Ciclismul de sosea cu MTB Full-Suspension - Imposibil?
Last Updated: Feb 06 2017 15:35, Started by
andict
, Feb 04 2017 13:51
·
0
#1
Posted 04 February 2017 - 13:51
Salut,
Am acest MTB: http://www.carpatspo...troller=product In banii mei nu puteam gasi ceva nou pentru sosea si mai bun. Imi place foarte mult ciclismul de sosea, insa la bugetul meu nu puteam lua o cursiera. Imi doresc sa pedalez pe sosea, nu sute de km. Vreau sa parcurg zilnic zeci de km, nu cu viteza mare, ci pedalat normal. Nu vreau sa particip la concursuri, stiu ca nu pot scote deloc performanta cu ea. Stiu ca trebuie sa privesc aceasta bicicleta ca pe un antrenament care imi formeaza conditie fizica. Vreau sa apreciez si sa explorez mediul inconjurator. Vreau sa-mi folosesc bicicleta astfel incat sa ma ajute si sa-mi creeze o stare de bine, nicidecum sa fie un calvar. Merita sa practic pedalatul pe sosea cu aceasta bicicleta sau nu? |
#2
Posted 04 February 2017 - 13:58
Daca pui anvelope cu profil de strada , nu vad de ce nu !
|
#3
Posted 04 February 2017 - 14:01
Daca era un HT, mai intelegeam, dar cand o sa inceapa sa scartaie suspensia de pe spate, o sa iti vina sa o arunci. Plus ca o mare parte din efortul tau va fi irosit in amortizoarere care nu se pot bloca. Gandeste-te ca vei face un efort mult mai mare pentru a parcurge aceeasi distanta cu o bicicleta de sosea.
|
#4
Posted 04 February 2017 - 14:02
cobi1, on 04 februarie 2017 - 13:58, said:
Daca pui anvelope cu profil de strada , nu vad de ce nu ! Ma gandesc ca este un MTB Full-Suspension extrem de greu, nici faptul ca nu are nimic blocabil si nici dinamica bicicletei nu ma ajuta. Ar fi fost ideal ca bicicleta mea sa fi fost din aluminiu, nu din otel... |
#5
Posted 04 February 2017 - 14:05
este o miscare foarte gresita ceea ce vrei sa faci....
mergi cu altii care au biciclete de sosea si ai sa vezi ca nu vei rezista prea mult (ma refer la peste 50KM !! facuti langa ei....) am incercat asta si crede-ma ca nu as mai face asta. este nevoie de o bicicleta usoara cu anvelope potrivite si un profil pe langa aerul curge usor... |
#6
Posted 04 February 2017 - 14:08
Cu orice bicla poti pedala pe sosea , ca nu te ajuta suspensia nu are importanta pt ca depui efort dublu deci nu stai prea reaxat si faci si muschi .. bine suspensia spate se poate anula , ala sa fie baiul .
|
#7
Posted 04 February 2017 - 14:12
Am nevoie de "o lista" cu ramurile unde o pot folosi. Nu am multa experienta in ciclism, motiv pentru care cer ajutorul unei persoane mult mai experimentate decat mine.
Lista aceasta ma va ajuta sa ma decid unde si pentru ce sa folosesc bicicleta, astfel incat sa ma simt bine cand pedalez, nu sa ma chinui. Timpul nu este pierdut. Ma gandesc ca ar trebui sa o folosesc unde trebuie, nu unde nu trebuie, nu unde ma voi chinui foarte mult cu ea. Imaginati-va bicicleta asta la Downhill. Eu de cand stiu sa merg pe bicicleta, am pedalat pe bicicleta cu cadru din otel, mai grele. Datorita lor am facut muschi si conditie fizica (serios ). |
#8
Posted 04 February 2017 - 14:14
Orice bicicleta poate fi folosita pentru explorare, relaxare si conditie fizica. Nu inteleg ce te opreste? Hopa sus pe ea si da-i pedale. Depaseste-ti limitele fizice cu ea, apoi vezi tu la ce trebuie umblat.
Si totusi de ce pe sosea neaparat? Cursiera mea a stat pe tusa anul trecut, pentru ca e groaznic cu traficul de pe sosea din punct de vedere al sigurantei, al zgomotului si al poluarii. De fiecare data se gaseste cate un sofer pornit sa ma bage in sant. Tot timpul m-am intors nervos si stresat acasa. |
#9
Posted 04 February 2017 - 14:15
#10
Posted 04 February 2017 - 14:15
Bine, asta nu te impiedica sa o folosesti pe sosea, nu iti va dauna sanatatii, din contra.
Dar sa nu ai asteptari ca de la o bicicleta de sosea, cum ziceau colegii de mai sus. |
|
#11
Posted 04 February 2017 - 14:18
disturbed, on 04 februarie 2017 - 14:14, said:
Orice bicicleta poate fi folosita pentru explorare, relaxare si conditie fizica. Nu inteleg ce te opreste? Hopa sus pe ea si da-i pedale. Depaseste-ti limitele fizice cu ea, apoi vezi tu la ce trebuie umblat. Si totusi de ce pe sosea neaparat? Cursiera mea a stat pe tusa anul trecut, pentru ca e groaznic cu traficul de pe sosea din punct de vedere al sigurantei, al zgomotului si al poluarii. De fiecare data se gaseste cate un sofer pornit sa ma bage in sant. Tot timpul m-am intors nervos si stresat acasa. Nu doresc sa o folosesc numai pe sosea, ci si in oras, pe drumuri pietruite, poteci de pamant, poate chiar si nisip. Cred ca merge sa mai sar peste una-doua praguri, borduri (stiu ca nu-i BMX ). Vreau sa ies cu bicicleta, vreau sa particip la diferite evenimente care se organizeaza in oras. Totul este mai frumos cand faci cate ceva in aer liber. honeymik, on 04 februarie 2017 - 14:15, said:
Bine, asta nu te impiedica sa o folosesti pe sosea, nu iti va dauna sanatatii, din contra. Dar sa nu ai asteptari ca de la o bicicleta de sosea, cum ziceau colegii de mai sus. Am pedalat pe cursiera timp de doua luni. Am o ruda care detine o cursiera. Mi-a dat-o 2 luni ca sa vad cum este cu ea. Stie ca imi place foarte mult ciclismul. Din pacate nu este de vanzare. Cu toate ca este o cursiera mai veche, tot cu cadru din otel si putin ruginita, mergea impecabil! Este o diferenta imensa, stiu...Nu am asteptari ca de la o bicicleta de sosea. Edited by andict, 04 February 2017 - 14:20. |
#12
Posted 04 February 2017 - 14:23
Pai pe tine te-ar multumi doar vreo 2-3 biciclete ... asta care o ai, una de sosea si parca vad ca mai vrei si ceva de downhill sau alte magarii de genu sa mai ai cate o senzatie tare
Clar ... si mie mi-ar placea. Dar decat sa am una de sosea, sa fiu limitat doar la sosea + poluare + aglomeratie cum zicea cineva mai sus, prefer un MTB cu care pot sa merg pe unde vreau, inclusiv sosea cand am chef de nervi. Edited by honeymik, 04 February 2017 - 14:23. |
#13
Posted 04 February 2017 - 14:24
Dupa ce am bagat in cursiera peste 5000 de euro de am adus-o la un nivel mai ceva ca in marile tururi am zis ca nu ar fi rau sa iau si o bicicleta de sosea ieftina si am luat acum 3 ani pe asta: http://www.biciclist...cleta-triatlon/ careia i-am adus modificari cu bani putini. Pana acum nici o problema, fac doar contratimp cu ea.
|
#14
Posted 04 February 2017 - 14:25
Sfatul meu: da-i bataie cu asta pe sosea ca nu patesti nimic.
Daca la un moment dat vrei ceva next level si simti ca vrei sa mergi in directia asta, fie strangi bani de una noua, fie iei una second. |
#15
Posted 04 February 2017 - 14:27
Mihai_3, on 04 februarie 2017 - 14:05, said:
ai sa vezi ca nu vei rezista prea mult (ma refer la peste 50KM !! facuti langa ei....) Cu orice bicicleta faci distanta aia, e adevarat ca e o prostie sa te tii cu un mtb de altii care au cursiere, sau sa incerci sa te apropii de mediile lor de viteza. Eu folosesc des mtb-ul la ture de 50-80 km; e drept ca are o greutate decenta si cauciucuri all around, dar pana la urma daca nu tii cont ca dureaza 4-5 ore cu mtb sa parcurgi un drum pe care l-ai face in 3 cu o cursiera si iesi la plimbare pentru relaxare, explorare/conditie fizica nu vad unde e problema. |
|
#16
Posted 04 February 2017 - 14:27
#17
Posted 04 February 2017 - 14:35
Multumesc mult, baieti! M-ati convins!
O sa dau bataie cu asta pe sosea! |
#18
Posted 04 February 2017 - 14:45
Eu am avut un MTB Full Suspension (de 20.5 kg!). Pe vremea aia mergeam mult pe sosea.
Ideea e ca nu conteaza prea mult bicicleta, ci "puterea din craci". Am mers 80 km cu ea intr-o zi, mi-a luat 4 ore cu tot cu opriri. Intre timp m-am reprofiliat, era o tampenie. Nu-mi trebuia mie full suspension. Mi-am luat un MTB cu cadru din aluminiu si suspensie pe fata, de vreo 13 kg. E lux fata de tancul ala. Acum merg mai mult pe camp, padure. Dar si la drum lung pe sosea se descurca bine. Cursiera mi-as lua, insa mi se pare incomoda, iar la drumurile noastre cand iei o groapa la 50 kmh te-ai dus naibii cu tot cu bicicleta. Orienteza-te pe un rockrider 520. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users