Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 

Buftea/Crevedia - analiza obiectiva asupra zonei - de departe cea mai buna zona accesibila dpdv financiar

- - - - -
  • Please log in to reply
327 replies to this topic

#37
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
He he, merci de ajutor :) Nu ma pricep sa fac ce ai facut tu, dar cu harta pusa de tine se vede destul de limpede ca nu am exagerat cu nimic timpii de mers pe jos. Efectiv, pe strazile asfaltate esti in 5-10 minute in Buftea. Si pozele le-am facut in drumul meu spre gradinita "casuta copilariei" unde am amandoi baietii acum, aveau spectacol de 8 martie. E cam mohorat acum ,si unde e de obicei praf si/sau pamant acum e noroi ,dar sper ca a prins ideea.
    Buftea e surprinzatoare la orice. Pe mine m-a uimit. Totul e curat si/sau nou. Parcuri, trotuare, strazi ,iluminat public...nu lipseste un bec! Gradinite, scoli, totul renovat, dotat....nu stiu ce mananca primarul ala dar, din fericire, nu mananca tot bugetul orasului.
    Strazile au de fapt 9 metri dar doar 7 sunt de beton. Un metru pe langa fiecare casa e pietris. Se poate trece cu masini parcate de ambele parti cu o masina normala (logan de ex) e suficient. La banii astia s-au inchis mult ochii la multe chestii, dar produsul finit a fost livrat in parametrii minimi de utilizare. Am trecut totusi cu succes una dintre cele mai reci si grele ierni din ultimii 10 ani. Au intrat excavatoare cu lama, au dus zapada pe un maidan invecinat....a fost foarte ok. Chiriasa mea din Bucuresti, Aviatiei, sector 1 plangea de mama focului si la o saptamana dupa a doua zapada ca nu s-a curatat bine strada Capalna.
    Revenind la cartierul nostru, RAJA nu ne incurca cu nimic. Nu face zgomot, nu scoate fum, nu stim ca e acolo. Cred totusi ca apa pe care o bem noi e cea mai curata din zona, doar vine de la 50 de metri din statia de epurare :). Si, inca ceva, au niste proiectoare imense care fac lumina ca ziua de jur imprejur. Momentan fiecare se lumineaza privat, drumul nu a trecut la primaria Crevedia dar si daca ar trece, mare mirare sa puna asfalt si iluminat public. O sa ne gospodarim singuri, pana una alta. Nu mi se pare infiorator de greu.
    Casele noi am inteles ca se vor face pe campul verde dintre soseaua nationala si casele de langa ale noastre. Amplasamentul e similiar, doar ca e DN1A ceva mai aproape si poate mai zgomotos decat la noi, dar nu cred ca va fi un mare inconvenient.
       Despre rural ,nu stiu ce sa zic. 90% din case sunt noi sau aproape noi in zona. Rural inseamna "taranesc" sau "satesc". Din fericire (sau din pacate) oamenii nu au gaini, vaci ,porci ,capre, etc. 90% lucreaza in Bucuresti si o mare proportie sunt corporatisti. Si la noi in complex, si de jur imprejur. Mixul social din punctul meu de vedere e bun.

#38
Dude

Dude

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 20.05.2005
Si eu ma orientasem la o casa in zona, putin mai inspre Ploiesti in Samurcasi. M-am razgandit cand am facut odata drumul dimineata la ora 8 spre locul de munca din Pipera. Am facut undeva la 1h10. Mi s-a parut prea mult. De pe la Lukoil-ul din Mogosoia s-a rupt filmul. Bara la bara pana pe la centura acesta nefiind singurul blocaj de pe drum. Acelasi drum facut cu plecare din Pipera la ora 16 mi-a luat ~35min. Dupa ora 18 banuiesc ca tot peste 1h se face. Mi-a placut zona si preturile sunt bune insa naveta de peste 2h / zi m-a determinat sa ma reorientez catre o alta zona din nordul Bucurestiului.

#39
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Dude, nimeni nu o ia pe acolo spre Pipera dimineata :). Ruta este : Samurcasi-Buftea-Corbeanca-Balotesti-Tunari-Pipera sau Otopeni-Tunari-Pipera. Pe unde ai luat-o tu te intalnesti si cu toti ceilalti care vor sa ajunga si in alte zone ale orasului. Centru spre exemplu. Timul mediu la 8 dimineata, zic vecinii mei e 40-50 de minute. Acum de cand e stop la Iancu Nicolae e si mai bine.

#40
Dude

Dude

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 20.05.2005
Am mers pe unde m-a ghidat Waze care de obicei sugereaza ruta cea mai rapida. Ceva imi spune ca nu as scoate decat poate putin sub o ora si prin Corbeanca. La 8 e destul de aglomerat si pe acolo si nu vreau sa stiu cum arata iesirea in DN1 din Corbeanca. La intaorcere daca folosesc aceeasi ruta ma cam sperie stanga din DN1 spre Corbeanca. Trec frecvent pe DN1 si se fac cozi pentru stanga. Nu stiu in ce masura se poate folosi acel pasaj subteran spre Hornbach. Balotesti, Tunari ,Otopeni si chiar Corbeanca par alegeri mai bune pentru mine din mai multe puncte de vedere. Din pacate cel material nu este unul dintre ele insa prefer sa platesc mai mult pentru o zona mai apropiata de Bucuresti care sa nu presupuna o naveta anevoioasa.

#41
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Dude, eu fac naveta zilnic - manastirea - moara vlasiei. Fac 35 de minute dimineata (8.30) si 25-30 dupa masa la 12.30. O iau doar prin acel pasaj. Te scoate intr-un rond in fata la hornbach si de-acolo DN1 si apoi dreapta spre balotesti.
  La intoarcere, pana in mega image-ul de la intersectia balotesti cu DN1 e o strada la stanga, care ajunge la depozitul farmexim si apoi iarasi la pasaj, hornbach si apoi continui prin corbeanca.
  Hai sa zicem ca naveta e 50 de minute. Stii ce naveta este? Relaxanta, atat pentru tine cat pentru masina. Nu stai la niciun stop decat la iancu nicolae, nu schimbi benzi, nu faci ronduri...
  Pentru 65-70.000 e un compromis decent daca iei in calcul si celelalte avantaje ale zonei. Poti sa iei mai scump cu 15-20.000 de euro in tunari, sa nu ai o scoala buna, vecini colorati, praf si mizerie de la centura, samd. Sau poti lua ceva mai ieftin in moara vlasiei in camp cu drumul care devine impracticabil cand viscoleste si conduci 15 minute daca vrei sa-ti iei un pachet de tigari seara dupa 22.


#42
vali254

vali254

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.05.2006
Dar pentru cei care lucreaza in centru, de ce nu face nimeni naveta cu trenul?
Din punctul meu de vedere, faptul ca in Buftea este gara de tren, ar trebui sa fie un avantaj major... Corbeanca nu are si automat te obliga la naveta cu masina... dar cu trenul din Buftea pana in Gara de Nord faci cam 20 min, de unde poti lua metroul... adica ajungi fara stres pana in mijlocul Bucurestiului in 30 min, indiferent de trafic si vreme
Este vreo problema cu gara din Buftea? Naveta pe tren nu e sigura?

#43
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 vali254, on 10 martie 2017 - 17:46, said:

Dar pentru cei care lucreaza in centru, de ce nu face nimeni naveta cu trenul?
Din punctul meu de vedere, faptul ca in Buftea este gara de tren, ar trebui sa fie un avantaj major... Corbeanca nu are si automat te obliga la naveta cu masina... dar cu trenul din Buftea pana in Gara de Nord faci cam 20 min, de unde poti lua metroul... adica ajungi fara stres pana in mijlocul Bucurestiului in 30 min, indiferent de trafic si vreme
Este vreo problema cu gara din Buftea? Naveta pe tren nu e sigura?
   Nu stiu daca este o problema sau nu dar se pare ca majoritatea celor care vor sa se mute in afara orasului nu vor sa renunte la masina/Bucuresti. Am avut ceva discutii cu pacientii mei care stau in Moara Vlasiei dar fac tot,duc copii la scoala, cumaraturi, tot tot tot in Bucuresti. Acasa, in camp, vin noaptea. Nu pricep rostul. Eu tot ma agit sa explic ca desi e la cucu-bau, Buftea iti poate oferi servicii care sa te faca sa renunti la Bucuresti pentru chestiile de zi cu zi, minus job-ul. Bine, ca ai putea activ sa-ti cauti ceva de lucru in zona (sunt destule corporatii pe centura....) asta e altceva.
   Sunt un pic dezamagit de atatia oameni care se plang ca e "departe de job".  Parca ar fi in 1955 si departarea de fabrica ar fi ceva nasol. Eu ma mut dupa toate facilitatile din zona, mixul social si departarea vis-a-vis de tot orasul nu doar de o anume zona. In Pipera ajungi greu si daca stai in floreasca. Ultimii 500 de metri pana la blocul de birouri in care lucrezi sunt un chin.Nu gasesti unde sa parchezi, sunt puhoaie de oameni care traverseaza pe trecerile de pietoni si nu poti gasi 2 metri liberi sa treci si tu, totul e un dezastru. SI cu metroul, daca ai ceva tuluburare anxioasa nu ai cum sa il iei pana in Pipera la ora 8.30. Mori acolo cu zile. Si daca nu ai vreo tulburare anxioasa, ti-o descoperi.
   Oamenii ar trebui sa tinteasca spre mai bine. Spre antreprenoriat, spre dezvoltare personala, lucru de-acasa. Casa sa fie intr-o zona frumoasa, curata, cu aer ok. Sa aiba scoli, gradinite, magazine unde sa-i cunosti pe vanzatori si patroni sa-ti aduca ce e mai bun si proaspat. Casa ar trebui sa fie aproape de parcuri, paduri, lacuri si baze de agrement. Casa ar trebui sa fie accesibila ca sa nu iti agati piatra de moara pe 33 de ani indatorandu-te 80% din salariu.
   Eu in Buftea inclusiv ma tund. Da, e o frizerie de-aia chic cu un hipster care tunde ca la "atelierul de tuns" doar ca nu pe 50 de lei ci pe 25. Si eu si sotia mea nu stim cum naiba sa scapam mai repede din Bucuresti ca sa venim acasa unde nu e aglomeratie, nu sunt sirene de ambulanta si politie, unde e curat si oamenii nu te calca in picioare ca sa intre primii undeva.
   Cand imi iau copiii de gradinita pe jos si ne intoarcem acasa alea 15 minute, desi au 6 si 3 ani nu simt nevoia sa ii tin de mana. Masinile nu merg cu 50 kmph pe stradute fiindca sunt stradutele pe care locuiesc si ei si copiii lor. Aerul e curat, nu am impresia ca respir smoala. Toate astea le am intr-o zona semi-urbana ,locuita, dotata cu facilitati dar nu asa aglomerata si sufocanta ca Bucurestiul. Eu asta tot promovez aici :)

   PS: astazi mi-au venit gazele pe toata iarna - 1240 de lei plus estimari de 200 de lei lunar. Deci 1850 de lei, pe trei luni. Nu mi se pare deloc rau la o casa de 125 mp care a fost incalzita confortabil non-stop :)

PS2 : ca sa-i raspund lui Vali ,obiectiv. Am luat trenul ala o data, un regio la 8.10 , la 8.32 eram in gara de nord. Oamenii din tren sunt ok. Majoritatea pusti care vin la liceu si oameni linistiti. Am stat in picioare, pe holul ala mare dintre compartimente. Nu am intrat sa ma asez. Biletul a fost 7 lei dar am inteles ca iti poti face abonament. De-acasa de la mine pana la gara am facut 4 minute.. Am plecat la 8.05 si la 8.32 eram in gara de nord.

#44
alex1vasile

alex1vasile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,820
  • Înscris: 08.11.2016
Nu exista trenuri suficiente pt a asigura transport zilnic. Ocazional e ok, dar pt cine are de facut naveta zilnica la Bucuresti, cine ii garanteaza ca are tren la o ora rezonabila pentru a veni, si mai ales pt a pleca din Bucuresti ? Ce faci daca ramai la ore suplimentare, iei taxiul ?
Etc

apropos, cat costa taxiul Unirii - Buftea centru ? Vor taximetristii sa faca aceasta cursa ? Au cu ce sa se intoarca de acolo seraa/noaptea ?

Edited by alex1vasile, 10 March 2017 - 21:15.


#45
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
http://mersultrenuri...ZLBYINv8&lng=ro

Sunt trenuri zilnic si din 10 in 10 minute dimineata. Multe pentru asta sunt : naveta. Cred ca CFR-ul mai face ceva bani doar din astfel de rute.
    Taxi-ul iese din discutie ca mijloc de transport frecvent utilizat. Iese din discutie si pentru Pipera! Am locuit in Pipera si 90% din taxi-uri nu doreau sa te duca fiindca se intorceau "pe gol". Am fost o singura data cu taxi-ul acasa si mi-a cerut 50 de lei de la podul Constanta pana acasa, fara aparat. Uber cred ca te duce indiferent de unde mergi.

Daca vrei sa te intorci acasa si nu ai tren, exista transport in comun. Ratb si microbuzul 508. Ultimele pleaca dim Bucuresti la 22.30.

#46
alex1vasile

alex1vasile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,820
  • Înscris: 08.11.2016
Pai asta inseamna 2 abonamente , unul pe tren dimineata pana la Gara de Nord, unul pe microbuz seara de la Chibrit.
Apoi trebuie adaugat drumul de la casa pana la gara Buftea, si de la gara de Nord pana la serviciu. Dupa amiaza, se adauga drumul de la serviciu la Chibrit, apoi de la punctul in care te lasa microbuzul pana acasa.

Cu totul asta cred ca inseamna 3-4 ore/zi (dus + intors) pentru a ajunge la si de la Unirii de exemplu.

#47
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 alex1vasile, on 11 martie 2017 - 08:14, said:

Pai asta inseamna 2 abonamente , unul pe tren dimineata pana la Gara de Nord, unul pe microbuz seara de la Chibrit.
Apoi trebuie adaugat drumul de la casa pana la gara Buftea, si de la gara de Nord pana la serviciu. Dupa amiaza, se adauga drumul de la serviciu la Chibrit, apoi de la punctul in care te lasa microbuzul pana acasa.

Cu totul asta cred ca inseamna 3-4 ore/zi (dus + intors) pentru a ajunge la si de la Unirii de exemplu.

   Eu cred ca esti pur si simplu carcotas :) Dar, fie.
   In primul rand eu nu recomand nimanui care se ingrijeste de costul a doua abonamente pentru trasport sa se mute la casa in credit. Nici macar cumparata cash, presupunand ca a mostenit ceva sau a castigat la loto un premiu mai mic, fix cat sa-si ia o casa in Buftea/Crevedia. Daca ai probleme pentru cateva sute de lei pe luna pentru transport, cheltuiala nr. 2 in bugetul majoritatii persoanelor din Vest, ai o problema in general si mai bine ramai in Bucuresti, in chirie cu inca 2-3 prieteni in Berceni :). Statul la casa costa bani. Multi bani. Ori ai foarte mult timp, esti foarte priceput si te ingrijesti personal de tot (plantezi gazon, repari chestii, cioplesti mobila, montezi dale, cioplesti dale!..). ori ai un venit decent de minim 4-5000 de lei/familie si in timp, cu rabdare, le faci pe toate. Banii de abonamente insa, chiar si in primul caz, nu ar trebui sa fie o problema.
  La fel si cu transportul pana la gara. Este recomandat si din punctul meu de vedere obligatoriu ca toti adultii care locuiesc in casa ta din Buftea/Crevedia sa aiba carnet de sofer si sa aveti cel putin o masina. Stiu pe cineva care face naveta cu trenul si are un matiz doar pentru a merge din Darza pana la gara si inapoi. Parcheaza in fata garii si apoi ia trenul. La intoarcere mai face ceva cumparaturi si vine acasa.Benzina sa fie 100 de lei/luna si pentru asta!
  Daca iei masina pana la gara, faci 5 minute. Daca ajungi sa zicem cu 2-3 minute inaitne sa vina trenul, sunt 8. Adaugi drumul pana la Bucuresti cu trenul ~20 minute, 5 minute pana cobori la metrou si inca 30 minute pana la unirii. Inca 15 minute de la metrou unirii pana unde lucrezi. Cat ai deci, din poarta casei pana la usa biroului? 8+20+5+30+15= 88 minute. Deci, 2 ore si 40 de minute pe zi.
  O fi mult? o fi putin? nu stiu. Ca sa iti dai cu parerea obiectiv trebuie sa compari cu alte zone suburbane si transportul lor in comun.
  Hai sa facem un exercitiu de imaginatie. Sa luam trei zone la preturi similare : Domnesti, Pantelimon, Berceni (comuna) si Moara Vlasiei.

  Domnesti : la ~70.000 patru camere, vei gasi probabil intr-un complex aruncat in camp. Am fost in vizita la cativa prieteni si asa aratau locurile in care ei au casa. Ai nevoie de o masina sa mergi pana la statia de maxi-taxi, faci 5 minute sa zicem. Acolo, astepti maxi-taxi care nu are ora fixa.Pot fi 10 minute, pot fi doua. Sa zicem 7. Apoi, iei Maxi-taxi pana la capatul dr. Taberei. Din cauza aglomeratiei de la 8.00 dimineata nu cred ca ai cum sa faci mai putin de 30 de minute pana la capatul metroului magistralei 5. (Vezi, sunt generos si presupun si ca metroul e gata). Pana cobori la metrou, pe peron de unde te lasa Maxi-Taxi, faci 5 minute. Metroul M5 trebuie schimbat la Eroilor si de-acolo mai ai 3 statii pana la Unirii. Deci cam 40 de minute ar trebui sa dureze calatoria. Mai faci inca 15 minute de la Unirii metrou pana la birou. Avem deci asa : 5+7+30+5+40+15=102 minute. Adica o ora si 42 de minute. 3 ore si jumatate zilnic.

  Moara vlasiei : Moara Vlasiei are chiar 3 variante de transport in comun, dar niciuna nu e foarte rapida! O sa o aleg pe cea mai rapida.
        . Mergi de-acasa 5 minute pana la gara Caciulati,astepti 5 minute si iei trenul de Urziceni (sunt 4/zi) si faci pana la gara de nord 40 de minute (sa zicem, nu stiu exact timpii) de-acolo,  inca 5 pana esti la metrou si inca 30 pana la unirii. 15 pana la job. ai 5+5+40+5+30+15= 100 minute. 1 ora si 40 de minute. tot cam 3 ore si jumatate zilnic. Celelalte doua variante sunt cu maxi-taxi pana la piata Presei libere si cu masina pana in Tunari si de-acolo maxi-taxi pana in Pipera. Evident, la 8 dimineata faci 2 ore lejer pana la unirii cu ambele variante.

  orasul Pantelimon :Mergi de-acasa 5 minute pana la maxi-taxi. Pana la metrou Republica (unde banuiesc ca te lasa) ,in spate la Cora, faci lejer 25 de minute. Soseaua e blocata dimineata pana La Cora. Metroul la Republica vine greu, deci sa zicem ca astepti minim 5 minute. De-acolo pana la Unirii ar trebui sa mai faci maxim 25 de minute. 15 minute pana la job. Ai 5+25+5+25+15= 75 minute. O ora si 15/zi ,doua ore si 30 minute zilnic.

comuna Berceni. Mergi de-acasa 5 minute pana la maxi-taxi. Il astepti 7. Faci pana la metrou  20 minute, in functie de aglomeratie. Chiar nu cunosc cum e acolo dimineata. Metroul e M2 ,linie directa pana la Unirii. deci faci maxim 25 de minute. plus inca 15 pana la job. Ai 5+7+20+25+15= 72 minute. dus intors doar 2 ore si 24 minute!

  Deci, conform analizei mele, pana la unirii cu transportul in comun te misti cel mai repede din Berceni si Pantelimon. La 30 de minute/zi distanta se afla Buftea/Crevedia si pe ultimele locuri (cum era de asteptat Domnesti si Moara Vasiei (putem trece aici si Saftica, Corbeanca, Balotesti).

  Daca iei in considerare faptul ca in afara de Moara Vlasiei toate celalte variante presupun maxi-taxi sau autobuz, aglomerate dimineata pana la refuz si supuse blocajelor din trafic precum si celelalte facilititati ale zonei : aerul, verdeata, lacurile, magazinele ,scolile, parcurile, lipsa rromilor si a prafului, eu zic ca Buftea/Crevedia castiga.

  Altfel, pana la unirii, daca iti iei o casa frumusica, renovata de 100-120 mp pe la parcul Carol, ajungi cam in 20 de minute pe jos. Costa 200.000 euro :).

#48
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,076
  • Înscris: 07.07.2006

 alex1vasile, on 11 martie 2017 - 08:14, said:

Cu totul asta cred ca inseamna 3-4 ore/zi (dus + intors) pentru a ajunge la si de la Unirii de exemplu.

Dacă ajungi în Gara de Nord în juma de oră, de acolo la Unirii mai faci 20 de minute. Total 50.
Oricum, timpul este mult mai bun decît aproape orice altă variantă de suburbie (cu transportul în comun), mai ales fiindcă e cam singurul oraș de unde ai trenuri directe către Nord. Mai repede ajungi în Unirii din Popești, poate din Otopeni.

#49
alex1vasile

alex1vasile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,820
  • Înscris: 08.11.2016
@fightClub25
Se vede ca tu esti obisnuit sa faci naveta cu masina,
eu am facut naveta o perioada cu trenul. Nu e rau, insa nu exista legaturi atunci cand ai nevoie. Dimineata poti pleca de acasa a.i. sa minimizezi timpul pierdut in statie, dar dupa-amiaza, la plecare de la serviciu, nu o sa poti pleca de la serviciu atunci cand e orarul trenului. Trenurile de dupa masa sunt mai rare, asta implica timpi morti in statie. La fel si cu microbuz, autobuz - nu ele isi fac programul dupa tine, ci invers.
Cu timpii morti adaugati, plus inevitabilele intarzieri (pe BUftea - Bucuresti , cu putin ghinion iarna, pe zapezi mari, trenul poate face si 1 ora si mai bine), timpul total mediu e undeva la 3-4 ore (in functie de anotimp si precipitatii).

Opinia mea este ca nu se foarte practic pt cineva sa faca aceasta naveta (Buftea - centru Bucuresti si retur) zilnic. DAR din ce s-a scris pe aici inteleg ca e o pozitionare utila pentru cine lucreaza in nord.

Numai bine,

 abancor, on 11 martie 2017 - 13:22, said:

Oricum, timpul este mult mai bun decît aproape orice altă variantă de suburbie (cu transportul în comun), mai ales fiindcă e cam singurul oraș de unde ai trenuri directe către Nord.
Asta asa este.

Edited by alex1vasile, 11 March 2017 - 14:44.


#50
alexandrinabob

alexandrinabob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 06.02.2015
"- Dezvoltarea rețelei de autobuze și troleibuze: transport rapid cu Autobuzul pe ruta Buftea – Străulești și Măgurele – Gara de Nord, benzi dedicate, modernizarea rețelei de troleibuze și a stațiilor, achiziția de autobuze etc." ---Planul de mobilitate urbana 2016-2030. Iti zic eu, cu metroul de la Straulesti gata anul asta, Autobuzul rapid va fi gata printre primele. De ce? Pentru ca primaria Buftea va face presiuni, pentru ca si-l permite. Chiar si acum cu maxi-taxi faci 30min, si trece la interval de 15min, deci nu esti dependet de tren, e deocamdata varianta mai rapida.

http://pmud.ro/proiectele-propuse.html

Decat sa cumperi la o periferie deja aglomerata, ca atat iti permiti, mai bine cumperi intr-o zona mai putin dezvoltata momentan dar care are viitor conturat. La inceput pierzi dar in perspectiva indelungata castigi: spatiu dublu, zona aerisita si valoarea la casa macar nu iti scade.

Edited by alexandrinabob, 13 March 2017 - 18:38.


#51
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Chiar uitasem ca se termina anul asta metroul la straulesti si vom avea cel mai mare park&ride din Bucuresti!

#52
alexandrinabob

alexandrinabob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 06.02.2015

 fightClub25, on 13 martie 2017 - 19:19, said:

Chiar uitasem ca se termina anul asta metroul la straulesti si vom avea cel mai mare park&ride din Bucuresti!
se termina metroul atat. park&ride, daca ai noroc in 5-10 ani, la cum se misca astia.

in momentul asta abia au scos din pamant un nivel la park&ride si la viitorul depou. avand in vedere ca le-a luat 2 ani sa termine niste finisaje la 1,5 statii de metrou, park&ride este doar pe hartie la ei, sunt sigura ca nus in stare sa il termine.

#53
soft0811

soft0811

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 24.03.2005
Meanwhile in Bulgaria: http://stirileprotv....-mai-scurt.html

#54
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 alexandrinabob, on 13 martie 2017 - 20:57, said:

se termina metroul atat. park&ride, daca ai noroc in 5-10 ani, la cum se misca astia.

in momentul asta abia au scos din pamant un nivel la park&ride si la viitorul depou. avand in vedere ca le-a luat 2 ani sa termine niste finisaje la 1,5 statii de metrou, park&ride este doar pe hartie la ei, sunt sigura ca nus in stare sa il termine.
  
   Mai, avand in vedere ca o casa e o investitie pe termen mediu si/sau lung, ma gandesc ca s-a inceput candva, se va fi termina :)
   Concret, pe ruta Buftea-Mogosoaia-Bucurestii noi, avem inceput si aproape gata metroul de la Straulesti, care nu ajuta insa incredibil de mult fiindca momentan, DN1A de la centura pana la Ploiesti are o banda pe sens, toate strazile care intra in rondul de la centura au doua benzi pe sens si se creeaza ambuteiaj seara (prea multe masini vor sa intre pe o singura banda). Cum metroul e dupa centura (nu inteleg exact cui serveste....,daca capatul era macar la LukOil in Mogosoaia era genial) ,nu o sa ajute mare branza. Tot trebuie sa strapungi centura la orele de varf. E mai ok la dus, mai nasol la intors. Eu ma intorc mereu seara daca vin din Bucuresti ori pe Chitila, ori pe DN1-Corbeanca.
   Tot la metrou se face acel park&ride, exista cel putin santierul deci va exista si constructia, candva.
   Podul de cale ferata de peste DN1A la intrarea in Mogosoaia se consolideaza si se extinde astfel incat sa poata trece pe sub el 4 (PATRU) benzi. Asta inseamna ca daca nu sunt efectiv tampiti ,cu foarte putini bani in timp foarte scurt pot face 4 benzi pe sens pana La LukOil (si adio ambuteiaj la orele de varf cu centura). Santierul podului exista. Proiect pentru 4 benzi pe sens la intrarea in Mogosoaia exista, ramane sa speram.
   Linia ferata care duce la aeroport, si ea in lucru (podul de peste DN1A face parte din acest proiect). Va fi posibil in 50 de minute, schimband trenul la Gara de Nord sa ajungi la Otopeni din Buftea. Santierul exista, se va face, intr-un final. 50 de minute cu transportul in comun pana la Otopeni, e o chestie misto ,orice am zice.

   Proiecte de viitor sunt multe, dar nu cred o iota. Nici asfalt pe 50 de metri de la strada Uzinei pana la noi in complex nu cred, desi in 2014 s-a pus in toata zona :). Sa bagam la categoria SF si sa speram. Avem "a doua linie de centura a capitalei" care este in nu stiu ce masterplan si trece imediat dupa Crevedia, si asta inseamna sa bage si Crevedia inapoi in Ilfov in cele din urma, un soi de mini-centura a orasului Buftea care va trece destul de convenabil prin terenurile primarului din Buftea....autobuzul ala rapid de care ziceai tu.....

   Oricum ,spre deosebire de Vest ,Sud Vest, Nord-Est ,Sud-Est si intr-o oarecare masura Sudul, zona asta chiar se misca, cat de cat. In ritm de ROmania.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate