraincalzit si l-au dus pe Marquez la concluzia ca e mai bine sa o lase mai moale, iar pe Crutchlow la pamant. Dupa cazatura, Crutchlow s-a urcat din nou pe mobreta doar cat sa constate ca acceleratia s-a blocat pe deschis la maxim si a trebuit sa sara de pe ea, incasand o a doua cazatura la viteza destul de mare. Ducati - una calda, alta rece. Dovi a rezistat spectaculos in fata, reusind sa lupte pana la jumatatea ultimului tur , cand a cedat. Lorenzo a inceput un drum dureros, pe urmele unor Rossi, Crutchlow sau Melandri, la echipa la care a stralucit doar Stoner pana acum ( cu tot respectul, oricat de dragi mi-au fost Bayliss si Capirossi ). Tech3 este marea surpriza, pentru mine, un pariu incredibil facut de Herve anul trecut. Zarco a comis o foarte mica greseala care l-a pus la pamant ( nici vorba de presiune, conducea linistit si a cazut intr-un tur in care nici macar nu a fortat - a fost suficient sa iasa putin de pe trasa ideala pe zona murdara a pistei ). Folger a fost sters, dar sunt sigur ca va reveni in acest sezon. Iannone arata un Suzuki competitiv si sunt convins ca va incurca multe socoteli in 2017. Aprilia - o alta supriza cu Espargaro cel mare. Aleix a declarat ca poate da rezultate foarte bune doar in conditiile de tractiune scazuta ( pista rece, pneuri uzate ). Va las cu un nou clip semant Gli Autogol ( parodii exceptionale inspirate de comentariile lui Guido Meda, mare fan Rossi ) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tWf0XkjJ1iE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#23
Posted 28 March 2017 - 17:58
Si ce legatura este intre MotoGP si comunicatul de presa despre noul R6 ? Si unele si altele au doua roti ?
|
#24
Posted 28 March 2017 - 19:23
bibiaudiofil, on 28 martie 2017 - 17:58, said: Si ce legatura este intre MotoGP si comunicatul de presa despre noul R6 ? Si unele si altele au doua roti ? sunt,...n-au voie firmele moto (Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Honda, Ducati,etc) să concureze în Motogp dacă respectivele motoare nu se găsesc de cumpărat și în...magazin, adică trebuie să fie de serie (inclusiv prețul trebuie precizat), aici nu intră în discuție .. electronica ! , nu au exclusivitate ca la formula 1 ! |
#25
Posted 28 March 2017 - 22:05
3xteam, on 28 martie 2017 - 19:23, said: sunt,...n-au voie firmele moto (Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Honda, Ducati,etc) să concureze în Motogp dacă respectivele motoare nu se găsesc de cumpărat și în...magazin, adică trebuie să fie de serie (inclusiv prețul trebuie precizat), aici nu intră în discuție .. electronica ! , nu au exclusivitate ca la formula 1 ! Cred ca ati incurcat WSBKul cu MotoGP. La SBK trebuie sa fie in magazin, la MotoGP e viceversa ( adica trebuie sa fie prototipuri, in nici un caz motorete comerciale ) |
#26
Posted 28 March 2017 - 22:34
bibiaudiofil, on 28 martie 2017 - 22:05, said: Cred ca ati incurcat WSBKul cu MotoGP. La SBK trebuie sa fie in magazin, la MotoGP e viceversa ( adica trebuie sa fie prototipuri, in nici un caz motorete comerciale ) eu spun că trebuie să aibă și o versiune comercială motoarele de la motogp ! http://motortest.ro/...e-si-l-permite/ http://www.motoflash.ro/ |
#27
Posted 29 March 2017 - 08:05
3xteam, on 28 martie 2017 - 22:34, said:
eu spun că trebuie să aibă și o versiune comercială motoarele de la motogp ! Tu poti sa spui orice, mai greu e cu regulamentul : "2.4 MotoGP Class Technical Regulations 2.4.1 Definition Motorcycles participating in the MotoGP class must be prototypes. Those that are not entered by a member of MSMA must be approved for participation by the Grand Prix Commission." http://www.fim-live....nts/grand-prix/ 3xteam, on 28 martie 2017 - 19:23, said: n-au voie firmele moto (Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Honda, Ducati,etc) să concureze în Motogp dacă respectivele motoare nu se găsesc de cumpărat și în...magazin, adică trebuie să fie de serie (inclusiv prețul trebuie precizat), Am mai citat odata, pentru posteritate ( sublinierea imi apartine ). Voi chiar va uitati la curse ? Edited by bibiaudiofil, 29 March 2017 - 08:06. |
#28
Posted 07 April 2017 - 13:21
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SSEQpvBil4U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#29
Posted 08 April 2017 - 13:06
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K3Rgo9xURoE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#33
Posted 21 April 2017 - 14:59
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IvEdrKoCBsY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#34
Posted 04 May 2017 - 21:01
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/68xSp4nruxk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#35
Posted 31 May 2017 - 22:08
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/woyZ1mb0L5Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users