Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Jet licihid esapament Passat B6 2006
Last Updated: Jan 28 2017 09:51, Started by
AlexandruMariciuc
, Jan 24 2017 12:32
·
0
#1
Posted 24 January 2017 - 12:32
Buna ziua ,
Astazi dimineata cand am accelerat in punctul mort , am observat ca de la esapament a sarit niste lichid negru apos , am accelerat din nou la turatia de 2000 nu curgea nimic , de la 4000 in sus picura lichid V-ati mai intalnit cu asemenea problema ? De la ce poate fi ? Masina este : 2.0 Tdi 140 CP 2006 Passat B6 Am atasat niste poze cu vasul de expansiune si lichid ul care a rezultat din accelerare. Attached Files |
#3
Posted 24 January 2017 - 12:43
#4
Posted 24 January 2017 - 12:45
E condens...
D'aia nu trebuie mers cu masina putin iarna, pentru ca acel condens ramane pe esapament si in timp il perforeaza.... Iarna trebuie incalzit bine esapamentul.... |
#5
Posted 24 January 2017 - 12:51
Mai vomita și ea,grețuri alea,alea...poate fi răcită pe frigul asta.
Acum serios,nu ai mai condus în urma la alte mașini? |
#6
Posted 24 January 2017 - 12:53
notrust, on 24 ianuarie 2017 - 12:45, said:
E condens... D'aia nu trebuie mers cu masina putin iarna, pentru ca acel condens ramane pe esapament si in timp il perforeaza.... Iarna trebuie incalzit bine esapamentul.... Am uitat sa precizez ca ieri mi s-a aprins martorul din bord rosu , am verificat vasul de expansiune si era aproape gol , astazi am cumparat Antigel G12 si apa distilata si am completat, dupa asta am accelerat si mi-a sarit lichidul asta asa de negru , m-am uitat la ulei , nu are modificari , in bord nu-mi indica nimic precum uleiul ar fii slab. Intrebare , sistemul de racire al motorului (antigel, vas de expansiune ) are vreo legatura directa cu esapamentul ? ddaannii, on 24 ianuarie 2017 - 12:51, said:
Mai vomita și ea,grețuri alea,alea...poate fi răcită pe frigul asta. Acum serios,nu ai mai condus în urma la alte mașini? Am condus ) , tin sa mentionez ca e prima masina pe Diesel care o detin , am avut Opel Vectra B si nu mi s-a intamplat asa ceva . |
#9
Posted 24 January 2017 - 13:00
Verifica des nivelul de lichid de racire. Daca scade e bai-probleme cu garnitura de la chiulasa. Daca nu s-a spart blocul motor e bine inca!
Uleiul de motor nu e prea sus acum? Nu spumeaza? Cand a fost ultima revizie? Antigelul l-ai verificat inainte de gerurile astea? Cati km are masina? Esti primul ei stapan, sau...? Edited by arab, 24 January 2017 - 13:05. |
#10
Posted 24 January 2017 - 13:08
_Smiley_, on 24 ianuarie 2017 - 12:58, said:
pare a fi topitura de chiuloasa. arab, on 24 ianuarie 2017 - 13:00, said:
Verifica des nivelul de lichid de racire. Daca scade e bai-probleme cu garnitura de la chiulasa. Uleiul de motor nu e prea sus acum? Uleiul pare normal . |
|
#11
Posted 24 January 2017 - 13:11
Condens toata ziulica ; si la alea pe benzina la fel se intampla doar ca nu atat de evident ( funingine ) . Io zic sa sezi bland si sa lasi mecanicii ca te vei trezi ca trebuie schimbat motorul la cat de " inteligenti " is mecanicii din zilele noastre ..
|
#12
Posted 24 January 2017 - 13:53
notrust, on 24 ianuarie 2017 - 13:30, said:
Masina nu cred ca are nimic. Daca era chiulasa dusa iti sarea apa afara pe la borcan. E condens... Cat despre alegerea diesel, o sa vezi in timp daca a meritat achizitia. Eu cred ca nu... O sa ii dau cheie si o sa scot capaul de la borcan , sa vad daca vine apa in sus . |
#13
Posted 24 January 2017 - 13:56
AlexandruMariciuc, on 24 ianuarie 2017 - 12:43, said:
mi-e frica de chiloasa AlexandruMariciuc, on 24 ianuarie 2017 - 12:32, said:
Buna ziua , Astazi dimineata cand am accelerat in punctul mort , am observat ca de la esapament a sarit niste lichid negru apos , Masina n-are nici pe dracu, dar mergi cu ea la service sa intrebi pe unde pierde lichid de racire. Nu are lagatura cu condensul pe care l-ai vazut tu Si nu mai face teste cu borcanul ca faci si spui numai prostii Ia o carte si citeste, apoi daca vrei faci teste |
#14
Posted 24 January 2017 - 14:00
Tsunnnami, on 24 ianuarie 2017 - 13:56, said: Tu ai esapamentul in fata masinii? Masina n-are nici pe dracu, dar mergi cu ea la service sa intrebi pe unde pierde lichid de racire. Nu are lagatura cu condensul pe care l-ai vazut tu Si nu mai face teste cu borcanul ca faci si spui numai prostii Ia o carte si citeste, apoi daca vrei faci teste Voi merge cu ea la service , cu presupsul nu rezolv nimic. |
#15
Posted 24 January 2017 - 14:07
AlexandruMariciuc, on 24 ianuarie 2017 - 14:00, said: Voi merge cu ea la service , cu presupsul nu rezolv nimic. Singura problema pe care o ai este faptul ca ai ramas fara lichid. Deci.. pierde pe undeva. Instalatia de racire merge sub prfesiune, nu umbla la capace aiurea. Completezi PANA LA NIVEL cand motorul e rece si o duci la service |
|
#16
Posted 24 January 2017 - 15:50
l-ai gustat?(fara gluma)
Daca e dulceag, banuiesc ca stii de unde vine... |
#17
Posted 24 January 2017 - 17:23
#18
Posted 26 January 2017 - 12:35
Banuiesc ca iit curge antigel, are un cot in spatele motorului acolo curgea si la mine, foarte greu de vazut.
Dute la service si daca nu gasesc pe unde curge, cere un test de presiune la instalatia de racire. Au sa vada exact deca pierde lichid. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users