Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

TSI versus TFSI

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008
Am observat ca din grupul VAG, cand este vorba de motorizarile pe benzina, nu mai este la fel ca la motorizarile diesel unde este folosit doar TDI-ul pentru toate marcile auto din grupul VAG.
Marca Audi este echipata doar cu motorizari TFSI iar celelalte marci auto sunt echipate doar cu motorizari TSI.De ce?Exista vreo diferenta reala intre TSI si TFSI care este un produs patentat de marca Audi?De exemplu, intre un motor de 1,8TSI si altul, tot de 1,8TFSI, exista vreo diferenta calitativa(mai bine gandit si construit, mai sportiv si fiabil)?Vorbim de aceeasi Marie cu alta palarie?Se foloseste denumirea TFSI doar pentru a diferentia marca Audi, o marca auto de top, fata de celelalte marci auto din cadrul grupului VAG sau TFSI-ul, chiar este un produs de top care se monteaza doar pe marca de top a grupului VAG?

Edited by dennis_2005, 11 February 2017 - 21:16.


#2
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Hai ca-s curios si eu.

#3
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
FSI: Este motorul VAG cu injectie directa by Audi adica 1.8
TFSI: Este un FSI cu turbina 2.0 minim 200cp
TSI: - Este un TFSI plus un compresor mecanic ce ajuta la cresterea cuplului inca de la turatii foarte mici (1800rpm) pentru motoarele de 140/170cp. 1.4
TSI:-injectie directa dubla cu supraalimentare(turbocompresor)
TSI consuma mai putin dar si puterea este mai mica.

#4
epuru

epuru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 27.03.2007
http://www.automarke...-tfsi-7890.html

#5
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
in genere, TSI e la Veedub, Seat, Skoda, TFSI e la Haudi.
Same shit, same engine, daca corespund ca si capacitate si putere intre marcile brandului.

#6
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 Claudiu998, on 11 februarie 2017 - 21:07, said:

FSI: Este motorul VAG cu injectie directa by Audi adica 1.8
TFSI: Este un FSI cu turbina 2.0 minim 200cp
TSI: - Este un TFSI plus un compresor mecanic ce ajuta la cresterea cuplului inca de la turatii foarte mici (1800rpm) pentru motoarele de 140/170cp. 1.4
TSI:-injectie directa dubla cu supraalimentare(turbocompresor)
TSI consuma mai putin dar si puterea este mai mica.

 epuru, on 11 februarie 2017 - 21:07, said:


Inainte sa deschid acest topic am gasit si eu pe net ce ati postat voi insa vroiam o informatie suplimentara, mai edificatoare fata de aceste aspecte.

Edited by dennis_2005, 11 February 2017 - 21:52.


#7
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
E doar marketing, îs aceleași motoare, diferențele mai apar la modul cum îs montate motoarele, longitudinal sau transversal.

#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Claudiu998, on 11 februarie 2017 - 21:07, said:

FSI: Este motorul VAG cu injectie directa by Audi adica 1.8
TFSI: Este un FSI cu turbina 2.0 minim 200cp
TSI: - Este un TFSI plus un compresor mecanic ce ajuta la cresterea cuplului inca de la turatii foarte mici (1800rpm) pentru motoarele de 140/170cp. 1.4
TSI:-injectie directa dubla cu supraalimentare(turbocompresor)
TSI consuma mai putin dar si puterea este mai mica.


Si atunci 1.4TFSI de 125cp e tot un 1.4 cu turbina ?

Singurele TSI-uri ce au si compresor sunt cele de: 140, 160, 170 si parca mai nou cel de 150cp. Cel de 122cp este fara + ca mai exista si 1.8tsi, etc.


NU ESTE NICI O DIFERENTA INTRE ELE, DOAR MARKETING. Toate au injectie directa.

#9
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
TSI-urile nu mai au compresor mecanic de vreo 6-7 ani. Si oricum numai motorul de 1.4 de 140,160 si 170cp avea asa ceva, restul nu.
Tehnic TSI=TFSI. Difera numai denumirea aleasa de marca.

Edited by Friskey, 11 February 2017 - 22:59.


#10
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 t-balt, on 11 februarie 2017 - 22:06, said:

E doar marketing, îs aceleași motoare, diferențele mai apar la modul cum îs montate motoarele, longitudinal sau transversal.

Diferenta asta n-am mai auzit-o pana acum. Poti sa-mi spui si mie care e montat longitudinal ?

#11
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009
Cele de pe Audi, de la A4 in sus?

Edited by DannyMC, 12 February 2017 - 07:44.


#12
Darkage_

Darkage_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 588
  • Înscris: 18.07.2016
TSI - turbo stratified injction
TFSI- turbo fucking stratified injection.....
Amandoua fac parte din categoria ''crap'' nefiind testate suficient inainte de lansare - ceea ce inevitabil a dus la o multitudine de probleme : consum ulei, probleme ungere, pompe de ulei subdimensionate, lanturi care se rup din cauza intinzatoarelor comandate hidraulic ( pompa mica, pornire la rece defectuoasa datorita lipsei de presiune ce duce la neungerea eficienta a intinzatorului....lant alungit, etc etc etc). Cred ca motoarele astea au distrus toata imaginea de fiabilitate greu construita de TDI-uri - care nici ele nu sunt vreun monument de fiabilitate, dar asa au fost percepute de romanii obisnuiti cu Dacia, oltcit, aro, ce au trecut la tdi in anii '90 si li s-a parut ca l-au apuca de picior pe Doamne-Doamne, cand dadeau fum la marea de dacii si diesel-uri aspirate.

Edited by Darkage_, 12 February 2017 - 07:56.


#13
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Prima generatie de TSI-uri a fost intr-adevar cu probleme, dar cea actuala e destul de fiabila.

#14
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 DannyMC, on 12 februarie 2017 - 07:42, said:

Cele de pe Audi, de la A4 in sus?

Asa este, scuze nu m-am documentat suficient.
Dar oricum nu montarea defineste daca este TSI sau TFSI. Exista din cate am vazut si motoare V6 TDI montate longitudinal.
Eu cred ca intradevar diferenta dintre TSI si TFSI este data de marca (restul si AUDI)

 danX, on 12 februarie 2017 - 08:00, said:

Prima generatie de TSI-uri a fost intr-adevar cu probleme, dar cea actuala e destul de fiabila.

Cea actuala inca nu a trecut testul timpului Posted Image !

#15
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009

 fortzoso, on 12 februarie 2017 - 08:43, said:


Asa este, scuze nu m-am documentat suficient.
Dar oricum nu montarea defineste daca este TSI sau TFSI. Exista din cate am vazut si motoare V6 TDI montate longitudinal.
Eu cred ca intradevar diferenta dintre TSI si TFSI este data de marca (restul si AUDI)

Da, nici eu nu cred ca montarea determina numele!

#16
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

 TruculMagic, on 11 februarie 2017 - 22:49, said:



NU ESTE NICI O DIFERENTA INTRE ELE, DOAR MARKETING. Toate au injectie directa.

Corect, sunt aceleasi motoare. Dar nu toate au doar injectie directa. 1.8 si 2.0 T(F)SI sunt dual port injection (au si directa si indirecta).

#17
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 danX, on 12 februarie 2017 - 08:00, said:

Prima generatie de TSI-uri a fost intr-adevar cu probleme, dar cea actuala e destul de fiabila.
Nu s-au rezolvat integral problemele tehnice?Dupa atata timp ar fi trebuit sa nu mai fie probleme.

#18
Sonic3R

Sonic3R

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 02.02.2011
Astea tsi, TFSI, fsi au filtre de particule sau nu?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate