Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Vodafone - Supernet 4G, super viteza

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
22 replies to this topic

#19
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
Vezi și la ceilalți,  găsești aceeași Marie.
Ei își "educa" clienții,  eu îmi educ furnizorul.
C'mon! Știu exact din ce copac am coborat și unde, nu-și deloc naiv.
Sunt client și digi,  am fost și Orange pana acum doi ani. "Toate's la fel" - Paraziții. ..
Fac doar reclama supervitezei 4g de la Vodafone. Share if you like it.

#20
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
Update:

Dupa ultima trimitere am parte de doua raspunsuri:

magazin.online_ro <[email protected]>
To ******@yah**.com
Jan 21 at 10:32 AM
Buna ziua,
Referitor la solicitarea transmisa, va confirm ca aceasta a fost redirectionata catre departamentul implicat si urmeaza sa fiti contactat in cel mai scurt timp posibil.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri pe care le-ati resimtit in urma problemei semnalate.
Va asiguram ca ne-am fi dorit ca situatia descrisa de dumneavoastra sa fie clarificata intr-un interval cat mai scurt.
Va stau la dispozitie pentru orice alte detalii si am convingerea ca impreuna vom rezolva eventualele dificultati in folosirea serviciilor pe care le ofera reteaua noastra.
In urma raspunsului de mai sus veti primi invitatia de a participa la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra.
M-ar ajuta foarte mult daca mi-ati spune parerea dumneavoastra despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.
In plus, puteti accesa cele mai frecvente intrebari pe care le primim din partea clientilor nostri pe www.vodafone.ro/intrebari
Multumesc,
Simona *******
Consultant Relatii cu Clientii
www.vodafone.ro

magazin.online_ro <[email protected]>
To *****@yah**.com
Jan 23 at 12:59 PM
Buna ziua,

Va multumim pentru faptul ca v-ati facut timp sa ne adreseze acest mesaj si ca ati ales sa ne impartasiti punctul dumneavoastra de vedere cu privire la compania Vodafone si reprezentantii acesteia.
Vodafone Romania SA manifesta un interes egal fie pentru aprecierile, fie pentru nemultumirile utilizatorilor retelei Vodafone sau a celor interesati de serviciile noastre.Va asiguram ca atat solicitarile cat si recomandarile dumneavoastra privind interactiunile avute cu consultantii departamentelor noastre, cu dealerii Vodafone si punctele de vanzare au o valoare importanta, constructiva pentru dezvoltarea si diversificarea serviciilor pe care Vodafone Romania S.A. le adreseaza clientilor sai. Orice situatie care nu este in concordanta cu standardele pe care ni le propunem este investigata si solutionata in mod corespunzator.
Totodata, va mentionam ca ne-am fi dorit sa fiti contactat mult mai repede ca urmare a solicitarii dumneavoastra de reofertare. Totodata, va precizam ca puteti beneficia de o oferta din cele existente in portofoliul Vodafone la data prezentei.
In ceea ce priveste dorinta dumneavoastra de a fi “contrasemnate raspunsurile de catre managerul de departament” si termenul de raspuns la o reclamatie, va precizam ca raspundem conform termenilor si conditiilor generale pentru persoane fizice “Procedura de soluţionare a reclamaţiilor utilizatorilor finali”.
Aceasta il regasiti pe www.vodafone.ro , Termeni legali.
Va stau la dispozitie pentru orice alte detalii si am convingerea ca impreuna vom rezolva eventualele dificultati in folosirea serviciilor pe care le ofera reteaua noastra.
In urma raspunsului de mai sus veti primi invitatia de a participa la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra.
M-ar ajuta foarte mult daca mi-ati spune parerea dumneavoastra despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.
In plus, puteti accesa cele mai frecvente intrebari pe care le primim din partea clientilor nostri pe www.vodafone.ro/intrebari
Multumesc,
Simona ******
Consultant Relatii cu Clientii
www.vodafone.ro

Cu continuarea mea:

Original Message:
From: *****@yah**.com
Sent: Wednesday, January 25, 2017 4:35:54 PM
To: [email protected]
Subject: Ref: Solicitare 14920345 si in aditional, Re: ref. sesizare 14876276 in at. Mrs. Szilvia ****, Carla ****, Alexandru *****, Anca *******, Sabrina ******, Constantin ****** si Simona *******
Nume:****** *****
Adresa de email:******@yah**.com
Numar telefon mobil:072******
Client:Abonat persoana fizica
Selecteaza tipul solicitarii:MyVodafone si/sau Magazin online
Descrie solicitarea cu cat mai multe detalii:Stimate doamne, domnisoare, domni, Sper sa fac cunostinta pana la final cu tot departamentul, poate chiar si cu Managerul. Apreciez aceste doua raspunsuri la ultima comunicare din 20.01.2017 si fara indoiala, personalul responsabil cu raspusurile scrise este unul foarte promt, fie ca solutioneaza sau nu solicitarile depuse, dar raspund in ziua urmatoare datei solicitarii. Felicitari pentru aceasta, mai ales ca din Termeni si Conditii, aveti atat de mult timp pentru a raspunde - 30 de zile. Dincolo de acesta, de termenul de 30 de zile ce reprezinta un termen general asa cum sunt si Termenii si Conditiile Generale, termenele, datele, acordurile specifice, primeaza in fata acestor generalitati. Mai concret, atunci cand la solicitarea telefonica catre Andreea - ghidul tau Vodafone, clientul primeste un numar de inregistrare si un termen de 3 zile sau 5 zile, acesta primeaza in fata celor 30 de zile declarate in Termeni si Conditii Generale. Juridic asa stau lucrurile. Din punct de vedere imagine, seriozitate, business, nerespectarea unor termene pe care - si subliniez acest lucru - Vodafone Romania si le asuma fara nici o cerere expresa din partea clientului de a urgenta, concluziile sunt mult prea multe. Revin insa asupra celor reclamate si solicitate in istoricul acestei conversatii. Am reclamat faptul ca mi-au fost retrase un numar de puncte fara ca Vodafone sa indeplineasca rutina asumata, adica informarea cu 30 de zile inainte. Legatura cu articolele furnizate in mail-ul anterior o regasiti la articolul cu informatii care prin natura lor pot determina clientul sa opteze pentru un serviciu oferit, lucru asociat si cu publicitatea inselatoare. La aceasta reclamatie nu am primit inca o solutionare decat ca va absoviti de aceste prevederi ca nefacand parte din contract. Referitor la amanarea amanarii amanarilor de a fi contactat de specialistul de cont, sunt mut de incompetenta. In eventualitatea in care va este greu sa urmariti firul intregii conversatii inceputa in 29.12.2016, o puteti gasi integral aici: https://forum.softpe...g-super-viteza/ Cu stima, ****

Si raspunsul de astazi:

magazin.online_ro <[email protected]>
To *****@yah**.com
Today at 10:30 AM
Buna ziua,
Va confirm primirea si parcurgerea mesajului pe care ni l-ati adresat.
Cu privire la sesizarea dumneavoastra legata de punctele de loialitate, va informez ca pozitia finala a companiei Vodafone Romania a fost transmisa catre dumneavoastra, in repetate randuri, in cadrul e-mailurilor anterioare.
Legat de solicitarea care se afla in atentia departamentului de loializare, m-am adresat specialistului de cont alocat cu rugamintea de a va contacta telefonic in cel mai scurt timp pentru solutionare. Imi cer scuze pentru disconfortul creat de aceasta situatie si va asigur ca ne-am fi dorit ca aceasta sa fi fost solutionata cat mai rapid posibil.
Va multumesc!
In urma raspunsului de mai sus veti primi invitatia de a participa la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra. M-ar ajuta foarte mult daca mi-ati spune parerea dumneavoastra despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.
O zi excelenta,
Alexandru ******
Consultant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania
www.vodafone.ro

The show must go on...
And it will!

#21
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
Deci continua cu ce le-am scris azi:

Stimate doamne, domnisoare, domni,
Voi continua acest dialog cu dumneavoastra cel putin pana intelegeti ca ceea ce va asumati si respectati. Din pacate, pentru moment si calea usoara, e sa "deranjez" zilnic Relatiile Clienti cu solicitari. Nu departe este si 28 Ianuarie 2017 cand se petrec 30 de zile de la solicitarea ramasa fara raspuns si voi avea toate argumentele sa inaintez intreaga conversatie si catre ANPC si/sau ANCOM.
O intrebare nu doar retorica, ce se intampla daca nu-mi platesc factura pana in data scadenta? Voi avea penalitati zilnice, ba chiar raportarea intr-o baza de date ilegala pentru care - si revin la articolele din lege pe ca le-am extras - nu m-ati informat in nici o forma.
Greseala Vodafone si pentru care nu am vazut in nici un raspuns ca v-o si asumati, a fost si inca este ca nu informati clientul conform prevederilor legale si termenilor si conditiilor specifice pe care le-ati declarat si asumat. Din acest punct de vedere, raspunsul cu care tot reveniti ca a fost final, nu corespunde acestor prevederi.
Greseala ca nu contactati clientul in termenul asumat, cu toate scuzele afisate, nu sunt taxate, compensate in nici o forma.
In schimb, greseala de a intarzia cu plata facturii este dublu taxata, atat prin penalitati - stipulate in contract, cat si prin raportare in acea baza de date - nementionata absolut niciunde.
In legea ANCOM si in cea cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, se precizeaza in mod expres ca institutia cu drept de prelucrare a acestor date este obligata sa ceara acordul persoanei pentru fiecare mod in care aceste date se prelucreaza si in ce scop. In toate formele contractuale nu se regasesc decat doua bife prin care clientul isi da acordul sub care se cumuleaza scopuri de prelucrare.
Gaseste oare Vodafone Romania resurse sa recunoasca si sa compenseze greselile facute?
Cu stima,
*******

#22
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
V-am promis ca e de fun, nu?

Raspuns primit azi:

magazin.online_ro <[email protected]>
To ******@yah**.com
Today at 10:35 AM
Buna ziua,

Referitor la solicitarea dumneavoastra, imi cer scuze pentru intarzierile aparute si va asigur ca m-am ocupat personal de urgentarea acesteia.
Va multumesc pentru intelegere.
Va stau la dispozitie si pe viitor, pentru a va acorda tot suportul de care aveti nevoie.
In urma raspunsului de mai sus veti primi invitatia de a participa la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra.
M-ar ajuta foarte mult daca mi-ati spune parerea dumneavoastra despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.

O zi cat mai frumoasa,
**** Ancuta *****
Reprezentant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania
www.vodafone.ro

si continuarea mea:
Stimabililor,
Am zis eu ca o sa fac cunostinta cu tot colectivul.
Politica strutului a ajuns la nivel de politica companiei? Cultura speciilor este si ea cultura companiei? Fiecare departament e din alta lume. Functionati dupa aceleasi proceduri ca cei de la Administratia Financiara? Nu cred, acestia din urma au evoluat mult in ultima vreme, nu mai trebuie sa te apleci la 15 ghisee sa obtii o hartie stampilata.
Tin sa va felicit! Desi lipsit de continut, raspunsul este prompt de fiecare data. Evident ca nu a fost nevoie pentru acest raspuns sa si parcurgeti cele scrise de mine. Ce inseamna ca v-ati ocupat "personal"? Ati fost personal in cealalta camera sau cum se practica externalizarea, in celalalt capat de tara sa lipiti un post-it pe ecranul specialistului de cont? (nu era la birou, tocmai iesise sa-si cumpere o punga de pufuleti si pana s-a intors, colegii i-au facut o farsa si i-au imbracat tot biroul in post-it)
Asa-i ca-i amuzant!?
............

#23
Onoare29

Onoare29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 445
  • Înscris: 27.08.2015

View Postsuper8, on 19 ianuarie 2017 - 13:03, said:

Eu am citit tot "carnatul" ala in timp ce ascultam "Parov Stelar - Booty Swing" pe youtube  Posted Image
Intr-adevar este amuzant; versurilepot rezuma intregul "carnat" de mai sus.

Dar !!! daca imi amintesc corect, punctele de loialitate la Vodafone aveau o durata de "viata" de 3 ani din 2003 cand s-a lansat acest serviciu [http://www.capital.r...e-141393.html].
Si la ora actuala aflu ca valabilitatea a scazut pana la 27 luni, adica 2 ani si 3 luni.
De ce ? Posted Image
Pt ca evreii iau nu dau! :))

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate