Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Dacia Sandero Stepway
Last Updated: May 13 2020 08:12, Started by
Alexandru611
, Feb 07 2017 14:38
·
0
#1
Posted 07 February 2017 - 14:38
Va salut!
Am de gand sa imi schimb masina si am remarcat modelul Sandero Stepway(1.5 diesel). M-ar interesa un Stepway dupa 2014. Unii prieteni imi recomanda si Opel Astra J( 1.7. diesel) dupa 2013, sub 100.000 km. L-as folosi in Bucuresti, cu exceptia a 3-4 iesiri in provincie (vacante..) Ce spuneti? Sa imi iau Stepway? Merita? Second sau nou? E destul de spatios? Cum se comporta la drum lung? Cum este la intretinere? Sau sa iau Opel? Edited by Alexandru611, 07 February 2017 - 14:54. |
#3
Posted 07 February 2017 - 14:49
#4
Posted 07 February 2017 - 14:50
F bun 1.5 de la Reno, mai ales ca pe Stepway e varianta de 90CP, mai echilibrata decat cea de 75cp si suficienta pentru caroseria de Sandero. Nu e nevoie de cel de 110cp.
Si eu zic ca nou e ok daca iti permiti, mai ales ca acum are deja facelift-ul care arata bine pe Stepway. Iar in echiparea de top, Prestige, vine cu climatronic, navi, etc. |
#6
Posted 07 February 2017 - 14:56
Alexandru611, on 07 februarie 2017 - 14:49, said:
De ce nu ar merita si sh? Nu e fiabil? Edited by Adi blondu, 07 February 2017 - 14:57. |
#7
Posted 07 February 2017 - 14:59
#8
Posted 07 February 2017 - 15:01
Se refera ca nu e "sanatos" sa alergi un diesel in oras.Dieselul-ui ii "place" cel mai mult la drumuri lungi...vacante....concediii
Pe al meu deocamdata "l-am alergat" mai mult prin tara.In Bucuresti numai la nevoie.De obicei folosesc bicicleta sau RATB-ul Edited by Adi blondu, 07 February 2017 - 15:05. |
#9
Posted 07 February 2017 - 15:04
La 0,9 TCe, singura posibila hiba ar fi ca pica lantul la aproximativ 100000 km, in rest este un motoras decent cu care iti faci treaba cu el. E bun si 1,5 Dci dar e posibil sa ”omori” dpf-ul din cauza circulatiei aglomerate din Bucuresti, depinde de tine cati km vrei sa faci anual.
|
#10
Posted 07 February 2017 - 15:08
aris86, on 07 februarie 2017 - 15:04, said:
La 0,9 TCe, singura posibila hiba ar fi ca pica lantul la aproximativ 100000 km, in rest este un motoras decent cu care iti faci treaba cu el. E bun si 1,5 Dci dar e posibil sa ”omori” dpf-ul din cauza circulatiei aglomerate din Bucuresti, depinde de tine cati km vrei sa faci anual. |
|
#11
Posted 07 February 2017 - 15:12
Alexandru611, on 07 februarie 2017 - 15:08, said:
Fac pana in 20.000 km pe an P.S. Nu mai spune ca ai auzit ca daca ... astea-s tampenii de gradinita . De ce sa pice turbina ? Bagi liniute la limitare sau ce ?! |
#12
Posted 07 February 2017 - 15:20
cobi1, on 07 februarie 2017 - 15:12, said:
Daca din aia 20.000 , 15.000 is in oras , nu castigi nimic la diesel , doar cheltui mai mult la achizitie si intretinere . P.S. Nu mai spune ca ai auzit ca daca ... astea-s tampenii de gradinita . De ce sa pice turbina ? Bagi liniute la limitare sau ce ?! |
#13
Posted 07 February 2017 - 15:23
Dupa ce cade ... cand ?? Asa pot sa zic si io multe dar cazuri reale cate sunt ? Zero ...
Is banii tai si alegerea ta in final insa sa pui in balanta costurile si de achizitie si de intretinere precum si cat intentionezi sa detii masina . Ia diesel din partea mea |
#16
Posted 07 February 2017 - 15:51
"Daca ii pica turbina la 0.9 nu o sa ai ce face cu el". Da, de acord, dar chestia e valabila si la 1.5 diesel. Daca ii pica turbina ramane cu vreo 45-50 de cai, deci e exact aceeasi chestie. In schimb, filtrul de particule, valva EGR si altele, la diesel pica, benzinarul nu are asa ceva. Apoi, un filtru de benzina e 30 de lei, unul de motorina e 300. In 1.5 intra 4 l de ulei, in 0.9 intra vreo 3. Toate astea inseamna costuri mult mai mici in timp.
PS: la 0.9 e cald in masina in 2-3, maxim 5 minute. La 1.5 iti trebuie macar 10-15 sa incepi sa simti ceva. Si iarna, doar in oras, o sa vrei sa ai si un pic de caldura in masina din cand in cand. |
#17
Posted 07 February 2017 - 16:03
chris_t, on 07 februarie 2017 - 15:51, said:
"Daca ii pica turbina la 0.9 nu o sa ai ce face cu el". Da, de acord, dar chestia e valabila si la 1.5 diesel. Daca ii pica turbina ramane cu vreo 45-50 de cai, deci e exact aceeasi chestie. In schimb, filtrul de particule, valva EGR si altele, la diesel pica, benzinarul nu are asa ceva. Apoi, un filtru de benzina e 30 de lei, unul de motorina e 300. In 1.5 intra 4 l de ulei, in 0.9 intra vreo 3. Toate astea inseamna costuri mult mai mici in timp. PS: la 0.9 e cald in masina in 2-3, maxim 5 minute. La 1.5 iti trebuie macar 10-15 sa incepi sa simti ceva. Si iarna, doar in oras, o sa vrei sa ai si un pic de caldura in masina din cand in cand. |
#18
Posted 07 February 2017 - 16:17
chris_t, on 07 februarie 2017 - 15:51, said: "Daca ii pica turbina la 0.9 nu o sa ai ce face cu el". Da, de acord, dar chestia e valabila si la 1.5 diesel. Daca ii pica turbina ramane cu vreo 45-50 de cai, deci e exact aceeasi chestie. In schimb, filtrul de particule, valva EGR si altele, la diesel pica, benzinarul nu are asa ceva. Apoi, un filtru de benzina e 30 de lei, unul de motorina e 300. In 1.5 intra 4 l de ulei, in 0.9 intra vreo 3. Toate astea inseamna costuri mult mai mici in timp. PS: la 0.9 e cald in masina in 2-3, maxim 5 minute. La 1.5 iti trebuie macar 10-15 sa incepi sa simti ceva. Si iarna, doar in oras, o sa vrei sa ai si un pic de caldura in masina din cand in cand. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users