Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Cat de greu sa fie sa intri in legatura cu Telekom?

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#19
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,374
  • Înscris: 08.02.2011
Schimba telefonul cu un nokia 1100, s-ar putea sa ai o surpriza ... placuta.  Daca tot la fel face schimba cartela SIM in orice magazin, in loc sa pierzi vremea pe forumuri atata timp.

#20
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,247
  • Înscris: 01.12.2001
Ieri am sunat la 0214041234 si total covorbire 3 min 25 sec. Cu tot cu introducerea cifrelor la robot (si CNP ca nu am nr de T).
Asculta bine indicatiile robotului si apasa cifrele corespunzatoare, daca nu vrei sa asculti toate ofertele povestite de robot.

#21
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,091
  • Înscris: 30.04.2007
1 - (te-a mai intrebat cineva) la un punct de lucru mokafon ai fost?
2 - ai cont pe mokafon ro si ai incercat sa rezolvi problema cu un mail?
3 - ai verificat daca nu cumva "din gresala" numarul tau de telefon este bleclisted pe telefonul junioarei? ai incercat sa o suni cind este linga tine, telefon linga telefon?

nu-i laud, sunt fugit de la rosii, depe vremea cind rozuliii erau verzi, nu am avut probleme, dar nicimare diferentanu am sesizat, fata de .... ;-)
toti o apa si-un pamant.

#22
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

View Postmodoran, on 12 februarie 2017 - 08:12, said:

Schimba telefonul cu un nokia 1100, s-ar putea sa ai o surpriza ... placuta.  Daca tot la fel face schimba cartela SIM in orice magazin, in loc sa pierzi vremea pe forumuri atata timp.
...nu mai toti schimbati SIM_uri intr_o veselie ca nu are nici o legatura cu apeluri neefectuate.
Ai fost foarte aproape cu schimbarea dar nu trebuie terminalul ci poti sa incerci sa selectezi doar reteaua 2G...stiu...o sa scrieti ca pltiti servici...

Edited by Adrianradu, 12 February 2017 - 09:39.


#23
varu_alin

varu_alin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 01.02.2009
Trebuie sunat dimineata ,in jur de ora 8, cand operatorii sunt mai liberi. Pont primit de la un angajat Telekom.

#24
ccdsah

ccdsah

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 16.03.2013

View Postmesersmith, on 11 februarie 2017 - 21:13, said:

Ei, o sa fiti surprinsi. Este foarte greu.
De ceva vreme, intampin o problema ciudata cu abonamentele mele la aceasta companie.
Am tot incercat sa sun la 1234, parcurg toate nenorocirile alea ale robotului aluia absolut tembel si cand imi spune ca trebuie sa astept, se intrerupe convorbirea.
La un moment dat, nu stiu cum, am ajuns in punctul asta si am ales sa fiu sunat.
Nici vorba, nu te suna nimeni, ca doar n-or fi nebuni sa se incarce cu problemele tale.
Scriu pe Facebook. Sunt stresat, nervos de situatie, ca nu merge nimic, ca niciodata compania asta nu mi-a rezolvat nicio problema tehnica si pentru toate astea si multe altele, NU mai vreau sa pierd timpul cu ei si-i spun aluia de pe Facebook sa transmita alora de la clienti sa ma sune, ca nu pot dracului sa sun din cauza lor.
Ce sa vezi? Imi scrie de o mie de ori ca-i trebuie nu stiu ce coduri de pe nu stiu ce facturi, ca-i trebuie adn-ul meu, cnp-ul si numarul la pantofi.
Bai nene, tu nu pricepi ca eu nu am timp de prostiile tale si vreau doar sa ma sune un agent de la voi caruia sa-i spun ce dracului problema am?
Tu esti atat de dus incat nu intelegi ca nu am de unde sa am codurile tale?
Tu nu intelegi ca asa cum tu esti la munca, tot asa sunt si eu si ca poti dracului sa verifici numarul pe care ti l-am dat, sa vezi ca-s in curtea ta si sa le spui tembelilor de la tehnic sa ma sune?
Tu nu intelegi ca de saptamani bune eu incerc sa intru in contact cu firma lui peste pentru ca NU POT sa-mi sun copilul? Nu pot sa sun de pe abonamentul meu pe un alt abonament de-al meu. Bai, esti turc?
Doamne, ce nebuni!
Am plecat acum cativa ani de la o alta companie si o sa regret pana cand scap de abonamentul asta al lor, ca nu mai pot, ma ia capul de tot.
M-au pacalit cu un telefon acum ceva vreme, dupa ce numai probleme am avut cu ei si acum regret de mor.
Bai nene care mi-ai raspuns pe Facebook, tu stii ca eu am platit 4g vreun an de zile si nu am avut 4g deloc si am sunat la voi de mi s-a acrit? M-a despagubit cineva cu ceva? Si-a cerut cineva scuze?
Vai de capul vostru!


Iata discutia cu cap patrat, care chiar nu poate intelege ca nu am timp de stat la scris, ci doar sa vorbesc cu un om si nu cu un robot:

VI 21:35
Bună seara! Încerc să vă sun într-o problemă pe care o am și dau de alta, în sensul în care ajung în punctul în care mi se spune că urmează să îmi răspundă un agent telekom, convorbirea se întrerupe. Va rog să sunați dvs la 0737826xxx
09:28
Bună ziua,
Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii, dacă întâmpinați o situație pentru care vă putem oferi suportul, menționând codul de client/codul de facturare/numărul de telefon.
Totodată, pentru a putea verifica situația semnalată referitoare la închiderea apelului, vă rugăm să ne tranmsiteși data și oara apelului, precum și numărul de telefon de pe care ați apelat.
Vă mulțumim!

Nu e mai simplu sa ma sune cineva de la tehnic? Ca i-aș explica prin viu grai. Numărul de telefon este în primul mesaj
10:53
Vă rugăm să detaliați solicitarea și să menționați codul de facturare iar ulterior vă vor contacta colegii.
Vă mulțumim.
12:09

Oameni buni, vreau să vorbesc cu cei care ar trebui sa răspundă la 1234. Ce nu e clar? Ce coduri vreți? Sunați-mă voi pentru că eu nu pot, pe motiv că nenorocirea asta de rețea a voastră îmi creează o mie de probleme.
Doamne, ce rețea!
Abia aștept să scap de voi!


Ne dorim să vă oferim suportul și în acest sens, așa cum v-am rugat anterior, pentru a putea verifica situația semnalată referitoare la închiderea apelului, vă rugăm să ne transmiteți data și oara apelului, precum și numărul de telefon de pe care ați apelat.
De asemenea, pentru a transmite noi în atenția colegilor situația cu care vă confruntați și pentru care ați dorit să contactați Serviciul Relații Clienți, avem nevoie de identificatorul de cont aferent serviciilor Telekom, respectiv de codul de facturare / numărul de telefon fix suport.
Vă mulțumim.

La revedere! O să povestesc multora stilul ăsta.
0 x
Telekom au si un nr cu taxa la care raspund imediat. Cand mi s-a stricat ruterul nu mi-a raspuns nimeni la telefonul verde, doar la cel cu taxa.

#25
mobutu11

mobutu11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 24.10.2009
Mă intereseaza sa intru in contact cu cineva care e peste operatorii ăștia departamentali care nu au nici o putere de decizie Lucru perfect normal intro tara cu apa calda, imposibil în Romanica
De doua zile mi se suspendă-restabileste internetul fix pentru ca departamentele telekom romania nu au numai o comunicare proasta intre ele ci se și afla intrun fel de lupta intestina care se reflectă in tratamentul față de client
Este incredibil

Mai am rabdare 24h si o să ma adresez Telekom Deutchesland GMBH pentru a obtine numarul sefului de departament de la plati-facturi de la Telekom Romania
Reteta e verificată, am folosit-cu Vodafone si merge ceas

#26
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

View Postmobutu11, on 31 martie 2017 - 10:45, said:



Mai am rabdare 24h si o să ma adresez Telekom Deutchesland GMBH pentru a obtine numarul sefului de departament de la plati-facturi de la Telekom Romania
Reteta e verificată, am folosit-cu Vodafone si merge ceas
Succes...
PS...s-ar putea sa ai surpriza...nu cred ca o sa nimeresti unde trebuie :)

Edited by Adrianradu, 31 March 2017 - 10:59.


#27
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,184
  • Înscris: 18.04.2008

View Postmobutu11, on 31 martie 2017 - 10:45, said:

Mă intereseaza sa intru in contact cu cineva care e peste operatorii ăștia departamentali care nu au nici o putere de decizie Lucru perfect normal intro tara cu apa calda, imposibil în Romanica
De doua zile mi se suspendă-restabileste internetul fix pentru ca departamentele telekom romania nu au numai o comunicare proasta intre ele ci se și afla intrun fel de lupta intestina care se reflectă in tratamentul față de client
Este incredibil

Mai am rabdare 24h si o să ma adresez Telekom Deutchesland GMBH pentru a obtine numarul sefului de departament de la plati-facturi de la Telekom Romania
Reteta e verificată, am folosit-cu Vodafone si merge ceas

Eu am sunat la T-Mobile USA pentru departamentul tehnic de la Telekom România. Posted Image

#28
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

View PostKyKyKyKy, on 31 martie 2017 - 11:11, said:


Eu am sunat la T-Mobile USA pentru departamentul tehnic de la Telekom România. Posted Image
Apropo...TKRM nu are Departament Tehnic...

#29
serious1

serious1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 08.05.2017
Exista, v-a exista smart ivr la Telekom Romania ?
Ma refer aici la inteligenta artificiala...

Exemplu: Vodafone *222

#30
HansCastorp

HansCastorp

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 17.03.2017
Foarte greu.

View PostAdrianradu, on 31 martie 2017 - 15:08, said:

Apropo...TKRM nu are Departament Tehnic...
Ba are. Ce nu au, e modalitatea prin care să ajungi la el.

#31
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,184
  • Înscris: 18.04.2008
Dacă și la *222 e inteligență artificială... nu știu ce să mai zic despre Google, Microsoft sau Facebook.

#32
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

View PostHansCastorp, on 08 mai 2017 - 15:06, said:


Ba are. Ce nu au, e modalitatea prin care să ajungi la el.
...am sa ma mai uit maine mai bine ce scrie la intrare cand ma duc la servici...parca nu mai scrie Telekom din 2014...dar poate ma insel eu si sti tu mai bine...sau poate confunzi ST cu FSO...
Desi nu stiu cu ce poate sa va ajute ST pe aria de Mobil...

#33
serious1

serious1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 08.05.2017

View PostKyKyKyKy, on 08 mai 2017 - 15:10, said:

Dacă și la *222 e inteligență artificială... nu știu ce să mai zic despre Google, Microsoft sau Facebook.
pai si tu cum numesti treaba cand suni si dai de un robot care te intreaba scurt ce doresti...tu spui de exemplu ca vrei detalii factura si te deviaza automat in meniul de factura sau la operator daca ceri asta ? cam asa functioneaza la vodafone acum..asta vreau si la Telekom...no bullshit-uri apasa 1 apoi 4 apoi 5 apoi nu mai stiu ce....trebuie sa spui ce vrei si sa-ti raspunda imediat. Nu este asta inteligenta artificiala aka smart ivr ?
Plus ar fi ideal sa-ti spuna din start cat ai de asteptat pana iti raspunde operatorul ( ca la vodafone), 1 min, doua, trei....concret, nu sa stai ca prostul sa astepti si sa asculti nu stiu ce melodie aberanta. Nu sunt fan Vodafone dar treaba asa chiar au implementat corect si nu cred ca e greu sa o faca si Telekom...

Edited by serious1, 08 May 2017 - 22:17.


#34
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,184
  • Înscris: 18.04.2008
Când i-am cerut ultima dată la Vodafone cu un operator, mă întreba dacă vreau la facturi & shit, dar nu la operator. Am folosit faxul până la urmă.

#35
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,424
  • Înscris: 26.04.2016
Cat de greu poate fi gasit un operator telekom ?
Am asteptat astăzi o ora si ceva si nu a răspuns nimeni.
Au început sa trimită facturi astronomice si nu răspund porci.

#36
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,247
  • Înscris: 01.12.2001
Pune telefonul pe speaker si-ti vezi de treaba prin casa. Cand vor raspunde, hop si tu la telefon. Am asteptat si eu 65 minute. De atunci doar sesizare direct din cont fac.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate