Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
#811
Posted 25 March 2017 - 15:38
#812
Posted 25 March 2017 - 16:11
_R_A_D_U, on 25 martie 2017 - 15:07, said:
Astia se numesc simplu: HATERI Baeti, pe cind un topic de slavit ochioasele? Aaaa, stai, asteptati sa ajungeti pe locul 1... Pin'atunci, vise placute! Americaneeee... slip uel! Vezi ca Toyota a fost niste multi ani pe locul 1 si nimeni nu a facut caz de asta pe forum. A ajuns si VW pentru prima data si te porti de parca s-ar fi descoperit vreo 10 zacaminte de petrol la tine in curte. Edited by Hitmaker, 25 March 2017 - 16:16. |
#813
Posted 25 March 2017 - 16:21
#814
Posted 25 March 2017 - 16:24
#815
Posted 25 March 2017 - 18:07
Hitmaker, on 25 martie 2017 - 16:11, said:
Man, stiu ca au fost. Fac masini bune, stiu, sunt un brand. Alta era ideea... a spus-o @oaspetele. Voi va comportati de parca ati fi copii. VEZI TITLUL TOPICULUI. Stiu, si eu am intrat in jocul vostru si, poate v-am luat peste picior. Va cer scuze, sincer. Noi (eu, tu, cei de pe forum si nu numai) nu avem nimic de cistigat/pierdut ca e una sau alta pe locul 1. Ceea ce e cu adevarat important este ca EXISTA COMPETITIE. Daca n-ar fi aceasta competitie intre producatori (nu intre noi) AM AVEA MASINI SUPERSCUMPE (si, poate proaste). Fiecare om are o anumita simpatie/antipatie fata de o anume marca/producator auto. Sper ca ati luat partea buna a celor zise de mine si nu v-ati suparat chiar daca uneori [poate] toti am sarit calul. Eu nu mai intru cu voi in polemica. Sa aveti drumuri bune domnilor si sa va bucurati de masinile pe care le detineti! Weekend placut! |
#817
Posted 26 March 2017 - 20:39
_R_A_D_U, on 25 martie 2017 - 12:49, said:
Apropo de ulei... joi, dupa ce mi-a dat cheile, dealerul a zis ca ne vedem... peste 2 ani, la revizie. Atunci va schimba si uleiul si filtrele. N-a pomenit nimic de completare... Asa si cu dealer-ul tau de masini. Cum sa vorbeasca de rau masina cand el isi castiga painea de acolo? Vrei sa-l dea nenea sefu' afara? Cat de tampit crezi ca ar putea fi, ca sa-ti spuna tie ca mai trebuie sa completezi cu ulei din cand in cand? Daca scapa pe gura o astfel de perla si se aude ceva pe la sefie, fi convins ca a doua zi nu mai are job. Edited by RasAlGhul, 26 March 2017 - 20:47. |
#818
Posted 27 March 2017 - 11:11
valitudor, on 25 martie 2017 - 07:15, said:
Ruginirea mașinii nu este o problemă la fel de gravă precum completările cu ulei. Fanii Dacia de pe acest topic pot confirma. Americanii sunt mult prea pretențioși, ce mare lucru să bagi niște vaselină în praguri regulat? In plus nici n-au fost așa multe mașini afectate, doar un milion jumătate Vorba colegului: ha ha ce glumă bună asta cu rugina Buna gluma cu vaselina. Unde ziceai ca se baga ? Ca la Logan nu am vazut. E drept ca are o urma de rugina la pasajele exterioare de la rotile spate si asta din cauza doreilor de la service-ul unde s-au pus protectoarele de plastic. Amicul care are Logan 2006 nu are nici un pic de rugina. Cam SF nu ? Apropo de rugina, la Passat aveam rugina pe aripa spate dreapta. Un mic exemplu..https://www.cars.com...-1420682548654/ Edited by bumpocbum, 27 March 2017 - 11:12. |
#819
Posted 28 March 2017 - 20:22
#820
Posted 29 March 2017 - 08:55
Kazmer, on 28 martie 2017 - 20:22, said:
Una din cauze, poate.
Edited by cata, 29 March 2017 - 08:56. |
|
#821
Posted 29 March 2017 - 12:42
Cu siguranta. Pana si nemtii se lamuresc ca nici nemtii nu mai sunt ce au fost
|
#822
Posted 29 March 2017 - 12:53
bumpocbum, on 27 martie 2017 - 11:11, said:
Buna gluma cu vaselina. Unde ziceai ca se baga ? Ca la Logan nu am vazut. E drept ca are o urma de rugina la pasajele exterioare de la rotile spate si asta din cauza doreilor de la service-ul unde s-au pus protectoarele de plastic. Amicul care are Logan 2006 nu are nici un pic de rugina. Cam SF nu ? Apropo de rugina, la Passat aveam rugina pe aripa spate dreapta. |
#823
Posted 29 March 2017 - 14:32
Din Franta de la o ambasada. Dar fabricat in Germania.
Oricum pana si B6 care il mai avem la institut a ruginit, si a fost intretinut foarte bine, butoanele s-au scorojit, plasticul de pe portiere s-a rupt, incretit. Asa ca nimic nou sub soare. E drept ca a beneficiat de recall pentru injectoare dupa ce firma a schimbat unul pe banii proprii.... Acum ce cod avea motorul chiar nu m-a interesat. Exceptand micile-marile neplaceri cu ramasul in drum, calitatea execrabila a materialelor interioare, timonerie, volant, si inca ceva "maruntisuri" a ajuns la 200k+ km. Si inca merge ! Ce ma intriga totusi este volumul mare de vanzari in conditiile in care se inchid fabrici, se diminueaza productii, etc.... |
#824
Posted 29 March 2017 - 14:54
Cand mergeam prin Autohaus-uri vedeam multe masini cu rugina sau inceput de rugina la aripi, indiferent de masina chiar si la Mercedes-uri. Sarea iarna si spalarea la automate posibil sa fie cauza.
|
#825
Posted 29 March 2017 - 17:39
cata, on 29 martie 2017 - 08:55, said:
Una din cauze, poate. Nu ma pronunt, dar trebuie remarcat un lucru. Cand spui urmatoarele Quote De exemplu, clientul unui Audi A5 a descoperit că, la o turaţie de circa 2.000 rpm, cuplul a scăzut cu circa 88 Nm, iar puterea motorului cu circa 20 de cai putere după ce a preluat maşina din service, însă valorile reveneau la normal la o turaţie de circa 2.600 rpm. |
|
#826
Posted 29 March 2017 - 17:42
Aia ma intrebam si eu, cum a descoperit clientul valorile alea, eu unul nu merg tot timpul cu un dyno portabil in buzunar...
|
#827
Posted 30 March 2017 - 01:38
Hitmaker, on 29 martie 2017 - 12:42, said:
Cu siguranta. Pana si nemtii se lamuresc ca nici nemtii nu mai sunt ce au fost Stii de ce? Pentru ca EU si globalismu pacii. De ex. Mercedes, firma mea de suflet face cutii de viteze n shit prin Romania. Electronicele sunt made in cooperativa Chineza n shit etc. Si nu sunt singurii. Acum prin Merzane putine chestii mai sunt made in Germany. In cotetu' meu din 99 totu' e facut la nazisti (de aia si inca functioneaza prolly), not anymore. 'nuff said Edited by a3ds, 30 March 2017 - 01:38. |
#828
Posted 30 March 2017 - 07:59
oaspetele, on 29 martie 2017 - 17:39, said:
Oficialii Volkswagen susţin însă că numărul plângerilor reale este foarte scăzut. "Numărul plângerilor este mai mic de 0.02% din totalul de 540.000 de rechemări finalizate. Discutăm constructiv cu clienţii noştri, care reprezintă prioritatea noastră, iar vasta majoritate este mulţumită", a precizat un purtător de cuvântul al producătorului. Nu ma pronunt, dar trebuie remarcat un lucru. Cand spui urmatoarele inseamna ca ai masurat mai mereu ce se intampla inainte de resoftare. Diferentele nu sunt deloc mari si avand in vedere atat normele UE vs SUA la NOx cat si rezolutia de solutionare, as spune ca in UE resoftarea n-ar produce nici o diferenta sesizabila la consum/cuplu. Cel putin la cele cu AdBlue diferentele ar fi nule. Problemele mai mari ar putea ajunge in alta parte, cel putin la cele cu EGR http://jalopnik.com/...rran-1786442999 As VW’s “clean diesel” vehicles in the United States began to age, they experienced higher rates of warranty claims for parts and components related to emissions control systems. Some of LIANG’s coconspirators believed that the increased claims were a result of the vehicle operating in testing mode too long rather than switching to “road mode.” Asta e motivul real pentru care in SUA motorul n-a rulat permanent in acel mod. Dar din nou, in UE nu ma astept la probleme mari. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users