Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 

Pareri Dacia Sandero Stepway

- - - - -
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#1
Alexandru611

Alexandru611

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 07.02.2017
Va salut!

Am de gand sa imi schimb masina si am remarcat modelul Sandero Stepway(1.5 diesel). M-ar interesa un Stepway dupa 2014.

Unii prieteni imi recomanda si Opel Astra J( 1.7. diesel) dupa 2013, sub 100.000 km.

L-as folosi in Bucuresti, cu exceptia a 3-4 iesiri in provincie (vacante..)

Ce spuneti? Sa imi iau Stepway? Merita? Second sau nou? E destul de spatios? Cum se comporta la drum lung? Cum este la intretinere? Sau sa iau Opel?

Edited by Alexandru611, 07 February 2017 - 14:54.


#2
Adi blondu

Adi blondu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,724
  • Înscris: 05.01.2007
Stepway Nou merita,sh ma indoiesc.E un motor bun.

Ca design imi place mai mult Stepway decat Duster.

Edited by Adi blondu, 07 February 2017 - 15:05.


#3
Alexandru611

Alexandru611

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 07.02.2017

 Adi blondu, on 07 februarie 2017 - 14:44, said:

Stepway Nou merita,sh ma indoiesc.E un motor bun.
De ce nu ar merita si sh? Nu e fiabil?

#4
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
F bun 1.5 de la Reno, mai ales ca pe Stepway e varianta de 90CP, mai echilibrata decat cea de 75cp si suficienta pentru caroseria de Sandero. Nu e nevoie de cel de 110cp.

Si eu zic ca nou e ok daca iti permiti, mai ales ca acum are deja facelift-ul care arata bine pe Stepway. Iar in echiparea de top, Prestige, vine cu climatronic, navi, etc.

#5
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Pt oras 90% , nou si pe benzina .

#6
Adi blondu

Adi blondu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,724
  • Înscris: 05.01.2007

 Alexandru611, on 07 februarie 2017 - 14:49, said:

De ce nu ar merita si sh? Nu e fiabil?
Stepway e fiabil si sh,dar nu stii cum l-a ingrijit si condus vechiul proprietar.Eu l-am luat nou(magazin) in iulie 2016 si "l-am  invatat" cu stilul meu de condus plus ingrijire ca la carte..

Edited by Adi blondu, 07 February 2017 - 14:57.


#7
Alexandru611

Alexandru611

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 07.02.2017

 cobi1, on 07 februarie 2017 - 14:55, said:

Pt oras 90% , nou si pe benzina .
Ma feresc de cel pe benzina, ca am inteles ca daca cedeaza turbina, nu mai ai deloc putere

#8
Adi blondu

Adi blondu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,724
  • Înscris: 05.01.2007
Se refera ca nu e "sanatos" sa alergi un diesel in oras.Dieselul-ui ii "place" cel mai mult la drumuri lungi...vacante....concediii Posted Image

Pe al meu deocamdata "l-am alergat" mai mult prin tara.In Bucuresti numai la nevoie.De obicei folosesc bicicleta sau RATB-ul Posted Image

Edited by Adi blondu, 07 February 2017 - 15:05.


#9
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,834
  • Înscris: 26.02.2010
La 0,9 TCe, singura posibila hiba ar fi ca pica lantul la aproximativ 100000 km, in rest este un motoras decent cu care iti faci treaba cu el. E bun si 1,5 Dci dar e posibil sa ”omori” dpf-ul din cauza circulatiei aglomerate din Bucuresti, depinde de tine cati km vrei sa faci anual.

#10
Alexandru611

Alexandru611

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 07.02.2017

 aris86, on 07 februarie 2017 - 15:04, said:

La 0,9 TCe, singura posibila hiba ar fi ca pica lantul la aproximativ 100000 km, in rest este un motoras decent cu care iti faci treaba cu el. E bun si 1,5 Dci dar e posibil sa ”omori” dpf-ul din cauza circulatiei aglomerate din Bucuresti, depinde de tine cati km vrei sa faci anual.
Fac pana in 20.000 km pe an

#11
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

 Alexandru611, on 07 februarie 2017 - 15:08, said:

Fac pana in 20.000 km pe an
Daca din aia 20.000 , 15.000 is in oras , nu castigi nimic la diesel , doar cheltui mai mult la achizitie si intretinere .
P.S. Nu mai spune ca ai auzit ca daca ... astea-s tampenii de gradinita . De ce sa pice turbina ? Bagi liniute la limitare sau ce ?!

#12
Alexandru611

Alexandru611

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 07.02.2017

 cobi1, on 07 februarie 2017 - 15:12, said:

Daca din aia 20.000 , 15.000 is in oras , nu castigi nimic la diesel , doar cheltui mai mult la achizitie si intretinere .
P.S. Nu mai spune ca ai auzit ca daca ... astea-s tampenii de gradinita . De ce sa pice turbina ? Bagi liniute la limitare sau ce ?!
Stiu pe cineva care detine Clio-1.5 diesel si a spus ca e ok  si am intrebat pe cineva care se pricepe la motoare despre 0.9 TCe si a spus ca e ok pana cade turbina. Dupa ce cade, e super costisitor....de asta sunt usor neincrezator in cel pe benzina

#13
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Dupa ce cade ... cand ?? Asa pot sa zic si io multe dar cazuri reale cate sunt ? Zero ...

Is banii tai si alegerea ta in final insa sa pui in balanta costurile si de achizitie si de intretinere precum si cat intentionezi sa detii masina .
Ia diesel din partea mea :)

#14
Adi blondu

Adi blondu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,724
  • Înscris: 05.01.2007
Diesel recomand si eu(1.5 dci 90 cp)

#15
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
am făcut test drive cu Sandero stepway. recomand modelul indiferent de motorizare. parcă 1.5 dci este mai plăcut la condus. Dacă poți să-l iei nou, ia-l și nu vei regreta.

#16
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
"Daca ii pica turbina la 0.9 nu o sa ai ce face cu el". Da, de acord, dar chestia e valabila si la 1.5 diesel. Daca ii pica turbina ramane cu vreo 45-50 de cai, deci e exact aceeasi chestie. In schimb, filtrul de particule, valva EGR si altele, la diesel pica, benzinarul nu are asa ceva. Apoi, un filtru de benzina e 30 de lei, unul de motorina e 300. In 1.5 intra 4 l de ulei, in 0.9 intra vreo 3. Toate astea inseamna costuri mult mai mici in timp.

PS: la 0.9 e cald in masina in 2-3, maxim 5 minute. La 1.5 iti trebuie macar 10-15 sa incepi sa simti ceva. Si iarna, doar in oras, o sa vrei sa ai si un pic de caldura in masina din cand in cand.

#17
Alexandru611

Alexandru611

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 07.02.2017

 chris_t, on 07 februarie 2017 - 15:51, said:

"Daca ii pica turbina la 0.9 nu o sa ai ce face cu el". Da, de acord, dar chestia e valabila si la 1.5 diesel. Daca ii pica turbina ramane cu vreo 45-50 de cai, deci e exact aceeasi chestie. In schimb, filtrul de particule, valva EGR si altele, la diesel pica, benzinarul nu are asa ceva. Apoi, un filtru de benzina e 30 de lei, unul de motorina e 300. In 1.5 intra 4 l de ulei, in 0.9 intra vreo 3. Toate astea inseamna costuri mult mai mici in timp.

PS: la 0.9 e cald in masina in 2-3, maxim 5 minute. La 1.5 iti trebuie macar 10-15 sa incepi sa simti ceva. Si iarna, doar in oras, o sa vrei sa ai si un pic de caldura in masina din cand in cand.
Ai idee cam cat consuma cel pe benzina?

#18
Adi blondu

Adi blondu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,724
  • Înscris: 05.01.2007

 chris_t, on 07 februarie 2017 - 15:51, said:

"Daca ii pica turbina la 0.9 nu o sa ai ce face cu el". Da, de acord, dar chestia e valabila si la 1.5 diesel. Daca ii pica turbina ramane cu vreo 45-50 de cai, deci e exact aceeasi chestie. In schimb, filtrul de particule, valva EGR si altele, la diesel pica, benzinarul nu are asa ceva. Apoi, un filtru de benzina e 30 de lei, unul de motorina e 300. In 1.5 intra 4 l de ulei, in 0.9 intra vreo 3. Toate astea inseamna costuri mult mai mici in timp.

PS: la 0.9 e cald in masina in 2-3, maxim 5 minute. La 1.5 iti trebuie macar 10-15 sa incepi sa simti ceva. Si iarna, doar in oras, o sa vrei sa ai si un pic de caldura in masina din cand in cand.
Totusi sa nu exageram.Caldura suficienta ai in primele 5 min de mers.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate