Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina SH - pana in 4000 euro
Last Updated: Aug 13 2017 09:49, Started by
gykanes
, Jan 20 2017 14:55
·
0
#37
Posted 21 January 2017 - 23:15
Iti recomand un Mitsubishi Colt. Ai bani de unul bun, de la proaprietar, <100-120000 de km reali si care, cu grija de bun simt, te va tine multi km fara batai de cap. Iti spun din experienta. Nu dau masina mea pe nici un Opel cu 150000 "reali" adus de un samsar . Eu tocmai am facut 30000 de km in 2 ani si cateva luni, schimband ulei si filtre. A doua oara tot asa ceva as lua.
Initial am vrut Fiesta. Dar ce am gasit de la proprietar, aveau 120-130000 de km. Ale samsarilor, ale dreacu', nici una nu avea mai mult de 90000 si preturile erau cu 200-300 de euro mai mici. Plus ca, posibilelel probleme erau in imaginatia mea. Mi se pareau mie. Am preferat ceva cu mai putin de 25000 de km care mergea ca noua. Si inca mai merge asa. Sau Yaris. Sau Mazda 2. Edited by LauCalin, 21 January 2017 - 23:18. |
#38
Posted 21 January 2017 - 23:18
Scuze ca ma bag in topic-ul omului dar am si eu o intrebare - de ce ziceti toti "or fi kilometri reali?" - pai nu e traditional sa mergi cu vanzatorul la reprezentanta si sa verifice oamenii de acolo ? Vanzatorul care nu vrea - PA - nici nu stai la discutii - Click dreapta delet. Nu sunt familiarizat cu obiceiurile la cumparare de masina, eu zic ca 1. Mergi la reprezentanta cu vanzatorul de mana sa verificati kilometri , si 2. mergi cu vanzatoru de mana la service sa verificati daca are bube grave masina. Altfel NU CUMPERI. Gresesc ? Sau in Romania nu se practica asa ceva ?
|
#39
Posted 21 January 2017 - 23:23
Si la ce minuni te-ai astepta de la o masina de 4000 de euro cand o verifici la reprezentanta? Pentru ca masina aia, a fost defapt pana in 3000 de euro in Germania.
Nu e neaparat gresit ce spui tu. Dar la acest buget se pune problema si de compromisuri daca vrei ceva mai... elevat sa zic asa. Gen Astra H sau Focus 2 cu peste 200000 de km reali. Altfel iti iei un Logan de 7-8 ani intretinut si e poate cea mai cinstita varianta. Edited by LauCalin, 21 January 2017 - 23:25. |
#40
Posted 22 January 2017 - 00:19
Proiectil, on 21 ianuarie 2017 - 23:18, said:
Scuze ca ma bag in topic-ul omului dar am si eu o intrebare - de ce ziceti toti "or fi kilometri reali?" - pai nu e traditional sa mergi cu vanzatorul la reprezentanta si sa verifice oamenii de acolo ? Vanzatorul care nu vrea - PA - nici nu stai la discutii - Click dreapta delet. Nu sunt familiarizat cu obiceiurile la cumparare de masina, eu zic ca 1. Mergi la reprezentanta cu vanzatorul de mana sa verificati kilometri , si 2. mergi cu vanzatoru de mana la service sa verificati daca are bube grave masina. Altfel NU CUMPERI. Gresesc ? Sau in Romania nu se practica asa ceva ? Degeaba mergi la reprezentanta. 90% din masinile aduse din afara au km dat inapoi si la putine reprezentante pot descoperi acest lucru. Daca o fi vreuna care poate ! Cele mai sigure sunt masinile care au carte cu reviziile la zi dar pe acelea nu le gasesti la 4000 Euro decat daca sunt din clasa mini sau sunt vechi de 10 ani. La cele mai vechi de 10 ani se pot gasi si sub acest pret, dar repet asemenea masini sunt raritati. |
#41
Posted 22 January 2017 - 04:07
LauCalin, on 21 ianuarie 2017 - 23:15, said:
Iti recomand un Mitsubishi Colt. Ai bani de unul bun, de la proaprietar, <100-120000 de km reali si care, cu grija de bun simt, te va tine multi km fara batai de cap. |
#42
Posted 22 January 2017 - 06:53
Sorry dar Coltul nu ma încântă deloc. E prea mica și nici nu îmi place.
|
#43
Posted 23 January 2017 - 12:42
obreja_g, on 22 ianuarie 2017 - 00:19, said: Degeaba mergi la reprezentanta. 90% din masinile aduse din afara au km dat inapoi si la putine reprezentante pot descoperi acest lucru. Daca o fi vreuna care poate ! Cele mai sigure sunt masinile care au carte cu reviziile la zi dar pe acelea nu le gasesti la 4000 Euro decat daca sunt din clasa mini sau sunt vechi de 10 ani. La cele mai vechi de 10 ani se pot gasi si sub acest pret, dar repet asemenea masini sunt raritati. Am vazut multe anunturi in care masinile au carte service. Dar astea nu pot fi masluite? Stampile false ,semnaturi si aia e. |
#44
Posted 23 January 2017 - 13:19
Pot fi măsluite dar oare nu se pot verifica în reprezentanta?
|
#45
Posted 24 January 2017 - 07:41
atata va agitati cu reprezentanta aia de parca ar fi SMURD.Contra cost ti se poate face caiet service la o masina si sa te duci sa il verifici si va fi ok, asa fiind mai linistit tu, dar in realitate tot ai muscat-o. Se practica asta din pacate. Decat sa va tot agitati aici cu reprezentante si caiete service, alege o masina care iti place, dute si verific-o si daca ti se pare ok, buy it.Km reali la o masina din ziua de azi , hmm, cred ca numeri anunturile pe degetele de la mana sau daca cunosti personal masina si persoana care o vinde
EDIT: Asa m-am agitat si eu in vara , inca mai aveam matizul si imi cautam alta pana in 3500euro, am cautat de mi-a venit acru,am gasit si chiar am vrut sa imi iau astra h caravan adusa de dincolo, se vedea ca samsarul a umblat la tablarie la ea si am renuntat, apoi am gasit fabiuta de vanzare la o cunostinta, proprietarul a fost corect si mi-a spus istoricul, pe care l-am verificat, nu mi-au convenit unele chestii, dar le-am reparat dupa, a mai lasat din pret si am luat-o.De tras e buna si asta. Daca tot stai sa cauti, intrebi, te agiti cu istoric, nu mai iei masina in veci.Trebuie sa fii constient ca orice masina iei, iti mai trebuie bani sa schimbi una alta dupa Edited by aiptek, 24 January 2017 - 07:45. |
#46
Posted 24 January 2017 - 09:10
aiptek, on 24 ianuarie 2017 - 07:41, said:
atata va agitati cu reprezentanta aia de parca ar fi SMURD.Contra cost ti se poate face caiet service la o masina si sa te duci sa il verifici si va fi ok, asa fiind mai linistit tu, dar in realitate tot ai muscat-o. Se practica asta din pacate. Decat sa va tot agitati aici cu reprezentante si caiete service, alege o masina care iti place, dute si verific-o si daca ti se pare ok, buy it.Km reali la o masina din ziua de azi , hmm, cred ca numeri anunturile pe degetele de la mana sau daca cunosti personal masina si persoana care o vinde EDIT: Asa m-am agitat si eu in vara , inca mai aveam matizul si imi cautam alta pana in 3500euro, am cautat de mi-a venit acru,am gasit si chiar am vrut sa imi iau astra h caravan adusa de dincolo, se vedea ca samsarul a umblat la tablarie la ea si am renuntat, apoi am gasit fabiuta de vanzare la o cunostinta, proprietarul a fost corect si mi-a spus istoricul, pe care l-am verificat, nu mi-au convenit unele chestii, dar le-am reparat dupa, a mai lasat din pret si am luat-o.De tras e buna si asta. Daca tot stai sa cauti, intrebi, te agiti cu istoric, nu mai iei masina in veci.Trebuie sa fii constient ca orice masina iei, iti mai trebuie bani sa schimbi una alta dupa Se poate merge la service si verifica. Orice operatiune la un service se inregistreaza si la ei si trebuie sa corespunda cu data din caietul de service al masinii. Daca reviziilesunt facute la un service dintr-un garaj si nu au istoric, spui pas si mai cauti. E plina piata de masini sh. In general samsarii se bazeaza pe faptul ca ti se pune pata pe vreo masina căreia i-au dat o poleiala si nu mai faci toate verificările care trebuie. |
|
#47
Posted 24 January 2017 - 09:32
Sunt slabe sanse sa mergi la reprezentanta, pe masina sa o verifice "la sange" si sa nu se vada si slabiciunile. Motiv pentru care e posibil sa nu o cumperi. Iar la o asemenea testare scoti din buzunar cam 300 de lei si 150-200 la un alt service. Daca faci asta cu 5-6 masini, iti dai seama ca vei cheltui bani aiurea. Pentru ca un sh la 4000 de euro, mai ales cand e ceva de vreo 10 ani si rulat peste 200000 de km, va avea si slabiciuni. Ideea e sa faci niste compromisuri cand cumperi asa ceva. Si sa stii unde sa le faci. Una e sa fie masina zgaraiata si alta e sa faca ciudat motorul la rece, sa fie ambreiajul pe duca sau sa se auda lantul distributiei.
|
#48
Posted 26 January 2017 - 13:01
@LauCalin.
Slabiciuni ai la orice masina rulata. Verificarea inainte de achizitie e recomandata. Prefer sa pierd 7x200 de lei pe ferificari si sa fac economie pe termen lung. Eu, de exemplu, am Astra H 1.6 benzina, luat SH.L-am luat de la persoana cunoscuta, dar tot l-am verificat inainte de achizitie. Poti gasi si masini bune, chiar de 10 ani. A mea face 11 in martie si am 134.000 km. Am luat-o acum 3 ani la 87.000. Nu m-a lasat deloc. |
#49
Posted 26 January 2017 - 13:05
Daca te tine buzunarul sa faci asta, bravo tie. Nu zic ca nu este buna o verificare mai in detaliu. Dar sa dai atatia bani si sa-ti spuna aia de la reprezentanta ca ceva nu e in regula sau ca nu are km reali... bullshit! Importanta e starea masinii dpdv tehnic si sa nu fi fost pocnita zdravan.Asta ti-o poate spune si un service serios si mult mai ieftin.
|
#50
Posted 27 January 2017 - 08:34
Eu am dat 130 de lei acum 3 ani pentru verificare la reprezentanta, in Bucuresti. Nu stiu ce preturi vorbesti acolo. Am vazut istoricul, au verificat 2 lucruri cerute de mine si mi-au spus ce nu mai este in regula la ea. Iar eu, daca as merge maine in Cluj, de exemplu, unde nu stiu pe nimeni la ce service serios si ieftin ma duc???
|
#51
Posted 15 February 2017 - 23:26
gykanes, on 20 ianuarie 2017 - 14:55, said:
Ma intereseaza sa iau si eu o masina hatchback cat mai fiabila si consum rezonabil pret maxim 4000 euro cu inmatriculare cu tot. Momentan am pus ochii pe (in ordinea preferintelor de design): - Opel Astra GTC (imi place foarte mult dar pacat ca e in 2 usi, as prefera in 4 usi) - Ford Focus II - Opel Astra H Sunt sofer incepator. Nu simt nevoia de viteza, o sa conduc in afara orasului in peste 80% din cazuri (am serviciul langa metrou si la fel si locuinta iar in aglomeratia din Bucuresti in mod sigur o sa iau foarte rar masina in oras.) in drumuri lungi - 300+300 km dus intors, cred ca undeva la maxim 15000 km pe an, chiar mai putin. Initial am primit recomandari sa iau ceva pe motorina, dar apoi am inteles ca si pe gpl ar fi bine (chiar daca in unele cazuri sunt ceva mai lenese). Ce ma sfatuiti sa iau tinand cont de cele de mai sus? Alte modele de masini recomandati? |
|
#52
Posted 16 February 2017 - 17:09
https://www.autovit....html#2c4bbeeb83
Ce zice-ți de asta? Îmi place fiesta modelul asta deși e cam înghesuit. Dar la 70k km ar fi ceva. Eventual avans 3000 și rate pt 2000 ma pot întinde. Și as avea o mașină aproape nouă. Edited by gykanes, 16 February 2017 - 17:10. |
#53
Posted 16 February 2017 - 17:35
Poate fi o varianta daca nu te deranjeaza ratele si motorul de 1.2...
|
#54
Posted 16 February 2017 - 17:47
gykanes, on 16 februarie 2017 - 17:09, said:
https://www.autovit....html#2c4bbeeb83 Ce zice-ți de asta? Îmi place fiesta modelul asta deși e cam înghesuit. Dar la 70k km ar fi ceva. Eventual avans 3000 și rate pt 2000 ma pot întinde. Și as avea o mașină aproape nouă. Edited by cobi1, 16 February 2017 - 17:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users