Jurnal Daewoo Matiz
Last Updated: Mar 23 2021 22:20, Started by
Karogs
, Jan 24 2017 13:59
·
0
#19
Posted 24 January 2017 - 15:15
ndor, on 24 ianuarie 2017 - 14:30, said:
La Ford Focus ai tabla de aluminiu pe ea , de ai impresia ca pe aia nu o sa o ia rugina ? |
#21
Posted 24 January 2017 - 15:30
Felicitări pentru achiziție, inițiator.
Matiz-ul e o mașină "onestă". Dețin si eu unul, tot din 2006, varianta SE Power. Consuma destul de mult în oraș, dar e ieftină (relativ) la întreținere. Si potrivita pt traficul (si locurile de parcare ) din oraș. Întrebare: acesta este un topic despre masina ta sau unul despre Matiz, în general? Adică putem posta si noi, ceilalți posesori/utilizatori de Matiz diverse probleme/soluții? |
#22
Posted 24 January 2017 - 15:37
Matiz.ul este/pare un subiect tabu, nu este o optiune valabila pentru cei ce au oricum un buget limitat asa ca, daca se doreste, discutiile, intrebarile pot curge. Nu ma deranjeaza. Si eu si altii pot afla lucruri noi in acest colt de SP.
|
#23
Posted 24 January 2017 - 15:45
Vinde-l cu 1500 daca poti si ia un Suzuki alto sau daihatsu cuore
Nu plateam niciodata taxa de 300euro la masina aceasta. Banuiesc, ca a iesit euro 2 sau 3. -probleme cu rugina -performante mediocre -consum urias la ce ofera Iar piese ieftine gasesti la orice masina de clasa mica si in plus oricum nu se prea strica. |
#24
Posted 24 January 2017 - 15:49
Karogs, on 24 ianuarie 2017 - 15:37, said:
Matiz.ul este/pare un subiect tabu, nu este o optiune valabila pentru cei ce au oricum un buget limitat asa ca, daca se doreste, discutiile, intrebarile pot curge. Nu ma deranjeaza. Si eu si altii pot afla lucruri noi in acest colt de SP. |
#25
Posted 24 January 2017 - 15:51
200euro anvelopele de iarna ? Nu inteleg de ce au pret ca unele de 15 sau 16 cand ele sunt pe 13... chiar si continental au cam aceleasi preturi.
|
#26
Posted 24 January 2017 - 15:54
#27
Posted 24 January 2017 - 16:00
Nașul meu a avut una, a infrint-o decit' rugina
Comentariile răutăcioase nu își au rostul, mașina colegului este ca noua, citiva ani nu are probleme, mai mult decit au alte firme, unele firme mai bine cotate |
#28
Posted 24 January 2017 - 16:04
@Karogs, atata timp cat pe tine te incanta masina ta, pe parerile majoritatii, care normal ca spun ca masina asta e o coaja, poti sa faci ceva cu jet. Ce nu inteleg ei este ca masina ta nu este la fel de uzata ca una cu peste 200000 de km "de firma". Dar asa suntem noi, romanii. Nemtii arunca ceva de uzat si romanii il iau de bun. Iti inteleg foarte bine modul cum ai pus problema cand ai cumparat masina. Oarecum am fost in situata ta. Am preferat ceva mai simplu cu 20000 de km, in loc de Golf 4 sau Octavia cu 180000 de km "reali". Dupa 30000 de km in care am schimbat doar becuri, nu pot decat sa ma felicit. Si la fel te felicit si pe tine
Drumuri bune! |
|
#29
Posted 24 January 2017 - 16:06
#30
Posted 24 January 2017 - 16:06
#31
Posted 24 January 2017 - 16:27
Am Matizul de 13 ani si mi-a fost de mare ajutor pentru naveta ,(22 Km dus intors),avand un consum mediu de 6 - 6,3 l/100 Km.Am circulat cu viteze mari ,peste 100 Km/h ,de multe ori pe drumuri cu gropi si pot spune ca Matizul m-a uimit cat de fiabil poate fi .Am bujii pe care nu le-am scimbat deloc, o singura problema am avut odata cu un injector. Am carat cu el ciment ,piatra, saci cu grau in portbagajul extins iar daca-i vorba de confort, acesta nu-i bun, ca te leneveste! Dar ce te faci cu grandomanii care nu suporta sa vada un Matiz in fata lor chiar daca acesta ruleaza peste viteza maxima admisa.Au un complex de superioritate, sau poate un complex de inferioritate.Cei care afiseaza consumuri foarte mici ori mint ori nu stiu sa-l masoare dat fiind ca randamentul motoarelor termice moderne s-a cam plafonat si nu prea ai cum sa scoti prea multa energie dintr-un kilogram de benzina Acum am un Kia picanto de 1l dar parca tot mai mult tin la Matiz care este mult mai hotarat in depasiri.
Edited by escher, 24 January 2017 - 16:52. |
#32
Posted 24 January 2017 - 17:03
Ok.
Pentru glumetii de serviciu - ia puneti mana si cititi titlul ariei pe care se afla topicul. "Jurnal de bord" nu e "Versus"! Si, credeam ca s-a inteles pana acum ca nu e tolerata troleala si mistourile de gradinita, pe aria asta. So, @YOUR_GOD si @cristi_71, ma astept sa va abtineti pe viitor. @cristi_71, meritai o mica pauza pentru off-topic si trolling, dar am considerat ca la cele 9 puncte acumulate, ar insemna ban. Considera postul asta un avertisment, fara puncte. Momentan. Nu ma fa sa regret decizia. |
#33
Posted 25 January 2017 - 12:13
N-am fost niciodata proprietar de Matiz, dar am condus unul timp de 6 luni, ca masina de serviciu. Este un mijloc de transport ieftin, fiabil si fara pretentii. Fata de Tico are dezavantajul consumului majorat de greutatea crescuta a caroseriei. Scaunele si pozitia la volan sunt facute mai degraba pentru micutii asiatici. Per total este o afacere buna si te felicit pentru un simt practic mai rar intalnit la conationali.
Cu tristete trebuie sa remarc: am vrut initial sa scriu ca apreciez faptul ca pe acest topic s-au intalnit oameni de calitate, care s-au abtinut de la hatereala si mistoul care ne caracterizeaza in ultimii ani, dar, din pacate, trebuie sa multumesc doar unui moderator vigilent! |
|
#34
Posted 28 January 2017 - 09:53
pt initiator, daca o sa ai probleme cu bratele de la directie, cauta brate de fonta, pe matiz sunt de tabla bratele si nu prea tin mult astea din magazin.Eu am gasit din fonta, firma swag, la pret sunt triplu aproape fata de cele din magazin dar alea le duci cat mai are viata matizul.Si fa o verificare si la bucse de la brate si de la tiranti, desi nu bat poate sau nu ai probleme, masina are o varsta, alea sunt cauciuce si pt maxim 30 ron cat ca costa la ambele roti as zice sa le schimbi.Si inca o chestie, acum ca e mai rece afara, la prima pornire a motorului lasa-l sa mearga singur neaccelerat vreo 3 minute , la relanti, sa nu ai surprize sa iti dea in nas si sa ai probleme.
|
#35
Posted 28 January 2017 - 15:37
Am observat zilele astea ca de la ger, probabil proprietatile bucselor s.au cam dus si se auzea batand la denivelari, revenindu.si o data cu incalzirea vremii. Sunt trecute deja pe lista de schimb, dar astept sa dispara zapada si frigul.
Nu am contorizat minutele, dar relantiul e mai "sus" la pornirea la rece si il las pana il aud ca isi revine la sunetul cu care sunt obisnuit. |
#36
Posted 28 January 2017 - 17:15
Daca e din 2006, posibil sa fie Euro 3. In familie am avut 2 Matizuri: un Euro 2 (SE Power parca) si un Euro 4 (care avea in plus inchidere centralizata, geamuri electrice fata si servodirectie), 2-ul era mai sprinten si consuma mai putin, 4 era mai lenes si gurmand. Dupa ce am luat permisul, primii kilometri i-am facut cu E2-ul. Pentru oras e foarte potrivita. Daca stii cum sa tragi de motor si consumul e pe locul 2, la pornirea de pe loc, in primii 50 - 75 de metri nu iti sta nimeni in fata . Fiind motor de turatie, ii place cand e turat. O data am facut si un pic de "raliu" pe circuit cu E4-ul, in regim de concurs cred ca a consumat 25% - 30% ochiometric, mers numai cu a 2-a aproape de limitare, foarte rar dat a 3-a.
Atentie la amortizoarele spate, au tendinta sa se uzeze prematur deoarece puntea spate e usoara (4 baieti de 17 ani au reusit sa ridice partea din spate a masinii fara prea mare efort si sa o intoarca la 90 de grade). Si eu recomand forumul dedicat, sunt oameni de treaba acolo care te ajuta daca ai probleme sau nelamuriri. Cat mai multi kilometri fara probleme iti doresc. PS: Rosia E4 e in avatarul meu |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users