Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

Cat de greu sa fie sa intri in legatura cu Telekom?

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#37
tauru242

tauru242

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.09.2005
Ce dracu fac ăștia, au murit cu totii? Doua ore am pierdut azi încercând să vorbesc cu cineva de la rel clienți... Nimic.... Pagina de Facebook.... Nimic.... Email..... nimic.... Avem helper pe forum?


#38
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,241
  • Înscris: 01.12.2001
Lasa apelul non stop. Iti vine si randul tau.
Sau direct din contul myaccounts

#39
tauru242

tauru242

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.09.2005
După o ora mi-a închis robotul ăla..a doua oară la fel, a zis că cică să-i contactez prin mijloace alternative gen fax. Așa o să fac, o sa scriu cererea de reziliere in faxul ăla. E inadmisibil așa ceva....

#40
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
Incearca 0800800800. Am senzatia ca e mai se succes decat 1234.

#41
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,241
  • Înscris: 01.12.2001
Toate aceste numere duc in acelasi CC
0800 800 800  • Mobil
0800 825 425  • Serviciu
021 404 1234  • Company
0766 121 234  • Altele

Asa le am eu in agenda telefonului.

#42
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,424
  • Înscris: 26.04.2016
Astia isi bat joc ,sincer si pe fata.

#43
alchimistul2100

alchimistul2100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 03.05.2006
Intampin urmatoarea situatie. Soacra-mea foloseste un abonament Telekom, facut de fiul ei care a luat telefon la pret promotional.

Ea a reusit sa blocheze cartela, care acum cere codul PUK. Nimeni nu mai da de urma "cartelei mari" care avea codul PUK scris pe ea.

Asa ca mi-a dat seria si numarul de buletin al fiului ei + CNP-ul, sa o ajut sa solutioneze. Fiul e plecat din tara. Este a treia oara acum cand sun de pe Digi-ul meu la 0214041234 si stau de 30 de minute ascultand melodia lor idioata in asteptarea unui operator. Inteleg ca nu exista nicio prioritizare a abonamentelor, deoarece "robotul" mi-a solicitat sa introduc numarul de telefon la inceputul "discutiei".

Precedentele 2 incercari au insemnat cate 1 ora de stat cu melodia de asteptare, dupa care "robotul" a spus ca niciun operator nu e disponibil si mi s-a inchis. Chiar isi bat joc de clienti ? Cum e posibil sa nu-ti poti folosi un abonament cu plata la zi ? OK, femeia a gresit ca a blocat cartela, dupa solutionare ii voi dezactiva solicitarea codului PIN la pornirea telefonului, dar ce Doamne-iarta-ma e asta ? Chiar nu pot lasa apelul pana raspunde cineva ? Altii IVR-uri iti estimeaza, de la inceput, ca mai ai X minute de asteptat, iar ei ? Zau asa, isi merita cu varf si indesat declinul!

#44
alchimistul2100

alchimistul2100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 03.05.2006
Vroiam sa scriu "ALTE IVR-uri" :)

#45
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,241
  • Înscris: 01.12.2001
PUK  cred ca il poti afla de la robot. Asa e la Orange.
Insa chiar "vroiai"? ;)

http://telekomro.cus...aflu-codul-puk?
Se poate simplu afla Puk

#46
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,180
  • Înscris: 18.04.2008

View Postalch3mist, on 01 septembrie 2017 - 11:14, said:

Intampin urmatoarea situatie. Soacra-mea foloseste un abonament Telekom, facut de fiul ei care a luat telefon la pret promotional.

Ea a reusit sa blocheze cartela, care acum cere codul PUK. Nimeni nu mai da de urma "cartelei mari" care avea codul PUK scris pe ea.

Asa ca mi-a dat seria si numarul de buletin al fiului ei + CNP-ul, sa o ajut sa solutioneze. Fiul e plecat din tara. Este a treia oara acum cand sun de pe Digi-ul meu la 0214041234 si stau de 30 de minute ascultand melodia lor idioata in asteptarea unui operator. Inteleg ca nu exista nicio prioritizare a abonamentelor, deoarece "robotul" mi-a solicitat sa introduc numarul de telefon la inceputul "discutiei".

Precedentele 2 incercari au insemnat cate 1 ora de stat cu melodia de asteptare, dupa care "robotul" a spus ca niciun operator nu e disponibil si mi s-a inchis. Chiar isi bat joc de clienti ? Cum e posibil sa nu-ti poti folosi un abonament cu plata la zi ? OK, femeia a gresit ca a blocat cartela, dupa solutionare ii voi dezactiva solicitarea codului PIN la pornirea telefonului, dar ce Doamne-iarta-ma e asta ? Chiar nu pot lasa apelul pana raspunde cineva ? Altii IVR-uri iti estimeaza, de la inceput, ca mai ai X minute de asteptat, iar ei ? Zau asa, isi merita cu varf si indesat declinul!

De pe o cartelă de Telekom suni la 1234, apoi la PUK, bagi numărul și codul selfcare.

#47
alchimistul2100

alchimistul2100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 03.05.2006
Nu functioneaza sa afli codul PUK pentru abonamente de pe Telekom Prepay. Adica nu fara parola de acces la SelCare, pe care doamna soacra nu o avea (de inteles, femeia are 59 de ani, are telefon 2G only). Epuizasem varianta asta.

Am cinstit un coleg de serviciu cu Telekom Prepay si am sunat la "suport premium" - 0903904903, tarif 1,92 EUR/apel. Mi-a cerut CNP-ul, numele titularului si adresa de facturare si mi-a dat codul in 3 minute. Nu mai am niciun Telekom, am portat 2 numere anul asta in Digi / Vodafone.

Edited by alch3mist, 01 September 2017 - 15:56.


#48
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,241
  • Înscris: 01.12.2001
Nu era mai usor sa cumperi alta cartela si sa nu te mai chinui daca tot era prepay?

#49
alchimistul2100

alchimistul2100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 03.05.2006
Man, tocmai, ca nu era prepay. Era abonament. In absenta titularului, care-i plecat din tara momentan, singura solutie era apelul telefonic. Si se pare ca "moca" nu s-a putut sub nicio forma.

Am uitat sa mentionez ca numarul "premium" 0903904903 este apelabil EXCLUSIV din reteaua Telekom Romania!

Edited by alch3mist, 01 September 2017 - 16:29.


#50
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,180
  • Înscris: 18.04.2008

View Postalch3mist, on 01 septembrie 2017 - 15:52, said:

Nu functioneaza sa afli codul PUK pentru abonamente de pe Telekom Prepay. Adica nu fara parola de acces la SelCare, pe care doamna soacra nu o avea (de inteles, femeia are 59 de ani, are telefon 2G only). Epuizasem varianta asta.

Am cinstit un coleg de serviciu cu Telekom Prepay si am sunat la "suport premium" - 0903904903, tarif 1,92 EUR/apel. Mi-a cerut CNP-ul, numele titularului si adresa de facturare si mi-a dat codul in 3 minute. Nu mai am niciun Telekom, am portat 2 numere anul asta in Digi / Vodafone.

Selfcare-ul sunt ultimele 6 cifre din CNP. Posted Image

View Postdorin_2k, on 01 septembrie 2017 - 16:15, said:

Nu era mai usor sa cumperi alta cartela si sa nu te mai chinui daca tot era prepay?

La cartelă nici nu îți cere selfcare-ul. Un abonament, știi, consumi sau nu, tot dai bani.

#51
alchimistul2100

alchimistul2100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 03.05.2006
N-am stiut. Nu am avut abonament niciodata la Cosmo sau TLK. Oricum, soacra e super fericita, a trecut pe la noi sa-si ridice trofeul. I-am facut o surpriza, i-am luat un Allview L6 in locul vechiului Samsung 1202, tot dumb phone insa tinea bateria juma' de zi

#52
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,180
  • Înscris: 18.04.2008
Și pe abonamentul Vodafone era la fel. La orange nu știu

#53
pioul

pioul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 06.06.2007
Aveti idee cum se numeste tonul de asteptare ce se aude cand suni la ei?

#54
redart32

redart32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 24.10.2017
Valeuuu!!! Astazi am stat in 3 randuri cate 30 min in asteptare si mi-a inchis.
Am avut abonament 9 ani la ei si nu era asa de rau. Acum am doar voce mobila din aprilie (cred) si pana acum nu am intrat in contact cu ei. Nu imi explic de ce nu raspund si din senin cer garantii la noile abonamente avand in vedere ca am istoric bun. Cred ca politica asta ciudata duce la pierderea multor clienti (fie ei noi sau vechi).

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate