Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema ram
Last Updated: Feb 12 2017 17:04, Started by
haxx123
, Jan 30 2017 09:51
·
0
#1
Posted 30 January 2017 - 09:51
Salut,
In urma cu aproximativ o luna si jumatate am inceput sa am probleme cu blue screen (attempted write to readonly memory, page fault in nopaged area, irql not less or equal etc), dupa ce au aparut problemele am incercat forte multe posibile solutii pentru a scapa de problema fara nici un rezultat. In urma cu o saptamana am schimbat placuta de ram si de atunci nu am mai avut absolut nici o problema, am fost cu placuta de ram "defecta" pentru garantie, ca in urmatoarea zi sa fiu sunat pentru a merge si ridica placuta, doar ca cei de unde am cumparat-o mi-au spus ca a fost testata si nu are nici o problema ! Toate componentele le-am cumparat in decembrie 2015 si pana acum o luna si jumatate nu am avut absolut nici o problema, m-am gandit de la inceput ca e posibil ca placuta de ram sa fie problema dar fiind ddr4 nu aveam de unde sa imprumut una pana acum o saptamana. Ce am incercat pana la schimbarea placutei de ram: instalare windows de 4-5 ori (wind 8.1 si 10 ambele pe 64 biti), mutare placuta ram in alt slot, memtest86 (nu a gasit nici o eroare), update bios plus diverse alte lucruri gasite pe internet care tin de partea software. Pana am schimbat placuta imi aparea blue screen-ul inainte de intrarea in windows, iar de multe ori cand porneam calculatorul nu-mi mai aparea nimic pe monitor, blue screen-ul sau faptul ca nu-mi aparea nimic pe monitor se intampla de fiecare data cand porneam calculatorul. Din momentul in care am schimbat placuta de ram nu am mai avut nici un blue screen sau vreo problema chiar daca l-am restartat si pornit de mai multe ori decat o faceam in mod obisnuit doar ca sa vad daca mai apare vreo problema. Componentele sunt urmatoarele: - intel g4400 - placa de baza asus h110m k - msi gtx 750 ti - 8 gb ddr4 hyper x fury - hdd 500 gb - sursa segotep supper battleship f7 500w Placuta de ram cu care am schimbat hyper x-ul este un kingston de 4 gb, ambele functionand la 2133 Mhz, acum pur si simplu nu stiu ce sa mai fac pentru a rezolva problema, care credeti ca este motivul pentru care functioneaza perfect cu placuta de 4 gb iar cu cea de 8 gb refuza sa mearga normal ? Ma indoiesc ca cei de la garantie nu au testat foarte bine memoria. Mentionez ca anterior problemei cu blue screen, nu am schimbat/facut nimic anormal, calculatorul fiind folosit ca si pana la aparitia problemei. Multumesc anticipat. |
#2
Posted 30 January 2017 - 10:26
Eu mă îndoiesc că cei de la garanție au testat bine memoria. Ceva are. Dacă a mers și dintr-o dată nu mai merge e ceva cu ea. Poate poți să o încerci mai mult timp pe platforma unui prieten sau să faci schimb temporar cu alta de 8 gb să probezi și platforma ta cu una de 8...
|
#3
Posted 30 January 2017 - 10:28
E de la RAM. Ruleaza si tu un memtest ca sa fie sigur, si fa o poza la rezultat pe care o atasezi cand trimiti inapoi in garantie. Asa am facut cu memoria fratelui meu (exact aceleasi simptome pe care le ai si tu), in decembrie. http://www.memtest86.com/ sau http://www.memtest.org/
Edited by StickyFingaz, 30 January 2017 - 10:29. |
#4
Posted 30 January 2017 - 10:34
Pe site-ul producatorului scrie ca e compatibila memoria Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 cu placa de baza !
http://dlcdnet.asus...._QVL_report.pdf Daca zici ca ai testat memoria Ram cu MemTest86, ai facut update la Biosul placii de baza si reinstalat windowsul de mai multe ori dar totai probleme, clar e defecta memoria Ram. Aia la garantie nu au testat cum trebuie modulul Ram. Singura solutie e sa probezi tu la cineva memoria Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 sa vezi daca se "comporta" la fel. Eu cred ca memoria Ram nu bva functiona pe nici o placa de baza deoarece e defecta. Si e foarte greu sa o schimbi la garantie daca ai trimis-o o data si ti-au inapoiat-o ca fiind OK. |
#5
Posted 30 January 2017 - 10:35
A făcut deja test cu memtest. Caută si PC doctor sau mai bine arde un cd de verificare ( cauta pe net) Boot-ezi de pe el si ai acolo multe programe de verificare pt memorie cât și pentru placa de bază, controlere...etc
Edited by orlandobarbulescu, 30 January 2017 - 10:38. |
#6
Posted 30 January 2017 - 10:52
Memtestul trebuie lasat sa mearga macar 1 ora pe fiecare modul de memorie, si neaparat sa fie rulat de pe USB sau CD bootabil, nu de pe hard. Am vazut la alti "depanatori" ca lasau 10 minute, se plictiseau ai apoi opreau, insa daca mergea mai mult de 30 de minute deja apareau o gramada de erori.
Daca dupa ce rulezi memetest cum trebuie tot nu se gaseste nimic, vezi la la hard daca are bad-uri (mai putin probabil sa fie din cauza asta, dar merita macar testat). |
#7
Posted 30 January 2017 - 11:01
Multumesc pentru suport, placuta care a fost imprumutata de fapt a fost cumparata de mine si returnata ulterior, stiu nu a fost cel mai corect lucru pe care l-am facut dar eram sigur ca problema este de la ram, daca ma gandesc mai bine este foarte posibil ca cei de la garantie sa nu fi testat foarte bine, eu am dus memoria luni la sfarsitul programului si urmatoarea zi la 10:40, in situatia in care programul am vazut ca incepe la ora 10:00, am primit mesaj ca pot ridica memoria.
Cert este ca sub nici o forma nu vreau sa raman cu paguba deoarece este inca in garantie, acum nu-mi ramane decat sa merg la ei pentru o diagnosticare care costa 60 de lei, iar daca se demonstreaza ca este placuta de ram defecta o sa refuz sa platesc acea diagnosticare deoarece mi-au spus ca nu are nici o problema memoria. Asta este cea mai proasta parte, nu am unde sa testez hyper x-ul sa vad daca face probleme si pe alta placa de baza, nu am nici un prieten/cunostinta care sa aibe ddr4, toti au ddr3. @stickyfingaz a durat, din ce imi amintesc, vreo jumatate de ora - o ora testul cu memtest, si a fost rulat de pe usb. Edited by haxx123, 30 January 2017 - 11:04. |
#8
Posted 30 January 2017 - 11:15
Vezi tutorialul de aici - https://forum.softpe...9717-memtest86/
E posibil ca la ei sa mearga in anumite conditii. Ruleaza Memtestul asa cum e aratat in Tutorial, si daca ai timp faci si mici modificari - sugerate acolo - in BIOS. Daca tot apar erori - faci poza la ecran si te duci cu ele la service impreuna cu poza. Legat de existenta in QVL a modulului respectiv - trebuie vazut si in ce configuratie a fost testat. Am intalnit placi la care 1 modul mergea, doua nu, sau doua mergeau, 4 nu. Deasemenea trebuie avut in vedere sa fie ultimul BIOS al placii, si trebuie vazut si ptr ce versiune de placa este acel QVL, ptr ca si placile au versiuni hardware diferite uneori. |
#9
Posted 30 January 2017 - 11:50
#10
Posted 30 January 2017 - 12:08
@eiffel o sa incerc inca o data cu memtest, asta daca reusesc sa-mi intre in windows, ultima oara imi aparea ecranul negru si puteam sa fac absolut nimic.
Memoria este cumparata de la cei din semnatura ta care, conform atentionarii, au probleme cu garantiile ) |
|
#11
Posted 30 January 2017 - 13:48
Pai nu se face testul din Windows - ai nevoie doar de un stick bootabil cu memtest pe el, sau un CD.
StickyFingaz, on 30 ianuarie 2017 - 11:50, said:
In QVL apare exact 1 modul de 8 GB, cum este si cazul aici. In cazul asta trebuei verificata si versiuena de BIOS - daca e 1802 sau peste ar trebui sa fie valida. Daca e mai veche, 405 sau anterioare sunt dinaintea datei la care a fost facut QVL-ul. |
#12
Posted 30 January 2017 - 17:12
eiffel, on 30 ianuarie 2017 - 13:48, said:
Pai nu se face testul din Windows - ai nevoie doar de un stick bootabil cu memtest pe el, sau un CD. In cazul asta trebuei verificata si versiuena de BIOS - daca e 1802 sau peste ar trebui sa fie valida. Daca e mai veche, 405 sau anterioare sunt dinaintea datei la care a fost facut QVL-ul. Stiu ca nu se face in windows dar trebuie sa-mi intre ca sa am unde sa fac din nou stick-ul bootabil cu memtest pe el pentru ca l-am sters de pe stick, si plus de asta, cum am zis mai sus de multe ori nu pot sa fac absolut nimic pentru ca ecranul este negru si asa ramane. Am facut update la versiunea de bios, din fabrica a venit cu 1802 iar acum i-am facut update la 3016. Daca nu reusesc nu-mi ramane decat o solutie, si anume un mic scandal la garantie, nu-mi place si nu sunt tocmai genul dar daca asta este singura solutie... |
#13
Posted 30 January 2017 - 17:39
Nu vreau sa fiu "omu negru" dar nu ai nici o sansa !
Am cumparat de la acelasi magazin in Decembrie anu' trecut o placa de baza defecta din fabricatie. Mi-au testat-o superficial si au spus ca nu are nimic placa de baza si ca e posibil sa fie de la memoria mea Ram. Lucru imposibil caci defectiunea era ca doua sloturi Ram nu functionau cu memoria mea ddr4 Samsung [da, stiu, mai exotica] insa la ei in garantie functionau toate sloturile cu Savage HyperX Red. Imi spuneau ca nu are nimic, ca la ei mobo functioneaza; dar apoi nu mai functiona placa de retea, apoi probleme cu video onboard..... Pana nu am dat inapoi placa de baza + o diferenta de bani sa cumpar alta, nu au vrut sa mi-o schimbe ! Magazinu' ala chiar are probleme cu garantia |
#14
Posted 30 January 2017 - 18:28
haxx123, on 30 ianuarie 2017 - 17:12, said:
Am facut update la versiunea de bios, din fabrica a venit cu 1802 iar acum i-am facut update la 3016. Da-I si un reset la Factory Default. Sa nu-si pastreze vreo setare anapoda. Pacat ca placa aia nu are buton de MemOK. In cel mai rau caz, daca si palca de baza e de la ei le iei la pachet cu pozele de memtest si le faci scandal ca nu merg impreuna. P.S> Ptr ca eun singur modul sa-l incerci pe rand intr-un slot, pe urma si in celalalt. |
#15
Posted 31 January 2017 - 07:16
Am incercat aseara si nici o sansa, nu apare absolut nimic pe monitor, il pornesc, ramane negru si atat.
Cum am schimbat memoria a mers perfect, o sa ma duc maine cu placa de baza, care este cumparata tot de la ei, si cu memoria poate rezolv ceva. |
|
#16
Posted 31 January 2017 - 08:26
Daca ambele componente sunt cumparate de la ei, ti le vor primi in service sa le probeze;
asa vor vedea si ei ca nu functioneaza memoria Ram. Mie nu mi-au primit memoria Samsung ddr4-2133 ca nu era cumparata de la ei. p.s.: dar cand ai intrat in posesia lor, au functionat ? ca e posibil sa se fi stricat la tine acasa memoria, ori chiar sa o fi stricat tu. |
#17
Posted 31 January 2017 - 12:08
Da, am scris si in primul post, componentele au fost cumparate in decembrie 2015 si au mers fara nici o problema pana la inceputul lui decembrie 2016.
|
#18
Posted 31 January 2017 - 13:10
Inteleg, deci memoria Ram s-a stricat "singura" in PC in urma cu o luna.
In cazu' asta esti eligibil pt. schimbarea modului Ram ! Ce nu inteleg eu e: haxx123, on 30 ianuarie 2017 - 09:51, said: am fost cu placuta Ram "defecta" pentru garantie, ca in urmatoarea zi sa fiu sunat pentru a merge si ridica placuta, doar ca cei de unde am cumparat-o mi-au spus ca a fost testata si nu are nici o problema ! Oricum, poate cineva sa teoretizeze "cum" si "de ce" s-a stricat "singura" memoria Ram ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users