Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cat de greu sa fie sa intri in legatura cu Telekom?
Last Updated: Dec 07 2017 13:39, Started by
mesersmith
, Feb 11 2017 21:13
·
0
#19
Posted 12 February 2017 - 08:12
Schimba telefonul cu un nokia 1100, s-ar putea sa ai o surpriza ... placuta. Daca tot la fel face schimba cartela SIM in orice magazin, in loc sa pierzi vremea pe forumuri atata timp.
|
#20
Posted 12 February 2017 - 08:22
Ieri am sunat la 0214041234 si total covorbire 3 min 25 sec. Cu tot cu introducerea cifrelor la robot (si CNP ca nu am nr de T).
Asculta bine indicatiile robotului si apasa cifrele corespunzatoare, daca nu vrei sa asculti toate ofertele povestite de robot. |
#21
Posted 12 February 2017 - 08:55
1 - (te-a mai intrebat cineva) la un punct de lucru mokafon ai fost?
2 - ai cont pe mokafon ro si ai incercat sa rezolvi problema cu un mail? 3 - ai verificat daca nu cumva "din gresala" numarul tau de telefon este bleclisted pe telefonul junioarei? ai incercat sa o suni cind este linga tine, telefon linga telefon? nu-i laud, sunt fugit de la rosii, depe vremea cind rozuliii erau verzi, nu am avut probleme, dar nicimare diferentanu am sesizat, fata de .... ;-) toti o apa si-un pamant. |
#22
Posted 12 February 2017 - 09:38
modoran, on 12 februarie 2017 - 08:12, said:
Schimba telefonul cu un nokia 1100, s-ar putea sa ai o surpriza ... placuta. Daca tot la fel face schimba cartela SIM in orice magazin, in loc sa pierzi vremea pe forumuri atata timp. Ai fost foarte aproape cu schimbarea dar nu trebuie terminalul ci poti sa incerci sa selectezi doar reteaua 2G...stiu...o sa scrieti ca pltiti servici... Edited by Adrianradu, 12 February 2017 - 09:39. |
#23
Posted 12 February 2017 - 09:55
Trebuie sunat dimineata ,in jur de ora 8, cand operatorii sunt mai liberi. Pont primit de la un angajat Telekom.
|
#24
Posted 12 February 2017 - 18:44
mesersmith, on 11 februarie 2017 - 21:13, said:
Ei, o sa fiti surprinsi. Este foarte greu. De ceva vreme, intampin o problema ciudata cu abonamentele mele la aceasta companie. Am tot incercat sa sun la 1234, parcurg toate nenorocirile alea ale robotului aluia absolut tembel si cand imi spune ca trebuie sa astept, se intrerupe convorbirea. La un moment dat, nu stiu cum, am ajuns in punctul asta si am ales sa fiu sunat. Nici vorba, nu te suna nimeni, ca doar n-or fi nebuni sa se incarce cu problemele tale. Scriu pe Facebook. Sunt stresat, nervos de situatie, ca nu merge nimic, ca niciodata compania asta nu mi-a rezolvat nicio problema tehnica si pentru toate astea si multe altele, NU mai vreau sa pierd timpul cu ei si-i spun aluia de pe Facebook sa transmita alora de la clienti sa ma sune, ca nu pot dracului sa sun din cauza lor. Ce sa vezi? Imi scrie de o mie de ori ca-i trebuie nu stiu ce coduri de pe nu stiu ce facturi, ca-i trebuie adn-ul meu, cnp-ul si numarul la pantofi. Bai nene, tu nu pricepi ca eu nu am timp de prostiile tale si vreau doar sa ma sune un agent de la voi caruia sa-i spun ce dracului problema am? Tu esti atat de dus incat nu intelegi ca nu am de unde sa am codurile tale? Tu nu intelegi ca asa cum tu esti la munca, tot asa sunt si eu si ca poti dracului sa verifici numarul pe care ti l-am dat, sa vezi ca-s in curtea ta si sa le spui tembelilor de la tehnic sa ma sune? Tu nu intelegi ca de saptamani bune eu incerc sa intru in contact cu firma lui peste pentru ca NU POT sa-mi sun copilul? Nu pot sa sun de pe abonamentul meu pe un alt abonament de-al meu. Bai, esti turc? Doamne, ce nebuni! Am plecat acum cativa ani de la o alta companie si o sa regret pana cand scap de abonamentul asta al lor, ca nu mai pot, ma ia capul de tot. M-au pacalit cu un telefon acum ceva vreme, dupa ce numai probleme am avut cu ei si acum regret de mor. Bai nene care mi-ai raspuns pe Facebook, tu stii ca eu am platit 4g vreun an de zile si nu am avut 4g deloc si am sunat la voi de mi s-a acrit? M-a despagubit cineva cu ceva? Si-a cerut cineva scuze? Vai de capul vostru! Iata discutia cu cap patrat, care chiar nu poate intelege ca nu am timp de stat la scris, ci doar sa vorbesc cu un om si nu cu un robot: VI 21:35 Bună seara! Încerc să vă sun într-o problemă pe care o am și dau de alta, în sensul în care ajung în punctul în care mi se spune că urmează să îmi răspundă un agent telekom, convorbirea se întrerupe. Va rog să sunați dvs la 0737826xxx 09:28 Bună ziua, Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii, dacă întâmpinați o situație pentru care vă putem oferi suportul, menționând codul de client/codul de facturare/numărul de telefon. Totodată, pentru a putea verifica situația semnalată referitoare la închiderea apelului, vă rugăm să ne tranmsiteși data și oara apelului, precum și numărul de telefon de pe care ați apelat. Vă mulțumim! Nu e mai simplu sa ma sune cineva de la tehnic? Ca i-aș explica prin viu grai. Numărul de telefon este în primul mesaj 10:53 Vă rugăm să detaliați solicitarea și să menționați codul de facturare iar ulterior vă vor contacta colegii. Vă mulțumim. 12:09 Oameni buni, vreau să vorbesc cu cei care ar trebui sa răspundă la 1234. Ce nu e clar? Ce coduri vreți? Sunați-mă voi pentru că eu nu pot, pe motiv că nenorocirea asta de rețea a voastră îmi creează o mie de probleme. Doamne, ce rețea! Abia aștept să scap de voi! Ne dorim să vă oferim suportul și în acest sens, așa cum v-am rugat anterior, pentru a putea verifica situația semnalată referitoare la închiderea apelului, vă rugăm să ne transmiteți data și oara apelului, precum și numărul de telefon de pe care ați apelat. De asemenea, pentru a transmite noi în atenția colegilor situația cu care vă confruntați și pentru care ați dorit să contactați Serviciul Relații Clienți, avem nevoie de identificatorul de cont aferent serviciilor Telekom, respectiv de codul de facturare / numărul de telefon fix suport. Vă mulțumim. La revedere! O să povestesc multora stilul ăsta. 0 x |
#25
Posted 31 March 2017 - 10:45
Mă intereseaza sa intru in contact cu cineva care e peste operatorii ăștia departamentali care nu au nici o putere de decizie Lucru perfect normal intro tara cu apa calda, imposibil în Romanica
De doua zile mi se suspendă-restabileste internetul fix pentru ca departamentele telekom romania nu au numai o comunicare proasta intre ele ci se și afla intrun fel de lupta intestina care se reflectă in tratamentul față de client Este incredibil Mai am rabdare 24h si o să ma adresez Telekom Deutchesland GMBH pentru a obtine numarul sefului de departament de la plati-facturi de la Telekom Romania Reteta e verificată, am folosit-cu Vodafone si merge ceas |
#26
Posted 31 March 2017 - 10:58
mobutu11, on 31 martie 2017 - 10:45, said: Mai am rabdare 24h si o să ma adresez Telekom Deutchesland GMBH pentru a obtine numarul sefului de departament de la plati-facturi de la Telekom Romania Reteta e verificată, am folosit-cu Vodafone si merge ceas PS...s-ar putea sa ai surpriza...nu cred ca o sa nimeresti unde trebuie Edited by Adrianradu, 31 March 2017 - 10:59. |
#27
Posted 31 March 2017 - 11:11
mobutu11, on 31 martie 2017 - 10:45, said:
Mă intereseaza sa intru in contact cu cineva care e peste operatorii ăștia departamentali care nu au nici o putere de decizie Lucru perfect normal intro tara cu apa calda, imposibil în Romanica De doua zile mi se suspendă-restabileste internetul fix pentru ca departamentele telekom romania nu au numai o comunicare proasta intre ele ci se și afla intrun fel de lupta intestina care se reflectă in tratamentul față de client Este incredibil Mai am rabdare 24h si o să ma adresez Telekom Deutchesland GMBH pentru a obtine numarul sefului de departament de la plati-facturi de la Telekom Romania Reteta e verificată, am folosit-cu Vodafone si merge ceas Eu am sunat la T-Mobile USA pentru departamentul tehnic de la Telekom România. |
#28
Posted 31 March 2017 - 15:08
|
#29
Posted 08 May 2017 - 14:19
Exista, v-a exista smart ivr la Telekom Romania ?
Ma refer aici la inteligenta artificiala... Exemplu: Vodafone *222 |
#30
Posted 08 May 2017 - 15:06
#31
Posted 08 May 2017 - 15:10
Dacă și la *222 e inteligență artificială... nu știu ce să mai zic despre Google, Microsoft sau Facebook.
|
#32
Posted 08 May 2017 - 22:08
HansCastorp, on 08 mai 2017 - 15:06, said: Ba are. Ce nu au, e modalitatea prin care să ajungi la el. Desi nu stiu cu ce poate sa va ajute ST pe aria de Mobil... |
#33
Posted 08 May 2017 - 22:16
KyKyKyKy, on 08 mai 2017 - 15:10, said:
Dacă și la *222 e inteligență artificială... nu știu ce să mai zic despre Google, Microsoft sau Facebook. Plus ar fi ideal sa-ti spuna din start cat ai de asteptat pana iti raspunde operatorul ( ca la vodafone), 1 min, doua, trei....concret, nu sa stai ca prostul sa astepti si sa asculti nu stiu ce melodie aberanta. Nu sunt fan Vodafone dar treaba asa chiar au implementat corect si nu cred ca e greu sa o faca si Telekom... Edited by serious1, 08 May 2017 - 22:17. |
|
#34
Posted 08 May 2017 - 23:38
Când i-am cerut ultima dată la Vodafone cu un operator, mă întreba dacă vreau la facturi & shit, dar nu la operator. Am folosit faxul până la urmă.
|
#35
Posted 30 August 2017 - 08:33
Cat de greu poate fi gasit un operator telekom ?
Am asteptat astăzi o ora si ceva si nu a răspuns nimeni. Au început sa trimită facturi astronomice si nu răspund porci. |
#36
Posted 30 August 2017 - 14:24
Pune telefonul pe speaker si-ti vezi de treaba prin casa. Cand vor raspunde, hop si tu la telefon. Am asteptat si eu 65 minute. De atunci doar sesizare direct din cont fac.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users