Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme pornire same MINITAURO 60
Last Updated: Sep 25 2020 11:00, Started by
Adi-Arad
, Feb 09 2017 12:18
·
0
#19
Posted 16 June 2017 - 10:31
Salut !
Poti sa i-mi dai si mie manualul la same minitauro ? Si daca sti unde gasesc piese pentru modelul asta de tractor. Multumesc ! |
#20
Posted 18 June 2017 - 22:05
Salut Alin, am manual dar nu mă prea pricep la calculator o sa trebuiască scana t ( n-am scaner) sa vad cand pot sa vorbesc cu cineva care se pricepe dar o sa dureze.Manualul e in italiană franceză germană si în engleză dar cred ca te interesează planșele cu codul pieselor.Codul îl vei gasi si pe piesă. Cât despre piese de gasesc:îti dau două numere de tel:George din Arad:0724383590 si un italian din jud.Timiș Antonio,firma se numeste Antonio Prestserv com.Topolovațul Mare sat Iosifalău.tel 0748900017.(o să- ți raspundă o doamnă) pt.comenzi trebuie să ai codul piesei sau mergi cu cea veche.Pe mine mă găsești la nr.0747233517 pt alte detalii.Îti doresc numai bine.
|
#21
Posted 19 June 2017 - 20:07
ALIN070886, on 16 iunie 2017 - 10:31, said:
Salut ! Poti sa i-mi dai si mie manualul la same minitauro ? Si daca sti unde gasesc piese pentru modelul asta de tractor. Multumesc ! In atasamente: Intretinere Same Minitauro 60 ( limba franceza ) Same Minitauro 60_instalatia electrica Same Minitauro_catalogue pieces link Same Minitauro_ricambio catalogue link Same_manuale d'officina_1977 link manual de reparatii pentru modelele:Sirenetta ; Delfino 35 ; Aurora 45 ; Falcon ; Minitauro 60 ; Corsaro 70 ; Saturno 80 ; Leopard85 ; Panther 90 ; Tiger 100 ; Drago 120 ; Buffalo 120 ;Buffalo 130 Attached Files |
#22
Posted 19 June 2017 - 20:09
Skystars nu stiu cum le gasesti eu doar pe euroi gasesc carti al naibi treaba
|
#23
Posted 19 January 2018 - 00:12
Salut din nou!o noua intrebare(iertare daca nu-s pe topicul potrivit)sunt pe cale sa iau un massey ferguson 690 4*4 90CP cu turbo,din 1986,12viteze in fata +4 in spate,nu cunosc nimic despre model,nu am gasit nici pe acest site nici pe net nici o referinta(fie ea buna sau nu),va rog,ma poate ajuta cineva(poate chiar posesor al modelului indicat),cu niste sfaturi;puncte slabe ,calitati,ar trebui sa ma feresc de el,e bun,nu e bun????(pretul lui ar fi 9800 euro...)
|
#24
Posted 19 January 2018 - 07:58
skystars, on 19 iunie 2017 - 20:07, said:
In atasamente: Intretinere Same Minitauro 60 ( limba franceza ) Same Minitauro 60_instalatia electrica Same Minitauro_catalogue pieces link Same Minitauro_ricambio catalogue link Same_manuale d'officina_1977 link manual de reparatii pentru modelele:Sirenetta ; Delfino 35 ; Aurora 45 ; Falcon ; Minitauro 60 ; Corsaro 70 ; Saturno 80 ; Leopard85 ; Panther 90 ; Tiger 100 ; Drago 120 ; Buffalo 120 ;Buffalo 130 Este vreo sansa sa repostezi manualul de reparatii ? Sau cineva care l-a copiat deja. Ma intereseaza pentru Drago 120. Multumesc in avans. |
#25
Posted 03 February 2018 - 07:35
Adi-Arad, on 19 ianuarie 2018 - 00:12, said:
Salut din nou!o noua intrebare(iertare daca nu-s pe topicul potrivit)sunt pe cale sa iau un massey ferguson 690 4*4 90CP cu turbo,din 1986,12viteze in fata +4 in spate,nu cunosc nimic despre model,nu am gasit nici pe acest site nici pe net nici o referinta(fie ea buna sau nu),va rog,ma poate ajuta cineva(poate chiar posesor al modelului indicat),cu niste sfaturi;puncte slabe ,calitati,ar trebui sa ma feresc de el,e bun,nu e bun????(pretul lui ar fi 9800 euro...) |
#26
Posted 03 February 2018 - 08:37
Să știți că l-am luat deja(Ferguso-ul,aș fi preferat un Same Explorer,la 80-90 cp.dar cât am căutat n-am găsit cu încărcător frontal)Cât despre Ferguson m-am cam fript cu el,motorul gazează,roata stânga spate fără frână,servodirecția cam greoaie și niște rugină pe la cabină pt 9800€....dar pare-se că o să mă înțeleg cu vânzătorul,îmi aduce toate 4 cauciucurile,nu noi,dar bune(și astea sunt slabe,cu crăpături,am uitat să menționez)îmi aduce cupă si încărcător de gunoi,iar tractorul rămâne la 8000€...asta am putut să mai scot,după ce am făcut prostia și i-am dat banii... (acu el mai îmi dă înapoi diferența de la 9800€ la 8000€,deci 1800€minus 600€,cu cât îi plătesc cupa și graifărul de gunoi)...și mai departe dăi la reparații tată!!dacă n-ai deschis ochii la timp mai deschide punga...😁
|
#27
Posted 08 November 2018 - 19:52
Domnilor,cu tristețe revin cu o nouă întrebare:la acest Same Minitauro 60,mai sus descris,cu motorul facut(segmentat,cuzineti noi,alezat asadar,pompa de injecție făcută-nu prea bine că de cand am montat-o la turatie mare,de la 1500 de ture în sus scoate fum gri cu negru de innegreste toată atmosfera-la care a mai ramas cu oarecare uzură doar axul cu came,ăsta dacă nu era pus ulei pe lagărul din fund,bătea,la rece),la acest motor așadar, a scăzut drastic puterea de tracțiune.Dacă înainte de a interveni in vreun fel la el,ieșea pe o pantă cu a 3-a la mic,fluierînd, acu mai mai să moară,dpar ajutat din ambreiaj,sau,mai sigur, schimbat în viteză inferioară mai iese.Ce să fie oare,să fie pompa de injecție(eu cam la asta mă gandesc)dar iarăși zic,e făcută în Italia,porneste bine(si la rece).Ce ar mai putea fi?!?Să am segmenți rupți(îmi papă de la schimb la schimb de ulei,cam 1 litru,atâta îi completez),dar si inainte de a interveni in vreun fel tot cam așa completam,să fie axul cu came cu uzura lui(de care vorbeam,dar nu prea cred).Ce ziceti voi?Multumesc.Mentionez că ulei de motor am folosit,de cand am tractorul,Akros 15W40,luat de la italianul de care vă ziceam,ulei recomandat de acesta.
Ce vreau să vă mai precizez este faptul că schimburile(de ulei motor)le-am facut întotdeauna la timp(la 200 de ore sau chiar inainte de 200 de ore,că îmi merge contorul) cu schimb si de filtru de ulei(de calitate),n-am circulat niciodată cu ulei sub nivel...(după montajul vibrochenului alezat am facut schimbul de ulei de rodaj,cam pe la 50 de ore)...😔 |
#28
Posted 08 November 2018 - 20:38
Problema ta e din pompa de injectie, daca porneste usor motorul are compresia buna nu necesita segmentare, consumul de 1 l e normal la 200 de ore.la pompa e problema poate nu e reglata sau pusa la punct bine, are avansul scazut de aici si lipsa de putere, cauta pe cineva care a lucrat la acest timp de motoare.
Edited by calinus68, 08 November 2018 - 20:39. |
|
#29
Posted 09 November 2018 - 07:28
Mersi calinus68,si io am apreciat tot asa,doar că e un un model de pompă foarte pretențioasă (model vechi)are trei elementi care lucreaza pe excentrice ca la supape,mai intreb in stânga în dreapta...mersi încă o dată.
|
#30
Posted 15 November 2018 - 10:13
Vreau să vă mai spun ceva,am sunat la italianul unde am reconditionat pompa si mi-a spus să mă uit întâi la starea filtrului de aer.Eu i-am spus că îl curăț periodic, dar nu l-am schimbat,m-a intrebat de când nu l-am schimbat,i-am spus că are vreo 4-5 aniŚ200 de ore/an și mi-a spus să-l schimb neapărat.Asa că l-am rugat pe socru-meu să facă oficiile,l-a schimbat și mi-a spus că merge mai bine.Acu eu n-am apucat să urc la volan să confirm personal treba asta,dar sper să am o surpriză plăcută când o sa trec la cârmă.Va mai tin la curent cu evoluția lucrurilor,multumesc pt opinii.
|
#31
Posted 30 August 2020 - 17:14
Adi-Arad, on 15 noiembrie 2018 - 10:13, said:
Vreau să vă mai spun ceva,am sunat la italianul unde am reconditionat pompa si mi-a spus să mă uit întâi la starea filtrului de aer.Eu i-am spus că îl curăț periodic, dar nu l-am schimbat,m-a intrebat de când nu l-am schimbat,i-am spus că are vreo 4-5 ani×200 de ore/an și mi-a spus să-l schimb neapărat.Asa că l-am rugat pe socru-meu să facă oficiile,l-a schimbat și mi-a spus că merge mai bine.Acu eu n-am apucat să urc la volan să confirm personal treba asta,dar sper să am o surpriză plăcută când o sa trec la cârmă.Va mai tin la curent cu evoluția lucrurilor,multumesc pt opinii. |
#32
Posted 25 September 2020 - 11:00
Filtru de aer a fost problema pierderii puterii.Desi eu îl suflam periodic(cam de două ori pe campanie) cu aer comprimat,văd că n-a fost suficient.Am pus filtru nou ai altă viață! Desi așa la ochi nici cel vechi nu arată rău...orificiile din hârtia lui sunt bine înfundate...Asta e.Salutari tuturor și spor la treabă!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users