Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Apartament Grecia - Kavala

obtinere venituri PFA / PFI in ti...

Recomandare Volvo

Diferenta suprafata teren
 Plafonare preturi energie

Vanzari foto - CIPA 2023

Recomandare perdele sau draperii ...

Invertor Victron Easysolar-II 48/...
 "Militarizarea" Antifraudei

Washington DC in 1940 - secvente ...

Miniatur Wunderland - Monaco

Familia Simpson
 plata impozit profit actiuni trad...

Extras de cont cu semnatura elect...

Ce parere aveti despre ascasa.de ...

Sfat achizitie bmw e92 320d
 

Nou la U.P.C. din data de 10.02.2017 - Romance TV la poziția 113.

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#19
Zoltan00

Zoltan00

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 30.10.2016

View PostKalman2007, on 17 februarie 2017 - 17:04, said:

Are pe lângă engleză și pista audio în maghiară.
Multumesc mult!

#20
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,740
  • Înscris: 07.07.2009
Pentru Romance TV subtitrarea se va rezolva până luni, momentan se testează. Sursa: RC.

#21
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,740
  • Înscris: 07.07.2009
S-a rezolvat cu subtitrarea:

Attached File  20170221_155854.jpg   184.25K   44 downloads

#22
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,740
  • Înscris: 07.07.2009
/ interviu de Mihai Pavelescu //

Media Expres a realizat la jumătatea lunii februarie un dublu interviu cu Ralf Gabor, Vice President Distribution & Business Development și Kinga Szentesi, PR & Marketing Manager la Mainstream Networks, compania care tocmai a lansat distribuția Romance TV prin rețeaua UPC. Prezentăm în continuare interviul exclusiv în care cei doi dau detalii despre cum au făcut pentru a lansa o televiziune pe o piață atât de aglomerată, dar și câteva dintre planurile pe termen scurt și mediu.

Reporter: Ce faceți la București pe lângă lansarea prin UPC?
Ralf Gabor: Sărbătorim lansarea pe UPC firesc și continuăm tratativele cu platformele de cablu pentru a realiza o acoperire cât mai extinsă în România.
Dorim să ajungem cu programul în fiecare gospodărie din România, chiar din acest an. Distribuția pe UPC este asigurată în pachetul Maxim. Colaborarea începe cu o „fereastră deschisă” - toți abonații vor avea acces la Romance TV până la sfărșitul lunii martie.
Al treilea motiv important pentru prezenta noastră la București chiar acum este prezentarea colegei noastre Kinga Szentesi, noul director de marketing și PR pe plan internațional al companiei noastre. Prin acest post nou creat acordăm încrederea noastră unei colege talentate cu o experiență vastă în mediul televiziunii tematice din Germania și cu o multilingualitate foarte folositoare pentru piețele locale. (Kinga vorbește ungurește și românește, fiind născută la Cluj și locuind în prezent în Germania, n.red.).
Primul ei proiect este lansarea prin UPC care marcheză începutul poziționării mărcii Romance TV în România. Dorim să ințelegem tot mai bine funcționalitatea piețelor locale.

Rep.: Când deschideți biroul local?
R.G.: Lucrăm împreună cu partenerul nostru Tematic Cable - specialiștii locali în distribuție - care ne sprijină cu mult entuziasm în atingerea obiectivelor noastre. Nu vedem nevoia deschiderii unui birou în România acum, dar suntem flexibili și ne orientăm după creșterea afacerii locale.

Rep.: Aveți planuri pentru extindere pe internet, OTT?
R.G.: În privința ofertei OTT, VoD suntem pregătiți și din punct de vedere tehnologic, și din punct de vedere a drepturilor de difuzare pentru toată gama de distribuție online. Strategia noastră e să sprijinim distribuitorii noștri, fiind experți B2B în toate piețele pe care operăm.

Rep.: Tehnic, cum aduceți semnalul?
R.G.: Prin fibră optică din Polonia în head-end-ul digital NXDATA din București. Feed-ul este subtitrat 24 de ore pe zi în limba română. Avem în total aproximativ 1.000 de ore de conținut, cu 25% rata de conținut nou.

Rep.: Crește prețul pe abonat la UPC?
R.G.: Romance TV este în pachetul UPC Maxim, care are un preț stabilit deja. Difuzarea televiziunii noastre nu va crește prețul pachetului Maxim – din informațiile noastre.

Rep.: Unde este licențiată televiziunea?
R.G.: Romance TV este licentiata in Germania.

Rep.: Mai aduceți și alte televiziuni în România?
R.G..: Compania noastră are în portofoliu mai multe televiziuni, printre care una muzicală care se concentrează pe șlagăre locale. O altă televiziune difuzeaza filme și seriale inspirate din mediul natural al Alpilor. Eu lucrez acum cu ajutorul colegei mele Kinga Szentesi la stabilirea distribuției Romance TV în România și Ungaria. Suntem o companie de mărime medie și acționăm pas cu pas.

Trei întrebări pentru Kinga Szentesi

Rep.: Ce teritorii coordonați și unde aveți sediul?

K.Sz.: Coordonez toate piețele în afara Germaniei. Pentru început voi lucra de la München, direct din sediul central al televiziunii, pentru a facilita o preluare cat mai ușoara a informatiilor din partea grupului nostru catre piețele în care ne extindem.

Rep.: Ce planuri aveti pentru pozitionarea Romance TV in Romania ?

Kinga Szentesi: Pentru poziționarea televiziunii avem la bază un pachet promoțional care funcționează foarte bine în Germania și Polonia. Dorim să adaptăm aceste experiențe deja testate cu succes în alte piețe și în România.
Scopul nostru e să transmitem mesajul nostru într-un timp foarte scurt la toate femeile de peste 30 ani din România.
Pentru promovarea Romance TV vom folosi canalele social media, publicațiile print relevante, dar vom avea și acțiuni speciale pe tot parcursul anului cu scopul de a ne adresa audienței noastre cât mai eficient.
În această privință ne bazăm și pe experiența revistei Media Expres pentru prezentarea intențiilor noastre la nivelul distribuției și al pieței.

Rep.: Care este diferența specifică în contextul conținutului și al programelor Romance TV?

K.Sz.: Lucrăm cu distribuitori precum ZDF Enterprises, Global Screen, Red Arrow care ne livrează un conținut nevizionat încă de telespectatorii din România. Avem în program filme în premieră, seriale produse inițial pentru piața din Germania și comedii de dragoste foarte populare pe continentul nostru. Întregul conținut al televiziunii noastre se bucură de performanțe foarte bune în Europa.
Publicul românesc va iubi Romance TV pentru conținutul extraordinar al poveștilor cu finaluri fericite. Noi oferim o experiență de vizionare total relaxantă și optimistă. Aceste filme nu le poți vedea dacât la Romance TV.
(MEDIA EXPRES)

http://www.mediaexpr...e.aspx?id=14698

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate