Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Probleme Chrysler Sebring 2001

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#19
Noty22

Noty22

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2017
Asta cred și eu...Dar nu prea are incumeta nimeni sa desfacă....Sau nu am nimerit eu unde trebuia

#20
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
in functie de motor, e informatie destula pe net, si afon cu mecanica sa fii si tot afli cum se schimba acea garnitura, insa cand dai de mecanici care doar stiu ca un ansamblu se schimba cu altul noi si atat, schimba pe cheltuiala clientului pana gaseste si el defectul, da, mai bine mergi la cineva care sa si stie ce inseamna un motor.

sa stai pe langa masina, sa vezi ce face pe acolo, de la o garnitura sa nu ajungi si la alte belele. mai ales la distributie, senzori, cuplu de strangere si ordinea, etc. sunt multi care strang si cu ranga, sa fie siguri ca e strans.

#21
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Un service bun ar fi Moldoservice in Bicaz...din auzite, n-am fost acolo.

"Also this engine was plagued with issues regarding the water pump gasket leaking coolant internally and diluting the oil. Such coolant leaks must be addressed instantly or engine failure is imminent."

Wikipedia

https://en.wikipedia...ysler_LH_engine

Edited by alexa32, 19 February 2017 - 12:28.


#22
Lifar

Lifar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 09.10.2011
Sc Best C&P Team Service Srl , e pe Fermelor, la aproximativ 200-300m pe stanga dupa Praktiker, cum mergi de la 1Mai spre Calea Romanului. Acolo fac eu revizia la masina si sunt foarte multumit, in primul rand de raportul pret-calitate, dupa experiente neplacute cu alte service-uri asa zise de staif. Sper sa poti gasi acolo rezolvarea.

Edited by Lifar, 19 February 2017 - 13:41.


#23
Noty22

Noty22

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2017
Mulțumesc....Din câte am înțeles,distribuția fiind pe lanț,24 valve...Mașina Chrysler...Cred că de asta se cam feresc cei de la service..Ori pierd timp ai bani cu mine..Ori nu vor să se complice...Din cate știu motorul e făcut de Mercedes
.. Deci nu e cine știe ce SF

 Dany_Darke, on 19 februarie 2017 - 11:45, said:

in functie de motor, e informatie destula pe net, si afon cu mecanica sa fii si tot afli cum se schimba acea garnitura, insa cand dai de mecanici care doar stiu ca un ansamblu se schimba cu altul noi si atat, schimba pe cheltuiala clientului pana gaseste si el defectul, da, mai bine mergi la cineva care sa si stie ce inseamna un motor.

sa stai pe langa masina, sa vezi ce face pe acolo, de la o garnitura sa nu ajungi si la alte belele. mai ales la distributie, senzori, cuplu de strangere si ordinea, etc. sunt multi care strang si cu ranga, sa fie siguri ca e strans.
  E mai complicat că trebuie dată și distribuția pe lanț jos...24 de valve..Trebuie pusa la punct la montaj...Nu cred că poate face asta Omu de rand

#24
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015
Inlocuieste garnitura de chiuloasa si daca tot asa... trebuie desfacut motorul.
Miracole nu exista

#25
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
ca o fi si greu al naibii sa urmaresti niste marcaje, mai ales ca un service ar trebui sa stie asta. posibil sa fi fost prea comozi.

#26
alexandruovi

alexandruovi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 566
  • Înscris: 14.09.2008
Din păcate sunt puțini mecanici auto și mulți schimbători de piese.

#27
Noty22

Noty22

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2017

 Tsunnnami, on 19 februarie 2017 - 16:56, said:

Inlocuieste garnitura de chiuloasa si daca tot asa... trebuie desfacut motorul.
Miracole nu exista
D înlocuit o înlocuiesc...Căutăm doar un service

#28
Noty22

Noty22

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2017

 MembruAnonim, on 19 februarie 2017 - 10:47, said:

Incearca la Number one tehnic, in spate la galleria Mall.
Am fost astazi, ..Nu de baga...Au spus că nu au documentație și nu vor să se încurce cu mine...Chiar nu îi înțeleg...Nu e avion

#29
Noty22

Noty22

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2017
Știe cineva cum pot afla dacă motorul de 2,7 de pe Chrysler sebring din 2000 se potriveste cu motorul de pe Chrysler sebring dar din 2001?

#30
Noty22

Noty22

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2017

 Friskey, on 09 februarie 2017 - 17:50, said:

Daca caraia e foarte posibil sa fie de la lantul de distributie. Vad pe google ca motorul asta are probleme cu ungerea si cel care cedeaza cel mai des e lantul care duce la defectiuni grave.
Cauta pe google Chrysler 2.7 engine failure . Din cate vad o sa fie cam scumpa reparatia.

Mă poate ajuta cineva cu o informare dacă motorul de pe Chrysler sebring 2,7 din 2000 se potriveste cu motorul de pe Chrysler sebring din 2001?

#31
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 Noty22, on 03 martie 2017 - 22:16, said:

Mă poate ajuta cineva cu o informare dacă motorul de pe Chrysler sebring 2,7 din 2000 se potriveste cu motorul de pe Chrysler sebring din 2001?


Da se potrivesc toate intre ele daca te referi doar la motor ,acum depinde ce ECM ai pe masina.Chrysler a folosit motorul 2.7 pana prin 2011 parca.Daca e sa difere ceva e programarea pe partea electrica ,motorul fizic e acelasi.

Ca sa stii cateva chestii despre motorul ala pentru viitor.Motorul 2.7 are o problema la pompa de apa care cedeaza daca nu o schimbi la 70,000km.Incepe sa verse antigel in ulei si distruge cuzinetii si segmentii.Motorul daca stai tot timpul cu ochii pe antigel sau schimbi pompa de apa la 70,000 tine o eternitate doar ca trebuie sa stai cu ochii pe vasul de antigel si sa schimbi uleiul la 6-7000km.Stiu ca multi au distrus moatoarele astea in Romania .Il mai gasesti si pe Chrysler 300M,300C ,Dodge Intreprid ...sunt multe masini de la Chrysler care il folosesc ,e un motor bun doar daca stii de problema cu pompa de apa .Nu are treaba lantul cu nimic...mereu cedeaza o ring-ul de la pompa.

Daca ai cumva cutia automata atunci sa nu pui alt ulei decat Mopar ATF+4 .Nu castrol ,nu selenia nu alta mizerie ce dau astia de la Fiat pentru ca distrugi cutia.

Pompa de apa vezi pe Rockauto ca au pompe noi Mopar ce sunt facute dupa ce s-a identificat problema.

Ai noroc ca in Romania motoarele mari nu sunt cautate.Pe la dezmembrari un 2.7 v6 il gasesti si la 1000ron.

P.s. daca te apuci sa cumperi un motor SH cat e motorul scos poti sa arunci in el un set nou de cuzineti de biela si palier.Un set complet trimetal e @ 200ron ,asta pentru ca nu stii daca proprietarul vechi avea problema.

P.p.s. Detin un 300M (cu motorul 3.5 pentru ca stiu ca ala 2.7 e pretentios) si am mai avut cateva masini americane Posted Image

Edited by amtct, 04 March 2017 - 14:45.


#32
Noty22

Noty22

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2017
Vă salut,în mare parte vreau sa schimb motorul cu unul .. Marți îl dau jos,că variante de schimb am găsit la 1500 din 2001 și 1300 din 2000,vroiam doar să fiu sigur că cel din 2000 se potriveste.Ce în seamă ECM?Tipui de motor?Cred că al meu este EES.
  La pompa nu m-am gândit...Dar dacă spui că acolo e problema o schimb cu ocazia asta.Uleiul de 4 ani de când am masina,am pus în fiecare an Mobil1,5w30 luat din Cluj de la uleidemotor,știu că sunt aduse din State,schimbul de ulei îl fac anual...Mergând cam 15000 pe an.Si 300M îmi place...Știu vreo2 care le văd constant in Piatra Neamț dar când am luat-o eu in 2013 asta am găsit mai bun prin tara...Având un istoric mai ok, a fost intai la MAE și apoi pe la mine.Sincer am sunat la o grămadă de dezmembrări..Nu au oferit niciunul varianta de a pune alt motor in afara de cel din 2001...Pe motiv că nu se potriveste ai apropo exista pe modelul din 2001,2 producători.. printre care unul dintre ei e Hyundai?As fi vrut să am mai multe variante de unde să cumpăr,dar de pare că doar atat

 amtct, on 04 martie 2017 - 14:35, said:




Da se potrivesc toate intre ele daca te referi doar la motor ,acum depinde ce ECM ai pe masina.Chrysler a folosit motorul 2.7 pana prin 2011 parca.Daca e sa difere ceva e programarea pe partea electrica ,motorul fizic e acelasi.

Ca sa stii cateva chestii despre motorul ala pentru viitor.Motorul 2.7 are o problema la pompa de apa care cedeaza daca nu o schimbi la 70,000km.Incepe sa verse antigel in ulei si distruge cuzinetii si segmentii.Motorul daca stai tot timpul cu ochii pe antigel sau schimbi pompa de apa la 70,000 tine o eternitate doar ca trebuie sa stai cu ochii pe vasul de antigel si sa schimbi uleiul la 6-7000km.Stiu ca multi au distrus moatoarele astea in Romania .Il mai gasesti si pe Chrysler 300M,300C ,Dodge Intreprid ...sunt multe masini de la Chrysler care il folosesc ,e un motor bun doar daca stii de problema cu pompa de apa .Nu are treaba lantul cu nimic...mereu cedeaza o ring-ul de la pompa.

Daca ai cumva cutia automata atunci sa nu pui alt ulei decat Mopar ATF+4 .Nu castrol ,nu selenia nu alta mizerie ce dau astia de la Fiat pentru ca distrugi cutia.

Pompa de apa vezi pe Rockauto ca au pompe noi Mopar ce sunt facute dupa ce s-a identificat problema.

Ai noroc ca in Romania motoarele mari nu sunt cautate.Pe la dezmembrari un 2.7 v6 il gasesti si la 1000ron.

P.s. daca te apuci sa cumperi un motor SH cat e motorul scos poti sa arunci in el un set nou de cuzineti de biela si palier.Un set complet trimetal e @ 200ron ,asta pentru ca nu stii daca proprietarul vechi avea problema.

P.p.s. Detin un 300M (cu motorul 3.5 pentru ca stiu ca ala 2.7 e pretentios) si am mai avut cateva masini americane Posted Image
Vă salut,în mare parte vreau sa schimb motorul cu unul .. Marți îl dau jos,că variante de schimb am găsit la 1500 din 2001 și 1300 din 2000,vroiam doar să fiu sigur că cel din 2000 se potriveste.Ce în seamă ECM?Tipui de motor?Cred că al meu este EES.
  La pompa nu m-am gândit...Dar dacă spui că acolo e problema o schimb cu ocazia asta.Uleiul de 4 ani de când am masina,am pus în fiecare an Mobil1,5w30 luat din Cluj de la uleidemotor,știu că sunt aduse din State,schimbul de ulei îl fac anual...Mergând cam 15000 pe an.Si 300M îmi place...Știu vreo2 care le văd constant in Piatra Neamț dar când am luat-o eu in 2013 asta am găsit mai bun prin tara...Având un istoric mai ok, a fost intai la MAE și apoi pe la mine.Sincer am sunat la o grămadă de dezmembrări..Nu au oferit niciunul varianta de a pune alt motor in afara de cel din 2001...Pe motiv că nu se potriveste ai apropo exista pe modelul din 2001,2 producători.. printre care unul dintre ei e Hyundai?As fi vrut să am mai multe variante de unde să cumpăr,dar de pare că doar atat .

Edited by Noty22, 04 March 2017 - 14:57.


#33
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 Noty22, on 04 martie 2017 - 14:59, said:

Vă salut,în mare parte vreau sa schimb motorul cu unul .. Marți îl dau jos,că variante de schimb am găsit la 1500 din 2001 și 1300 din 2000,vroiam doar să fiu sigur că cel din 2000 se potriveste.Ce în seamă ECM?Tipui de motor?Cred că al meu este EES.
  La pompa nu m-am gândit...Dar dacă spui că acolo e problema o schimb cu ocazia asta.Uleiul de 4 ani de când am masina,am pus în fiecare an Mobil1,5w30 luat din Cluj de la uleidemotor,știu că sunt aduse din State,schimbul de ulei îl fac anual...Mergând cam 15000 pe an.Si 300M îmi place...Știu vreo2 care le văd constant in Piatra Neamț dar când am luat-o eu in 2013 asta am găsit mai bun prin tara...Având un istoric mai ok, a fost intai la MAE și apoi pe la mine.Sincer am sunat la o grămadă de dezmembrări..Nu au oferit niciunul varianta de a pune alt motor in afara de cel din 2001...Pe motiv că nu se potriveste ai apropo exista pe modelul din 2001,2 producători.. printre care unul dintre ei e Hyundai?As fi vrut să am mai multe variante de unde să cumpăr,dar de pare că doar atat .


Calculatorul.Masinile astea au cateva.Nu imi bat capul sa tin minte fiecare abreviere.Oricum 2.7 si 3.5 au fost folosite de Chrysler /Dodge pana mai acum ceva ani.300C-urile au 2.7 ,3.5 si 5.7.
.
Aia de pe club LHS zic ca e mai indicat 10w30 pentru ca la pornire 5w30 e prea subtire.Stiu ca 10w30 e a naibi de rar si nici nu gasesti Mobil 1....daca il schimb des uleiul poti folosi ceva mai "no name" fara griji .

300M-ul e mult mai "luxos" decat Sebring-ul.E mai mare ,zdravana.Si aia are probleme daca nu schimbi uleiul religios la 7,000km ,tocmai de aia nu am fixatie cu Mobil 1.Un schimb de ulei e @120ron cu tot cu filtre (eu il fac) deci nu are rost sa cumpar uleiuri de lux .Il schimb de 2 ori pe an.In afara de pompa de apa masinile astea chiar nu au cine stie ce probleme....sunt pe club LHS unii care au facut milionul de km ,doar ca au schimbat rahatul de pompa de apa.

Vezi ca motorul nou poate sa sufere de aceeasi chestie.Cand il cumperi verifica presiunea la ulei .Vezi sa nu iti dea teapa aia de la dezmembrari ca aia se pricep cum sa ingroase uleiul sa creasca presiunea.Culmea este ca motoarele astea americane au manopera mai scumpa decat piesele .Un kit de reparare e $450 cuzineti la cota.Cred ca ai observat si tu ca piesele la ele costa mai nimic.

Chrysler nu a avut niciodata legatura cu Hyundai.

Edited by amtct, 04 March 2017 - 15:20.


#34
Noty22

Noty22

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2017

 amtct, on 04 martie 2017 - 15:05, said:




Calculatorul.Masinile astea au cateva.Nu imi bat capul sa tin minte fiecare abreviere.Oricum 2.7 si 3.5 au fost folosite de Chrysler /Dodge pana mai acum ceva ani.300C-urile au 2.7 ,3.5 si 5.7.
.
Aia de pe club LHS zic ca e mai indicat 10w30 pentru ca la pornire 5w30 e prea subtire.Stiu ca 10w30 e a naibi de rar si nici nu gasesti Mobil 1....daca il schimb des uleiul poti folosi ceva mai "no name" fara griji .

300M-ul e mult mai "luxos" decat Sebring-ul.E mai mare ,zdravana.Si aia are probleme daca nu schimbi uleiul religios la 7,000km ,tocmai de aia nu am fixatie cu Mobil 1.Un schimb de ulei e @120ron cu tot cu filtre (eu il fac) deci nu are rost sa cumpar uleiuri de lux .Il schimb de 2 ori pe an.In afara de pompa de apa masinile astea chiar nu au cine stie ce probleme....sunt pe club LHS unii care au facut milionul de km ,doar ca au schimbat rahatul de pompa de apa.

Vezi ca motorul nou poate sa sufere de aceeasi chestie.Cand il cumperi verifica presiunea la ulei .Vezi sa nu iti dea teapa aia de la dezmembrari ca aia se pricep cum sa ingroase uleiul sa creasca presiunea.Culmea este ca motoarele astea americane au manopera mai scumpa decat piesele .Un kit de reparare e $450 cuzineti la cota.Cred ca ai observat si tu ca piesele la ele costa mai nimic.

Chrysler nu a avut niciodata legatura cu Hyundai.
  Sper sa il nimeresc cu motorul...Da..Piesele sunt ieftine mai ales daca ai pe cineva in state..De pe ebay am schimbat farurile cu 60 usd..Referitor la motor tip Hyundai..Înseamnă că cei de la dezmembrări Belciugatele...Sper să nu se supere dar bat câmpii..Sau cel puțin doamna care a răspuns la telefon.Cred că cel mai bine e sa schimb ai pompa indiferent de starea motorului care îl cumpăr...Mașina intenționez să o țin în continuare.Poate am surpriză plăcută când desfac motorul sa schimb doar setul de cuzineți..Eventual o garnitura de chiulasa daca va fi cazul..Și pompa de apa,
Stima

#35
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 Noty22, on 04 martie 2017 - 17:25, said:

  Sper sa il nimeresc cu motorul...Da..Piesele sunt ieftine mai ales daca ai pe cineva in state..De pe ebay am schimbat farurile cu 60 usd..Referitor la motor tip Hyundai..Înseamnă că cei de la dezmembrări Belciugatele...Sper să nu se supere dar bat câmpii..Sau cel puțin doamna care a răspuns la telefon.Cred că cel mai bine e sa schimb ai pompa indiferent de starea motorului care îl cumpăr...Mașina intenționez să o țin în continuare.Poate am surpriză plăcută când desfac motorul sa schimb doar setul de cuzineți..Eventual o garnitura de chiulasa daca va fi cazul..Și pompa de apa,
Stima

Nu trebuie sa cumperi nimic din state.Vezi pe pieseauto.ro ca sunt acolo o gramada de importatori de piese noi Mopar .Piesele in SUA sunt extrem de ieftine.Nu mai e ca pe vremuri sa nu gasesti piese pentru masini americane.Am avut Camaro si schimba piesele prin dealer Chevrolet (ca preturi e putin mai scump ca un rahat de Aveo ...doar ca suna exotic Camaro )

Daca masina e ingrijita si doar motorul e stricat , normal ca e mai rentabil sa o repari mai ales ca nu sunt scumpe motoarele la masinile astea.Eu nu am serie pe motor deci pot sa schimb motoarele odata cu schimbul de ulei Posted Image

La motorul vechi daca ai invartit cuzineti nu ai cum sa ii schimbi doar cuzinetii.Odata ce arborele este zgariat cuzinetii noi nu or sa reziste mult.De reparat o sa il repari ,nimic de spus dar nu o sa tina.Trebuie sa tii cont ca se poate ca pistonul sa fie deformat sau chiar suruburile de la capacele pistonului sa fie alungite din cauza ca pistonul s-a miscat aiurea pe arbore.E bine ca nu s-a rupt ca atunci sarea bucati din piston prin blocul motor.


La motorul nou (sh) poti atat timp cat nu e pe masina sa pui un rand de cuzineti standard pe el (e usor de schimbat prin baie ,doar ca trebuie sa vezi la ce cuplu strangi suruburile ,daca nu stii iti dau eu manualul de reparatii ca scrie ce cuplu ,sa nu o faci la Dorel care nu foloseste cheie dinamometrica ca stie el mai bine) si daca ai niscai bani ramasi sa schimbi si pompa de apa .Uite pe Rockauto pompa de apa http://www.rockauto....water pump,2208 (@ $35 ....adica mai ieftin ca la Dacie Posted Image  ) , dar o gasesti si prin Romania la 250ron .

Cuzinetii http://www.rockauto....od bearing,5212 .....$5 in SUA  


Daca vrei poti sa nu le schimbi ,eu zic ca e bine pentru ca daca tot ai motorul scos faci o treaba ca la carte ca sa ai masina inca multi ani si esti sigur pe ea ca tine.

Uite manualele de reparatii aici http://workshop-manuals.com/chrysler/ ....Dorel mecanicu ar fi bine sa respecte specificatiile de acolo ,sa nu fie mai destept decat inginerul de la Chrysler ca face praf motorul...

Edited by amtct, 04 March 2017 - 18:32.


#36
Noty22

Noty22

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2017

 amtct, on 04 martie 2017 - 18:27, said:



Nu trebuie sa cumperi nimic din state.Vezi pe pieseauto.ro ca sunt acolo o gramada de importatori de piese noi Mopar .Piesele in SUA sunt extrem de ieftine.Nu mai e ca pe vremuri sa nu gasesti piese pentru masini americane.Am avut Camaro si schimba piesele prin dealer Chevrolet (ca preturi e putin mai scump ca un rahat de Aveo ...doar ca suna exotic Camaro )

Daca masina e ingrijita si doar motorul e stricat , normal ca e mai rentabil sa o repari mai ales ca nu sunt scumpe motoarele la masinile astea.Eu nu am serie pe motor deci pot sa schimb motoarele odata cu schimbul de ulei Posted Image

La motorul vechi daca ai invartit cuzineti nu ai cum sa ii schimbi doar cuzinetii.Odata ce arborele este zgariat cuzinetii noi nu or sa reziste mult.De reparat o sa il repari ,nimic de spus dar nu o sa tina.Trebuie sa tii cont ca se poate ca pistonul sa fie deformat sau chiar suruburile de la capacele pistonului sa fie alungite din cauza ca pistonul s-a miscat aiurea pe arbore.E bine ca nu s-a rupt ca atunci sarea bucati din piston prin blocul motor.


La motorul nou (sh) poti atat timp cat nu e pe masina sa pui un rand de cuzineti standard pe el (e usor de schimbat prin baie ,doar ca trebuie sa vezi la ce cuplu strangi suruburile ,daca nu stii iti dau eu manualul de reparatii ca scrie ce cuplu ,sa nu o faci la Dorel care nu foloseste cheie dinamometrica ca stie el mai bine) si daca ai niscai bani ramasi sa schimbi si pompa de apa .Uite pe Rockauto pompa de apa http://www.rockauto....water pump,2208 (@ $35 ....adica mai ieftin ca la Dacie Posted Image  ) , dar o gasesti si prin Romania la 250ron .

Cuzinetii http://www.rockauto....od bearing,5212 .....$5 in SUA  


Daca vrei poti sa nu le schimbi ,eu zic ca e bine pentru ca daca tot ai motorul scos faci o treaba ca la carte ca sa ai masina inca multi ani si esti sigur pe ea ca tine.

Uite manualele de reparatii aici http://workshop-manuals.com/chrysler/ ....Dorel mecanicu ar fi bine sa respecte specificatiile de acolo ,sa nu fie mai destept decat inginerul de la Chrysler ca face praf motorul...
Mulțumesc de manual...Legat de Dorel abia am găsit unul ca să se bage la mașina mea..Numai figuri că e americana..Că e V6...Zici că e navă spațială...Asta e când stai în orașele mici...Am n-am bani o sa schimb și cuzineții și pompa de apa..O sa incerc sa ii sugerez la NeaMecanic sa arunce un ochi pe manual..Mâine îl printeZ... Oricum cu ce mi-ai spus despre mașină asta ,nu mi-a spus nimeni la nici un service... Următoarea mea doleanță va fi daca ai cumva schema pentru refăcut lumina in bord..Clasică problema

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate