Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Legea care permite returul produselor dupa x zile de la data cumpararii

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#19
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,658
  • Înscris: 30.10.2009
BG13, n-ai ales tastatura din magazin (nici nu pare că au) deci beneficiezi de prevederile OUG 34/2014:
Art. 14
(1) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator
înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Completează formularul de pe site și precizează că o să returnezi personal produsul în data de ... acolo de unde l-ai ridicat, iar dacă ți se refuză primirea  le vei face reclamație la ANPC pentru că nu e legal ce au scris ei:

Quote

Din motive de reamenajare si relocare a departamentului de service, predarea in garantie si returul produselor se va face doar prin curierat.
Așteaptă răspunsul și dacă insistă cu curierul reclamă-i - nu e recomandat să faci reclamația înainte de a putea proba că te-au refuzat. Sau dacă te sună cere-i numele celui cu care vorbești, ca să-l poți trece în reclamație.

#20
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostBG_183, on 12 februarie 2017 - 05:34, said:

Chiar si asa, dupa ce am achitat produsul si am primit factura in mana si am semnat, m-a trimis la alt stand ca sa vina baietii sa imi dea produsul din depozit. Tu zici ca puteam sa il refuz atunci, dupa ce achitasem si dupa ce imi daduse deja factura, si dupa ce mi-l transportasera practic de la furnizorul lor, ca ei initial nu-l aveau pe stoc. Mi-e greu de crezut ca il puteam refuza in acel moment pe motiv ca nu s-a incheiat inca contractul, eu fiind cu contractul in mana.
1. Nu te intereseaza de unde l-au adus ei... furnizorul=profesionistul=cel cu care lucrezi tu, nu altii.
2. Ai dat dovada ca nu stii sa te informezi asupra proprietarului unui site. Ok, dar:
2'. Iar ajungi la supozitii ca "mi-e greu de crezut ca puteam sa blabla" cand tu nici macar nu ai citit de la cine cumperi? Adica tu habar nu ai de unde si ce ai cumparat, da' stii sigur ca blabla? Nu-ti da cu virgula?

In genere, daca dormi pe tine, platesti. Daca nu dormi si "belesti" ochii, e ok. Daca incepi cu "nu am crezut" si "nu am citit"... no, cine crezi ca e vinovat?

P.S. Poti sta si in cap si poti reclama - e dreptul tau, desigur. Daca ai gresit, platesti. Plus ca trebuie sa dovedesti ca ai incercat sa rezolvi problema amiabil, nu sa pui "cainii" de la ANPC (probabil s-au saturat si ei de la cate rahaturi le ajung pe sub ochi).

In fine, incearca. Pe viitor, beleste naibii ochii de "consumator european doar cu drepturi".

View Postalthea, on 12 februarie 2017 - 06:00, said:

BG13, n-ai ales tastatura din magazin (nici nu pare că au) deci beneficiezi de prevederile OUG 34/2014:
Art. 14
(1) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Cine stabileste care conditie de "sau" se aplica? Nu cumva "profesionistul"?

Si sa nu uite ca trebuie sa ceara acest lucru. In scris, daca nu ma insel...tot conform legii.

P.S. Faptul ca e debandada in proceduri si ca unii ofera mai multe drepturi decat ofera legea nu inseamna ca acele conditii reprezinta termenii legali.

Edited by dexterash, 12 February 2017 - 06:39.


#21
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,658
  • Înscris: 30.10.2009

View Postdexterash, on 12 februarie 2017 - 06:38, said:

Cine stabileste care conditie de "sau" se aplica? Nu cumva "profesionistul"?
Nu, consumatorul. Recitește fraza că e clară și fă abstracție de ce scrie până la virgulă, pentru că aia e excepția. În articol e vorba de obligațiile consumatorului.

View Postdexterash, on 12 februarie 2017 - 06:38, said:

Si sa nu uite ca trebuie sa ceara acest lucru. In scris, daca nu ma insel...tot conform legii.
Să nu uite, i-am scris și eu :)

View Postdexterash, on 12 februarie 2017 - 06:38, said:

P.S. Faptul ca e debandada in proceduri si ca unii ofera mai multe drepturi decat ofera legea nu inseamna ca acele conditii reprezinta termenii legali.
N-am înțeles asta, despre care proceduri vorbești?
Oricum, în general vorbind nu e nicio debandadă dacă se oferă mai multe drepturi decât cele stabilite de lege, mulți fac asta pentru a-și fideliza clientela. Unele firme suportă costurile cu curierul și oferă 30 de zile pentru retur, iar dacă scriu asta pe site sunt termenii legali care se aplică în contractele lor.

#22
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postalthea, on 12 februarie 2017 - 07:00, said:

Nu, consumatorul. Recitește fraza că e clară și fă abstracție de ce scrie până la virgulă, pentru că aia e excepția. În articol e vorba de obligațiile consumatorului.
Daca era atat de clara, nu cred ca mai existau probleme... cel putin nu in cazul companiilor "de renume". Poate punctul de vedere al ANPC e mai clar.

P.S. Acum un an in urma aparea peste tot un spot "consumator european care am drepturi". I-am intrebat pe cei (http://www.eccromania.ro/) care au realizat acel spot (cu fonduri UE) care sunt conditiile / daca exista conditii. N-au raspuns nici dupa 2-3 luni. Am apelat direct la UE. Au revenit cei din Romania cu scuze, cu blabla, cu acareturi si rahaturi.

I-am intrebat daca spoturile lor sunt conforme cu legislatia si directivele la nivel UE. Iar nu au raspuns.
Asa ca i-am luat la intrebari [mult spus] pe cazuri reale (cumparat produs, folosit produs sau stricat, si dreptul de retur). Si au inceput sa se balbaie ca de fapt nu e chiar ca in reclamele pe care ei, ONGu' naibii sau ce sugative patetice de fonduri sunt, le-au prezentat ca realitati si fapte exacte pe diverse canale media.
Desigur, dupa limba de lemn, par a fi desprinsi tot de pe la supt sangele poporului.

Daca un roman s-ar interesa, cu adevarat, ce inseamna sa fii consumator european si ce drepturi/obligatii are, ar vedea ca e cam paralela treaba cu ce crede el. In fine...

View Postalthea, on 12 februarie 2017 - 07:00, said:

N-am înțeles asta, despre care proceduri vorbești?
Oricum, în general vorbind nu e nicio debandadă dacă se oferă mai multe drepturi decât cele stabilite de lege, mulți fac asta pentru a-și fideliza clientela. Unele firme suportă costurile cu curierul și oferă 30 de zile pentru retur, iar dacă scriu asta pe site sunt termenii legali care se aplică în contractele lor.
Diferenta intre avantajele oferite comercial si drepturile legale. Cand nu se face diferentierea (si se considera ca avantajele comerciale=drepturi legale) apar probleme.

#23
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,159
  • Înscris: 27.10.2007

View PostBG_183, on 11 februarie 2017 - 21:09, said:

Este vorba de o tastatura cu defecte de fabricatie (tastele sunt inscriptionate gresit). Ei au zis ca nu mi-o vor inlocui, dar o vor primi in service. Doar ca singura modalitate de retur e, citez:

putin probabil sa fie taste inscriptionate gresit . nu cumva ai comandat / ai primit o tastatura cu alt layout ? vezi poate o schimbi, scopul tau fiind sa primesti tastatura corecta nu sa pierzi timpul scriind pe forumuri ...
eu am comandat la ei (cel) o memorie gresit, am sunat sa o returnez, le-am spus despre ce e vorba si mi-au schimbat-o . operatiunea s-a facut la un depozit pe la AFI cotroceni ( Apaca)

#24
BG_183

BG_183

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,125
  • Înscris: 08.04.2008

View Postalthea, on 12 februarie 2017 - 06:00, said:

Completează formularul de pe site și precizează că o să returnezi personal produsul în data de ... acolo de unde l-ai ridicat, iar dacă ți se refuză primirea  le vei face reclamație la ANPC pentru că nu e legal ce au scris ei:
Așteaptă răspunsul și dacă insistă cu curierul reclamă-i - nu e recomandat să faci reclamația înainte de a putea proba că te-au refuzat. Sau dacă te sună cere-i numele celui cu care vorbești, ca să-l poți trece în reclamație.

Merci de sfat. Chiar ma gandeam acum cum fac returul fara sa dau bani pe curier din buzunarul meu. Dar daca imi permite legea sa o returnez de unde am ridicat-o, e perfect.

View Postdexterash, on 12 februarie 2017 - 06:38, said:

1. Nu te intereseaza de unde l-au adus ei... furnizorul=profesionistul=cel cu care lucrezi tu, nu altii.
2. Ai dat dovada ca nu stii sa te informezi asupra proprietarului unui site. Ok, dar:
2'. Iar ajungi la supozitii ca "mi-e greu de crezut ca puteam sa blabla" cand tu nici macar nu ai citit de la cine cumperi? Adica tu habar nu ai de unde si ce ai cumparat, da' stii sigur ca blabla? Nu-ti da cu virgula?

In genere, daca dormi pe tine, platesti. Daca nu dormi si "belesti" ochii, e ok. Daca incepi cu "nu am crezut" si "nu am citit"... no, cine crezi ca e vinovat?

P.S. Poti sta si in cap si poti reclama - e dreptul tau, desigur. Daca ai gresit, platesti. Plus ca trebuie sa dovedesti ca ai incercat sa rezolvi problema amiabil, nu sa pui "cainii" de la ANPC (probabil s-au saturat si ei de la cate rahaturi le ajung pe sub ochi).

In fine, incearca. Pe viitor, beleste naibii ochii de "consumator european doar cu drepturi".


Cine stabileste care conditie de "sau" se aplica? Nu cumva "profesionistul"?

Si sa nu uite ca trebuie sa ceara acest lucru. In scris, daca nu ma insel...tot conform legii.

P.S. Faptul ca e debandada in proceduri si ca unii ofera mai multe drepturi decat ofera legea nu inseamna ca acele conditii reprezinta termenii legali.

Ok, hai ca vad ca incepi cu acuzatii nefondate. Si jignitoare.

''Ai dat dovada ca nu stii sa te informezi asupra proprietarului unui site.'', ''nici macar nu ai citit de la cine cumperi?'', ''tu habar nu ai de unde si ce ai cumparat'' - Eu am comandat de pe site-ul dc-shop.ro. La telefon cand am facut comanda s-au prezentat ca dc-shop. Mai clar de atat nu se poate. Stiu foarte bine de la cine am comandat. Vezi ca o iei pe aratura rau de tot.

''trebuie sa dovedesti ca ai incercat sa rezolvi problema amiabil, nu sa pui "cainii" de la ANPC'' - deja te suspectez ca esti patron de magazin care a fost pus la punct de anpc. Din ultimele tale doua posturi ai zice ca numai obligatii au consumatorii, drepturi nema. Nu pun cainii tati, eu am incercat sa rezolv amiabil ducandu-ma acolo cu produsul sa mi-l inlocuiasca, dupa ce am fost mintit la telefon ca pot face asta. Si ma voi duce si luni sa il returnez pana sa trimit sesizarea ''cainilor''.

''beleste naibii ochii de "consumator european doar cu drepturi". - daca nici asta nu e atac la persoana, atunci nu stiu ce e. Mars si revarsa-ti frustrarile in alta parte. Incercam sa discutam cu argumente aici, nu sa ne injuram.

Edited by BG_183, 12 February 2017 - 09:52.


#25
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,851
  • Înscris: 25.12.2016

View Postdexterash, on 12 februarie 2017 - 02:59, said:

P.S. Daca toate contractele se incheie strict in momentul plasarii comenzii, atunci utilizatorul ar fi responsabil si bun de plata inclusiv in cazul in care nu ridica produsele - suportand toate taxele aferente+eventuale despagubiri (daca este posibil)/cheltuieli cauzate prin nerespectarea contractului. Asa ca atentie ca drepturile pe care vi le atribuiti sa nu se transforme in obligatii costisitoare.
Iar te inseli. Notiunea de contract implica un set de reguli acceptate de partile implicate. Penalizarile pentru neridicarea produselor de catre cumparator, nefiind incluse in contract, nu pot fi invocate de catre comerciant. Fiecare magazin isi poate face ce "termeni si conditii" doreste, atata timp cate se incadreaza in legile ce reglementeaza functionarea segmentului de care apartin.

Magazinele isi pot lua anumite masuri de protectie in cazul clientilor neseriosi care nu ridica un numar de comenzi, dar asta este cu totul alta discutie.

Edited by Manasu, 12 February 2017 - 10:36.


#26
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,315
  • Înscris: 21.04.2005
E bine sa cititi legea in totalitatea ei . Nu sa luati doar paragrafele care convin situatiei .
-"Comerciantul trebuie să vă informeze că va trebui să plătiți costul returnării bunurilor. În cazul în care nu face acest lucru, va trebui să suporte costurile aferente. Nu trebuie să plătiți eventuale taxe despre care nu ați fost informat."
- http://europa.eu/you...ns/index_ro.htm
- se pare ca a fost informat despre asta pe site-ul comerciantului in care specifica ca se trimit prin curier produsele
- daca produsul se inlocuieste sau se repara ramane la latitudinea comerciantului. In cazul de fata comerciantul a ales sa repare produsul in maxim 14 zile
-"Dacă achiziționați produse dintr-un magazin obișnuit, legea nu prevede posibilitatea de a le returna (pentru a le schimba sau pentru a primi banii înapoi) decât dacă au un defect. Cu toate acestea, numeroase magazine le permit clienților în mod voluntar să returneze sau să își schimbe produsele într-un anumit interval de timp. Verificați cu atenție politica magazinului privind returnarea produselor.
Avand in vedere ca produsul a fost achizitionat fizic de catre cumparator de la sediul magazinului nu implica contractul la distanta . Cotractul intra in vigoare la primirea produsului de catre cumparator .
Doar pentru ca a sunat la magazin  ,  pentru anumite informatii asupra produsului , nu inseamna ca a fost incheiat un contract la distanta .
- http://www.anpc.gov....aNr9din2016.pdf

#27
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,851
  • Înscris: 25.12.2016

View Postndor, on 12 februarie 2017 - 11:41, said:

Doar pentru ca a sunat la magazin  ,  pentru anumite informatii asupra produsului , nu inseamna ca a fost incheiat un contract la distanta .
Omul scrie in primul post ca a comandat prin telefon. Asta nu inseamna a cere detalii. In momentul in care suni si spui: "vreau sa cumpar produsul cutare", iar operatorul iti accepta comanda, se afla si se stabilesc niste lucruri: pretul, modalitatea de livrare, costuri de transport, perioada de garantie, etc... asta se considera contract la distanta. E foarte simplu, si n-o sa mai mai repet pe tema asta.

#28
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,370
  • Înscris: 25.04.2007
Curios. Cumpar de la ei cu toata increderea, pe care de altfel o am si in Emag, de peste 10 ani, tocmai deoarece cand am avut nevoie de serviciul de garantie a decurs totul normal. Adica ma duceam cu obiectul in showroom-ul de la Apaca, fara sa anunt nimic in prealabil, si dupa ce-l lasam in custodie la unul din domnii din camera receptie service, primeam pe loc sau pe mail in maxim 3 zile instiintarea cand sa vin sa iau alt obiect sau banii, eventual sa-i las in contul meu pentru o viitoare cumparatura. Chiar de curand am dat inapoi un card memorie microsdhc de 32 GB defectat si cumparat cu 3-4 ani in urma dar care avea garantie de 5 ani si mi-au returnat banii, peste 110 lei, pe care ii dadusem atunci. Fara sa cracneasca ca acum un card similar costa si mai putin de jumatate si fara macar sa-mi propuna sa-mi dea un model similar din stoc.
Sigura data cand a durat returnarea produsului mai mult a fost cand au trebuit sa-l trimita la un importator de electrocasnice din Constanta deoarece chiar il luasem pe ultimul (dupa comanda mea a aparut stoc 0). Dar dupa doua saptamani am primit un produs nou, impecabil, sigilat de fabrica.
Asa ca daca tu zici ca te-ai dus cu tastatura la ei si ei ti-au spus ca doar prin curier platit de tine o primesc, ori si-au schimbat politica in ultima luna ori.... e ceva neclar in ce povestesti. Poate ca tastatura nu e defecta ci are alt layout, cum ti-au mai zis si altii, dar atunci nu face obiectul garantiei ci a returnarii in cadrul celor 14 zile si in conditiile legii, care da, da dreptul firmei sa-ti ceara trimisul cu un curier si pe banii tai. Nu vrei totusi sa ne pui macar linkul cu produsul, daca nu vrei sa pui o poza cu obiectul?

#29
BG_183

BG_183

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,125
  • Înscris: 08.04.2008

View PostCousteau, on 12 februarie 2017 - 11:52, said:

Nu vrei totusi sa ne pui macar linkul cu produsul, daca nu vrei sa pui o poza cu obiectul?

Tastatura pe site, se poate mari poza de acolo: http://www.dc-shop.r...iu-pMyYxNzAv-l/

Poza cu tastatura mea mai jos. Doar 2 taste sunt inscriptionate gresit (pe invers), cele incercuite cu rosu. Sunt doar 2, doar ca una dintre ele e Enter, frecvent folosita.

Attached Files



#30
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,658
  • Înscris: 30.10.2009

View PostCousteau, on 12 februarie 2017 - 11:52, said:

Asa ca daca tu zici ca te-ai dus cu tastatura la ei si ei ti-au spus ca doar prin curier platit de tine o primesc, ori si-au schimbat politica in ultima luna ori.... e ceva neclar in ce povestesti.  
Am pus asta și mai sus, explicația e pusă pe site:
Din motive de reamenajare si relocare a departamentului de service, predarea in garantie si returul produselor se va face doar prin curierat.
Sunt comozi.

ndor, nu mai bine te iei după ce scrie în lege decât după un site care are doar rol informativ? Zic și eu.

#31
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,315
  • Înscris: 21.04.2005

View PostManasu, on 12 februarie 2017 - 11:52, said:

Omul scrie in primul post ca a comandat prin telefon. Asta nu inseamna a cere detalii. In momentul in care suni si spui: "vreau sa cumpar produsul cutare", iar operatorul iti accepta comanda, se afla si se stabilesc niste lucruri: pretul, modalitatea de livrare, costuri de transport, perioada de garantie, etc... asta se considera contract la distanta. E foarte simplu, si n-o sa mai mai repet pe tema asta.
Contracul la distanta se considera incheiat in momentul primirii produsului .
Asta fiind si scopul contractului . Un contract care nu si-a atins scopul e nul .
Chiar daca a sunat , a comandat , sau ce a mai facut el prin telefon se considera incheiat ca si cotract la distanta doar daca i-a fost livrat produsul prin terti.
Ori el l-a ridicat fizic de la sediu. Deci cand suni sau comanzi pe site se considera ca stabilesti termenii contractului . Nu inseamna neaparat ca l-ai si incheiat . Incheierea contractului se face la primirea produsului !!!!!!!!!!
Ce o fi asa de greu de inteles in asta.  Eu zic sa studiati mai bine ce inseamna un cotract la distanta si cand se considera el valabil .

#32
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Tastatura asta are valoare mare doar prin defectul prezent. O vinzi la licitatie peste ani, unicat. :)

#33
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,315
  • Înscris: 21.04.2005

View Postalthea, on 12 februarie 2017 - 12:21, said:


ndor, nu mai bine te iei după ce scrie în lege decât după un site care are doar rol informativ? Zic și eu.
Cred ca poate si initiatorul sa-si caute legea , daca are oarece interese.
Eu am dat doar un exemplu despre situatia in sine . Daca vrea gaseste destule exemple si legi.

#34
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,658
  • Înscris: 30.10.2009

View Postndor, on 12 februarie 2017 - 12:21, said:

Contracul la distanta se considera incheiat in momentul primirii produsului .
...
Ce o fi asa de greu de inteles in asta.  Eu zic sa studiati mai bine ce inseamna un cotract la distanta si cand se considera el valabil .
N-ar fi rău să mai citești tu. Contractul la distanță (ca și orice alt contract) se consideră încheiat în momentul în care se realizează acordul de voință al părților - aici a fost încheiat prin telefon.
Confunzi încheierea cu finalizarea contractului.

View Postndor, on 12 februarie 2017 - 12:25, said:

Cred ca poate si initiatorul sa-si caute legea , daca are oarece interese.
Cred că poți și tu când vrei să răspunzi pe aria asta. Dacă ți-e greu e de preferat să te abții.

#35
BG_183

BG_183

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,125
  • Înscris: 08.04.2008
Ok, am facut demersurile amiabile pana la capat. Am completat azi si formularul de retur de pe site-ul lor.

Dupa care i-am sunat si le-am spus ca vreau sa vin personal cu produsul la ei la showroom sa-l returnez. In acelasi loc din care l-am ridicat. Cum ma asteptam, mi-au transmis ca pot sa le dau produsul doar prin curier. Platind eu transportul.

Urmeaza anpc.


Daca voi reusi cu ajutorul anpc sa accepte sa merg sa le las tastatura acolo, mai e articolul asta din politica lor de retur: ''vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii DC-Shop.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.''. Ar fi bine ca atunci cand le predau produsul, sa poata sa ii verifice atunci pe loc integritatea si sa-mi dea banii tot atunci. La fel cum pe loc sunt si eu obligat sa verific produsul in cel mai mic detaliu cand il cumpar direct din magazin.

Edited by BG_183, 13 February 2017 - 17:33.


#36
BG_183

BG_183

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,125
  • Înscris: 08.04.2008
Am primit raspuns oficial  de la dc-shop dupa completarea formularului de retur:

''Buna ziua,
In termenii si conditiile de retur: http://www.cel.ro/retur produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie).
Daca produsul este defect,puteti completa cererea de service de pe site-ul nostru:
http://www.cel.ro/service
Cu respect
Mara Burca''

Edited by BG_183, 14 February 2017 - 14:23.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate