Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 

Jet licihid esapament Passat B6 2006

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
AlexandruMariciuc

AlexandruMariciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 24.01.2017
Buna ziua ,

Astazi dimineata cand am accelerat in punctul mort , am observat ca de la esapament a sarit niste lichid negru apos , am accelerat din nou la turatia de 2000 nu curgea nimic , de la 4000 in sus picura lichid

V-ati mai intalnit cu asemenea problema ?

De la ce poate fi ?

Masina este : 2.0 Tdi 140 CP 2006 Passat B6

Am atasat niste poze cu vasul de expansiune si lichid ul care a rezultat din accelerare.

Attached Files



#2
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Condens cu fum!

#3
AlexandruMariciuc

AlexandruMariciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 24.01.2017

 arab, on 24 ianuarie 2017 - 12:37, said:

Condens cu fum!
Doamne ajuta sa fie asta doar , mai astept pareri , mi-e frica de chiloasa

#4
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
E condens...
D'aia nu trebuie mers cu masina putin iarna, pentru ca acel condens ramane pe esapament si in timp il perforeaza....
Iarna trebuie incalzit bine esapamentul....

#5
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Mai vomita și ea,grețuri alea,alea...poate fi răcită pe frigul asta.
Acum serios,nu ai mai condus în urma la alte mașini?

#6
AlexandruMariciuc

AlexandruMariciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 24.01.2017

 notrust, on 24 ianuarie 2017 - 12:45, said:

E condens...
D'aia nu trebuie mers cu masina putin iarna, pentru ca acel condens ramane pe esapament si in timp il perforeaza....
Iarna trebuie incalzit bine esapamentul....

Am uitat sa precizez ca ieri mi s-a aprins martorul din bord rosu , am verificat vasul de expansiune si era aproape gol , astazi am cumparat Antigel G12 si apa distilata si am completat, dupa asta  am  accelerat si mi-a sarit lichidul asta asa de negru , m-am uitat la ulei , nu are modificari , in bord nu-mi indica nimic precum uleiul ar fii slab.

Intrebare , sistemul de racire al motorului (antigel, vas de expansiune ) are vreo legatura directa cu esapamentul ?

 ddaannii, on 24 ianuarie 2017 - 12:51, said:

Mai vomita și ea,grețuri alea,alea...poate fi răcită pe frigul asta.
Acum serios,nu ai mai condus în urma la alte mașini?


Am condus :)) , tin sa mentionez ca e prima masina pe Diesel care o detin , am avut Opel Vectra B si nu mi s-a intamplat asa ceva .

#7
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Normal nu dar cateodata isi fac legatura.

#8
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
pare a fi topitura de chiuloasa.

#9
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Verifica des nivelul de lichid de racire. Daca scade e bai-probleme cu garnitura de la chiulasa. Daca nu s-a spart blocul motor e bine inca!

Uleiul de motor nu e prea sus acum? Nu spumeaza?

Cand a fost ultima revizie? Antigelul l-ai verificat inainte de gerurile astea? Cati km are masina? Esti primul ei stapan, sau...?

Edited by arab, 24 January 2017 - 13:05.


#10
AlexandruMariciuc

AlexandruMariciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 24.01.2017

 _Smiley_, on 24 ianuarie 2017 - 12:58, said:

pare a fi topitura de chiuloasa.
Maine merg cu ea la un service , ca sa nu mai stau cu morcovul in fund

 arab, on 24 ianuarie 2017 - 13:00, said:

Verifica des nivelul de lichid de racire. Daca scade e bai-probleme cu garnitura de la chiulasa.

Uleiul de motor nu e prea sus acum?


Uleiul pare normal .


#11
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Condens toata ziulica ; si la alea pe benzina la fel se intampla doar ca nu atat de evident ( funingine ) . Io zic sa sezi bland si sa lasi mecanicii ca te vei trezi ca trebuie schimbat motorul la cat de " inteligenti " is mecanicii din zilele noastre ..

#12
AlexandruMariciuc

AlexandruMariciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 24.01.2017

 notrust, on 24 ianuarie 2017 - 13:30, said:

Masina nu cred ca are nimic.
Daca era chiulasa dusa iti sarea apa afara pe la borcan.
E condens...
Cat despre alegerea diesel, o sa vezi in timp daca a meritat achizitia.
Eu cred ca nu...

O sa ii dau cheie si o sa scot capaul de la borcan , sa vad daca vine apa in sus .

#13
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,796
  • Înscris: 20.10.2015

 AlexandruMariciuc, on 24 ianuarie 2017 - 12:43, said:

mi-e frica de chiloasa

:lol:

 AlexandruMariciuc, on 24 ianuarie 2017 - 12:32, said:

Buna ziua ,

Astazi dimineata cand am accelerat in punctul mort , am observat ca de la esapament a sarit niste lichid negru apos ,

Tu ai esapamentul in fata masinii?

Masina n-are nici pe dracu, dar mergi cu ea la service sa intrebi pe unde pierde lichid de racire.
Nu are lagatura cu condensul pe care l-ai vazut tu
Si nu mai face teste cu borcanul ca faci si spui numai prostii

Ia o carte si citeste, apoi daca vrei faci teste

#14
AlexandruMariciuc

AlexandruMariciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 24.01.2017

 Tsunnnami, on 24 ianuarie 2017 - 13:56, said:


Posted Image


Tu ai esapamentul in fata masinii?

Masina n-are nici pe dracu, dar mergi cu ea la service sa intrebi pe unde pierde lichid de racire.
Nu are lagatura cu condensul pe care l-ai vazut tu
Si nu mai face teste cu borcanul ca faci si spui numai prostii

Ia o carte si citeste, apoi daca vrei faci teste


Voi merge cu ea la service , cu presupsul nu rezolv nimic.

#15
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,796
  • Înscris: 20.10.2015

 AlexandruMariciuc, on 24 ianuarie 2017 - 14:00, said:



Voi merge cu ea la service , cu presupsul nu rezolv nimic.

Singura problema pe care o ai este faptul ca ai ramas fara lichid.
Deci.. pierde pe undeva.

Instalatia de racire merge sub prfesiune, nu umbla la capace aiurea.
Completezi PANA LA NIVEL cand motorul e rece si o duci la service

#16
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
l-ai gustat?(fara gluma)
Daca e dulceag, banuiesc ca stii de unde vine...

#17
AlexandruMariciuc

AlexandruMariciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 24.01.2017

 dan1980_25, on 24 ianuarie 2017 - 15:50, said:

l-ai gustat?(fara gluma)
Daca e dulceag, banuiesc ca stii de unde vine...
Nu , maine merg la service sa urce putin sa o verifice .

#18
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Banuiesc ca iit curge antigel, are un cot in spatele motorului acolo curgea si la mine, foarte greu de vazut.
Dute la service si daca nu gasesc pe unde curge, cere un test de presiune la instalatia de racire. Au sa vada exact deca pierde lichid.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate