Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Cat de greu sa fie sa intri in legatura cu Telekom?

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1
mesersmith

mesersmith

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 16.01.2005
Ei, o sa fiti surprinsi. Este foarte greu.
De ceva vreme, intampin o problema ciudata cu abonamentele mele la aceasta companie.
Am tot incercat sa sun la 1234, parcurg toate nenorocirile alea ale robotului aluia absolut tembel si cand imi spune ca trebuie sa astept, se intrerupe convorbirea.
La un moment dat, nu stiu cum, am ajuns in punctul asta si am ales sa fiu sunat.
Nici vorba, nu te suna nimeni, ca doar n-or fi nebuni sa se incarce cu problemele tale.
Scriu pe Facebook. Sunt stresat, nervos de situatie, ca nu merge nimic, ca niciodata compania asta nu mi-a rezolvat nicio problema tehnica si pentru toate astea si multe altele, NU mai vreau sa pierd timpul cu ei si-i spun aluia de pe Facebook sa transmita alora de la clienti sa ma sune, ca nu pot dracului sa sun din cauza lor.
Ce sa vezi? Imi scrie de o mie de ori ca-i trebuie nu stiu ce coduri de pe nu stiu ce facturi, ca-i trebuie adn-ul meu, cnp-ul si numarul la pantofi.
Bai nene, tu nu pricepi ca eu nu am timp de prostiile tale si vreau doar sa ma sune un agent de la voi caruia sa-i spun ce dracului problema am?
Tu esti atat de dus incat nu intelegi ca nu am de unde sa am codurile tale?
Tu nu intelegi ca asa cum tu esti la munca, tot asa sunt si eu si ca poti dracului sa verifici numarul pe care ti l-am dat, sa vezi ca-s in curtea ta si sa le spui tembelilor de la tehnic sa ma sune?
Tu nu intelegi ca de saptamani bune eu incerc sa intru in contact cu firma lui peste pentru ca NU POT sa-mi sun copilul? Nu pot sa sun de pe abonamentul meu pe un alt abonament de-al meu. Bai, esti turc?
Doamne, ce nebuni!
Am plecat acum cativa ani de la o alta companie si o sa regret pana cand scap de abonamentul asta al lor, ca nu mai pot, ma ia capul de tot.
M-au pacalit cu un telefon acum ceva vreme, dupa ce numai probleme am avut cu ei si acum regret de mor.
Bai nene care mi-ai raspuns pe Facebook, tu stii ca eu am platit 4g vreun an de zile si nu am avut 4g deloc si am sunat la voi de mi s-a acrit? M-a despagubit cineva cu ceva? Si-a cerut cineva scuze?
Vai de capul vostru!


Iata discutia cu cap patrat, care chiar nu poate intelege ca nu am timp de stat la scris, ci doar sa vorbesc cu un om si nu cu un robot:

VI 21:35
Bună seara! Încerc să vă sun într-o problemă pe care o am și dau de alta, în sensul în care ajung în punctul în care mi se spune că urmează să îmi răspundă un agent telekom, convorbirea se întrerupe. Va rog să sunați dvs la 0737826xxx
09:28
Bună ziua,
Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii, dacă întâmpinați o situație pentru care vă putem oferi suportul, menționând codul de client/codul de facturare/numărul de telefon.
Totodată, pentru a putea verifica situația semnalată referitoare la închiderea apelului, vă rugăm să ne tranmsiteși data și oara apelului, precum și numărul de telefon de pe care ați apelat.
Vă mulțumim!

Nu e mai simplu sa ma sune cineva de la tehnic? Ca i-aș explica prin viu grai. Numărul de telefon este în primul mesaj
10:53
Vă rugăm să detaliați solicitarea și să menționați codul de facturare iar ulterior vă vor contacta colegii.
Vă mulțumim.
12:09

Oameni buni, vreau să vorbesc cu cei care ar trebui sa răspundă la 1234. Ce nu e clar? Ce coduri vreți? Sunați-mă voi pentru că eu nu pot, pe motiv că nenorocirea asta de rețea a voastră îmi creează o mie de probleme.
Doamne, ce rețea!
Abia aștept să scap de voi!


Ne dorim să vă oferim suportul și în acest sens, așa cum v-am rugat anterior, pentru a putea verifica situația semnalată referitoare la închiderea apelului, vă rugăm să ne transmiteți data și oara apelului, precum și numărul de telefon de pe care ați apelat.
De asemenea, pentru a transmite noi în atenția colegilor situația cu care vă confruntați și pentru care ați dorit să contactați Serviciul Relații Clienți, avem nevoie de identificatorul de cont aferent serviciilor Telekom, respectiv de codul de facturare / numărul de telefon fix suport.
Vă mulțumim.

La revedere! O să povestesc multora stilul ăsta.
0 x

#2
spider_zero_sapte

spider_zero_sapte

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,721
  • Înscris: 21.08.2007
suna la numarul VERDE!

#3
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012
Cât de greu e să scrii un cod facturare? Cât ai scris un roman plângăcios aici scriai de 100 de ori codul ăla în mesaj.

#4
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006
Si la V e cam la fel. Le cer din septembrie sa imi trimita cele 2 facturi simultan..

#5
mesersmith

mesersmith

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 16.01.2005

 androholic, on 11 februarie 2017 - 21:16, said:

Cât de greu e să scrii un cod facturare? Cât ai scris un roman plângăcios aici scriai de 100 de ori codul ăla în mesaj.


Prietene, acum sunt acasa, in pat si am gasit ceva timp ca sa-ti explic tie ca nu e normal sa ti se ceara o mie de coduri pentru un simplu apel.
Pentru ca daca le explicam eu acolo cate a cerut tembelul ala, dupa ce ma suna alt tembel, trebuia s-o iau de la capat. Si nu numai ca nu aveam timp de asa ceva, insa mai este si o situatie idioata, ca e vorba despre cel de-al doilea abonament pe care il am la idioti si pe care il are fiica mea, pe care ce sa vezi? NU POT s-o sun! Intelegi?

#6
DoruTDK

DoruTDK

    Member with all members in function

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,607
  • Înscris: 30.06.2013
In drum spre casa ai incercat sa te opresti la un magazin de al lor ,
sa-i spui problema unui consultant de acolo
si ala sa sune la departamentul tehnic sa te puna in legatura cu ei ?

Intreb , nu dau cu parul !

#7
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Nu mai plati nimic si baga-ti piciorul in abonamente , treci pe prepay la vodafone si ai gatat treaba , Sa vezi cum o sa te sune daca nu mai platesti si da-le cu flit , nu au ce sa-ti faca . Dar , trebuie sa ai putina vointa si sa-i ignori permanent ...

#8
Axel2015

Axel2015

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 10.02.2016

 androholic, on 11 februarie 2017 - 21:16, said:

Cât de greu e să scrii un cod facturare? Cât ai scris un roman plângăcios aici scriai de 100 de ori codul ăla în mesaj.
Omul nu e obligat sa spuna ce bors a mancat azi-dimineata. Cat timp nu realizeaza o plata, de ce sa dea codul facturii?

#9
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Intr-un univers paralel e un meserjohn care plinge pe forumuri ca Mokelet (Telekom-ul din universul paralel) accepta plingeri de-aiurea referitoare la numarul lui si il tot suna insistent sa rezolve o problema pe care nu o are.

#10
mesersmith

mesersmith

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 16.01.2005
Dracu sa le ia de coduri, ca le dadeam si pe alea, dar de cate ori imi veneau pandaliile pe ei, eram la munca si acolo chiar nu am timp de nimic.
Mai mult, nu vad la ce le trebuie coduri doar ca sa ma sune un operator de la tehnic si sa-i explic despre ce  e vorba.
Cat despre magazin, e degeaba. Eu locuiesc in Calarasi unde exista un singur magazin si unde nu am rezolvat niciodata nimic, desi am avut probleme crunte cu ei.
Sa platesti un an de zile 4g si sa nu ai o secunda 4g, eu cred ca nu e deloc putin. Si nu a fost doar asta.
Am auzit o stire cum ca vor sa plece. Sper sa se intample asta cat mai repede.
Sunt de 4-5 ani la ei si nu-mi amintesc sa-mi fi rezolvat vreodata vreo problema cu care am sunat.
Cand am facut abonamentul era Cosmote, iar trecerea de la Cosmote la Telekom s-a petrecut cu pierderea contului meu, cu faptul ca nu am mai avut nu stiu ce prostii legate de televiziune pe telefon pe care oricum n-o foloseam, etc.
Ideea este ca poate daca or pleca de aici, pot sa scap si eu de ei mai devreme de terminarea abonamentului.

#11
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007

 mesersmith, on 11 februarie 2017 - 21:19, said:

...e vorba despre cel de-al doilea abonament pe care il am la idioti si pe care il are fiica mea, pe care ce sa vezi? NU POT s-o sun! Intelegi?
Noi înţelegem din încleiala asta că tu eşti cam egoist.
Nu te gândeşti deloc la fii-ta, doar tu contezi!

#12
mesersmith

mesersmith

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 16.01.2005
Nu stiu ce incleiala vezi tu, e vorba de un lucru foarte simplu: am doua abonamente la ei, iar unul dintre ele este folosit de fiica mea.
Ma rog, numai cine nu vrea sa inteleaga nu intelege.
Nu stiu daca ai copii, dar te apuca toate cele de pe lume cand nu poti lua legatura cu ei. De griji, daca stii ce-s alea.

#13
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014

 mesersmith, on 11 februarie 2017 - 22:03, said:

Nu stiu ce incleiala vezi tu, e vorba de un lucru foarte simplu: am doua abonamente la ei, iar unul dintre ele este folosit de fiica mea.
Ma rog, numai cine nu vrea sa inteleaga nu intelege.
Nu stiu daca ai copii, dar te apuca toate cele de pe lume cand nu poti lua legatura cu ei. De griji, daca stii ce-s alea.
ai dat de trolli, e ceva comun pe-aici.

scrie la [email protected], cu copie de ci, si cu cerere de reziliere. iti raspund in 14 zile. asigura-te ca scrii si numar de fix si cnp, sa nu aiba motive ca nu te-au gasit in sistem.
Suna-i zilnic sa le amintesti de cerere, si or sa te catalogheze ca si client reticent, de care vor vrea sa scape. Da-le dovezi ca ai stat mult prin apeluri, call center, ect.
Eu asa am scapat de 3 abonamente Telekom in 2 luni, toate sub clauza contractuala, la unul mai aveam 1 an si 10 luni...
mai am 2 metode, ti le zic pe pm daca e...mai...neortodoxe, dar merg 100%

#14
mesersmith

mesersmith

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 16.01.2005
Mulțumesc pentru răspuns. Ideea este că deși vreau să scap de ei și de serviciile lor groaznice, totuși vreau să-mi respect partea mea de înțelegere cu ei și să duc abonamentul până la capăt.
Așa încât voi încerca și zilele următoare să văd cum intru în contact cu un tehnician de la ei.

#15
pb70

pb70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 522
  • Înscris: 27.07.2010
Sa intimplat de multe ori sa apelez 1234 Telekom si sa parcurg pasi recomandati de robot ,dar daca nu ai rabdare sa curga informatia si tastezi te trimite la meniul principal ,
Mereu platesc facturile si le confirm pe telefon .Nu intimpin dificultati ,referitor la intrarea pe fir cu un operator depinde de noroc .De multe ori incerc si renunt alte ori dupa citeva minute imi raspunde .
DAR tineti cont indiferent citi nervi veti avea nu rezolvati nimic cu vorbe urite catre operatori ,calmul si conversatia amiabila rezolva multe .

Nu sunt angajat Telekom ,sunt client si sunt multumit de retea .Dar urasc orange am fost tepuit si fara servicii de calitate .

Edited by pb70, 11 February 2017 - 23:37.


#16
mesersmith

mesersmith

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 16.01.2005
Crede-mă că am învățat pe din afară cum să treci peste robot. Problema este ca eu nu am avut cui să spun cuvinte urâte sau frumoase, că nu reușesc să vorbesc cu nicio persoană.

#17
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016
Am sa te ajut eu...fiind "un idiot de la tehnic"...sa îmi scri pe PM ce putem sa facem pentru tine...
...Și apropo nu o să te sune nimeni decât din Call Centre...Nu din alt departament.

 DoruTDK, on 11 februarie 2017 - 21:29, said:

In drum spre casa ai incercat sa te opresti la un magazin de al lor ,
sa-i spui problema unui consultant de acolo
si ala sa sune la departamentul tehnic sa te puna in legatura cu ei ?

Intreb , nu dau cu parul !
Nu va mai duce_ti la Magazine decât dacă vreți să cumpărați ceva

Edited by Adrianradu, 12 February 2017 - 01:01.


#18
mesersmith

mesersmith

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 16.01.2005
Call centre sau cum dracu s-o nu-mi, n-are importanță deloc.
Pur și simplu aveam nevoie sa ma sune cineva, pentru ca eu după ce ascult robotul sau formez 13210 parcă, ma duce în punctul în care sunt anunțat sa aștept ca să-mi răspundă cineva.
Aici uneori se întrerupe, iar foarte rar sunt întrebat dacă doresc să fiu sunat sau sa aștept. Am optat pentru ambele variante.
Dacă aștept, se întrerupe convorbirea, iar de sunat nu a sunat nimeni.
Ideea este că am două nenorociri de abonamente și de ceva vreme când îmi sun fiica pe cel de-al doilea abonament, îmi spune că nu poate fi contactată.
Dacă o sun de pe telefonul mamei ei, care este într-o altă rețea, merge fără probleme.
Dacă o sun și eu imediat, merge.
Lucrez în domeniul reparațiilor electronice și poți să îți imaginezi că am rupt telefoanele astea două prin setări. Nu e nimic în neregulă.
Îți trimit în privat numerele de telefon.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate