Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dreptul de a repara produse electronice si de catre service-uri ''third-party''!
Last Updated: Jan 26 2017 21:56, Started by
mircea812
, Jan 25 2017 11:43
·
0
#1
Posted 25 January 2017 - 11:43
http://www.gsmarena....-blog-22949.php
Citeam pe gsmarena articolul de mai sus si nu pot sa ma abtin sa nu ma gandesc la situatia camerelor foto. Ce buna ar fi o lege din asta la noi (sau in toata Europa). Nu mi se pare normal sa repari o camera foto numai prin service-ul autorizat. Inteleg ca asa vrea producatorul, dar statul, ''the people'' (Bane's voice ) nu ar putea interveni sa spuna: vrei sa vinzi la noi ? renunti la monopolul pe service! Edited by mircea812, 25 January 2017 - 11:43. |
#2
Posted 25 January 2017 - 11:52
Problema este ca orice maimuta se poate da mester.
Cat telefonul e in garantie, service autorizat. Dupa garantie, orice service. |
#3
Posted 25 January 2017 - 11:57
Dreptul de a repara il are oricine.
Dar eu (producatorul) imi rezerv dreptul de a recunoaste sau nu acea reparatie. |
#4
Posted 25 January 2017 - 12:00
La camere foto nu e asa. Nikon, de exemplu, nu vinde piese de schimb catre alte service-uri. Cu ce sa o repari daca nu ai piese de schimb?
Edited by mircea812, 25 January 2017 - 12:00. |
#5
Posted 25 January 2017 - 12:00
La masini este deja dar nu prea inghesuie nimeni din cauza de preturi piese, documentatie , testere...s.a.m.d.
|
#6
Posted 25 January 2017 - 12:07
Adm, on 25 ianuarie 2017 - 11:52, said:
Problema este ca orice maimuta se poate da mester. Cat telefonul e in garantie, service autorizat. Dupa garantie, orice service. Contra cost,bineînțeles. Că și la CosticăGSM plătim,dar la cei autorizați,primim garanție la "reparație". Plus că au mai multă experiență pe un anume brand,plus că piese de schimb originale(poate nu chiar mie-la-mie,dar măcar pe foarte aproape). Adică or fi componentele unui brand fabricate în altă țară,dar măcar pune din alea,nu piese făcut pe vapor,care(conform parametrilor specificați) fac la fel ca alea originale. |
#7
Posted 25 January 2017 - 12:09
Cati dintre voi va duceti masina la service si nu va intereseaza pe mana cui incape?
As vrea sa-mi duc camera la un om care isi face meseria cu pasiune si pricepere. Astia nu prea se angajeaza in service-uri. |
#8
Posted 25 January 2017 - 12:15
Daca ar fi tara impinzita de service-uri competente s-ar putea pune problema. Asa cand service-uri foto sunt doar cateva si alea concentrate intr-o singura localitate, e cam acelasi lucru pentru utilizator.
|
#9
Posted 25 January 2017 - 12:19
Pai nu pot fi service-uri in tara pentru ca nu au piese! Te obliga sa le repari la ei.
Nu sunt prosti americanii aia Edited by mircea812, 25 January 2017 - 12:25. |
#10
Posted 25 January 2017 - 12:24
Daca esti nemultumit de calitatea serviciilor service-ului unui anumit brand, poti merge la protectia consumatorului sau sa schimbi brandul-sistemul. Nu am citit articolul din link, dar iti pot spune cate ceva despre activitatea de service.
Un anumit brand, oricare ar fi el, nu-si externalizeaza service-ul dintr-o reprezentanta si din motive de securitatea patentelor folosite. Un brand mare, nu dau nume, sprijina cu programe proprietare de service o reprezentanta sau alta. Asigura programe de training pentru cei care vor activa in service-uri, precum si accesul la o baza imensa de componente. Trebuie sa ai un curaj mare sa-ti duci produsul, camera sau lensul care a costat ceva, unei terte locatii, poate cu tehnicieni destul de buni, dar care fac reparatii in afara procedurilor agreate de brandul respectiv. Sa-ti dau exemple : Produs demontat "dupa ureche", fara un caiet de service, in care ti se spune ce ai voie sa demontezi la un defect sau altul, si mai ales cum sa-l desfaci si cu ce. Inlocuirea unor piese de provenienta indoielnica, fara reglajele si ajustarile necesare si obigatorii la un produs de complexitatea unei camere foto sau lensul din dotare. Nu mai amintesc de conditiile si mediul in care se fac astfel de operatii. O banala inlocuire de lampa de blitz, se face obligatoriu cu calibrarea ei cu ajutorul unui flash-metru etalon, altfel, adio expunere corecta. Sigur, service-ul nu a fost niciodata vazut cu ochi buni 100%. Este greu sa multumesti pe cei din domeniul asta. Dar oricare brand doreste sa vanda si sa-si intareasca pozitia in piata, avnd permanent un control asupra produselor vandute. Eu unul nu as avea curaj la las un produs unei "persoane pricepute" alta decat service-ul agreat. Dar fiecare procedeaza cum doreste. Daca politica de preturi deranjeaza sau calitatea serviciilor nu e la nivelul pretentiilor, atunci se pot gasii alte rezolvari pe care le-am amintit. Si da-mi voie sa te contrazic, apropos de pasiune. Poate ca cei care ajung sa repare in service-uri, marea majoritate, nu sunt pasionati sau privesc munca ca pe un job simplu cu care-si castiga existenta. Dar sunt destui care pun pasiune in ce fac, crede-ma. Se intampla, in domeniul asta sa fi haituit de multi idioti. Sa-ti dau un exemplu : Ia camera de la curatat. Ii scoate capacul, o ridica deasupra capului, da declamsatorul pe FPS-uri garla sa clampane in nestire. Atentie, cu capacul deschis. Dupa ceva minute de teroare la declansator-mecanism armare-oglinda, pune lensul si face poza la cer cu diafragma inchisa... Asta e caz real al receptia service-ului. Cum sa nu te apuce scarba ? Si cate pot povestii... Cel mai multumit client e cel caruia ii repari in garantie un produs, pe care stii sigur ca e dat de pamant, dar nu ai cum sa-i dovedesti, daca nu are bunul simt sa recunoasca. Si crede-ma, nicaieri in lumea asta nu ai sa gasesti unul sa recunoasca, fie neamt, roman, asiatic, dsau de oricare natie. Si nu ai ce face, gasesti apertura imprastiata in lens, sau biluta de rulare a grupului de stabilizare sarita si elementul blocat si-l repari in garantie, ca face poze negre sau imaginea e in ceata. Altfel, fiecare poate opta pentru ce service doreste, ca si la masini cum s-a mai amintit. Dar cand mi-a venit produsul dus pe la un astfel de service, nu vreau sa-ti spun cat de "arat" era in interior.... Edited by digioptic, 25 January 2017 - 12:36. |
|
#11
Posted 25 January 2017 - 12:41
right to repair este pentru orice echipament, nu doar foto
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4eyidi2HaMY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MarianG, 25 January 2017 - 12:42. |
#12
Posted 25 January 2017 - 12:44
Am spus, fiecare procedeaza cum doreste. Am adus argumente din domeniul foto pentru ca suntem pe aria foto.
|
#13
Posted 25 January 2017 - 12:45
#14
Posted 25 January 2017 - 13:11
Nu m-am bagat in aparatura foto /video pt ca stiam clar ca ma depaseste.
Dar digioptic e clar in bransa si stie despre ce vorbeste..Si are dreptate.. Ca fost depanator tv, am gasit si eu multe tampenii. La un moment dat m-am si enervat si am spus vroiam atat pt deplasare+ manopera. Imi dati dublu daca e ca mine sau nimic daca nu merge. Am avut noroc ca sotia tocmai aterizase de la munca, era obosita si nu mai avea chef de nimic. Asa ca atunci cand dupa ce am scos si inversat placa decodorul color, si a mers, dar sotul a incercat sa mai comenteze, a umblat in geanta mi-a dat banii, m-a intrebat "domnule e OK", da dna sarut mana", si am plecat..N u am facut cativa pasi si din spatele usii inchise am auzit o femeie tipand, cretinule.. Asa ca lasati meseria pt mana celor calificati. Nu am chef sa mai pun intrebari... |
#15
Posted 25 January 2017 - 13:26
Ion_de_la_Raion, on 25 ianuarie 2017 - 12:45, said:
Hai, nu zau. Cate piese originale gasesti la service-uri care nu sint ale reprezentantei ? Producatorul e obligat sa vanda documentatie, tester..dar cand vezi preturile te sperii. Legea nu-l obliga sa vanda si ieftin. Lucrarile service-urilor asa zis autorizate pica imediat la control pentru ca nu respecta cerintele producatorilor in caz de garantie. Dupa garantie...scapa cine poate...dar sa n-ai nevoie de "culante" de la producator ca trebuie sa vii cu cartea de revizii...si ce sa arati?...service-ul lu' Qoaie din Berceni...specialist in BMW? |
|
#16
Posted 25 January 2017 - 13:34
ASCENDED, on 25 ianuarie 2017 - 12:07, said:
... Că și la CosticăGSM plătim,dar la cei autorizați,primim garanție la "reparație". .... Teoretic si CosticăGSM trebuie sa dea garantie pentru reparatie si cred ca in cele mai multe cazuri asa se si intampla. Legile sunt destul de aspre si cred ca nu risca nimeni. Spun asta pentru ca un fost prieten avea service si respecta cu strictete conditiile de garantie. Problema e ca romanul nu prea intelege garantia pe reparatie si crede ca este totuna cu garantia pe produs. La camere e chiar mai complicat... Daca la o camera foto se curata obiectivul intepenit, ce garantie poate sa-ti dea? Ca nu o s-o mai tii in nisip sa se blocheze din nou? Nu prea merge... La un telefon i se schimba displayul defect si iti da garantie 6 luni. Peste 3 luni se arde altceva in el. N-are nicio treaba cu garantia anterioara, e reparatie noua care se tarifeaza ca atare. Ca e vechea reparatie a favorizat noul defect e alta poveste si nu poti demonstra asta! Pana la urma e un risc pe care ti-l asumi cand optezi pentru un service neautorizat. |
#17
Posted 25 January 2017 - 13:53
Mie mi-ar conveni ca producatorii sa fie obligati sa puna in vanzare piese originale, sa nu ma mai complic cu echivalente chinezarii. Si de multe ori producatorul nici macar nu produce el piesele respective, le comanda la randul lui, pe specificatii proprii uneori, la altii care se ocupa cu fabricarea lor.
|
#18
Posted 25 January 2017 - 15:01
Lexon, on 25 ianuarie 2017 - 13:34, said:
Teoretic si CosticăGSM trebuie sa dea garantie pentru reparatie si cred ca in cele mai multe cazuri asa se si intampla. Legile sunt destul de aspre si cred ca nu risca nimeni. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users