Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Mica intrebare

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
ihaschickenpie

ihaschickenpie

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 10.02.2017
Salut! Sunt un incepator in ceea ce priveste html. Anul acesta am de prezentat un site pentru atestat in web design. Adica sa aduc fisierele pe un CD pentru a fi evaluat site-ul si notat.
Acesta este in proportie de 80 % gata.
Curiozitatea mea este daca pot posta fisierele undeva cu domeniu gratuit. Nu ma deranjeaza daca numele va fi ceva de genul www.atestatsergiu.XXXXXX.com. Vreau doar sa incerc.
Majoritatea site-urilor care imi ofera un astfel de domeniu nu-mi permit sa-mi incarc fisierele mele. Imi ofera niste unelte prin care imi construiesc site-ul.
Multumesc anticipat si imi cer scuze pentru eventuala lipsa de informatii. Cum am mai precizat sunt un incepator si nu cunosc toti termenii.

#2
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,053
  • Înscris: 10.09.2005
Cum sa nu? Orice site de hosting iti ofera ce vrei tu. Incearca Hostinger,  pentru domeniu vezi ca .tk este gratis iar pentru a urca fisierele mai usor iti recomand FileZilla

Edited by gerbil, 10 February 2017 - 15:26.


#3
ihaschickenpie

ihaschickenpie

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 10.02.2017

View Postgerbil, on 10 februarie 2017 - 15:23, said: