Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

uaic info

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Kropius

Kropius

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.08.2016
Buna seara!!! Is elev in clasa a12-a la profil mate-info, info intensiv si as dori niste sfaturi, pareri in legatura cu facultatea de informatica de la iasi(UAIC). Cam cu e facultatea? Ce inveti in cei 4 ani? Cam la ce camine sunt repartizati studentii de la info ? Cum sunt caminele, profesorii? Ai timp sa te si distrezi ? E asa greu in sesiuni si chestii de genu ?
As vrea sa imi spuneti parerea voastra despre aceasta facultate. Ma gandeam la un moment dat si la posibiltiatea unui job prin anul 2-3. E posibil? Se cauta asa mult programatorii, oamenii care se pricep la calculatoare?
Care e diferentea intre curs, seminar si laborator?
Si da, stiu ca ce inveti tu acasa pe perioada facultatii conteaza mai mult decat ce faci la facultate, dar ar fi fain daca totusi mi-ati impartasi opinia voastra si, eventual, raspunde la intrebari :D

#2
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,233
  • Înscris: 24.02.2007
80 de pagini de pareri sunt suficiente?

#3
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View PostKropius, on 23 ianuarie 2017 - 21:57, said: