Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Problema internet

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Robert13x

Robert13x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 01.03.2014
Am o problema..
Am crezut ca este de la router,l-am schimbat si face la fel.
Uneori,odata la 3-4 zile,internetul refuza sa stea pornit mai mult de 5 minute. Si ii dau disconnect,connect,disconnect,tot asa timp de 1 ora pana nu mai are probleme.
Daca sun la RCS/RDS ,mi se spune "sunteti pe router,nu putem sa va ajutam".
Serios?
Care sa fie problema?

#2
Tehnicianul1970

Tehnicianul1970

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,509
  • Înscris: 09.11.2014
Ai fibra in casa cu ONT sau cablu UTP de pe casa scarii,introdus in portul WAN al routerului?

Edited by Tehnicianul1970, 28 January 2017 - 22:52.


#3
Robert13x

Robert13x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 01.03.2014

View PostTehnicianul1970, on 28 ianuarie 2017 - 22:51, said:

Ai fibra in casa sau cablu UTP de pe casa scarii,introdus in portul WAN al routerului?
UTP de pe scara..

(cred,stau la bloc..)

Edited by Robert13x, 28 January 2017 - 22:53.


#4
Tehnicianul1970

Tehnicianul1970

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,509
  • Înscris: 09.11.2014
Problema cu switch-ul de pe scara.Tine-te de capul lor pana trimit pe cineva competent sa schimbe echipamentul,nu numai sa-ti schimbe cablul in alt port!

Edited by Tehnicianul1970, 28 January 2017 - 22:54.


#5
Robert13x

Robert13x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 01.03.2014

View PostTehnicianul1970, on 28 ianuarie 2017 - 22:53, said:

Problema cu switch-ul de pe scara.Tine-te de capul lor pana trimit pe cineva competent sa schimbe echipamentul,nu numai sa-ti schimbe cablul in alt port!
Acum vad ca merge...mi-am pierdut 30 de minute din viata pe nimic.
I-am mai sunat. Mi-au spus ca "daca nu imi dai nr de eroare de pe direct nu am cu ce sa te ajut"
Cred ca o sa merg intr-un magazin si o sa le spun ca plec la alt UPS daca nu rezolva odata. E stresant. Posibil sa fiu doar eu + 4 persoane pe toata scara cu internet.
Daca nu ma iau eu de ei ,nu o sa se schimbe nimic..

Edited by Robert13x, 28 January 2017 - 22:57.


#6
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,598
  • Înscris: 30.07.2003

View PostRobert13x, on 28 ianuarie 2017 - 22:44, said:

Daca sun la RCS/RDS ,mi se spune "sunteti pe router,nu putem sa va ajutam".
Fa-i pe plac, pune cablul direct in PC (si stabileste conexiunea) sa vada ca nu merge.

Edited by neagu_laurentiu, 28 January 2017 - 22:57.


#7
Robert13x

Robert13x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 01.03.2014
Pana il pun eu pe direct(trebuie sa mut multe cabluri,etc) reseteaza ei de acolo switch-ul din scara si "merge"..
AM crezut ca poate gresesc eu ceva .. dar nu vad ce. In general functioneaza ok internetul ..

Edited by Robert13x, 28 January 2017 - 23:03.


#8
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,557
  • Înscris: 15.05.2010
cu cablu direct in pc cum se comporta treaba?

View PostRobert13x, on 28 ianuarie 2017 - 22:55, said:

Cred ca o sa merg intr-un magazin si o sa le spun ca plec la alt UPS

La un alt ce? Posted Image . UPS e ala de iti ofera un back up de energie electrica pt o perioada de timp,
ISP e cel care iti da net Posted Image

#9
Robert13x

Robert13x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 01.03.2014

View Postpupama, on 29 ianuarie 2017 - 00:01, said:

cu cablu direct in pc cum se comporta treaba?



La un alt ce? Posted Image . UPS e ala de iti ofera un back up de energie electrica pt o perioada de timp,
ISP e cel care iti da net Posted Image
Chiar crezi ca imi pierd 1 saptamana din viata sa vad daca are probleme pe direct? Nu e de la mine. 3 Routere diferite. Toate au facut la fel. Pana mut cablurile sa il pun pe direct porneste pe router singur.


Ce cauta unii nod in papura. ma grabeam sa scriu ca tot facea fite.O litera.ISP. Bravo.

#10
tha_flame

tha_flame

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 13.10.2012
Ideea e ca daca nu le spui ce se intampla pe direct, oamenii nu au globuri de cristal ca sa stie de unde vine problema(posibil sa fie un cablu, posibil sa fie switch-ul, posibil sa fie o eroare pe userul tau de RDS...etc) si nu o sa trimita RDS-ul o echipa ca sa schimbe tot echipamentul de pe scara ta doar pentru ca un user ca tine nu vrea sa faca troubleshooting ca sa determine de unde vine problema...dóh...

#11
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,377
  • Înscris: 08.02.2011
Daca esti incapatanat si comod atunci accepta situatia.

#12
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009
In cazul defectiunilor care apar aleatoriu este greu de dat un diagnostic daca nu prinzi momentul respectiv.

Sfatul meu este sa incerci sa izolezi defectul prin schimbari succesive ale elementelor/echipamentelor de pe traseu. Sa nu schimbi toate o data, trebuie schimbate pe rand pana izolezi defectul. Eu as verifica driverul placii de retea inainte sa fac schimbarile pomenite. Enumar mai jos ce cred eu ca ai de schimbat, macar pentru verificare:
-mai intai pune cablul WAN direct in pc asa cum ti s-a mai recomandat,
-inlocuiesti cablu LAN, cel dintre router si pc,
-inlocuiesti router (spui ca l-ai schimbat deja).
Daca toate sunt ok, este treaba furnizorului.
-inlocuiesti cablu WAN, cel care vine de afara si intra in router. Daca e defect, tot furnizorul e raspunzator.

La mine a fost in urma cu cativa ani o problema asemanatoare, viteza avea variatii mari, uneori era zero. Atunci aveam internet pe cablu utp din switch-ul de pe scara. Dupa mai multe telefoane la rds s-a rezolvat, am fost de fata cand tehnicianul lor a deschis cutia unde era ont-ul. In urma cu cateva zile se facuse o noua conexine la internet pentru un vecin si cel care o facuse, indoise la 180 grade fibra optica. Cel care a rezolvat a reasezat fibra optica facandu-i o bucla mai mare, m-a trimis sa fac un test de viteza, am facut era ok. Chiar el mi-a explicat care era problema, fibra indoita nepermis de mult. E posibil sa fie ceva asemanator.

#13
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016

View PostRobert13x, on 29 ianuarie 2017 - 00:31, said:

Chiar crezi ca imi pierd 1 saptamana din viata sa vad daca are probleme pe direct? Nu e de la mine. 3 Routere diferite. Toate au facut la fel. Pana mut cablurile sa il pun pe direct porneste pe router singur.

Nu muti nici un cablu.
Stai legat pe direct pina apar probleme sau pina trece suficient timp (adica cel putin 3-4-5 zile, dupa cum spui tu ca apar problemele).
Daca spui ca nu e de la routere, ori e de la cablu, ori de la calculator (nu merge nici pe alte dispozitive netul in momentul respectiv?).
Deci, cum vrei sa faci diagnostic la cablu, daca nu esti legat direct la cablu ?
Apoi, e perfect normal sa nu te ajute RDS, daca nu ai router de la ei.
Apoi, poti sa-i ameninti tu ca pleci la alta firma, cred ca vor veni singur sa-ti taie cablul imediat, putin le pasa lor ca pleaca 1 client.

#14
iullius

iullius

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 03.08.2003
Problema este de la basina de switch, mult noroc sa reusesti ceva cu ei...
Eu am facut 3 sesizari si le-am demonstrat in fel si chip ca de vina este switch-ul lor, degeaba ii doare in cot, vezi https://forum.softpe...00-mbps-fl1000/
Nu am avut timp insa pasul urmator este reclamatie scrisa la sediu si daca nici asa nu trimit pe cineva sa schimbe basina aia de switch de pe scara sau sa ma treaca la FFTH, reziliez contractul din vina lor si gata.
Ma mut la UPC macar stiu ca platesc 100Mbps si am 100Mbps.

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Toti vor ca ISPul sa trimita oameni si etc sa rezolve probleme aparute pe tarlaua clientului fara ca acesta din urma sa incerce macar sa faca o verificare. O cupla UTP nu e scumpa si nici nu e nevoie de mutat cabluri decat scoase 2 sarme din router si bagate in cupla UTP apoi verificat daca e link, daca se conecteaza, daca nu ce eroare da, etc. Ca asa e frumos, macar sa iti dai interesul pentru a rezolva situatia. Dar e mai simplu de aruncat mata moarta in curtea vecinului ce dumnezeu.

#16
Robert13x

Robert13x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 01.03.2014
Problema e ca nu imi da nicio eroare. Pur si simplu nu merge internetul. Apare ca si conectat si nu vrea sa mearga..

#17
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Cu router normal ca nu iti da eroare......
Pune naiba pe direct daca vrei ajutor....

#18
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Tu nu vrei sa pierzi timp din viata pentru nimic....
Noi de ce am pierde timp din viata sa ne rugan de tine sa bagi cablul ala direct in PC???

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate