Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 

Vodafone - Supernet 4G, super viteza

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
22 replies to this topic

#1
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
Nu e greseala, pentru mine a devenit fun.

Este istoria unei corespondente cu acestia ce e inca in desfasurare.

Original Message:
From: ****@yah**.com
Sent: Thursday, December 29, 2016 12:18:08 AM
To: [email protected]
Subject: Neseriozitate sevicii clienti
Nume:*** ***
Adresa de email:******@yah**.com
Numar telefon mobil:0721******
Client:Abonat persoana fizica
Selecteaza tipul solicitarii:MyVodafone si/sau Magazin online
Descrie solicitarea cu cat mai multe detalii:Draga Vodafone, Ma adresez Vodafone Romania ca unui intreg, ca si client al Vodafone Romania si nu al unui departament sau altuia din cadrul acestuia. In nenumarate randuri am interactionat si depus sesizari catre Relatii Clienti in urma carora am constatat urmatoarele: - serviciul automat de interactiune (Andreea - ghidul tau Vodafone) a devenit din ce in ce mai greoi si neintuitiv. Spre exemplu, solicitarea de legatura catre un reprezentant Relatii Clienti duce catre acelasi meniu de raspuns in cifre (ramuri) in care dispare optiunea de legatura catre un operator. La solicitarea de a primi o oferta, se transmite mesajul SMS ca voi fi apelat in termen de 3 zile lucratoare dar aceasta solicitare nu se inregistreaza in sistem si evident nici eu ca si client nu mai sunt sunat. - sesizare depusa catre operator cu numarul 17293783 in data de 13.12.2016 cu promisiunea de raspuns in 5 zile lucratoare ramane fara raspuns iar la interventia personala in a cincea zi se constata ca sesizarea cu acest numar este asociata unui alt cont si are un cu totul alt continut. - sesizarea de mai sus ramasa nerezolvata nici astazi, 28.12.2016. Subiectul sesizarii priveste disparitia din contul personal a 1124 puncte a caror explicatie a fost ca au expirat. Mentionez ca informatiile despre valabilitatea punctelor se afla intr-o cu totul alta sesiune pe site, greu accesibila, nu acolo unde se prezinta toate informatiile legate de punctele de fidelitate, modul de obtinere si ce se pot face cu acestea. Mai mult decat atat, Vodafone se angajeaza sa anunte clientul cu 30 de zile inainte de expirare ca acestea urmeaza sa fie pierdute, lucru ce nu s-a petrecut in situatia de fata. - astazi, 28.12.2016, am fost sunat in cele din urma, dupa nenumarate solicitari pentru a primi o oferta, de catre specialistul de cont, Monica. Pe langa faptul ca acest specialist de cont ce in cazul de fata afirma ca face parte din departamentul fidelizare si ca din acest punct de vedere nu poate fi acea "voce unica" a Vodafone Romania, lucru ce l-am solicitat de fiecare data Vodafone - si insist asupra acestui aspect, sunt client Vodafone Romania si nu al unui departament anume, am constatat ca din informatiile disponibile specialistului de cont, cele 1124 puncte disparute din cont nu ii apar ca existand niciodata in contul meu, ca in contul meu nu exista nici un istoric al sesizarilor depuse si implicit daca acestea au fost sau nu rezolvate. De asemenea, ca un "favor", specialistul de cont s-a oferit ca din "oferta personalizata" - si am evidentiat asta pentru ca voi reveni asupra ei ulterior, imi va pune in cont 1000 de puncte pentru a le putea folosi, lucru ce nu s-a intamplat. - referitor la ceea ce considera Vodafone Romania ca fiind o oferta personalizata, sau in speta, o oferta de fidelizare. Ca si definitie unanim acceptata, o astfel de oferta reprezinta un cumul de avantaje pliate pe nevoia clientului, alta decat ofertele standard, indiferent de canalul de acces al acestora, magazin, magazin on-line, departamentul de fidelizare. Perceptia mea ca si client este ca atunci cand doresc o oferta mai buna decat ceea ce pot gasi standard in magazin, off si on-line, sa ma indrept catre acest departament de fidelizare si acesta sa aiba mijloacele necesare pentru a ma mentine client - nu se intampla asta, oferta este mai slaba ca cea standard. Si atunci de ce aveti nevoie de acest departament? Ma aflu in situatia in care doresc schimbarea planului tarifar si achizitia unui terminal. In urma acestor constatari pe care vi le supun atentiei, sunt foarte dezamagit de serviciile oferite si foarte neincrezator ca voi primi un raspuns in timp util pentru a putea incheia anul si "luna cadourilor" in mod agreabil. Cu stima, ****



From: magazin.online_ro <[email protected]>;
To: <*****@yah**.com>;
Subject: Re: Neseriozitate sevicii clienti
Sent: Thu, Dec 29, 2016 9:33:43 AM
Buna ziua,
Mesajul dumneavoastra este un mijloc de a imbunatati serviciile si produsele pe care le oferim in prezent. Toate acestea ne sunt de un real folos in a reusi sa gasim solutii potrivite stilurilor de comunicare diferite ale clienţilor nostri si pentru nevoia de informare a acestora.
Va confirm pe acesta cale ca am inregistrat cererea cu numarul 14876276. Acesta se afla in atentia specialistului de cont alocat, urmand sa fiti contactat pentru o noua oferta, in termen de 5 zile lucratoare.
Ne cerem scuze pentru posibilele inconveniente provocate in situatia descrisa de dumneavoastra.
Odata cu scuzele noastre, primiti si asigurarile ca vom depune in continuare eforturi pentru ca serviciile noastre sa fie de cea mai buna calitate.
De asemenea, mentionez ca pe contul dumneavoastra MyVodafone aveti informatii legate de acumularea punctelor precum si despre consumul lor. Numarul punctelor scade intrucat acestea au o valabilitate de 3 ani de zile.
Intrucat ne dorim ca dumneavoastra sa aveti timp suficient la dispozitie pentru a cheltui punctele inainte de a expira, va anuntam prin intermediul contului dumneavoastra, cu o luna inainte, numarul punctelor ce urmeaza sa expire.
In ceea ce priveste reclamatia in legatura cu robotul interactiv "Andreea", v-am trimis la aceasta adresa de email un scurt ghid care sa va ajute pe viitor in rezolvarea eficienta a solicitarilor dumneavoastra prin apel la *222, cu ajutorul robotului cu amprenta vocala.
Printre avantajele acestui serviciu se numara faptul ca puteti adresa solicitarile dumneavoastra intr-un limbaj natural si prin faptul ca nu mai e nevoie sa tastati, acesta functionand pe baza comenzilor vocale.
De asemenea, puteti urmari si tuturialul creat pentru a va facilita accesul la acest serviciu: https://www.vodafone...07b2/index.htm.
Dorim sa va multumim pentru timpul alocat transmiterii acestor opinii si va asiguram ca acestea au o importanta foarte mare pentru noi, fiind de un real ajutor in stabilirea metodelor de imbunatatire a serviciilor oferite de compania noastra.
In urma raspunsului de mai sus veti primi invitatia de a participa la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra.
M-ar ajuta foarte mult daca mi-ati spune parerea dumneavoastra despre modul in care am interactionat completand formularul de aici .
In plus, puteti accesa cele mai frecvente intrebari pe care le primim din partea clientilor nostri pe www.vodafone.ro/intrebari http://www.vodafone.ro/intrebari .
Va doresc Sarbatori Fericite!
Cu stima,
Szilvia *****
Reprezentant Relatii cu Clientii
www.vodafone.ro


Original Message:
From: ******@yah**.com
Sent: Thursday, December 29, 2016 10:22:09 PM
To: [email protected]
Subject: ref. sesizare 14876276 in at. Mrs. Szilvia *****
Nume:***** *****
Adresa de email:******@yah**.com
Numar telefon mobil:0721******
Client:Abonat persoana fizica
Selecteaza tipul solicitarii:MyVodafone si/sau Magazin online
Descrie solicitarea cu cat mai multe detalii:Stimata Szilvia ******, Referitor respunsului dumneavoastră, va rog sa îmi arătați unde în contul MyVodafone pot verifica istoricul punctelor de loialitate, eu nu am găsit, precum și modalitatea prin care m-ați informat cu 30 zile înainte ca acestea vor expira. Mai adaug și faptul ca informațiile cu privire la valabilitatea acestora nu va sunt nici dumneavoastră foarte clare, săpând foarte adânc în site-ul vodafone.ro am găsit ca acestea ar fi valabile 27 luni iar dumneavoastră îmi comunicați în mail-ul răspuns ca ar fi 30 de luni. În conluzie, reiau cele iterate în sesizarea scrisa, UNDE ESTE VOCEA UNICA VODAFONE ÎN RELAȚIE CU CLIENTUL??? Va rog sa mai parcurgeți încă o data conținutul celor sesizate și sa reveniți cu un răspuns pertinent. Intru-cât tot ce am discutat cu reprezentanții Vodafone sunt doar vorbe în vânt, prefer răspunsul scris și semnat. În ceea ce privește confidențialitatea discuției pe mail, îmi rezerv și eu dreptul, așa cum și Vodafone uzează de mult prea multe drepturi contractuale nejustificate, sa folosesc aceasta discuție în vederea unei eventuale publicități pe canalele disponibile. Mizez încă pe profesionalismul echipei Vodafone cu care am avut o experiență plăcută pana în urma cu aproximativ 2 ani pentru a nu excalada aceste incidente de grav derapaj în relație cu clienții și publicitate în concordanta.



magazin.online_ro <[email protected]>
To *****@yah**.com
12/30/16 at 11:10 AM
Buna ziua domnule *****,
Punctele de loialitate expira in 27 de luni indiferent de modalitatea de acumulare; valabilitatea punctelor poate fi modificata unilater de catre Vodafone.
In contul de MyVodafone aveti la dispozitie totalul acestora si detalii despre modalitatea in care pot fi cheltuite, detalii despre acumularea acestora in functie de grupa din care faceti parte: https://www.vodafone...ndex.htm#tab-1.
De asemenea, prin intermediul contului de MyVodafone sunteti informat de punctele ce urmeaza sa expire.
Acesta este un beneficiu aditional oferit de catre Vodafone clientilor, iar acesta are o durata nedeterminata, neimplicand conditii contractuale. Termenii si Conditiile Generale ale programului le puteti verifica accesand https://www.vodafone...t/vod010097.pdf
In speranta unei colaborari frumoase, va pot asista si pe viitor pentru eventualele informatii sau solicitari.
M-as bucura sa imi spuneti parerea dvs despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.
Va doresc o zi frumoasa si un An Nou fericit cu sanatate si bucurie!
Carla *****
Reprezentant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania


Original Message:
From: ******@yah**.com
Sent: Friday, December 30, 2016 3:13:59 PM
To: [email protected]
Subject: ref. sesizare 14876276 in at. Mrs. Szilvia ***** si Carla ****
Nume:***** *****
Adresa de email:*****@yah**.com
Numar telefon mobil:0721******
Client:Abonat persoana fizica
Selecteaza tipul solicitarii:MyVodafone si/sau Magazin online
Descrie solicitarea cu cat mai multe detalii:Stimata Szilvia *****, Carla **** sau oricine urmeaza sa raspunda, Va rog inca o data sa parcurgeti in intregime solicitarea si sa raspundeti acesteia, nu numai sa readuceti in vedere documente proprii cu prevederi contradictorii. Documentele la care faceti referire in raspuns prevad pe deoparte: "Valabilitatea punctelor de loialitate Punctele de loialitate expiră după 27 de luni de la acordare indiferent de modalitatea de acumulare. Valabilitatea punctelor de loialitate poate fi modificată unilateral de către Vodafone România S.A. fără o notificare prealabilă." https://www.vodafone...t/vod010097.pdf "Punctele de loialitate sunt valabile pe o perioadă de 27 de luni începând din momentul acumulării acestora. În cazul în care cele mai vechi puncte ating perioada de 27 de luni, acestea vor expira, însă vei fi notificat pe factură cu o lună înainte despre numărul de puncte retrase. Poți afla ușor și rapid câte puncte ai acumulat, în contul tău MyVodafone." https://www.vodafone...olosi/index.htm Dupa cum puteti observa, pe deoparte afirmati ca dispuneti unilateral, dupa bunul plac, atat valabilitatea cat si disponibilitatea/folosinta acestora, iar pe de alta va angajati ca anuntati clientul cu 30 de zile inainte de expirarea valabilitatii acestora. Mai mult decat atat, afirmati ca un client poate verifica in contul sau MyVodafone istoricul si valabilitatea acestora. Va rog inca o data sa-mi indicati cum pot verifica acest lucru, eu nu am reusit. In discutiile telefonice cu reprezentantii dumneavoastra, legat de aceste puncte, bonusuri, acestia au afirmat in nenumarate randuri ca dat fiind caracterul acestora de bonusuri, bonificatii, acestea nu sunt parte contractuala intre client si Vodafone. Va reamintesc ca intreaga relatie furnizor - client este o relatie contractuala, supusa in intregime tuturor reglementarilor legale in vigoare. Dreptul clientului de a fi informat este lezat in cazul de fata si mai ales in documentele prezentate de dumneavoastra ca raspuns, formularile de genul "unilateral si fara nici o notificare prealabila" sunt clauze abuzive sanctionate ca atare de cadrul legal in vigoare. Nu in ultimul rand, paragraful de incheiere al raspunsului dumneavoastra scris prin care mentionati caracterul strict confidential al corespondentei este de asemenea abuziv. In contiunuare adaug inca o data continutul initial al sesizarii pentru ca reprezentanul care va raspunde de aceasta data (cum de fiecare data este altcineva si poate nu are cunostinta de intreaga conversatie) sa poata raspunde complet si concret.



magazin.online_ro <[email protected]>
To *****@yah**.com
12/31/16 at 10:50 AM
Buna ziua,
Va confirm primirea mesajului pe care ni l-ati adresat.
Programul de loialitate Vodafone pentru Tine este un beneficiu aditional oferit clientilor nostri care nu implica nicio obligatie, din punct de vedere contractual, pentru Vodafone Romania sau pentru Client.
Informatiile complete legate de acest program de loialitate sunt usor accesibile pe site-ul nostru la sectiunea "Servicii si tarife - Alege Vodafone - Program loialitate": https://www.vodafone...index.htm#tab-1
Accesand link-ul de mai sus veti avea posibilitatea sa descarcati si documentul "Condiții program de loialitate – persoane fizice". Am atasat documentul si acestui mesaj.
Aveti posibilitatea sa vizualizati istoricul tranzactiilor (acumulari, retrageri) cu puncte de loialitate in aplicatia MyVodafone pentru mobil (Android sau iOS), accesand sectiunea "Program loialitate" si apasand butonul "Vezi istoricul tranzactiilor tale".
Va informez ca aceasta este pozitia finala a companiei Vodafone fata de aceasta situatie.
Va multumim!
In urma raspunsului de mai sus veti primi invitatia de a participa la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra. M-ar ajuta foarte mult daca mi-ati spune parerea dumneavoastra despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.
O zi excelenta,
Alexandru *******
Consultant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania


Original Message:
From: ******@yah**.com
Sent: Saturday, December 31, 2016 4:14:38 PM
To: [email protected]
Subject: ref. sesizare 14876276 in at. Mrs. Szilvia *****, Carla ***** si Alexandru ******
Nume:***** ******
Adresa de email:*****@yah**.com
Numar telefon mobil:0721******
Client:Abonat persoana fizica
Selecteaza tipul solicitarii:MyVodafone si/sau Magazin online
Descrie solicitarea cu cat mai multe detalii:Stimati Szilvia, Carla si Alexandru, Referitor raspunsului final primit astazi, 31.12.2016: - raspunsul dumneavoastra final se refera doar la un punct din sesizarea depusa. Cu privire la modalitatile prin care informati si la prevederile necontractuale la care va referiti, pe langa faptul ca ignorati informatiile de la https://www.vodafone...olosi/index.htm , va mai precizez ca tot contractual, nu am nici o obligatie sa folosesc un terminal smart, cu atat mai mult un terminal cu Android sau IOS si nici ca am obligatia de a instala anumite aplicatii. Aceasta corespondenta va fi atasata sesizarii catre ANPC. - Astept cu interes raspunsul si la restul punctelor sesizate in mail-ul initial din 29.12.2106. Cu stima, ******


magazin.online_ro <[email protected]>
To ******@yah**.com
Jan 3 at 3:39 PM
Buna ziua,
Domnule *****, in primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru neplacerile create. Mai jos regasiti cateva clarificari cu privire la situatia dumneavoastra:
-In momentul de fata nu se poate vizualiza istoricul punctelor de loialitate in contul My Vodafone in varianta de pe calculator. Va informez ca departamentul tehnic lucreaza pentru a implementa aceasta functie in viitor.
-De asemenea, cele 1000 de puncte de loialitate au fost alocate in data de 03.01.2017 de catre specialistul de cont.
-Mai mult decat atat, va asigur ca sunteti notificat prin SMS in mod automat in momentul in care punctele de loialitate urmeaza sa expire.
-Doresc sa punctez din nou faptul ca programul de loialitate Vodafone pentru Tine este un beneficiu aditional oferit clientiilor nostri.

Va multumesc si va stau la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre.

In urma raspunsului de mai sus veti primi invitatia de a participa la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra.
M-ar ajuta foarte mult daca mi-ati spune parerea dumneavoastra despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.

O zi excelenta,
Anca *****
Reprezentant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania


Original Message:
From: ******@yah**.com
Sent: Monday, January 09, 2017 11:55:10 AM
To: [email protected]
Subject: Re: ref. sesizare 14876276 in at. Mrs. Szilvia *****, Carla ****, Alexandru ****** si Anca ******
Nume:***** *****
Adresa de email:******@yah**.com
Numar telefon mobil:0721******
Client:Abonat persoana fizica
Selecteaza tipul solicitarii:MyVodafone si/sau Magazin online
Descrie solicitarea cu cat mai multe detalii:Buna ziua, Asa cum am precizat si in comunicarile anterioare, constat in ca faptul ca Vodafone nu raspunde solicitarii depuse. Un raspuns doar la un punct din sesizare nu inseamna ca aceasta a fost inchisa. In primul raspuns primit in 29.12.2016, semnat Szilvia *****, se precizeaza ca voi fi contactat in 5 zile lucratoare pentru o oferta, nici pana astazi, 09.01.2017 nu am fost contactat. Mai mult decat atat, responsabilul de cont Monica, catre care am facut anterior o solicitare sa fiu contactat in primele zile din Ianuarie si care m-a asigurat ca si-a notat in agenda acest lucru, nu mai poate fi contactata la numarul de telefon 0372******, numar la care mi-a precizat ca o pot gasi. Raspunsul automat la apelarea pe acest numar este al unei alte persoane. Invoc inca o data seriozitatea Vodafone Romania. Multumesc, *****


magazin.online_ro <[email protected]>
To ******@yah**.com
Jan 10 at 9:34 AM
Buna ziua,
Referitor la solicitarea dumneavoastra, am adresat cererea cu nr. 14920345 catre specialistul de cont alocat. Veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil de catre specialistul de cont alocat.

Va multumesc si va stau la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre.

In urma raspunsului de mai sus veti primi invitatia de a participa la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra.
M-ar ajuta foarte mult daca mi-ati spune parerea dumneavoastra despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.

O zi excelenta,
Anca ******
Reprezentant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania



Original Message:
From: *****@yah**.com
Sent: Saturday, January 14, 2017 1:40:02 PM
To: [email protected]
Subject: Ref: Solicitare 14920345 si in aditional, Re: ref. sesizare 14876276 in at. Mrs. Szilvia *****, Carla ****, Alexandru ***** si Anca ******
Nume:***** *****
Adresa de email:*****@yah**.com
Numar telefon mobil:0721******
Client:Abonat persoana fizica
Selecteaza tipul solicitarii:MyVodafone si/sau Magazin online
Descrie solicitarea cu cat mai multe detalii:Buna ziua, Punctez inca o data nivelul foarte scazut al serviciului de relatii clienti. Conform raspunsului primit si al solicitarii 14920345 din 10.01.2017, citez "Referitor la solicitarea dumneavoastra, am adresat cererea cu nr. 14920345 catre specialistul de cont alocat. Veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil de catre specialistul de cont alocat.", in acceptiunea Vodafone Romania, sintagma "cel mai scurt timp" cat inseamna? Imi puteti comunica un numar relativ de ore, zile, saptamani, luni... Multumesc, ****** P.S. Considerati acest mesaj ca participare la sondajul de opinie la care ma invitati la fiecare raspuns, este exact parerea mea despre modul in care interactionam.


magazin.online_ro <[email protected]>
To *****@yah**.com
Jan 16 at 11:27 AM
Buna ziua,
Domnule *****, imi pare sincer rau pentru situatia descrisa.
Va asigur ca in termen de 24 de ore veti fi contactat telefonic in vederea solutionarii acestei solicitari.
Va multumesc si va stau la dispozitie si pe viitor pentru orice solicitare legata de serviciile noastre.
M-as bucura sa imi spuneti parerea dvs despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.

O zi excelenta,
Sabrina ****
Consultant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania


Original Message:
From: *****@yah**.com
Sent: Wednesday, January 18, 2017 1:10:48 PM
To: [email protected]
Subject: Ref: Solicitare 14920345 si in aditional, Re: ref. sesizare 14876276 in at. Mrs. Szilvia *****, Carla *****, Alexandru *****, Anca ***** si Sabrina *****
Nume:***** ****
Adresa de email:*****@yah**.com
Numar telefon mobil:0721******
Client:Abonat persoana fizica
Selecteaza tipul solicitarii:MyVodafone si/sau Magazin online
Descrie solicitarea cu cat mai multe detalii:Buna ziua, ... si povestea continua... Conform ultimului raspuns primit din partea dumneavoastra, citat: " magazin.online_ro <[email protected]> To *****@yah**.com Jan 16 at 11:27 AM Buna ziua, Domnule *****, imi pare sincer rau pentru situatia descrisa. Va asigur ca in termen de 24 de ore veti fi contactat telefonic in vederea solutionarii acestei solicitari. Va multumesc si va stau la dispozitie si pe viitor pentru orice solicitare legata de serviciile noastre. M-as bucura sa imi spuneti parerea dvs despre modul in care am interactionat completand formularul de aici. O zi excelenta, Sabrina ****** Consultant Relatii cu Clientii Vodafone Romania www.vodafone.ro " Constat ca timpul este relativ, ca intr-adevar detineti recordul de viteza si conform teoriei lui Einstein, timpul se scurge diferit. Cele 48 de ore resimtite de mine de la primirea acestui raspuns, pentru ca ma deplasez cu o viteza foarte mica, este echivalentul a mai putin de 24 de ore Vodafone, care se deplaseaza cu aproape viteza luminii. Doresc de data aceasta ca raspunsul dumneavoastra sa fie contrasemnat de Managerul departamentului de relatii clienti. Intr-o dimensiune paralela, imi voi face timp sa fac cunoscuta aceasta demonstratie a teoriei relativitatii pe canalele accesibile mie, retele de socializare, forumuri, ANPC si poate si vreun canal media (radio-TV) va fi interesat de aceasta. Cu stima, *****



magazin.online_ro <[email protected]>
To *****@yah**.com
Today at 9:44 AM
Buna ziua domnule *****,
Va asigur ca solicitarea dumneavoastra este in atentia specialistului de cont alocat, iar acesta va va contacta in cel mai scurt timp posibil.
In aceasta perioada avem un volum mare de solicitari, motiv pentru care sunt existente aceste intarzieri si pentru care imi cer scuze, in numele companiei pe care o reprezint.
In speranta unei colaborari frumoase, va pot asista si pe viitor pentru eventualele informatii sau solicitari.
M-as bucura si m-ar ajuta sa imi spuneti parerea dvs despre modul in care ati interactionat cu mine completand formularul de aici.
Va doresc o zi frumoasa!
Carla ****
Reprezentant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania


Si continuarea mea de astazi:

Buna ziua,
Am observat ca viteza de reactie a fost imbunatatita, de obicei raspunsul la aceste solicitari in scris se petreceau a doua zi in jurul orei 12:00, astazi raspunsul a sosit la 09:44. Asta cu siguranta se datoreaza super vitezei 4G pentru care sunteti campioni, scrisoarea electronica a ajuns la destinatie cu mult mai rapid.
Pe de alta parte, din 29.12.2016, data primei solicitari care a avut acelasi subiect si la care inca nu am primit nici un raspuns si pana astazi, au trecut 21 zile calendaristice sau, ca sa fiu intelegator cu extrem de marele volum de solicitari la care trebuie sa raspundeti poate la fel de prompt, 15 zile lucratoare.
In comunicarea scrisa trimisa ieri, v-am solicitat ca raspunsul sa fie contrasemnat de catre un Manager de departament si asta nu dintr-o revolta la adresa modului in care intelegeti sa tratati clientii, ci pentru a-mi oferi gratuit idei de imbunatatire a calitatii serviciilor dumneavoastra, asta daca acest Manager de departament reuseste la randul sau sa gaseasca putin timp pentru o astfel de conversatie din moment ce conduce un departament atat de solicitat si cu un volum de munca cu mult peste capacitatile sale, probabil acesta fiind si motivul pentru care astfel de situatii de neindeplinire a sarcinilor nu ii sunt vizibile/cunoscute. (cu sau fara " " de rigoare, ironia nu este ascunsa).
Astept, inca, raspunsul si semnatura Managerului de departament.
Cu stima,
*****


Voi actualiza povestea pe masura ce se desfasoara.

#2
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Nu le-ai umplut frigiderul cu carne?
M-as mira daca ai mai rezolva ceva cu ei!
Asa sunt toti, pana te prind de client, apoi, nu iti convine, mergi la concurenta! Asta e raspunsul lor.

#3
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
TL;DR

#4
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007
Toată stima pentru perseverență - și limbaj !

#5
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
Întreabă-i de VoLTE.

#6
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Poate să facă cineva un rezumat în 2 fraze?


#7
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,751
  • Înscris: 22.11.2006
cine citeste bre, tot carnatul ala?

#8
rogerlecoco

rogerlecoco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 18.02.2004

View Postalbastru, on 19 ianuarie 2017 - 11:57, said:

Întreabă-i de VoLTE.

Degeaba intreaba... pe mine m-au tinut 1 ora la telefon sa-mi explice cum se configureaza pe un iPhone7, ca apoi sa-si dea seama ca de fapt n-au VoLTE (scuze, au, dar pe hartie :) ).

#9
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
Pai tocmai tot carnatul ala e fun.

#10
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Am citit tot. Absolut TOT...


Pe naiba :P

#11
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Super fun ! La fel ca semnalul vomafone !
Bravo !

#12
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
200+ views!

Asta e si scopul, please Share!

Nu tin neaparat sa Like, doar Share!

#13
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Eu am citit tot "carnatul" ala in timp ce ascultam "Parov Stelar - Booty Swing" pe youtube  Posted Image
Intr-adevar este amuzant; versurile

Quote

Eu ii spun sa-nchida usa
El se joaca cu papusa
Eu ii spun sa-nchida geamul
El se joaca cu ligheanul
pot rezuma intregul "carnat" de mai sus.

Dar !!! daca imi amintesc corect, punctele de loialitate la Vodafone aveau o durata de "viata" de 3 ani din 2003 cand s-a lansat acest serviciu [http://www.capital.r...e-141393.html].
Si la ora actuala aflu ca valabilitatea a scazut pana la 27 luni, adica 2 ani si 3 luni.
De ce ? Posted Image

#14
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007
Au trecut anii, au mai imbatranit si ele, s-au mai ramolit...

#15
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
UPDATE!

Se pare ca au schimbat firma de paza la poarta, a aparut un nou reprezentant.

Respunsul primit astazi:

magazin.online_ro <[email protected]>
To ******@yah**.com
Today at 9:26 AM
Buna ziua,
Imi cer scuze in numele companiei pentru situatia intampinata si va asigur ca in cel mai scurt timp posibil veti fi contactat de catre colegii mei din departamentul de ofertare, deoarece am trimis catre acestia o cerere de urgentare.
In speranta ca aceste informatii au fost in folosul dumneavoastra, va stau la dispozitie si pe viitor.

M-as bucura sa imi spuneti parerea dvs. despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.
O zi excelenta,
Constantin *****
Reprezentant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania

Si continuarea mea trimisa acum cateva minute:

Stimate domn Constantin,
Stimati Reprezentanti Relatii cu Clientii, Szilvia, Carla, Alexandru, Anca si Sabrina
Incep cu un citat, „in vederea imbunatatirii serviciilor, va avertizam ca aceasta convorbire poate fi inregistrata”
Se intelege din acest citat ca subiectele discutate cu fiecare Reprezentant Relatii Clienti pot ajunge ca subiect de analiza in interiorul companiei care, cu ocazia sedintelor periodice, se analizeaza si se iau masuri de reducere sau chiar eliminare a unor tipologii de reclamatii/sesizari, cum ar fi aceasta, depasirea termenului asumat de raspuns la solicitari.
Cred ca am formulat gresit... Scuze!
Cele de mai sus sunt caracteristice unei companii, organizatii cu un oarecare nume, reputatie. Acestea nu se aplica in cazul unui SRL de apartament, sunt si eu rezonabil, oare unde sa tina o astfel de sedinta?
Si pana la urma, cine sunt eu, clientul? Sa mai am si utopica cerere absurda de a cere contrasemnarea raspusurilor de catre Managerul de departament. Care Manager??? Care Departament? Intr-un apartament, fie el si de 4 camere, cati angajati oare pot incapea? Cred ca sarcina de relatii clienti a ramas in sarcina portarului de la scara blocului, angajat al unei firme de paza (am presupus ca pana la urma nu e chiar o oarecare firma de apartament, sediul se gaseste intr-un bloc central)
Mi-am permis sa-mi rapesc 30 min din timpul meu de angajat, sper sa nu observe seful, sa scriu acest raspuns si sa caut cateva paragrafe din ordonanta de mai jos. Corespondenta acestora cu cele semnalate in istoricul acestor doua sesizari, va las placerea sa o descoperiti singuri.
Cu stima,
******
Ordonanta 21/1992 privind protectia consumatorilor – Actualizata
Art. 1
(1)Statul, prin mijloacele prevazute de lege, protejeaza cetatenii in calitatea lor de consumatori, asigurand cadrul necesar accesului neingradit la produse si servicii, informarii lor complete despre caracteristicile esentiale ale acestora, apararii si asigurarii drepturilor si intereselor legitime ale persoanelor fizice impotriva unor practici incorecte, participarii acestora la fundamentarea si luarea deciziilor ce ii intereseaza in calitate de consumatori.
(la data 27-dec-2008 Art. 1, alin. (1) din capitolul I modificat de Art. II, punctul 1. din Ordonanta urgenta 174/2008 )
(2)Prevederile prezentei ordonante se aplica la comercializarea produselor noi, folosite sau reconditionate si a serviciilor destinate consumatorilor, cu exceptia produselor care se comercializeaza ca antichitati si a produselor necesar fi reparate sau reconditionate pentru a fi utilizate, cu conditia ca operatorul economic sa informeze cumparatorul despre aceasta.
Art. 2
In sensul prezentei ordonante, se intelege prin:
1.calitate - ansamblul de proprietati si caracteristici ale unui produs sau serviciu, care ii confera aptitudinea de a satisface, conform destinatiei acestuia, necesitatile explicite sau implicite;
14.serviciu - activitatea, alta decat cea din care rezulta produse, efectuata in scopul satisfacerii unor necesitati ale consumatorilor;
16.clauza abuziva - o clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul si care prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract creeaza, in detrimentul consumatorului si contrar cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor;
22.practici comerciale abuzive si/sau incorecte - orice actiune, inactiune, conduita, demers sau comunicare comerciala, inclusiv publicitate, din partea unui operator economic in relatie directa cu promovarea, vanzarea sau furnizarea unui produs sau serviciu, care aduce atingere in mod direct intereselor consumatorilor;
23.punere pe piata - actiunea de a face disponibil pentru prima data, contra cost sau gratuit, un produs sau un serviciu in vederea distribuirii sau utilizarii.
Art. 3
Principalele drepturi ale consumatorilor sunt:
b)de a fi informati complet, corect si precis asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor, astfel incat decizia pe care o adopta in legatura cu acestea sa corespunda cat mai bine nevoilor lor, precum si de a fi educati in calitatea lor de consumatori;
e)de a se organiza in asociatii de consumatori, in scopul apararii intereselor lor.
Art. 7
Operatorii economici sunt obligati:
c)prestatorii de servicii:
- sa respecte conditiile prescrise sau declarate, precum si clauzele prevazute in contracte;

CAPITOLUL III: Protectia intereselor economice ale consumatorilor
Art. 10
Drepturile consumatorilor, la incheierea contractelor, sunt:
i)de a fi notificati cu 30 de zile inainte de data la care contractul se prelungeste in mod automat pentru o perioada de timp determinata sau nedeterminata, in vederea formularii in scris de catre consumator a unei optiuni de prelungire a valabilitatii acestuia.
CAPITOLUL IV: Informarea si educarea consumatorilor
Art. 18
Consumatorii au dreptul de a fi informati, in mod complet, corect si precis, asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor oferite de catre operatorii economici, astfel incat sa aiba posibilitatea de a face o alegere rationala, in conformitate cu interesele lor, intre produsele si serviciile oferite si sa fie in masura sa le utilizeze, potrivit destinatiei acestora, in deplina securitate.
Art. 19
Informarea consumatorilor despre produsele si serviciile oferite se realizeaza, in mod obligatoriu, prin elemente de identificare si caracterizare ale acestora, care se inscriu in mod vizibil, lizibil, usor de inteles, intr-o forma care sa nu permita stergerea si sa nu fie inscriptionate in locuri obscure, sa nu fie intrerupte prin desen sau imagini, dupa caz, pe produs, eticheta, ambalaj de vanzare sau in cartea tehnica, contract, instructiunile de folosire ori altele asemenea, ce insotesc produsul sau serviciul, in functie de natura acestuia.

#16
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Bravo, in curând o sa facă angajări 😂 .

#17
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
Mai închiriază o garsoniera

#18
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Răspuns Simplu:
-Portare!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate