Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Probleme pornire same MINITAURO 60

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Sunt începător în domeniu, am un tractor same MINITAURO 60, tractor bun, insa ca toate sculele la moment dat sa defectat. Am avut probleme cu discul  de la priza de putere.  Dacă tot am desfăcut acolo am zis să fac si motorul pentru ca mi sa părut un pic obosit. Intradevar demontand am găsit perechea de cuzineti de la volanta de porc vibrochen praf. In fine am băgat cuzineti noi, am rectificat vibrochenul, am facut scaunul la supape, am segmentat,  doua pistoane noi, am montat totul sus, am pus distributia la semne cum a fost si acuma cand porneste,  destul de greu in aproximativ 20 de secunde de tureaza la maxim (aproximativ 1700 de ture) mi s-a sugerat ca problema ar fi montarea gresită a capacului de la distributie care are pe el o parghie legată la pompa de injecție,  am verificat, am pornit si merge tot asa, mi s-a mai sugerat ca ar fi probleme cu pompa de injecție  (la pompa nu s-a intervenit deloc, nici la injectoare iar înainte de reparație mergea normal, doar mi se părea ca câteodată nu are putere tractorul), ultima sugestie a fost să verific distributia daca e pusa la semne, iar daca este pusă sa o decalez  cu un dinte înainte sau înapoi  si sa verific dupa fiecare procedura de felul acesta. Cei care ati intalnit problema asta, ce ar putea fi va rog? Eu va pot ajuta cu manualul tehnic de la same MINITAURO 60 in limbile italiană engleză spaniola si franceza. Va multumesc!

#2
Agricultorul01

Agricultorul01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 20.11.2015
prima operatie ai montat capacele la biela care unde au fost, ai aerisit tot circuitul de motorina. , ai strans suficient injectoarele ;daca toate acestea le-ai realizat dai avans sau ia dupa cum merge motorul pompa baga presiune suficienta la injectoare -- verific-o

Edited by Agricultorul01, 09 February 2017 - 14:12.


#3
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Multumesc pt.promptitudinea raspunsului;da capacele la binele au fost puse la locul lor (au semne fiecare,nu se pot gresi)circuitul de motorină a fost aerisit (altfel nu porneste,O spun din experiență) si zic ca injectoarele au fost stranse (toate astea le-a facut un specialist,eu sunt începător, cum spuneam)mă intriga mersul turat (aproape la maxim)pt.ca la pompa nus-a intervenit,iar înainte mergea frumos,care ar fi explicatia acestei tururi?!?!Multumesc anticipat

#4
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
salut
vreau sa imi spun si eu o parere.
dar inainte de toate, atentie, nu sint specialist in motoare, doar arunc o parere.
nu raspund pentru sfatul meu: deconecteaza epuratorul de gaze de la baia de ulei, catre galeria de admisie si mai incearca o data.

#5
Agricultorul01

Agricultorul01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 20.11.2015
daca ai timp poate te ajuta cu ceva alte experiente:
https://forum.softpe...60-cu-probleme/

#6
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Va multumesc pt răspuns colegi.Bogdane dragă epuratorul meu nu e atasat la baia de ulei,e sus in capătul persoanelor, pe blocul motor,dar sunt curios:de unde stii asta?ce stii si nu ne spui?ce tractor ai si ce experiențe ai avut cu el?Agricultorule,am văzut mai înainte locul sugerat de tine,dar e o diferenta esențială intre d-l in cauza si mine:tractorul meu dupa ce porneste de tureaza foarte tare (de ce?)dacă tin cu mana de tija accelerație din pompa de injecție se mai reduce(insa imi opune rezistența tot cu tendinta de a se accelera (de ce?)dacă îl las se accelerează instantaneu.Asta era intrebarea:in situatia asta ce e de facut?Multumesc pt sugestii,am sa incerc cate ceva din cele ce mi-ati spus.


#7
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Deconecteaza toata timoneria de la pompa de injectie (tijele) si porneste fara. Trebuie sa fiti doua persoane unul sa accelereze pompa si unul sa dea la automat. Eu suspectez ca tijele nu sunt reglate sau sunt agatate pe undeva si sta accelerat.

La pompele de injectie pentru tractoarele din generatia acestuia  mai este un țâmburuș care se trage pentru pornirea la rece care lasa pompa accelerata la maxim pentru a usura pornirea si care se deconecteaza cand este trasa accelertia la maxim. Încerc  sa îți fac o poza la la pompa de la tractorul meu daca nu iti gasesc un exemplu pe net

Edited by IdI1, 09 February 2017 - 17:19.


#8
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Va multumesc pt răspuns colegi.Bogdane dragă epuratorul meu nu e atasat la baia de ulei,e sus in capătul persoanelor, pe blocul motor,dar sunt curios:de unde stii asta?ce stii si nu ne spui?ce tractor ai si ce experiențe ai avut cu el?Agricultorule,am văzut mai înainte locul sugerat de tine,dar e o diferenta esențială intre d-l in cauza si mine:tractorul meu dupa ce porneste de tureaza foarte tare (de ce?)dacă tin cu mana de tija accelerație din pompa de injecție se mai reduce(insa imi opune rezistența tot cu tendinta de a se accelera (de ce?)dacă îl las se accelerează instantaneu.Asta era intrebarea:in situatia asta ce e de facut?Multumesc pt sugestii,am sa incerc cate ceva din cele ce mi-ati spus.


Mersi colegi pt răspunsuri, O sa incerc sigur cate ceva din toate cele sugerate ,Va doresc multa sanatate si spor la treaba!

Mersi colegi pt răspunsuri, O sa incerc sigur cate ceva din toate cele sugerate ,Va doresc multa sanatate si spor la treaba!

#9
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Verifica acceleratia de mana
La parghiile de actionare a acceleratiei sunt incluse si arcuri pentru compensare, daca cumva sunt agatate de ceva le simti ca un resort.

Si acel ”șoc” care daca se trage cu acceleartia la maxim aceasta ramane aproape la maxim pana tragi din nou accelaratia.
Attached File  DSC_0003 (2).JPG   271.98K   44 downloads
Attached File  DSC_0002 (2).JPG   188.63K   45 downloads

in ”butoiașul” care se vede in continuarea  tijei este un arc care face legatura intre doua tije de acceleratie, daca acela a ramas ințepenit va fi accelerat la maxim sau de loc. Pozitiile pot sa difere (arc, țâmburuș) sau poti sa nici nu ai acel țâmburuș. sau sa nu fie problema din timoneria accelerației.

Edited by IdI1, 09 February 2017 - 18:02.


#10
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Eu,pe de alta parte,nu stiu sa am nici un soc sau altceva pt. pornirea la rece adică nici o tija in plus,decat cele doua:cea pt. accelerație,conectată la pedala de acc.la picior(legată si de acc.de mana)si parghia de oprire ce duce direct la furca de oprire de pe capacul de distributie.Ca o chestie care nu stiu ce face am legat de un lateral al filtrului de aer un furtunas ce duce ca la o supapă de vacuum  prinsa la nivelul podelei chiar sub volan,care e din plastic (supapă asta)cu un butonas tot de plastic in capat,care, repet,  nu stiu ce face.Asta e tot ce stiu, multumesc.Orice sugestie e binevenită.

Tija a aceea ce ai pus-O Ldi,O am,am bazait-O adică am umblat la ea,dar nu-i blocata,n-am stiut rolul ei,am scos-O cu totul afară,am remontat-doar nici o schimbare.....

Adică nici o schimbare dupa ce am repornit...

#11
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
wrong post

Edited by pimi, 09 February 2017 - 19:00.


#12
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Multumesc pt.poze, oricum mai sap,pana rezolv cumva problema...

Mersi pimi,mă uit acolo dar sa vad ce limba mi-e mai accesibilă.

#13
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Domnilor,cel putin teoretic,am o solutie:azi a venit mesterul la mine,a pornit,a verificat,a vorbit cu prieteni de-ai lui(tot mesteri si ei)am vorbit cu italianul de la care am luat tractorul,i-am descris situatiasi cam toți au ajuns la aceeasi concluzie:regulatorul de acceleratie din pompa de injecție blocat cel putin partial,din cauza motorinei pt ca tractorul a stat nepornit cateva luni.Solutia e cam costisitoare:O pompa reconditionta la italianul de care vorbeam e 350€.

#14
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Zice si mesterul si italianul ca astfel de pompe nu se pot proba/reconditionta la noi,cel putin nu in zona mea,iar ca sa bazaie oricine in ea nu merge...o sa mai intreb in stânga in dreapta, dar de pare ca cea mai suna solutie ramane tot italianul,imi da si garantie pe pompazice ca le face in Italia la SAME,ca el de acolo a iesit la pensie.Acu in cele din urmă va multumesc la toți pt.ajutor sugestii si păreri si Dumnezeu sa va ajute in toate cele bune,probabil dacă rezolv problema o sa lipsesc de pe site,cel putin o vreme...Toote cele bune la toți!

#15
Garcione1984

Garcione1984

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,652
  • Înscris: 20.02.2012
Daca esti din arad probabil ai auzit de salajan care se ocupa de pompe de injectie are si banc pentru proba .

Edited by Garcione1984, 10 February 2017 - 19:21.


#16
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Mersi Garcione,nu am auzit de D-l mentionat de tine,sunt din judet,nu chiar din Arad,dar o sa incerc si propunerea ta,încă odată mersi.

#17
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Salut colegi,revin cu o intrebare:in motor refacut(segmentat,cuzineti noi,scaun supape refacut)se poate pune aditiv?pt.ulei?De ce intreb asta?Reparând,revopsind am găsit sub un stat de vopsea mai vechi uleiul folosit in Italia:Agip Super Motoroil 15w50,eu acu folosesc,la recomandarea italianului de la care am cump.tractorul ulei Akros 15w40,deci de vascozitate mai slaba.Intentionez sa pun auditiv Dura Lube (auditiv de lubrifiere nu de depunere)Ce stiti?Ce ma sfatuiti?

Cred ca(urmează să ma interesez) ulei Agip de care s-a pus în Italia nu găsesc la noi si n-as vrea sa stric tot ce-am investit pt un amărât de ulei...(mecanicul mi-a spus că din cauza uleiului cuzinetii mei mai ales cei de la volanta care au fost praf,s-au uzat.)Va multumesc

#18
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Salutare colegi!Am rezolvat problema cu supraturarea (Same Minitauro 60).Am făcut pompa de injectie(350€)si tot asa mergea.A mai ramas o sigura varianta:regulatorul de pe capacul de distributie.Asa ca impreuna cu un văr mecanic ne-am pus pe treaba:am desfăcut capacul si ochiul specialistului si-a spus cuvantul:pe capacul distribuției e o furcă externă care printr-un bolt comunica cu cea internă.Înăuntru,pe axul  cu came e un fel de fulie cu două canale.Pe cel dinspre  intreior sunt două contragreutati.Pe celălalt(dinspre exterior)e furca noastră(care comunica cu cea din afară.În capetele furcii e câte  o rola circulară prinsă cu un bolt nituit.Acest nit  a frecat  in fundul fuliei respective dând  nastere la o forță de frecare ce nu lasa regulatorul sa-si faca treaba(din cauza boltului care leaga furca externă  de cea internă.Acesta a făcut o uzura in capacul de  aluminiu suficientă ca nitul  cu care e prinsă acea mică rola  sa ajunga în fundul fuliei respective si sa frece acolo).În fine,am pus o saiba distantier sa ridice nitul  din fundul fuliei sa nu mai frece,nitul l-am îndreptat la polizor(vreo zecime)am montat,am pornit si totul a fost ok.Am  vrut să  va spun toate astea sa stiti si voi,poate o patiti ca mine (sper să  nu fie)Acu  la final  va multumesc la toți pt.pareri si sugestii si va doresc sanatate si spor la treaba!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate