Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
problema peugeot boxer 3
Last Updated: Jan 26 2017 19:18, Started by
dizzy88
, Jan 23 2017 23:15
·
0
#1
Posted 23 January 2017 - 23:15
maxima porneste abia dupa aproximativ 6 repetari de: >>se pune contactul, se asteapta 2-3 secunde, se ia contactul... tot procedeul se repeta<< si asta doar la temperaturi scazute (-5 grade celsius sau mai putin)
daca se incearca pornire efectiva a motorului, electromotorul invarte dar partea de combustie interna nu-si face treaba daca temperatura e mai mare de zero grade, masina porneste foarte bine datele problemei: Peugeot boxer 3, an 2006, 2.2 hdi 120 88 kW au fost inlocuite/schimbate: - baterie - bujii - a fost pusa de 4 ori pe testere diferite la mecanici diferiti, fara erori - filtru de motorina - s-a incercat si cu motorina premium aveti idee de la ce ar putea fi? va multumesc anticipat Edited by dizzy88, 23 January 2017 - 23:20. |
#2
Posted 24 January 2017 - 00:13
da, fa-i test de compresie la rece. Nu face compresie decat dupa ce comprima de multe ori aer in camera de ardere si incalzeste putin acolo... bujii calde bine si aer comprimat pana se incalzeste blocul... = pornire.
astea zgarie cilindrii sau ard supape, e boala lor. nu ai spus cati km, dar banuiesc ca peste 250.000 Edited by andrei_221, 24 January 2017 - 00:14. |
#4
Posted 24 January 2017 - 00:20
@andrei_221
ms de raspunsul prompt si complet. o sa-i fac un test si o sa revin cu detalii privind acesta peste aprox 10 zile nu stiu exact cati km are, e masina tatalui meu, dar da, cel mai probabil peste 250.000 @dan1980_25 am uitat sa mentionez ca au fost schimbati si carbunii si inca un lucru la electromotor, cand mi-am adus aminte, era prea tarziu pentru a mai edita postu' |
#5
Posted 24 January 2017 - 00:26
ce legatura are electromotorul ?
se masoara compresia la rece, ( se dau jos bujiile si mufa de la senzorul de ax came, cas a nu injecteze motorina) si se da la cheie cate 10 secunde pe fiecare cilindru. presiuena trebuie sa fie peste 20 bar. Daca e sub 20, nu e bine. |
#6
Posted 24 January 2017 - 00:57
#7
Posted 24 January 2017 - 01:05
nu e nevoie de cearta
se luase in calcul si electromotorul, chiar si dupa "reconditionare", ca zisese nu-stiu-ce mecanic ca 620 rpm pt electromotor (vazut cu tester-u') nu-i deajuns sa porneasca, da' sa fim seriosi... motoru' la relanti are 850 rpm |
#8
Posted 24 January 2017 - 08:28
Trebuie analizate daca sunt intrunite conditiile pentru pornire, se face cu testerul conectat in parametrii si se incearca pornirea:
Immo dezactivat Turatie motor peste 250tr/min (mit urban cerut de producatori Presiune in rampa minim 250 bari daca e frig Sincronizare axa came cu vibrochen Tensiune la calculator peste 10V in momentul actionarii electromotorului Fara una din aceste conditii calculatorul nu da drumul la injectoare...cateodata fara eroare. Posibil sa fie nevoie de update software sau injectoare infundate. Le: " compresie" minim 25 bari. |
#9
Posted 26 January 2017 - 00:24
Immo dezactivat - masina porneste foarte bine la cald
Turatie motor peste 250tr/min (mit urban cerut de producatori - electromotorul furnizeaza 600-620 tr/min Presiune in rampa minim 250 bari daca e frig - nu stiu presiunea din rampa comuna inainte de pornire, dar in timpul functionarii e 2.000 de bari Sincronizare axa came cu vibrochen - masina porneste foarte bine la cald Tensiune la calculator peste 10V in momentul actionarii electromotorului - masina porneste foarte bine la cald, bateria inlocuita |
#10
Posted 26 January 2017 - 09:22
La rece se poate intampla sa ai probleme cu unul din senzori, informatia citita, pierderi de curent pe traseu.
Dar daca pleci de la premiza ca totul e ok pentru ca porneste bine la cald n-o sa o repari niciodata. In timpul functionarii n-are cum sa fie 2000 bari, posibil eroare de tester, unitate de masura... |
|
#11
Posted 26 January 2017 - 19:18
da, in functionare variaza intre 250 - 1200 in general, rar cand ajunge la 1500. La 2000 de bar se deschide supapa de siguranta si da drumul presiunii din rampa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users