Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...
 Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 

Pot iesi la pensie în urma unei operatii de hernie de disc?

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
regelemar

regelemar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 24.12.2013
Marian ma numesc.Am 39 de ani si din 1 octombrie 2008 lucrez in cadrul unei Primarii. In 7 septembrie 2016 m-am operat de hernie de disc L4-L5.De atunci sunt in concediu medical care l-am obtinut astfel: septembrie-noiembrie=de la medicul care m-a operat si medicul neurolog de la mine din oras;decembrie-februarie=de la comisia judeteana .Tot comisia judeteana chiar a insistat sa-mi mai prelungeasca cu inca 90 de zile comisia de la Bucuresti.Pe 28 februarie fac 177 zile concediu medical dupa care am sa vad daca mai imi da de la comisia Bucuresti inca 90 de zile ca sa stau acasa caci acum vre-o 2 saptamani am alunecat pe gheata si am cazut de m-am lovit cam rau la spate si ma doare spatele rau,nu mai vorbesc de picior amortit si nopti nedormite.
Deci,intrebarea este urmatoarea: din situatia care ma aflu...pot iesi la pensie?Rog nestiutorii sa se abtina de la comentari.Va multumesc.

#2
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
Cel mult iti da 1 an cu revenire la control.

#3
meshgheru_andu

meshgheru_andu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,453
  • Înscris: 09.05.2009
Nu prea poti. Ca inca poti face munca de birou sau din sezut.

#4