Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema internet
Last Updated: Jan 29 2017 15:28, Started by
Robert13x
, Jan 28 2017 22:44
·
0
#1
Posted 28 January 2017 - 22:44
Am o problema..
Am crezut ca este de la router,l-am schimbat si face la fel. Uneori,odata la 3-4 zile,internetul refuza sa stea pornit mai mult de 5 minute. Si ii dau disconnect,connect,disconnect,tot asa timp de 1 ora pana nu mai are probleme. Daca sun la RCS/RDS ,mi se spune "sunteti pe router,nu putem sa va ajutam". Serios? Care sa fie problema? |
#2
Posted 28 January 2017 - 22:51
Ai fibra in casa cu ONT sau cablu UTP de pe casa scarii,introdus in portul WAN al routerului?
Edited by Tehnicianul1970, 28 January 2017 - 22:52. |
#3
Posted 28 January 2017 - 22:52
#4
Posted 28 January 2017 - 22:53
Problema cu switch-ul de pe scara.Tine-te de capul lor pana trimit pe cineva competent sa schimbe echipamentul,nu numai sa-ti schimbe cablul in alt port!
Edited by Tehnicianul1970, 28 January 2017 - 22:54. |
#5
Posted 28 January 2017 - 22:55
Tehnicianul1970, on 28 ianuarie 2017 - 22:53, said:
Problema cu switch-ul de pe scara.Tine-te de capul lor pana trimit pe cineva competent sa schimbe echipamentul,nu numai sa-ti schimbe cablul in alt port! I-am mai sunat. Mi-au spus ca "daca nu imi dai nr de eroare de pe direct nu am cu ce sa te ajut" Cred ca o sa merg intr-un magazin si o sa le spun ca plec la alt UPS daca nu rezolva odata. E stresant. Posibil sa fiu doar eu + 4 persoane pe toata scara cu internet. Daca nu ma iau eu de ei ,nu o sa se schimbe nimic.. Edited by Robert13x, 28 January 2017 - 22:57. |
#6
Posted 28 January 2017 - 22:57
#7
Posted 28 January 2017 - 22:58
Pana il pun eu pe direct(trebuie sa mut multe cabluri,etc) reseteaza ei de acolo switch-ul din scara si "merge"..
AM crezut ca poate gresesc eu ceva .. dar nu vad ce. In general functioneaza ok internetul .. Edited by Robert13x, 28 January 2017 - 23:03. |
#8
Posted 29 January 2017 - 00:01
#9
Posted 29 January 2017 - 00:31
pupama, on 29 ianuarie 2017 - 00:01, said:
cu cablu direct in pc cum se comporta treaba? La un alt ce? . UPS e ala de iti ofera un back up de energie electrica pt o perioada de timp, ISP e cel care iti da net Ce cauta unii nod in papura. ma grabeam sa scriu ca tot facea fite.O litera.ISP. Bravo. |
#10
Posted 29 January 2017 - 04:08
Ideea e ca daca nu le spui ce se intampla pe direct, oamenii nu au globuri de cristal ca sa stie de unde vine problema(posibil sa fie un cablu, posibil sa fie switch-ul, posibil sa fie o eroare pe userul tau de RDS...etc) si nu o sa trimita RDS-ul o echipa ca sa schimbe tot echipamentul de pe scara ta doar pentru ca un user ca tine nu vrea sa faca troubleshooting ca sa determine de unde vine problema...dóh...
|
|
#11
Posted 29 January 2017 - 07:09
Daca esti incapatanat si comod atunci accepta situatia.
|
#12
Posted 29 January 2017 - 08:53
In cazul defectiunilor care apar aleatoriu este greu de dat un diagnostic daca nu prinzi momentul respectiv.
Sfatul meu este sa incerci sa izolezi defectul prin schimbari succesive ale elementelor/echipamentelor de pe traseu. Sa nu schimbi toate o data, trebuie schimbate pe rand pana izolezi defectul. Eu as verifica driverul placii de retea inainte sa fac schimbarile pomenite. Enumar mai jos ce cred eu ca ai de schimbat, macar pentru verificare: -mai intai pune cablul WAN direct in pc asa cum ti s-a mai recomandat, -inlocuiesti cablu LAN, cel dintre router si pc, -inlocuiesti router (spui ca l-ai schimbat deja). Daca toate sunt ok, este treaba furnizorului. -inlocuiesti cablu WAN, cel care vine de afara si intra in router. Daca e defect, tot furnizorul e raspunzator. La mine a fost in urma cu cativa ani o problema asemanatoare, viteza avea variatii mari, uneori era zero. Atunci aveam internet pe cablu utp din switch-ul de pe scara. Dupa mai multe telefoane la rds s-a rezolvat, am fost de fata cand tehnicianul lor a deschis cutia unde era ont-ul. In urma cu cateva zile se facuse o noua conexine la internet pentru un vecin si cel care o facuse, indoise la 180 grade fibra optica. Cel care a rezolvat a reasezat fibra optica facandu-i o bucla mai mare, m-a trimis sa fac un test de viteza, am facut era ok. Chiar el mi-a explicat care era problema, fibra indoita nepermis de mult. E posibil sa fie ceva asemanator. |
#13
Posted 29 January 2017 - 09:45
Robert13x, on 29 ianuarie 2017 - 00:31, said:
Chiar crezi ca imi pierd 1 saptamana din viata sa vad daca are probleme pe direct? Nu e de la mine. 3 Routere diferite. Toate au facut la fel. Pana mut cablurile sa il pun pe direct porneste pe router singur. Nu muti nici un cablu. Stai legat pe direct pina apar probleme sau pina trece suficient timp (adica cel putin 3-4-5 zile, dupa cum spui tu ca apar problemele). Daca spui ca nu e de la routere, ori e de la cablu, ori de la calculator (nu merge nici pe alte dispozitive netul in momentul respectiv?). Deci, cum vrei sa faci diagnostic la cablu, daca nu esti legat direct la cablu ? Apoi, e perfect normal sa nu te ajute RDS, daca nu ai router de la ei. Apoi, poti sa-i ameninti tu ca pleci la alta firma, cred ca vor veni singur sa-ti taie cablul imediat, putin le pasa lor ca pleaca 1 client. |
#14
Posted 29 January 2017 - 11:44
Problema este de la basina de switch, mult noroc sa reusesti ceva cu ei...
Eu am facut 3 sesizari si le-am demonstrat in fel si chip ca de vina este switch-ul lor, degeaba ii doare in cot, vezi https://forum.softpe...00-mbps-fl1000/ Nu am avut timp insa pasul urmator este reclamatie scrisa la sediu si daca nici asa nu trimit pe cineva sa schimbe basina aia de switch de pe scara sau sa ma treaca la FFTH, reziliez contractul din vina lor si gata. Ma mut la UPC macar stiu ca platesc 100Mbps si am 100Mbps. |
#15
Posted 29 January 2017 - 13:16
Toti vor ca ISPul sa trimita oameni si etc sa rezolve probleme aparute pe tarlaua clientului fara ca acesta din urma sa incerce macar sa faca o verificare. O cupla UTP nu e scumpa si nici nu e nevoie de mutat cabluri decat scoase 2 sarme din router si bagate in cupla UTP apoi verificat daca e link, daca se conecteaza, daca nu ce eroare da, etc. Ca asa e frumos, macar sa iti dai interesul pentru a rezolva situatia. Dar e mai simplu de aruncat mata moarta in curtea vecinului ce dumnezeu.
|
|
#16
Posted 29 January 2017 - 13:44
Problema e ca nu imi da nicio eroare. Pur si simplu nu merge internetul. Apare ca si conectat si nu vrea sa mearga..
|
#17
Posted 29 January 2017 - 13:48
Cu router normal ca nu iti da eroare......
Pune naiba pe direct daca vrei ajutor.... |
#18
Posted 29 January 2017 - 14:02
Tu nu vrei sa pierzi timp din viata pentru nimic....
Noi de ce am pierde timp din viata sa ne rugan de tine sa bagi cablul ala direct in PC??? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users