Campionatul Mondial de Formula 1 ediția 2017
Last Updated: Jul 25 2017 22:38, Started by
3xteam
, Feb 15 2017 18:33
·
0
#325
Posted 03 May 2017 - 14:40
Despre Sauber, daca e moca, vorba lui Gino Iorgulescu, sa fie primit. Honda are nevoie de informatii pentru dezvoltarea motorului. Dar nu stiu ce au crezut fraierii de la McLaren ca vor rezolva cu Honda. Ei s-au retras in 2008 concurand ca acum ultimii. Ce au sperat sa scoata din palarie in 2015 ?
|
#326
Posted 15 May 2017 - 08:33
A mai trecut o etapă în care Ferrari confirmă că este la nivelul echipei Mercedes, deci nu va fi ușor pentru Hamilton să câștige un nou titlu și dacă Vettel nu greșește până la sfârșitul campionatului, nu văd cum va putea pierde titlul cu o astfel de mașină rapidă, pentru că eu presimt că englezul ăsta zvăpăiat, va începe să comită erori neforțate cum a făcut-o an de an când a fost pus sub presiunea pierderii titlului mondial.Vettel putea câștiga fără probleme la Barcelona dacă echipa îi oferea aceeași strategie ca Mercedes cu al 2-lea schimb pe medii, dar ăștia de la Ferrari ne-au obișnuit cu decizii întârziate și o mulțime de greșeli strategice, iar în marea majoritate a cazurilor au pierdut puncte pe mâna lor și nu al piloților, cum este în cazul ghinionistului Raikkonen!.La viitorul mare premiu de la Monte Carlo, Ferrari pleacă clar favorită pentru că că din câte am constatat ochiometric iese mai bine din șicane față de Mercedes care stă ceva mai bine pe liniile drepte, dar cum premiul monegasc nu este unul de viteză și există o singură linie dreaptă mai lungă, aici este clar că Ferrari poate face chiar o dublă dacă Raikkonen se trezește din letargie !
|
#327
Posted 15 May 2017 - 12:54
un grand-prix excelent, o cursa care ne-a tinut o perioada buna de timp in suspans. Pacat ca Bottas, Raikkonen cat si Verstapen au abandonat asa de rapid, deoarece cursa putea deveni mult mai interesanta astfel.
Ferrari si Mercedes, singurele echipe care sunt capabile sa castige campionatul. Red Bull echipa prea slaba pentru Ferrari si Mercedes si prea buna pentru restul echipelor. Partea mai complicata pentru Ferrari este ca si Bottas in comparatie cu Raikkonen este mult mai rapid si mai bun. Astfel ca Vettel va lupta impotriva a doua masini Mercedes. Iar in Barcelona Vettel a pierdut pe mana mecanicilor si a echipei, care i-au ales o strategie slaba, aruncandu-l in lupta de final cu niste pneuri mediu, pe cand Hamilton avea Soft-uri si monopostul devenea din ce in ce mai usor. |
#328
Posted 15 May 2017 - 17:58
Dar si el a stiut sa le menajeze. Oricum vedeta acestui mare premiu a fost...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qRdC208DZNc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#329
Posted 27 May 2017 - 21:05
Deci Raikkonen s-a trezit din letargie ! Cum am prevăzut, Ferrari e fost clar superioară în calificările de la Monte Carlo, vom vedea ce surprize ne oferă startul că nu prea au loc 3 mașini în prima șicană, ținând cont că depășirile sunt aproape imposibile și cine se poziționează în frunte are jumătate din cursă câștigată, trebuie doar ca norocosul să nu facă greșeli neprovocate !
|
#331
Posted 28 May 2017 - 16:38
Si asa a si fost... Eram sigur ca asa se va intampla. In alta ordine de idei, Button a fost "jenibil" toata cursa. A plecat ultimul, a rulat toata cursa ultimul, a fost prins din urma cu un tur de colegul de echipa si cand a incercat sa treaca si el odata de cineva, l-a rasturnat pe Wehrlein si dupa aia a abandonat. Sa ne lase si sa se duca la triatloanele lui. Niciodata nu mi-a placut, cu zambetul lui stramb si atitudinea mistocara.
|
#332
Posted 29 May 2017 - 09:24
Frumoasa cursa, dar asa cum ma asteptam de la Monaco o cursa fara prea multe depasiri. Mult mi-a placut Ricciardio care a luptat foarte bine.
Vettel era clar ca va fi favorizat de echipa, deoarece se duce incet incet spre titlu chiar daca vorbim despre cursa nr. 6 din campionat. Pacat pentru Kimi care la sfarsit nu a fost foarte fericit si era de asteptat, dar uneori trebuie luate decizii de favorizare atunci cand vorbim de un titlu, iar Kimi inca este departe de podium. |
#333
Posted 29 May 2017 - 10:09
În altă ordine de idei Alonso avea mari șanse să câștige cursa de 500 mile de la Indianapolis dacă motorul Honda nu-l trăda cu 21 de tururi înainte de finalul cursei care însumează de fapt 200 de tururi ovale, același blestemat motor Honda și veșnica problemă a constructorului nipon privind fiabilitatea acestor motoare ! În F1 ce să zic, superioritatea Ferrari pe circuitul monegasc s-a văzut din cosmos, practic se jucau cu cei din spate precum șoarecele și pisica, când aveau impresia că se pot apropia de ”roșioare” imediat italiencele se distanțau ca nălucile ! Probabil în Canada lucrurile nu vor mai sta la fel și Mercedes va reveni cu puțin în fața celor de la Ferrari, vom trăi și vom vedea dacă nu cumva italienii vin cu vreo formulă magică și reușesc să recupereze ceva pe liniile drepte ! Raikkonen a fost iarăși dezavantajat de echipă, putea să riște chiar locul secund atunci când l-au chemat înaintea lui Vettel la schimbul de pneuri, pentru că dacă-l chemau pe Vettel primul, atunci finlandezul ar fi câștigat cursa fără probleme, dar deh! îi înțeleg frustrarea și cine știe de câte înjurături în gând au avut parte șefii italieni, oricum are zilele numărate la Ferrari dacă nu se conformează ordinelor de echipă ca să nu-l încurce pe Vettel în drumul spre un eventual titlul mondial
|
#334
Posted 29 May 2017 - 11:16
Da, pacat de Alonso. Nu doar lui i-a puscat motorul Honda. Nu mai sint "japonejii" ce au fost odata.
|
|
#335
Posted 29 May 2017 - 12:03
Se observa clar cum monopostul Ferrari este unul pentru un traseu curbat, masina iese excelent din curbe. In timp ce Mercedes este monopostul de traseu drept.
|
#337
Posted 12 June 2017 - 07:19
Cursa din Canada a fost la discreția Mercedes, iar Hamilton nu a fost deranjat de nimeni până la final, poate dacă mecanicii de la Ferrari l-ar fi chemat la boxe pe Vettel în timpul safety car la începutul cursei după incidentul cu zvăpăiatul kamikaze mr.Verstappen, acesta ar fi obținut cel puțin locul 3 la final, păcat că această eroare a celor de la boxe l-au făcut pe Vettel să piardă cel puțin 20 de secunde în pluton după schimbarea nasului mașinii, dar nu este nici o surpriză pentru că Ferrari ne-a obișnuit cu astfel de greșeli strategice. Una peste alta o cursă presărată cu de toate pentru toate echipele, mai puțin pentru echipa Mercedes, dar va urma o cursa de circuit stradal la Baku asemănătoare circuitului monegasc unde iarăși Ferrari este favorită la câștigarea cursei dacă ambele ”roșii” reușesc plecarea din primele două locuri la startul cursei, mașinile italienilor comportându-se mai bine pe circuite lente și virajate.
|
#338
Posted 12 June 2017 - 12:47
Cum sa semene Baku cu Monte Carlo ? Baku are o linie dreapta (de fapt are si o curba, dar e flat) lunga de peste 2 km, te ia somnul pe ea. Anul trecut au ajuns aproape de 370 km/h parca.
|
#339
Posted 13 June 2017 - 08:13
Este cel mai rapid circuit stradal, dar totuși un circuit stradal care are 20 de viraje mai mici sau mai mari !!! de unde ai scos-o pe asta că are decât o curbă ??? Linia dreaptă de care spui are întradevăr 2.2 Km unde se stă cu accelerația la podea, pe lângă acest aspect include și o urcare periculoasă îngustă, dar asta nu înseamnă că asta va face diferența în cursă pentru că pe această linie dreaptă diferențele între primele 3 echipe sunt de ordinul a 2-3 sutimi de secundă ! Dacă Ferrari se comportă ca la Monaco, după părerea mea sunt favoriți, asta în condițiile în care Mercedes nu vin cu ceva îmbunătățiri pe ieșirea din viraje !
|
|
#340
Posted 13 June 2017 - 08:42
Unde am spus ca are doar o curba ? Am spus ca are in componenta sa o linie dreapta care contine si o curba, dar care se ia flat, in total acea linie dreapta e atat de lunga incat se ating viteze foarte mari la capatul ei. Si mai sint inca doua linii de fuga. Deci circuitul nu poate fi comparat cu monaco. Mai degraba Singapore poate fi comparat cu Monaco. Baku asta e un fel de Soci daca tot vrei sa-l compari cu un circuit stradal. Are portiuni virajate si curbe de 90 grade pe care ma mir ca pilotii le vad la viteza la care vin, dar are si linii de fuga. Monaco nu are niciuna. Viteza maxima pe Monaco undeva pe la 285-290 km/h. Viteza maxima la Baku, undeva in jur de 350-360 km/h. Implicit si setarile sint altele.
Diferentele intre masini pe linia dreapta, unde e si un DRS lung sint atat de mari, incat se ajunge si la 20 km/h intre masini (depinde de echipe). Trec ca acceleratul pe langa ele, nu sint doar cateva sutimi. Dar nu conteaza, probabil ca are si Ferrari viteza pe liniile drepte. Cred ca ambele masini sint echilibrate. Anul trecut Hamilton n-a facut mare branza, a avut si ceva probleme cu masina. Dar Rosberg a castigat fara batai de cap. Edited by Ion_de_la_Raion, 13 June 2017 - 08:46. |
#342
Posted 05 July 2017 - 12:02
Doi banditi. Cel mai bine poate vorbi despre caracterul lui Vettel Webber. Si nu e doar legat de celebrul multi 21, e si de acrosajul din Turcia si altele.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users