Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Dacia Sandero Stepway
Last Updated: May 13 2020 08:12, Started by
Alexandru611
, Feb 07 2017 14:38
·
0
#37
Posted 09 February 2017 - 18:43
bobalex18, on 07 februarie 2017 - 15:39, said:
am făcut test drive cu Sandero stepway. recomand modelul indiferent de motorizare. parcă 1.5 dci este mai plăcut la condus. Dacă poți să-l iei nou, ia-l și nu vei regreta. |
#38
Posted 10 February 2017 - 16:52
TLGTLC, on 09 februarie 2017 - 18:43, said: Am făcut și eu drive test, era Ăźn plan să cumpăr unul. Ghinionul a făcut ca să fac drive test și cu alte modele iar impresia bună s-a spulberat. Este o mașină cu interior modest, ținută de drum mediocră, scaune incorfotabile. Motorul este ok, cutia de asemenea dar ce folos.... |
#39
Posted 10 February 2017 - 20:43
Mașină personală, un biet 206 cu plastice nașpa în interior dar cu scaune, ținută de drum, manevrabilitate cu mult mai bune. Dar prin intermediul jobului am avut de-a face cu tot felul de mașini și drumuri lungi. Crede-ma, când ești tânăr, poate te adaptezi mai ușor dar după o vârstă începi să ții mai mult ca scaunul să fie țeapăn, să ai susținere laterală, mașina să nu fie barcă în curbe, când frânezi să nu vină cu totul în bot și mai ales mașina să fie legată. Și începi să apreciezi modularitatea unei mașini și felul în care se face. Să nu te întinzi prea tare să rabatezi un scaun sau să trebuiască să tragi și să împingi în același timp. Plus că parcă nu mai vrei greieri, scârțâieturi, trosnituri.
Ideea este că trebuie să te uiți mai bine la astfel de detalii și să începi să vezi și cum va fi relația ta cu mașina în timp. Nu este o mașină rea dar am preferat să reconsider oferta și să optez pentru altceva. |
#40
Posted 10 February 2017 - 21:27
TLGTLC, on 10 februarie 2017 - 20:43, said:
Mașină personală, un biet 206 cu plastice nașpa în interior dar cu scaune, ținută de drum, manevrabilitate cu mult mai bune. Dar prin intermediul jobului am avut de-a face cu tot felul de mașini și drumuri lungi. Crede-ma, când ești tânăr, poate te adaptezi mai ușor dar după o vârstă începi să ții mai mult ca scaunul să fie țeapăn, să ai susținere laterală, mașina să nu fie barcă în curbe, când frânezi să nu vină cu totul în bot și mai ales mașina să fie legată. Și începi să apreciezi modularitatea unei mașini și felul în care se face. Să nu te întinzi prea tare să rabatezi un scaun sau să trebuiască să tragi și să împingi în același timp. Plus că parcă nu mai vrei greieri, scârțâieturi, trosnituri. Ideea este că trebuie să te uiți mai bine la astfel de detalii și să începi să vezi și cum va fi relația ta cu mașina în timp. Nu este o mașină rea dar am preferat să reconsider oferta și să optez pentru altceva. |
#41
Posted 20 March 2017 - 15:13
Merita navigatia pe masina asta? Stiti de unde isi ia hartile si cat de exacte sunt? E abonament pe viata, sau dai ceva in fiecare an pentru update harti?.
Intreb ca sa stiu daca merita sa dau in plus 100 euro pe navigatie, sau ma descurc cu un iGO mai bine. |
#42
Posted 20 March 2017 - 17:48
Pe navigatie dai 300 de euro plus 100 daca vrei hartile pe toata Europa! Cei care o au zic ca merge bine.
|
#43
Posted 20 March 2017 - 18:44
Deci plătești navigație la dealer și separat ce hărți vrei. E pe viața, sau în fiecare an dai câte 100 pe hărți?
|
#44
Posted 20 March 2017 - 19:10
#45
Posted 20 March 2017 - 19:11
Navigatia merita doar pentru camera reverse, pt harti waze este mult mai bun.
|
#46
Posted 20 March 2017 - 20:01
Merita oricum la Sandero. E pozitionata unde trebuie in bord, nu trebuie sa o ascunzi cand pleci de la masina si esti in zone cu "potentia", nu o uiti acasa, nu ii trebuie conexiune la retea si nici abonamen de date la net activ etc. In plus, pe partea de multmedia, poti alege frumos piesele, poti naviga elegant pe stick etc.
Pe loganclub este un topic de 146 de pagini dedicat, cu update-uri, aplicatii kow-how si tot posibilul si imposibilul la aceasta unitate. Eu zic ca e greu de refuzat la banii astia si la ce baza logistica in limba romana are deja (sfaturi, aplicatii ok, harti de multe feluri etc) |
|
#47
Posted 09 June 2017 - 20:40
Buna ziua tuturor,
Mica mea experienta cu 'vechiul" Sandero Stepway: A trebuit sa inchiriez pentru 3 zile un Sandero Stepway 0.9 din 2015. (868cmc daca nu ma insel). Mijlocul lunii mai (2017 evident). Vin de pe un Fiat Stilo 1.9 (din 2003). Dar am mai condus si Albea 1.4 si Ford Mondeo 1.4 2013, Seat 1.4, Fiat Linea T-Jet 1.4, etc. Am condus Iasi-Roman dus intors si m-am invartit destul de mult prin orasul Roman si prin zona rurala inconjuratoare orasului Roman. Precizez ca distanta Iasi-Roman este de aproximativ 86 de km. Cu acestea fiind zise, trebuie sa spun ca am avut un cosum mixt (cand am predat masina) de 6.8. Este cam mult, dar banui ca nu am schimbat intotdeauna pe la 2000 de rotatii ci poate mai jos, obisnuit cu 1.9 motorina. Am fost destul de impresionat de autoturism. Nu era versiunea full. Motorul si-a facut datoria aproape intotdeauna si am facut depasiri "utile", fara sa ma lase la nevoie. Nu am mers sportiv, cel mai adesea am avut familia in masina. Venind de la un zgomotos 1.9, am apreciat foarte mult linistea lui "aproape 1". Plasticele....ca plasticele. M-am simtit foarte bine in scaun si nu am obosit deloc la volan. AC-ul s-a facut datoria cu brio. Inaltimea mea se apropie de 1.9 si nu prea ramanea mult loc intre cap si plafon. Mi-a placut Navi-ul, doar ca a trebuit sa ma obisnuiesc putin sa apas mai tare pe ecranul digital si apoi totul a fost bine. Harti ok. Sonorul/sunetul si boxele la fel, ok. Portbagaj mai mic ca la Logan, dar acceptabil spre bun, ca si capacitate. Nu mi-a placut ca este o singura lumina in plafon, de parca pasagerii din spate nu ar exista. Spatiu intre scaunul soferului si persoana din spate, cam mic, dar nici la alte masini nu este prea mult (tinand cont si de inaltimea mea). Putine spatii de depozitare in bord, in Stilo aveam 3. Problema masinii era ca la peste 90 la ora intra destul de rau in vibratii. Poate de la rotile prost sau ne-echilibrate. Nu am reusit sa fixez pilotul automat, asta este, recunosc. Si totusi, cum ziceam, as vrea sa fac un test cu Stepway Prestige, varianta cu clima, piele, harti, cotiera si camera marsarier pentru ca m-ar tenta sa o achizitionez (ar fi cred 13950 E). Trebuie sa vad daca motorul de 1.5 nu e chiar zgomotos si cam care ar fi consumul meu pe o asemenea masina. Intentionez sa fac un drive test cu 1.5 (sau sa inchiriez o masina 1-2 zile) cat de curand, pentru a vedea diferenta fata de 0.9. |
#48
Posted 09 June 2017 - 21:10
crockus, on 09 iunie 2017 - 20:40, said:
Buna ziua tuturor, Mica mea experienta cu 'vechiul" Sandero Stepway: A trebuit sa inchiriez pentru 3 zile un Sandero Stepway 0.9 din 2015. (868cmc daca nu ma insel). crockus, on 09 iunie 2017 - 20:40, said:
... dar banui ca nu am schimbat intotdeauna pe la 2000 de rotatii ci poate mai jos, obisnuit cu 1.9 motorina. crockus, on 09 iunie 2017 - 20:40, said:
Problema masinii era ca la peste 90 la ora intra destul de rau in vibratii. Poate de la rotile prost sau ne-echilibrate. |
#49
Posted 23 June 2017 - 17:34
crockus, on 09 iunie 2017 - 20:40, said:
Buna ziua tuturor, Mica mea experienta cu 'vechiul" Sandero Stepway: A trebuit sa inchiriez pentru 3 zile un Sandero Stepway 0.9 din 2015. (868cmc daca nu ma insel). Mijlocul lunii mai (2017 evident). Vin de pe un Fiat Stilo 1.9 (din 2003). Dar am mai condus si Albea 1.4 si Ford Mondeo 1.4 2013, Seat 1.4, Fiat Linea T-Jet 1.4, etc. Am condus Iasi-Roman dus intors si m-am invartit destul de mult prin orasul Roman si prin zona rurala inconjuratoare orasului Roman. Precizez ca distanta Iasi-Roman este de aproximativ 86 de km. Cu acestea fiind zise, trebuie sa spun ca am avut un cosum mixt (cand am predat masina) de 6.8. Este cam mult, dar banui ca nu am schimbat intotdeauna pe la 2000 de rotatii ci poate mai jos, obisnuit cu 1.9 motorina. Am fost destul de impresionat de autoturism. Nu era versiunea full. Motorul si-a facut datoria aproape intotdeauna si am facut depasiri "utile", fara sa ma lase la nevoie. Nu am mers sportiv, cel mai adesea am avut familia in masina. Venind de la un zgomotos 1.9, am apreciat foarte mult linistea lui "aproape 1". Plasticele....ca plasticele. M-am simtit foarte bine in scaun si nu am obosit deloc la volan. AC-ul s-a facut datoria cu brio. Inaltimea mea se apropie de 1.9 si nu prea ramanea mult loc intre cap si plafon. Mi-a placut Navi-ul, doar ca a trebuit sa ma obisnuiesc putin sa apas mai tare pe ecranul digital si apoi totul a fost bine. Harti ok. Sonorul/sunetul si boxele la fel, ok. Portbagaj mai mic ca la Logan, dar acceptabil spre bun, ca si capacitate. Nu mi-a placut ca este o singura lumina in plafon, de parca pasagerii din spate nu ar exista. Spatiu intre scaunul soferului si persoana din spate, cam mic, dar nici la alte masini nu este prea mult (tinand cont si de inaltimea mea). Putine spatii de depozitare in bord, in Stilo aveam 3. Problema masinii era ca la peste 90 la ora intra destul de rau in vibratii. Poate de la rotile prost sau ne-echilibrate. Nu am reusit sa fixez pilotul automat, asta este, recunosc. Si totusi, cum ziceam, as vrea sa fac un test cu Stepway Prestige, varianta cu clima, piele, harti, cotiera si camera marsarier pentru ca m-ar tenta sa o achizitionez (ar fi cred 13950 E). Trebuie sa vad daca motorul de 1.5 nu e chiar zgomotos si cam care ar fi consumul meu pe o asemenea masina. Intentionez sa fac un drive test cu 1.5 (sau sa inchiriez o masina 1-2 zile) cat de curand, pentru a vedea diferenta fata de 0.9. |
#50
Posted 22 August 2017 - 15:02
Sunt impresionat de Sandel care are deja 3000 km făcuți personal in vacanta și oraș. Motorul e identic că pe sora mai mare din familie Nissan Qashqai care e doar jonglat in electronică că sa scoata 110 cai. Sunt incantat pt că e mașină pt nevasta cu o grămadă de opțiuni fiind model prestige. Până acum nu am ce sa ii reproșez preț calitate consum putere sau cost casco. Mai e și easy r adică ideal pt oraș.Parerea mea e că își merită banii si chiar depășește așteptările dacă nu ai pretentii de mofturi straine pe bani multi până la urmă îți trebuie o mașină a confortabilă și preț avantajos achizitie întreținere costuri.Spre supărarea unora mă simt mai bine în Sandel decât în Qashqai.
|
#51
Posted 20 September 2017 - 23:03
|
#52
Posted 20 September 2017 - 23:40
#54
Posted 21 September 2017 - 09:03
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users