Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie mirrorless Lumix

Egalitatea in fata legi este falsa?

Romania printre primele poziții d...

Pisica din Iasi care a mers sa na...
 PC fara wifi, conectare smart mon...

Renovare garsoniera 40 m.p. - ins...

Amorsa

Catel gasit pe strada
 Arhiva tar - descarcare nesigura ...

Racord flexibil gaz in loc de apa

Microsoft Office versiune optima

Dezmenbrare teren - cedare drum l...
 Zilele cataloagelor Americane

Poate Rh-ul negativ afecta o viit...

Solutie Backup pentru Server Linux

Laptop CS 2
 

Campionatul Mondial de Formula 1 ediția 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
343 replies to this topic

#307
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

    Posted Image Rusia: Lucruri de urmărit




Unde e ritmul lui Hamilton?

[ https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/drivers/lewis-hamilton/_jcr_content/image.img.1024.medium.jpg/1458059221082.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Nesocotind problemele tehnice, Hamilton nu mai ratase primele trei locuri într-o sesiune de calificări de la Marele Premiu al Singapore din 2015 încoace. Acum, britanicul se va găsi pe poziția a patra a grilei de start după ce atât piloții Ferrari, cât și coechipierul său, au fost vizibil mai rapizi decât el în calificările din Rusia.
Hamilton s-a arătat de-a dreptul descumpănit de ritmul său de sâmbătă. Aproximativ o jumătate de secundă l-a despărțit de Valtteri Bottas în toate cele trei părți ale calificărilor, iar britanicul a spus că efectiv „nu a fost suficient de rapid”. Cum Ferrari ne-a obișnuit cu un ritm de cursă mai bun decât al Mercedes, situația în care se regăsește Hamilton este una dificilă.

sursa

#308
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

    Posted Image Rusia: Lucruri de urmărit


Câte puncte poate strânge Hulkenberg?

[ https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/drivers/nico-hulkenberg/_jcr_content/image.img.1024.medium.jpg/1490268075679.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


După două curse în care a pornit de pe locul șapte în cursă, Nico Hulkenberg se va regăsi într-o zonă familiară lui la startul din Rusia – pe linia a patra a grilei de start. Germanul a reușit din nou să intre în Q3 în monopostul său Renault, dar este încă în căutarea unei curse care să profite de poziționarea sa bună la start.

Ritmul de cursă al mașinilor Renault a lăsat de dorit în acest început de sezon. Locul 9 obținut de Hulkenberg în Bahrain este singura clasare a lor în puncte. Cu Jolyon Palmer având un nou weekend mai puțin inspirat, germanul rămâne singurul cu șanse reale de a strânge puncte la noua sa mașină.

Implicată într-o luptă strânsă cu numeroase echipe la mijlocul clasamentului, Renault și Hulkenberg nu duc lipsă de rivali și concurență. Piloții fostei sale echipe, Force India, vor sta la pândă în ceafa germanului la start, în timp ce Toro Rosso are la rândul ei toate motivele să spere la clasări în puncte chiar dacă Carlos Sainz și favoritul local Daniil Kvyat se vor afla pe locurile 11 și 13 pe grilă.

sursa

#309
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
    Posted Image Rusia: Lucruri de urmărit

Va mai putea repeta Alonso performanța de anul trecut?

[ https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/drivers/fernando-alonso/_jcr_content/image.img.1024.medium.jpg/1458061391663.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Fernando Alonso a realizat o cursă excelentă anul trecut la Soci. A încheiat pe locul 6 după ce a plecat de pe poziția 14 la start, adunând puncte importante pentru o echipă McLaren care suferă din momentul în care Honda a redevenit partenerul de propulsie al britanicilor. Spaniolul va porni de pe 15 în Marele Premiu al Rusiei din acest an, însă există toate șansele ca performanța de anul trecut să nu fie replicată.

Dacă am asculta toate declarațiile făcute de Alonso de la începutul acestui sezon până acum, am putea crede că acesta a reușit trei curse fără greșeală. Forțând „ca un animal” de multe ori, Alonso nu a reușit încă să vadă stegulețul în pătrățele la finalul vreunei întreceri în 2017. Locul 13 ocupat de Stoffel Vandoorne în Australia rămâne singurul astfel de moment pentru McLaren.

Alonso a fost din nou frustrat în calificările de pe Autodromul Soci, fiind al 15-lea la capătul unei sesiuni în care din nou am avut impresia că a pilotat aproape de perfecțiune. Cum ar putea să ajungă în puncte dacă e așa? „Aș avea nevoie de o torpilă pe mașina mea,” a glumit ##### Alonso are simțul umorului în afara pistei, însă atunci când își pune casca pe cap, pilotul McLaren nu se ferește din a critica materialul său de concurs. E greu de crezut că acesta îi va oferi posibilitatea de a intra în puncte astăzi.

sursa

#310
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

Posted Image Rusia: Lucruri de urmărit



Ce strategii de cursă vom vedea?


[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/6d/The_current_Scuderia_Ferrari_logo.svg/100px-The_current_Scuderia_Ferrari_logo.svg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] versus  [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/ca/Mercedes_AMG_F1_logo.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] versus [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ro/thumb/3/30/Red_bull_racing_logo.jpg/110px-Red_bull_racing_logo.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Caracteristicile circuitului din Rusia fac ca o strategie cu o singură oprire la boxe să fie foarte probabilă în cursa de astăzi. E posibil, astfel, ca Ferrari să nu aibă ocazia să aplice o tactică precum cele din Australia și China, în care undercut-ul a funcționat în fața Mercedes. În același timp, e posibil să nici nu fie nevoie de așa ceva.

Echipa germană ar putea fi cea care va trebui să umble în cutia cu artificii pentru a condimenta cursa și a se lupta cu Ferrari. Dacă Hamilton va reuși să se descurce mai bine decât în calificări, există – de ce nu? – și șansa de a vedea din nou ordine de echipă. Ritmul superior al italienilor îi face favoriți pentru o a treia victorie a sezonului. După doar patru curse din sezon, probabil nici Ferrari nu se aștepta la rezultate atât de bune.

Există șanse mici ca Red Bull să poate veni cu o sclipire tactică prin care să se implice în lupta pentru victorie. Distanța dintre primele două echipe și restul plutonului este pur și simplu prea mare. Există, însă, șanse mari ca la mijlocul clasamentului să existe elemente strategice care vor influența bătălia pentru puncte. Williams, Renault, Force India, Toro Rosso și poate chiar și Haas, trebuie să aibă oamenii responsabili de tactica de cursă în formă.

sursa

Edited by 3xteam, 30 April 2017 - 14:32.


#311
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
Ferrari monopolizează prima linie a grilei de start pentru prima oară după 2008


Ferrari ocupă prima linie a grilei de start pentru cursa din Rusia după ce Sebastian Vettel l-a învins pe coechipierul său Kimi Raikkonen. Mercedes ocupă a doua linie a grilei prin Valtteri Bottas și Lewis Hamilton.

Ferrari a confirmat forma foarte bună din antrenamentele libere și în calificările pentru Marele Premiu al Rusiei.

Sebastian Vettel a stabilit cel mai bun timp după ce a fost cronometrat cu 1:33.194 și va pleca din pole position din fața coechipierului său Kimi Raikkonen, care a fost cu numai 0.059 de secunde.  Este pentru prima oară după sezonul 2008 când Ferrari va avea ambele monoposturi pe prima linie a grilei de start.

Cei doi piloți ai Scuderiei Ferrari au fost mai rapizi în special pe ultimul sector, acolo unde ambii piloți Mercedes au pierdut timp prețios. La fel ca în antrenamente, Valtteri Bottas a reușit să-l învingă pe coechipierul său Lewis Hamilton și s-a poziționat pe locul 3 la 0.095 de secunde de lider, în timp ce britanicul a fost cu peste o jumătate de secundă mai lent.

Red Bull Racing nu a reușit să emită pretenții pentru primele patru locuri. Daniel Ricciardo a obținut locul 5 în fața lui Felipe Massa, în timp ce Max Verstappen a terminat pe 7. McLaren și-a adjudecat locurile 15 și 17 prin Fernando Alonso și Stoffel Vandoorne.

[ https://pbs.twimg.com/media/C-kniuyXcAQiNz0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


sursa

#312
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

[ https://pbs.twimg.com/media/C-mFFAHU0AAn9uj.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



#313
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qhFGDW0AAAb9v.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



#314
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

Posted Image Rusia: Posted Image Vallteri Bottas Posted Image câștigă în premieră după un final tensionat


[ https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/drivers/valtteri-bottas/_jcr_content/image.img.1024.medium.jpg/1487928416768.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Valtteri Bottas a câștigat Marele Premiu al Rusiei, înregistrând prima sa victorie din carieră.

Bottas a restabilit egalitatea la victorii între Mercedes și Ferrari în acest început entuziasmant de sezon, câștigând prima sa cursă în Formula 1.

Plecat de pe locul trei de pe grila de start, finlandezul a trecut pe prima poziție până la primul viraj și a reușit să-și păstreze un avantaj firav în fața lui Sebastian Vettel în ultimele tururi. Germanul se apropiase periculos de câștigător după ce o greșeală pe perioada de frânare a virajului 13 din turul 39 i-a cauzat probleme pilotului Mercedes. De la 4s, distanța care i-a despărțit pe cei doi a fost de sub 1s.

Treapta a treia a podiumului a fost ocupată de Kimi Raikkonen. Finlandezul nu a avut ritmul necesar să-i pună probleme coechipierului său, însă l-a ținut la distanță pe Lewis Hamilton. Britanicul a încheiat pe patru după un Mare Premiu în care i-au lipsit câteva zecimi atât în calificări, cât și în cursă.

Max Verstappen a avut parte de o cursă solitară petrecută pe locul cinci în timp ce coechipierul său a fost forțat să abandoneze cu o problemă mecanică. Piloții Force India au reușit să obțină puncte bune, terminând pe șase și șapte în ordinea Sergio Perez – Esteban Ocon, iar Nico Hulkenberg a terminat pe locul opt.
Un ghinion în ultima parte a cursei l-a făcut pe Felipe Massa să piardă câteva poziții. Brazilialul a trecut linia de sosire al nouălea. Carlos Sainz a completat primele zece locuri din clasament.

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qkvcgXsAEt_oR.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


sursa

Edited by 3xteam, 30 April 2017 - 16:20.


#315
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Bine ca n-a castigat falcosul. Ce morcovit era dupa cursa.

#316
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

Posted Image Rusia:...


[ https://pbs.twimg.com/media/C-qH4-mXUAAMMQn.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ https://pbs.twimg.com/media/C-qMfFSXoAAstbY.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ https://pbs.twimg.com/media/C-qQcQEXcAArrjX.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Cursa a început cu incidente în primul tur. Lunga linie dreaptă dinaintea virajului secund a strâns plutonul, iar venind pe interior, Romain Grosjean l-a acroșat pe Jolyon Palmer, care nu îi lăsase suficient loc francezului. Cei doi au abandonat, iar mașina de siguranță a intrat pe circuit.

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qN9ueXcAIbuW1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Mai important însă a fost startul excelent făcut de Bottas. Finlandezul a pornit cel mai rapid dintre piloții din frunte și la intrarea în virajul întâi a ajuns la conducerea cursei, în fața lui Vettel, Raikkonen și Hamilton. Ceva mai în spate, Hulkenberg a pierdut două poziții în fața piloților fostei sale echipe, Force India.

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qO8PAXoAIdlb2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


În coada plutonului, mașinile plecate în cursă pe supersoft-uri – Stoffel Vandoorne, Marcus Ericsson și Pascal Wehrlein – au intrat la boxe odată cu ieșirea mașinii de siguranță, mizând apoi pe o strategie cu două stint-uri pe ultrasoft-uri, spre deosebire de tactica uzuală ultrasoft – supersoft.

Cursa a fost reluată fără incidente la capătul turului 3, iar imediat mai apoi, Daniel Ricciardo a abandonat. Problema a intervenit la discul de frână al roții dreapta-spate. Cu mașina fumegândă, Ricciardo a fost nevoit să renunțe la cursă odată ajuns la boxele echipei Red Bull.

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qPo9HXkAAx7Cw.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


În frunte, piloții Mercedes și Ferrari s-au desprins de cei din urmă, însă diferențele dintre ei s-au dovedit a fi suficient de mari încât cursa a intrat într-o perioadă calmă. Nimic nu s-a mai întâmplat până la primele intrări la boxe.

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qPIt7XUAAowHB.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Mașinile din a doua parte a clasamentului au fost cele care au schimbat primele seturile de pneuri – începând cu turul 22. Servind o penalizare cu 5s pentru depășirea limitelor circuitului, Kevin Magnussen a căzut trei poziții. Sainz, Daniil Kvyat și Lance Stroll au profitat urcând câte un loc.

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qV8pGXcAESzqS.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


A fost perioada din cursă în care liderii au început să prindă mașini din urmă cu un tur. Diferențele dintre primele mașini s-au micșorat și s-au mărit câte puțin, dar nu suficient încât să avem parte de dueluri pe circuit.

Bottas a intrat la boxe din postura de lider la capătul turului 27, iar câteva bucle mai târziu a urmat rândul lui Raikkonen și Hamilton.
Ferrari a întârziat aducerea lui Vettel la boxe cu un ochi pe tururile efectuate de cei care au schimbat pe supersofturi. Germanul a intrat la standuri în sfârșit în turul 34, ieșind pe circuit între cei doi finlandezi, Bottas și Raikkonen. Ordinea normală se restabilise.

Cursa s-a tensionat în ultimele secvențe după ce Bottas a făcut o eroare pe perioada de frânare în turul 39. Pneul său stânga față a suferit un flat spot semnificativ, pierzând apoi secunde bune până când Vettel s-a apropiat la 1.0 – 1.5s. Tururile finale au fost entuzismante, cei doi parcă boxând de la distanță, lovind cu sectoare rulate tot mai rapid.
Germanul a avut ajutorul sistemului DRS în ultimele secvențe, însă nu a reușit să se apropie suficient pentru a încerca o depășire. Nici mașina întârziată a lui Massa nu l-a ajutat pe Vettel, acesta pierzând câteva zecimi mai mult sau mai puțin irelevante depășindu-l. Bottas și-a păstrat cumpătul și a trecut primul linia de sosire, cu Vettel la puțin peste jumătate de secundă în urmă.

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qfFBxXoAAE4G3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ceva mai în spate, Hulkenberg și Massa au fost ultimii piloți care au intrat la boxe – germanul pentru oprirea sa obligatorie, dar brazilianul pierzând trei poziții ca urmare a unei pene.
În afara punctelor, Stroll a încheiat cursa pe locul 11. Canadianul a alunecat în primul tur, pierzând poziții importante în timp ce mașina de siguranță tocmai ieșise pe circuit, dar apoi a reușit să se intercaleze între piloții Toro Rosso odată cu opririle la boxe.

Daniil Kvyat a încheiat pe 12, urmat de Magnussen și Stoffel Vandoorne. Cuplul de piloți de la Sauber, Marcus Ericsson și Pascal Wehrlein au fost ultimii clasați.
Pentru Fernando Alonso, cursa s-a încheiat înainte să înceapă. Spaniolul nu a ajuns înapoi pe grila de start după ce a plecat în turul de formare, mașina sa lăsându-l din nou în drum.
Ziua i-a aparținut însă lui Bottas. Prin prima sa victorie a carierei, finlandezul a ajutat Mercedes să urce din nou în vârful clasamentului constructorilor. Doar un punct desparte echipa germană de Ferrari.

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qiRGIXoAIxWnp.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


La piloți, Vettel și-a extins avantajul în frunte în fața lui Hamilton la 13 puncte înaintea cursei din Spania de peste două săptămâni.

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qoc5GXsAIqcVw.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sursa

#317
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

[ https://pbs.twimg.com/media/C-qpRy_XsAALnI7.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



#318
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

pentru cei pasionați de statistici....


[ https://pbs.twimg.com/media/C-rjLkrUwAA9037.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



#319
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

[ https://pbs.twimg.com/media/C-vy-9KXUAIzOnv.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



#320
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

[ https://pbs.twimg.com/media/C-upjV-XkAEsEvI.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



#321
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

și clasamentul la constructori....


[ https://pbs.twimg.com/media/C-vP6joXoAAj6F1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



#322
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
...evoluţia monoposturilor McLaren din 1966 şi până în prezent


[ https://mcdn.rl0.ru/imgs/2017/04/28/12/220658/93bf0b86f4ff6c76c0b976f86d4c17a6ea2fcb16.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


McLaren a început să participe în Formula 1 încă din 1966 când a fost organizat Marele Premiu al Principatului Monaco. Până în prezent echipa a ieşit la startul a peste 800 de curse şi a fost lider de 155 de ori în calificări.

De asemenea, echipa Formula 1 a câştigat 182 de Grand Prix-uri, iar monoposturile sale au înregistrat peste 15 recorduri de timp pe circuite. Colectivul mai are la activ opt Cupe a Constructorilor, iar piloţii săi au căştigat de 12 ori un campionat.

În sezonul din 2016 McLaren a ocupat a şasea poziţie în clasamentul general. În acest an, după patru curse care deja au avut loc, echipa se află pe ultima poziţie având zero puncte cu părere de rău.

sursa

#323
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/25/Sauber_Logo_2010.png/100px-Sauber_Logo_2010.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] SAUBER F1 TEAM renunță la parteneriatul cu Ferrari: echipa va utiliza motoare Honda și cutii de viteze McLaren din sezonul 2018


[ https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/teams/Sauber/_jcr_content/gallery/image5.img.1536.medium.jpg/1489681038253.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Sauber a confirmat că va renunța la parteneriatul cu Ferrari în favoarea motoarelor oferite gratuit de Honda, în timp ce cutiile de viteze vor fi furnizate cel mai probabil de McLaren.

În ultimii ani, Sauber a mizat pe un parteneriat cu Ferrari pentru motoare și cutii de viteze, însă prețurile ridficate ale acestor componente și problemele financiare au determinat echipa elvețiană să se orienteze spre alte soluții.

Cu ocazia Marelui Premiu al Rusiei câștigat duminică de Valtteri Bottas, echipa elvețiană a anunțat semnarea unui parteneriat cu Honda pentru furnizarea motoarelor, astfel că Sauber va deveni al doilea client al echipei după McLaren.

"Este o onoare pentru Sauber să lucreze cu Honda în următoarele sezoane. Realinierea noastră nu este vizibilă doar prin noii proprietari ai echipei, ci și prin noul nostru parteneriat tehnic cu Honda", afirmă Monisha Kaltenborn, șefa Sauber.

Cele două părți nu au dezvăluit detaliile financiare ale tranzatiei, însă presa internațională speculează că Sauber nu va plăti niciun ban pentru unitățile de propulsie. Honda are însă nevoie de o echipă suplimentară pentru a putea dezvolta mai bine noile unități, în condițiile în care obține rezultate modeste.

Pe de altă parte, Sauber va utiliza începând de anul viitor cutiie de viteze furnizate de McLaren. Informația nu este încă oficială, însă a fost dezvăluită de surse din cadrul echipei britanice.

Pentru moment, Kaltenborn a refuzat să confirme înțelegerea, însă a admis că va urma un anunț pe această temă. "Nu pot spune nimic despre asta. Detaliile despre acest subiect nu vor fi dezvăluite chiar acum. Vom vedea în timp. Nu avem detalii suplimentare în acest stadiu, este prea devreme", a precizat ea.

Via Sauber, Motorsport

sursa

#324
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

Post cronica cursei din Rusia 2017


[ https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/races/2015/Russia/_jcr_content/circuitMap.img.png/1443697619810.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Marele Premiu al Rusiei a fost câștigat printr-o strategie cu o singură oprire de către pilotul Mercedes, Valtteri Bottas, care obținut prima sa victorie. Doar o singură oprire au făcut majoritatea piloților, așa cum s-a întâmplat mereu la Sochi. Finlandezul a preluat conducerea cursei după primul viraj, plecând de pe poziția a treia a grilei cu pneuri ultrasoft, oprind apoi pentru supersoft înaintea principalului său rival: Sebastian Vettel de la Ferrari. Vettel a rămas în pistă șase tururi mai mult, utilizând pneurile mai proaspete pentru a-l prinde pe Bottas în finalul cursei. Primii opt clasați au utilizat aceeași strategie ultrasoft-superssoft.

Marele Premiu al Rusiei s-a derulat din punct de vedere strategic așa cum am anticipat, în ciuda apariției mașinii de securitate în debutul cursei și a temperaturilor ridicate. A apărut un anumit grad de fărâmițare a pneurilor stânga față la unii piloți, datorită virajului 3 foarte lung, dar acest lucru nu a influențat performanțele. Suprafața netedă a făcut ca majoritatea să efectueze o singură oprire, nivelul de degradare fiind foarte scăzut. Am observant abordări diferite a momentului pentru orpirea la boxe, în special de la Bottas și Vettel, ceea ce a dus la o cursă palpitantă până la fluturarea steagului în pătrățele.

Cel mai bun timp pe compozitie:

SUPERSOFT    

Raikkonen 1m 36.844s    

Vettel 1m 37.312s    

Bottas 1m 37.367s    

ULTRASOFT

Vettel 1m 38.197s

Massa 1m 38.232s

Bottas 1m 38.350s

Cel mai lung stint:

COMPOZIȚIE, PILOT, NUMĂR DE TURURI

SUPERSOFT

Magnussen și Kvyat    30 de tururi

ULTRASOFT

Hulkenberg    40 de tururi

sursa

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate