Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Diametru si "model" teava...

Eroare L3 dezumidificator StarLight

caut si nu gasesc Philips casetofon

Cum trec la noul Google Analytics?
 problema logare pe iCloud si tele...

Ce sa aleg dintre urmatoarele mod...

Carduri microSD comparatie

Spiritism
 Evacuare condes centrala termica ...

Carucior furtun de 3/4

Recomandare vas wc cu bideu integ...

Multifunctionala care sa scaneze ...
 Fotbal pe oculus meta quest 3

Renuntare oferta angajare in detr...

Am joc cumparat si nu-l mai pot f...

Pardoseala foarte denivelata apar...
 

MotoGP 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

  Moto GP: Programul competițional al sezonului 2017

  
Federația Internațională de Motociclism (FIM) a dat publicității calendarul sezonului 2017 al Campionatului Mondial de Motociclism Viteză, care se va desfășura în perioada martie-noiembrie și va cuprinde 18 curse.

Calendarul curselor de MotoGP în 2017:



26 martie: Marele Premiu al Qatarului (Losail)


9 aprilie: MP al Argentinei (Termas de Rio Hondo)


23 aprilie: MP al SUA (Austin)


7 mai: MP al Spaniei (Jerez de la Frontera)


21 mai: MP al Frantei (Le Mans)


4 iunie: MP al Italiei (Mugello)


11 iunie: MP al Cataloniei (Montmelo)


25 iunie: MP al Olandei (Assen)


2 iulie: MP al Germaniei (Sachsenring)


6 august: MP al Cehiei (Brno)


13 august: MP al Austriei (Red Bull Ring-Spielberg)


27 august: MP al Marii Britanii (Silverstone)


10 septembrie: MP al San Marino (Misano)


24 septembrie: MP al Aragonului (Motorland Aragon)


15 octombrie: MP al Japoniei (Motegi)


22 octombrie: MP al Australiei (Phillip Island)


29 octombrie: MP al Malaeziei (Sepang)


12 noiembrie: MP al Comunității Valenciene (Ricardo Tormo)


sursa...

http://www.motogp.co...-updated/211047

Edited by 3xteam, 15 February 2017 - 20:52.


#2
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
Pregătirile pentru startul sezonului 2017 din MotoGP se apropie de final şi, după finalizarea celei de-a treia sesiuni de teste oficiale la clasa regină, Maverick Vinales pare să fie cel mai în formă pilot din circuit. La Phillip Island, în Australia, noul coechipier al lui Valentino Rossi de la Yamaha Movistar a reuşit să obţină cel mai bun timp oprind cronometrul la 1:28.549, cu 0.294 secunde mai bine decât Marc Marquez (Repsol Honda) şi cu 0.484 secunde mai rapid decât Dani Pedrosa (Repsol Honda). De altfel, toţi piloţii care au intrat într-un top 10 al celor mai rapide tururi de pistă au obţinut aceşti timpi în ultima zi de teste.

http://storage0.dms....t=301&width=630

Edited by 3xteam, 17 February 2017 - 14:01.


#3
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
  Valentino Rossi   a spus că va fi “o lupta foarte grea” după timpul ultra competitiv scos de numeroși piloți la Sepang în Malaezia.

Italianul a scos un timp foarte bun miercuri, în Malaezia, 1m 59.5s.
Rossi a încercat noi componente, incluzând un nou sașiu și un nou carenaj, pentru o aerodinamica mai buna.

“La finalul testului am fost pozitiv, fiindcă timpul scos a fost bun. 1m 59.5 nu suna rău deloc. În special am găsit multe lucruri bune pentru motocicletă. Am muncit mult pentru noul sașiu și mă simt bine, observând îmbunătățiri.”

sursa...

http://www.motoflash...togp_2017..html

#4
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

MotoGP 2017: Atac pe toate fronturile pentru uzina KTM



Bradley Smith și Pol Espargaro au prezentat primul prototip KTM pentru clasa MotoGP, cromatica fiind un mix între portocaliul companiei austriece și influențele sponsorului principal, Red Bull.

Săptămâna a început cu lansarea austriacă a grupării Red Bull KTM Factory, unde au fost prezentate perechile ce vor reprezenta interesele constructorului la toate cele trei clase ale motomondialului. Marea miză a anului 2017 este prototipul RC16 cu care foștii piloți Tech 3 Smith și Espargaro vor evolua la clasa regină. Cei doi au rulat deja în testele din pre-sezon de la Sepang și Phillip Island, iar RC16 a fost deja prezent și în mediul competitiv al finalei de anul trecut de la Valencia, la ghidon fiind testerul Mika Kallio. În al patrulea sezon la clasa supremă, Pol Espargaro este încurajat de progresele făcute de KTM în această perioadă și abia așteaptă primul weekend de cursă.
[ http://www.pitstops.ro/wp/wp-content/uploads/2017/02/166991_Pol-Espargaro-KTM-RC16-2017-150x150.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.pitstops.ro/wp/wp-content/uploads/2017/02/166994_Akrapovic-KTM-RC16-2017-150x150.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.pitstops.ro/wp/wp-content/uploads/2017/02/166984_Brembo-Pol-Espargaro-KTM-RC16-2017-150x150.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.pitstops.ro/wp/wp-content/uploads/2017/02/166989_Rizoma-Pol-Espargaro-KTM-RC16-2017-150x150.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
La clasa Moto2 KTM se implică de o manieră susținută în 2017, aducând un șasiu propriu în pofida obligativității de a folosi motorul rivalilor de la Honda. Cuplul de piloți este deosebit de promițător: campionul Moto3 Brad Binder și vicecampionul clasei mezine de acum doi ani, Miguel Oliveira. Cei doi vor fi păstoriți de team managerul Aki Ajo, care a cunoscut succese pe bandă în ultimii ani cu Johann Zarco.

Clasa Moto3 a fost scena unde continuitatea a adus trofee pentru KTM. Bo Bendsneyder rămâne pentru al doilea an, alături de el fiind acum Niccolo Antonelli, un italian care deja s-a obișnuit cu victoria, însă nu a putut emite pretenții la titlu cu gruparea Ongetta Rivacold.

sursa..
http://www.pitstops....ntru-uzina-ktm/

Edited by 3xteam, 23 February 2017 - 21:16.


#5
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
Ducati a făcut niște pași uriași în față sezonul trecut, două victorii frumoase după atâta timp. Echipa nu mai câștigase o cursă în MotoGP din 2010, iar clasările constante pe podium pregătesc un sezon 2017 în care pot pune probleme echipelor rivale precum Honda și Yamaha. Combinația Lorenzo – Ducati îmi place foarte mult. Chiar dacă sunt de părere că un Marquez ar fi fost mai potrivit cu stilul lui pe motocicleta italiană, determinarea lui Lorenzo la o echipă nouă și bagajul de talent pe care îl posedă pot face lucruri frumoase. Se adaptează Lorenzo la motocicleta Ducati sau mulează inginerii motocicleta pe stilul lui?

#6
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

  Prima zi de teste oficiale din Qatar  


Andrea Dovizioso impresionează în Qatar. Italianul a dominat prima zi de teste cu un timp excelent. Dezastru în spate: Lorenzo pe 5, Rossi pe 7, Marquez pe 12

  Prima zi de teste oficiale din Qatar, ultima astfel de sesiune înainte de debutul sezonului de pe 26 martie, a adus o surpriză. Italianul Andrea Dovizioso de la Ducati a încheiat ziua cu cel mai rapid timp. Dovi a oprit cronometrul la 1:54.816, o performanţă mai bună chiar şi decât recordul de cursă al circuitului Losail, cel stabilit la 1:54.927 de către Jorge Lorenzo în 2016. Italianul şi-a revenit astfel după nişte teste de la Phillip Island în care a avut probleme serioase şi i-a luat faţa lui Maverick Vinales, eroul acestui început de 2017. Totuşi, spaniolul a venit al doilea cel mai rapid cu un timp mai lent cu 0.360 secunde decât al lui Dovi.


Surpriza a continuat cu următorii timpi. Al treilea cel mai rapid pilot al primei zile a fost britanicul Cal Crutchlow, singurul pilot al LCR Honda, cel care a fost mai lent cu 0.601 secunde decât Dovizioso. Au urmat Karel Abraham (Aspar Team) cu +0.794 secunde şi Jorge Lorenzo (Ducati Team) cu +0.797 secunde faţă de timpul reper. Valentino Rossi a stabilit doar al şaptelea timp, în timp ce Marc Marquez a avut probleme serioase. Campionul mondial în exerciţiu a apărut cu o carenă modificată pentru prototipul său Honda, una în care au fost încorporate noi elemente aerodinamice de tip winglet, însă a avut un accident înainte să poată stabili utilitatea acestora.

sursa

Edited by 3xteam, 11 March 2017 - 22:29.


#7
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

Vinales şi Rossi domină ziua 2 din Qatar. Ducati şochează cu un look ciudat al motocicletei


Lucrurile au revenit la normal în ultima sesiune de teste oficiale înainte de debutul sezonului 2017 din MotoGP. Pe circuitul Losail din Qatar, acolo unde pe 26 martie va începe sezonul, Maverick Vinales a dominat ziua. Pilotul Yamaha Movistar, cel care a fost cel mai rapid şi în testele de la Valencia, Sepang şi Phillip Island, a oprit cronometrul la 1:54.455, un timp mai rapid cu 0.277 secunde decât al lui Valentino Rossi, italianul care a încheiat ziua pe poziţia secundă. ”Astăzi am îmbunătăţit lucrurile un pic şi de aceea ritmul meu a fost mai constant, nu am mai ieşit larg de atât de multe ori. Mă simt bine însă cred că mai putem progresa la intrările în viraj, acolo mai pot forţa un pic. Timpii au fost foarte buni, sunt impresionat de felul în care funcţionează motocicleta, am fost rapid”, a spus Vinales la finalul zilei a doua de teste.

În ciuda performanţei piloţilor Yamaha, cele mai multe priviri au fost atrase de italieni. De italienii de la Ducati, cei care în încercarea de a se adapta noilor reguli care interzic ataşarea aripioarelor cu rol aerodinamic au făcut modificări semnificative în carenajul prototipului Desmosedici. Astfel, Andrea Dovizioso, performerul primei zile de teste, a ieşit pe circuitul Losail cu o motocicletă cu aspect complet diferit faţă de tot ceea ce a arătat campionatul mondial de motociclism viteză până acum. ”A fost bine să simt efectul noului carenaj, a fost dificil de găsit o soluţie care să ne ofere aceeaşi apăsare la sol pe care am avut-o anul trecut cu aripioarele. Inginerii noştri au făcut o treabă bună”, a spus pilotul italian care a încheiat ziua a doua cu al 11-lea timp.

sursa

Edited by 3xteam, 12 March 2017 - 13:17.


#8
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
[ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/182520_10150997947430769_1688376719_n.jpg?oh=3516f02db27828716a0da56f3168a646&oe=596EC3F8 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Prima cursă va avea loc în acest weekend (24-26 martie) pe nocturnă, de la ora 20.45, pe circuitul "Losail International Circuit" din Qatar.


[ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17240242_10155459385840769_6452952399174873089_o.jpg?oh=4fdb6db08a1cdcedfd18808ed3738685&oe=596116BF - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#9
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

Dovizioso vede Ducati in top. !



Andrea Dovizioso a pus Ducati pe primul loc dupa ultimul test din MotoGP, de vineri, Losail, Qatar.
Italianul a revenit dupa un test destul de dificil de la Philip Island, depasindu-l pe Maverick Vinales cu 0.360s.
Rezultate:

1. = Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 54.819s [Lap 26/36]

2. = Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 55.179s +0.360s [49/60]
3. = Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 55.420s +0.601s [28/28]
4. = Karel Abraham CZE Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP15) 1m 55.613s +0.794s [42/42]
5. = Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 55.616s +0.797s [27/46]
6. = Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 55.640s +0.821s [27/37]
7. = Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 55.679s +0.860s [43/48]
8. = Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 55.692s +0.873s [21/38]
9. = Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 55.705s +0.886s [45/54]
10. = Andrea Iannone ITA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 55.751s +0.932s [30/41]
11. = Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Racing (Desmosedici GP17) 1m 55.830s +1.011s [33/41]
12. = Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 55.899s +1.080s [16/39]
13. = Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 55.916s +1.097s [32/43]
14. = Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 56.017s +1.198s [49/59]
15. = Scott Redding GBR Octo Pramac Racing (Desmosedici GP16) 1m 56.085s +1.266s [23/37]
16. = Alvaro Bautista ESP Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP16) 1m 56.116s +1.297s [31/43]
17. = Loris Baz FRA Reale Avintia Racing (Desmosedici GP15) 1m 56.193s +1.374s [25/31]
18. = Alex Rins ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 1m 56.589s +1.770s [41/48]
19. = Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 56.665s +1.846s [44/46]
20. = Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 1m 57.090s +2.271s [24/38]
21. = Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 57.455s +2.636s [36/46]
22. = Mika Kallio FIN KTM Test Rider (RC16) 1m 58.039s +3.220s [32/32]
23. = Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 58.755s +3.936s [35/46]

sursa

Edited by 3xteam, 20 March 2017 - 18:26.


#10
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
[ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/182520_10150997947430769_1688376719_n.jpg?oh=3516f02db27828716a0da56f3168a646&oe=596EC3F8 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Mulți au spus că sezonul 2016, cel mai spectaculos din ultimii zece ani, va fi imposibil de repetat în viitorul apropiat. Testele din ianuarie-martie 2017 însă au scos la iveală aspecte care tind să transforme campionatul din 2017 într-o stagiune și mai incitantă decât precedenta.

Nouă piloți diferiți pe cea mai înaltă treaptă a podiumului dintre care doi privați: un maximum de competitivitate a plutonului, lucru ce a confirmat declarațiile lui Carmelo Ezpeleta, vorbe pe care fani și ziariști deopotrivă le-au luat în glumă înainte de prima cursă a sezonului 2016. Dar cine mai râdea la final de an, după o asemenea desfășurare?

Dacă până la testul din Australia, (Phillip Island – 15 februarie), piloții de la clasa mare au mai testat componente noi pe vechile motociclete din sezonul 2016, venise timpul să vedem la lucru prototipurile 2017 în forma cât mai apropiată de varianta ce va rula la finele acestei săptămâni în prima cursă din sezon.

În aceste teste nu am înregistrat surprize majore în ce privește motocicletele ce și-au disputat primele poziții, grupul Yamaha-Honda-Ducati fiind imposibil de spart de către alt constructor. Practic, certitudini am avut la fiecare test în ce privește liderul (Maverick Vinales, Movistar Yamaha) și coada grilei, unde se regăseau mereu titularii KTM, Bradley Smith și Pol Espargaro, însoțiți de testerul Mika Kallio.

Imaginea cea mai apropiată de ce vom vedea în cursa de duminică s-a înregistrat în testul din 10-12 martie, ținut în Qatar, acolo unde am avut ocazia de a urmări și primele simulări de cursă efectuate de piloți.

http://www.pitstops....e-noului-sezon/

#11
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,552
  • Înscris: 11.06.2010
In sfarsit s-a terminat asteptarea !!!

#12
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
    Începe sezonul » [ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/182520_10150997947430769_1688376719_n.jpg?oh=3516f02db27828716a0da56f3168a646&oe=596EC3F8 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] revine în forță:

Marquez, favorit pentru un nou titlu, cine a fost surpriza în presezon, cum se simte veteranul Rossi și marea provocare a carierei pentru Lorenzo

Campionatul Mondial de Motociclism Viteză începe 26 martie și se va încheia pe 12 noiembrie, la Valencia. Prima cursă a anului se desfășoară în nocturnă. Toate cursele sunt transmise în direct de Eurosport.


Sezonul 2017 de Motociclism Viteză promite să fie unul intens. Față de 2016, s-au făcut câteva schimbări importante în echipele care visează la titlu, iar acest an poate fi începutul unui duel care să țină prim-planul multă vreme de acum înainte: Marquez vs. Vinales.


IATĂ CUM ARATĂ ECHIPELE

REPSOL HONDA
Marc Marquez (24 de ani, Spania) și Dani Pedrosa (31 de ani, Spania)

MOVISTAR YAMAHA
Valentino Rossi (38 de ani, Italia) și Maverick Viñales (22 de ani, Spania)

DUCATI TEAM
Jorge Lorenzo (29 de ani, Spania) și Andrea Dovizioso (31 de ani, Italia)

TEAM SUZUKI ECSTAR
Andrea Iannone (27 de ani, Italia) și Alex Rins (21 de ani, Spania)

APRILIA GRESINI
Aleix Espargaro (27 de ani, Spania) și Sam Lowes (26 de ani, Anglia)

MONSTER YAMAHA TECH3
Johann Zarco (26 de ani, Franța) și Jonas Folger (23 de ani, Germania)

LCR HONDA MOTOGP
Cal Crutchlow (31 de ani, Anglia)

ESTRELLA GALICIA 0,0 MARC VDS
Tito Rabat (27 de ani, Spania) și Jack Miller (22 de ani, Australia)

OCTO PRAMAC RACING
Scott Redding (24 de ani, Anglia) și Danilo Petrucci (26 de ani, Italia)

AVINTIA RACING
Hector Barbera (30 de ani, Spania) și Loris Baz (24 de ani, Franța)

TEAM ASPAR MOTOGP
Alvaro Bautista (32 de ani, Spania) și Karel Abraham (27 de ani, Cehia)

RED BULL KTM MOTOGP
Pol Espargaro (25 de ani, Spania) și Bradley Smith (26 de ani, Anglia)



sursa

Edited by 3xteam, 24 March 2017 - 09:53.


#13
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,552
  • Înscris: 11.06.2010
Pe eurosport arata cursele .

#14
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

Primul şoc din 2017 la MotoGP: Jorge Lorenzo nu are timp de top 10 pentru calificări. Vinales e cel mai rapid, Rossi pe 10



La capătul a două zile extrem de interesante în ceea ce priveşte felul în care piloţii s-au adaptat condiţiilor dificile de pe Losail International Circuit din Qatar, clasa MotoGP şi-a stabilit ierarhiile în aşteptearea sesiunii de calificări. Prima mare surpriză este prezenţa lui Jorge Lorenzo în rândul celor care vor merge în Q1, adică partea calificărilor care va da doar doi piloţi ce se vor bate pentru pole-position. Pilotul care a venit în acest sezon la Ducati a avut trei sesiuni de antrenamente libere foarte dificile, iar cel mai bun timp pe care l-a obţinut a fost 1:55.461 cu 1.145 secunde mai slab decât timpul reper al lui Maverick Vinales. Lorenzo a venit abia pe poziţia a 12-a în clasamentul cumulat şi are de trecut prin Q1 în programul de astăzi.

Vestea bună pentru spaniolul de la Ducati este faptul că din acest sezon cei doi piloţi care vor promova din Q1 în Q2 vor avea la dispoziţie un set în plus de gume soft Michelin cu care să aibă şanse reale în duelul cu primii zece.

Antrenamente grele a avut şi Valentino Rossi. Uriaşul pilot italian de la Yamaha are în continuare probleme reale în a găsi setările potrivite pentru motocicleta M1 aşa cum a reuşit colegul său, Maverick Vinales. ”Il Dottore” a avut emoţii pe finalul FP3 şi s-a calificat totuşi de pe locul 10 în Q2 cu timpul obţinut în cea de-a doua sesiune de antrenamente: 1.55.414. Vinales a fost, în ciuda unei trânte, într-o formă de zile mari şi este cel mai rapid în clasamentul cumulat al timpilor cu acel 1:54.316 scos în prima sesiune de antrenamente.

sursa

Edited by 3xteam, 25 March 2017 - 17:50.


#15
ovyovi

ovyovi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 14.01.2004
Pozitiile  de start in cursa:

1.    Maverick Vinales    ESP    Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1)
2.    Andrea Iannone    ITA    Team Suzuki Ecstar (GSX-RR)
3.    Marc Marquez    ESP    Repsol Honda Team (RC213V)

4.    Johann Zarco    FRA    Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)*
5.    Andrea Dovizioso    ITA    Ducati Team (Desmosedici GP17)
6.    Scott Redding    GBR    Octo Pramac Racing (Desmosedici GP16)
7.    Dani Pedrosa    ESP    Repsol Honda Team (RC213V)
8.    Jonas Folger GER    Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)*
9.    Cal Crutchlow    GBR    LCR Honda (RC213V)
10.    Valentino Rossi    ITA    Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1)
11.    Danilo Petrucci    ITA    Octo Pramac Racing (Desmosedici GP17)
12.    Jorge Lorenzo    ESP    Ducati Team (Desmosedici GP17)
13.    Alvaro Bautista    ESP    Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP16)
14.    Loris Baz    FRA    Reale Avintia Racing (Desmosedici GP15)
15.    Aleix Espargaro    ESP    Factory Aprilia Gresini (RS-GP)
16.    Jack Miller    AUS    Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V)
17.    Karel Abraham    CZE    Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP15)
18.    Alex Rins    ESP    Team Suzuki Ecstar (GSX-RR)*
19.    Tito Rabat    ESP    Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V)
20.    Hector Barbera    ESP    Reale Avintia Racing (Desmosedici GP16)
21.    Sam Lowes    GBR    Factory Aprilia Gresini (RS-GP)*
22.    Pol Espargaro    ESP    Red Bull KTM Factory Racing (RC16)
23.    Bradley Smith    GBR    Red Bull KTM Factory Racing (RC16)

Duminica warm-up va fi cu 10 min mai lung.

Edited by ovyovi, 26 March 2017 - 11:04.


#16
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

Calificări anulate la [ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/182520_10150997947430769_1688376719_n.jpg?oh=3516f02db27828716a0da56f3168a646&oe=596EC3F8 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] din cauza condiţiilor periculoase din Qatar.


Vinales pleacă din pole-position în cursa de azi, Rossi de pe 10 şi Jorge Lorenzo de pe 12



Ziua de sâmbătă a fost una care le-a dat bătăi mari de cap organizatorilor primului weekend de MotoGP din sezonul 2017. Asupra circuitului Losail din Qatar s-a abătut o ploaie puternică ce a făcut ca desfăşurarea sesiunilor de calificări una prea periculoasă. Piloţii au decis că este prea riscant să iasă pe un circuit acoperit în multe zone de apă băltită, un circuit ale cărui zone de degajare formau adevărate capcane de noroi în unele locuri. După mai multe ore în care organizatorii au încercat curăţarea circuitului, Dorna a luat decizia anulării sesiunilor de calificare astfel încât ordinea plecării în cursă la toate cele trei clase va fi dată de timpii cumulaţi din antrenamentele libere.

În aceste condiţii, Maverick Vinales va începe cursa programată azi la ora 21:00 din pole-position, primul din cariera pilotului care a făcut în această iarnă trecerea de la Suzuki la Yamaha. Dacă lui Vinales situaţia i-a convenit, sunt piloţi care suferă din cauza anulării calificărilor. După ce s-a chinuit să găsească setările potrivite pentru motocicleta Ducati în antrenamente, Jorge Lorenzo a obţinut un timp de locul 12 şi ratează şansa de a lupta în Q1 pentru un loc în primele linii. Nici pentru Valentino Rossi situaţia nu e roz, pilotul italian urmând să plece în cursă din linia a patra, de pe locul 10.

sursa

Edited by 3xteam, 26 March 2017 - 12:58.


#17
bibiaudiofil

bibiaudiofil

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 2,644
  • Înscris: 06.02.2011
Cu alte cuvinte, desi stiau cu mult timp inainte ca o sa ploua, organizatorii au tot sperat pana a murit speranta si au fost nevoiti sa anuleze calificarile care ar fi trebuit sa se desfasoare pe ploaie, pe o pista total nepregatita pentru asa ceva, spre nemultumirea celor cativa spectatori cu turban rataciti prin tribune si spre stupoarea milioanelor de telespectatori ( unii dintre ei s-au ars si au platit pay-per-view ). Posted Image Bravo Dorna pentru planul de a duce cursele prin diversi coclauri strict din motive politico-financiare !

Am fost la un pas sa dau banii pe Eurosport Player pana cand am aflat ca se transmite SD ( hai ca asta mai treaca-mearga ) si cu reclame in timpul emisiei . WTF ?!?!   Reclame la o transmisiune pay-per-view ....  Or fi 17 euro pe an bani putini, dar e o crasa bataie de joc.

On topic

Calificarile au aratat o echipa Tech3 surprinzatoare ( sincer nu ma asteptam sa se adapteze atat de repede Folger si Zarco ), Lorenzo la locul lui si Rossi foarte in spate. Tare si Redding - cu o buna sansa daca ploua in cursa ( si se tine ).

Edited by bibiaudiofil, 26 March 2017 - 14:33.


#18
ovyovi

ovyovi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 14.01.2004
MotoGP Qatar - Race Results:

1. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 38m 59.999s
2. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 39m 0.460s
3. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 39m 1.927s
4. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 39m 6.744s
5. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 39m 7.127s
6. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 39m 7.660s
7. Scott Redding GBR Octo Pramac Racing (Desmosedici GP16) 39m 9.781s
8. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 39m 14.485s
9. Alex Rins ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 39m 14.787s
10. Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 39m 15.068s
11. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 39m 20.515s
12. Loris Baz FRA Reale Avintia Racing (Desmosedici GP15) 39m 21.254s
13. Hector Barbera ESP Reale Avintia Racing (Desmosedici GP16) 39m 28.827s
14. Karel Abraham CZE Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP15) 39m 29.122s
15. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 39m 29.469s
16. Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 39m 33.600s
17. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 39m 39.703s
18. Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 39m 47.130s
Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Racing (Desmosedici GP17) DNF
Andrea Iannone ITA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) DNF
Alvaro Bautista ESP Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP16) DNF
Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* DNF
Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) DNF

Edited by ovyovi, 26 March 2017 - 22:37.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate