Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2077 replies to this topic

#811
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postoaspetele, on 25 martie 2017 - 15:21, said:


In fine, mie mi-e egal ce loc ocupa, important e sa-mi mearga masinile.
Subscriu.

View Post_R_A_D_U, on 25 martie 2017 - 13:24, said:

Va suna rau "numarul 1 mondial", asa-i?
Scheissegal.

#812
Hitmaker

Hitmaker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,876
  • Înscris: 05.10.2014

View Post_R_A_D_U, on 25 martie 2017 - 15:07, said:

Astia se numesc simplu: HATERI

Baeti, pe cind un topic de slavit ochioasele? Aaaa, stai, asteptati sa ajungeti pe locul 1... Pin'atunci, vise placute!
Americaneeee... slip uel!

Vezi ca Toyota a fost niste multi ani pe locul 1 si nimeni nu a facut caz de asta pe forum. A ajuns si VW pentru prima data si te porti de parca s-ar fi descoperit vreo 10 zacaminte de petrol la tine in curte.

Edited by Hitmaker, 25 March 2017 - 16:16.


#813
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,914
  • Înscris: 31.03.2003

View PostHitmaker, on 25 martie 2017 - 16:11, said:

Vezi ca Toyota a fost niste multi ani pe locul 1 si nimeni nu a facut caz de asta pe forum. A ajuns si VW pentru prima data si te porti de parca s-ar fi descoperit vreo 10 zacaminte de petrol la tine in curte.
Exact ce spuneam eu.
:)

Desi daca e sa fim cinstiti, circumstantele nu erau favorabile grupului VAG.

#814
Hitmaker

Hitmaker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,876
  • Înscris: 05.10.2014

View Postoaspetele, on 25 martie 2017 - 16:21, said:

Exact ce spuneam eu.
Posted Image

Desi daca e sa fim cinstiti, circumstantele nu erau favorabile grupului VAG.

Corect.

#815
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostHitmaker, on 25 martie 2017 - 16:11, said:

Vezi ca Toyota a fost niste multi ani pe locul 1 si nimeni nu a facut caz de asta pe forum. A ajuns si VW pentru prima data si te porti de parca s-ar fi descoperit vreo 10 zacaminte de petrol la tine in curte.
Man, stiu ca au fost. Fac masini bune, stiu, sunt un brand. Alta era ideea... a spus-o @oaspetele. Voi va comportati de parca ati fi copii. VEZI TITLUL TOPICULUI. Stiu, si eu am intrat in jocul vostru si, poate v-am luat peste picior. Va cer scuze, sincer.
Noi (eu, tu, cei de pe forum si nu numai) nu avem nimic de cistigat/pierdut ca e una sau alta pe locul 1. Ceea ce e cu adevarat important este ca EXISTA COMPETITIE. Daca n-ar fi aceasta competitie intre producatori (nu intre noi)  AM AVEA MASINI SUPERSCUMPE  (si, poate proaste). Fiecare om are o anumita simpatie/antipatie fata de o anume marca/producator auto.
Sper ca ati luat partea buna a celor zise de mine si nu v-ati suparat chiar daca uneori [poate] toti am sarit calul. Eu nu mai intru cu voi in polemica.
Sa aveti drumuri bune domnilor si sa va bucurati de masinile pe care le detineti! Weekend placut!

#816
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Va astept pe jurnal...

#817
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016

View Post_R_A_D_U, on 25 martie 2017 - 12:49, said:

Apropo de ulei... joi, dupa ce mi-a dat cheile, dealerul a zis ca ne vedem... peste 2 ani, la revizie. Atunci va schimba si uleiul si filtrele. N-a pomenit nimic de completare...
Ai vazut tu vreun parinte care nu-si lauda odrasla sau o vorbeste de rau? Poate sa fie copilul prost bata si sa aiba cele mai proaste maniere...parintele tot cel mai destept si mai frumos il vede.
Asa si cu dealer-ul tau de masini. Cum sa vorbeasca de rau masina cand el isi castiga painea de acolo? Vrei sa-l dea nenea sefu' afara? Cat de tampit crezi ca ar putea fi, ca sa-ti spuna tie ca mai trebuie sa completezi cu ulei din cand in cand? Daca scapa pe gura o astfel de perla si se aude ceva pe la sefie, fi convins ca a doua zi nu mai are job.

Edited by RasAlGhul, 26 March 2017 - 20:47.


#818
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postvalitudor, on 25 martie 2017 - 07:15, said:

Ruginirea mașinii nu este o problemă la fel de gravă precum completările cu ulei. Fanii Dacia de pe acest topic pot confirma. Americanii sunt mult prea pretențioși, ce mare lucru să bagi niște vaselină în praguri regulat?
In plus nici n-au fost așa multe mașini afectate, doar un milion jumătate
Vorba colegului: ha ha ce glumă bună asta cu rugina

Buna gluma cu vaselina. Unde ziceai ca se baga ? Ca la Logan nu am vazut. E drept ca are o urma de rugina la pasajele exterioare de la rotile spate si asta din cauza doreilor de la service-ul unde s-au pus protectoarele de plastic. Amicul care are Logan 2006 nu are nici un pic de rugina. Cam SF nu ? Apropo de rugina, la Passat aveam rugina pe aripa spate dreapta.

Un mic exemplu..https://www.cars.com...-1420682548654/

Edited by bumpocbum, 27 March 2017 - 11:12.


#819
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Foarte interesanta evolutia pe piata din Germania. Desi piata germana a crescut cu 5% VW printre foarte putinii producatori 3 sau 4 care au scazut. Vw a scazut aproape 5% iar Toyota a crescut peste 8%.

#820
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostKazmer, on 28 martie 2017 - 20:22, said:

Foarte interesanta evolutia pe piata din Germania. Desi piata germana a crescut cu 5% VW printre foarte putinii producatori 3 sau 4 care au scazut. Vw a scazut aproape 5% iar Toyota a crescut peste 8%.
Una din cauze, poate.

Edited by cata, 29 March 2017 - 08:56.


#821
Hitmaker

Hitmaker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,876
  • Înscris: 05.10.2014
Cu siguranta. Pana si nemtii se lamuresc ca nici nemtii nu mai sunt ce au fost Posted Image Posted Image

#822
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,515
  • Înscris: 30.10.2003

View Postbumpocbum, on 27 martie 2017 - 11:11, said:

Buna gluma cu vaselina. Unde ziceai ca se baga ? Ca la Logan nu am vazut. E drept ca are o urma de rugina la pasajele exterioare de la rotile spate si asta din cauza doreilor de la service-ul unde s-au pus protectoarele de plastic. Amicul care are Logan 2006 nu are nici un pic de rugina. Cam SF nu ? Apropo de rugina, la Passat aveam rugina pe aripa spate dreapta.

Passat adus din Germania? Acolo daca nu o speli se depune stratul de sare de un dejt si papa tot.

#823
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Din Franta de la o ambasada. Dar fabricat in Germania.
Oricum pana si B6 care il mai avem la institut a ruginit, si a fost intretinut foarte bine, butoanele s-au scorojit, plasticul de pe portiere s-a rupt, incretit. Asa ca nimic nou sub soare.
E drept ca a beneficiat de recall pentru injectoare dupa ce firma a schimbat unul pe banii proprii.... Acum ce cod avea motorul chiar nu m-a interesat.

Exceptand micile-marile neplaceri cu ramasul in drum, calitatea execrabila a materialelor interioare, timonerie, volant, si inca ceva "maruntisuri" a ajuns la 200k+ km. Si inca merge !

Ce ma intriga totusi este volumul mare de vanzari in conditiile in care se inchid fabrici, se diminueaza productii, etc....

#824
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,515
  • Înscris: 30.10.2003
Cand mergeam prin Autohaus-uri vedeam multe masini cu rugina sau inceput de rugina la aripi, indiferent de masina chiar si la Mercedes-uri. Sarea iarna si spalarea la automate posibil sa fie cauza.

#825
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,914
  • Înscris: 31.03.2003

View Postcata, on 29 martie 2017 - 08:55, said:

Una din cauze, poate.
Oficialii Volkswagen susţin însă că numărul plângerilor reale este foarte scăzut. "Numărul plângerilor este mai mic de 0.02% din totalul de 540.000 de rechemări finalizate. Discutăm constructiv cu clienţii noştri, care reprezintă prioritatea noastră, iar vasta majoritate este mulţumită", a precizat un purtător de cuvântul al producătorului.

Nu ma pronunt, dar trebuie remarcat un lucru. Cand spui urmatoarele

Quote

De exemplu, clientul unui Audi A5 a descoperit că, la o turaţie de circa 2.000 rpm, cuplul a scăzut cu circa 88 Nm, iar puterea motorului cu circa 20 de cai putere după ce a preluat maşina din service, însă valorile reveneau la normal la o turaţie de circa 2.600 rpm.
inseamna ca ai masurat mai mereu ce se intampla inainte de resoftare.

#826
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Aia ma intrebam si eu, cum a descoperit clientul valorile alea, eu unul nu merg tot timpul cu un dyno portabil in buzunar...

#827
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015

View PostHitmaker, on 29 martie 2017 - 12:42, said:

Cu siguranta. Pana si nemtii se lamuresc ca nici nemtii nu mai sunt ce au fost Posted Image Posted Image

Stii de ce? Pentru ca EU si globalismu pacii.

De ex. Mercedes, firma mea de suflet face cutii de viteze n shit prin Romania. Electronicele sunt made in cooperativa Chineza n shit etc.

Si nu sunt singurii.

Acum prin Merzane putine chestii mai sunt made in Germany. In cotetu' meu din 99 totu' e facut la nazisti (de aia si inca functioneaza prolly), not anymore.

'nuff said

Edited by a3ds, 30 March 2017 - 01:38.


#828
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

View Postoaspetele, on 29 martie 2017 - 17:39, said:

Oficialii Volkswagen susţin însă că numărul plângerilor reale este foarte scăzut. "Numărul plângerilor este mai mic de 0.02% din totalul de 540.000 de rechemări finalizate. Discutăm constructiv cu clienţii noştri, care reprezintă prioritatea noastră, iar vasta majoritate este mulţumită", a precizat un purtător de cuvântul al producătorului.

Nu ma pronunt, dar trebuie remarcat un lucru. Cand spui urmatoarele

inseamna ca ai masurat mai mereu ce se intampla inainte de resoftare.
CR au masurat mai precis/stiintific diferentele test vs onroad http://jalopnik.com/...-whe-1735705959
Diferentele nu sunt deloc mari si avand in vedere atat normele UE vs SUA la NOx cat si rezolutia de solutionare, as spune ca in UE resoftarea n-ar produce nici o diferenta sesizabila la consum/cuplu. Cel putin la cele cu AdBlue diferentele ar fi nule.
Problemele mai mari ar putea ajunge in alta parte, cel putin la cele cu EGR http://jalopnik.com/...rran-1786442999
As VW’s “clean diesel” vehicles in the United States began to age, they experienced higher rates of warranty claims for parts and components related to emissions control systems. Some of LIANG’s coconspirators believed that the increased claims were a result of the vehicle operating in testing mode too long rather than switching to “road mode.”

Asta e motivul real pentru care in SUA motorul n-a rulat permanent in acel mod. Dar din nou, in UE nu ma astept la probleme mari.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate