Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Adio garantie extinsa BMW
Last Updated: Jan 20 2017 10:30, Started by
Ahasverus
, Jan 19 2017 09:51
·
0
#1
Posted 19 January 2017 - 09:51
Din avantajele importante ale cumpararii unui BMW erau:
- 5 ani revizii gratuite - posibilitatea de a extinde garantia oferita de producator anual, pana la 6 ani, cu sume acceptabile. De ex, eu am platit 2200 lei pentru inca un an garantie la un X6. Din pacate, incepand cu martie 2017 nu mai poti face garantie extinsa anual (si-a bagat UE coada). Acum mai poti cumpara garantia extinsa doar la maxim 3 luni de la cumpararea unui vehicol nou... Ca idee, Automobile Bavaria au scos un produs propriu de garantie, ce e de fapt o asigurare. E si asta o solutie, mai ales ca pretul este acceptabil, dar ramane de vazut cand stramba din nas asiguratorul. (de citit cu atentie ce acopera garantia asta full - astept sa o primesc) Atasata e reclama Attached FilesEdited by Ahasverus, 19 January 2017 - 09:51. |
#2
Posted 19 January 2017 - 10:30
Pai si-or fi dat seama ca sunt atat de fiabile m(b)asinile astea ale lor noi incat pierd cam multi bani post-vanzare...
|
#4
Posted 19 January 2017 - 10:54
Intr-adevar, era un avantaj.
Dupa cei 3 ani garantie, cu o suma destul de mica (vs ce ar putea sa se strice pe masina), puteai sa prelungesti garantia full, de la producator. Pretul depindea de clasa masinii/motorizare. La cei 5 ani revizii gratuite, e discutabil, pt ca se duce dracu uleiul ala la 30 000 Km in conditiile de trafic din Romania (viteza mica/orase) => cunoscatorii oricum schimbau uleiul la 15 000 km! In afara, garantia (asigurare) e ceva relativ normal. In Romania e la inceput, supusa interpretarilor/abuzurilor sau bataii de joc. La unele marci iti acopera adesea doar ce foarte rar se strica! Multi se bucura ca a iesit masina din garantie, ca sa faca reviziile la service non-reprezentanta. |
#5
Posted 19 January 2017 - 10:59
Adm, on 19 ianuarie 2017 - 10:54, said:
... Multi se bucura ca a iesit masina din garantie, ca sa faca reviziile la service non-reprezentanta. |
#6
Posted 19 January 2017 - 11:02
Eu sunt mai prost si nu inteleg ceva.
Iti cumperi BMW pt ca apartii unei clase sociale mai bogate decat mine, care am o Fabie din 2002. Si te k ki pe tine ca nu ai bani sa o intreti? Schimb ulei la 30k? Dzeule mare. Eu trepidam ca ajunsesem la 17k. Fusesem intr-un super concediu si gaurisem cardul pana la fund, adica nici 20 lei nu am mai avut in el..Dar la primul salariu tusti cu masina la service..Ca_KU banca mai discut..Da, am platit superdobanda, dar asta e..Stiam regulile jocului.. |
#7
Posted 19 January 2017 - 11:09
Lumea nu pune bani la buzunar 6 luni și apoi își ia mașină cu ei. Le iau în rate că altfel nu se poate. Din start banii sunt puțini.
Cât despre ulei, noua mea mașină are vreo 5200 de kilometri (luată la începutul lunii decembrie, 2016). Uleiul pe jojă încă e galben transparent. La vechea mașină făceam 2 kilometri după schimbul de ulei și filtru și era deja negru. Edited by RedDev, 19 January 2017 - 11:11. |
#8
Posted 19 January 2017 - 11:12
@Prien - ca toti romanii, gandesti ca oamenii cu bani sunt neaparat prosti si norocosi/hoti, care arunca cu banii castigati usor.
Eu prefer sa cumpar masina in leasing, apoi sa fac buy-back, direct la BMW. Dobanzile sunt 0. E vorba de calcule aici. Daca cumperi o masina de la BMW Romania, are inclus un pachet de service cu 5 ani revizii gratuite, DAR aceste revizii se fac atunci cand computerul masinii o cere. In functie de stilul de condus, uleiul/filtrele etc se schimba cf computerului masinii, intre 25-30 000 Km, iar BMW e cel care plateste materiale si manopera. Estimativ, o revizie simpla la X6 este intre 3500-4000 lei; inmulteste cu 5 ani si e o suma importanta. Eu la cca 15 000 Km fac schimb de ulei (nu si filtre), preventiv. Pana acum, BMW s-a dovedit a fi foarte fiabil, comparat cu alte masini premium pe care le-am detinut. BMW nu mai are carnet de service (de hartie)! Orice operatiune este stocata in computerul masinii, iar aceste actiuni se pot vedea pe ecranul de pe bord. Tot acolo afli cand trebuie sa mergi la service pt: schimbare ulei, verificare periodica, inlocuire placute frana, schimb lichid de frana, adaugare AdBlue etc. Toate acestea sunt acoperite de BMW in cei 5 ani, DAR doar atunci cand computerul o cere! Garantia producatorului se acorda doar daca masina e intretinuta in service acreditat, care are toate jucariile necesare unei diagnoze complete. Nu compara o Fabia cu un X6; distanta e ani lumina din orice punct de vedere. In Decembrie s-a defectat camera de detectie pietoni si semne de circulatie. Costa peste 1000 eur, iar garantia full m-a costat 2200 lei... deci merita! Din acest pct de vedere, si asigurarea Bavaria este excelenta, pt ca e 3500 lei/2 ani! |
#9
Posted 19 January 2017 - 11:19
Lolz, un BMW X6 nou cică este peste 70.000 de euro. În idea că faci banii ăștia în 2 - 3 ani, faptul că o revizie e 1000 de euro e fix apă de ploaie la așa putere de cumpărare. (Cam 2000 de euro economie pe lună. Hell, se pare că-mi permit un BMW x6 și nici nu știam).
Edited by RedDev, 19 January 2017 - 11:20. |
#10
Posted 19 January 2017 - 11:24
Un BMW X6 nou costa sa zicem 70 k eur, doar ca in 5 ani, valoreaza 30 k eur, deci pierzi minim 40k eur. Economisesti 5000 eur din pachetul de revizii si grosolan speri sa iesi pe plus sau macar sa nu pierzi, din pachetele de garantie/asigurare.
40 000 eur/5 = 8000 eur/an = 666 eur/luna rata, ceea ce nu e imens, mai ales pe leasing, daca iti merge firma. Pe termen lung e bine sa pui tot timpul in balanta avantajele pe care ti le da producatorul. Daca ai flota, treaba devine critica. |
|
#11
Posted 19 January 2017 - 11:27
Prien, on 19 ianuarie 2017 - 11:02, said:
Eu sunt mai prost si nu inteleg ceva. Iti cumperi BMW pt ca apartii unei clase sociale mai bogate decat mine, care am o Fabie din 2002. Si te k ki pe tine ca nu ai bani sa o intreti? Schimb ulei la 30k? Dzeule mare. Eu trepidam ca ajunsesem la 17k. Fusesem intr-un super concediu si gaurisem cardul pana la fund, adica nici 20 lei nu am mai avut in el..Dar la primul salariu tusti cu masina la service..Ca_KU banca mai discut..Da, am platit superdobanda, dar asta e..Stiam regulile jocului.. Asta vroiam sa zic si eu, cand ai bani de X6 ai bani si de intretinere premium fara sa te pupu pe tine ca nu mai ai nu stiu ce garantie extinsa, |
#12
Posted 19 January 2017 - 11:36
Poate ca ar fi cazul sa citim printre randuri.
Important in acest caz nu este garantia,extinsa sau nu,sau potenta financiara a unuia sau a altuia. Important este asta: Ahasverus, on 19 ianuarie 2017 - 09:51, said:
... incepand cu martie 2017 nu mai poti face garantie extinsa anual (si-a bagat UE coada). Edited by adisz, 19 January 2017 - 11:36. |
#13
Posted 19 January 2017 - 11:42
Ahasverus, on 19 ianuarie 2017 - 11:12, said:
... ... Estimativ, o revizie simpla la X6 este intre 3500-4000 lei; inmulteste cu 5 ani si e o suma importanta. ... Si repet, ca va faceti ca nu vedeti. Legal, nu esti obligat sa faci revizia la serviceul "oficial". Bineinteles, daca e gratuita revizia, nu te mai intereseaza. Cat despre extinderea de garantie, o sa faca ei vreo smecherie si o sa existe in continuare. Solutii exista. Nu am inteles logica, de ce se baga UE in treaba asta pur comerciala intre doua parti. |
#14
Posted 19 January 2017 - 11:55
#15
Posted 19 January 2017 - 11:55
Ahasverus
Dupa cum am recunoscut, desi sunt mai prost, nu am comparat Fabiuta mea cu un Mercedes. E o alta clasa. Asa cum nu compar Fabiuta cu Trabantul, hi, hi..Desi ambele 3 au ceva de neamt in ele, hi, hi.. Ca acum nu mai sunt caiete service pe hartie, da, asa e. E civilizat si modern. Desi pt mine ca utilizator, ii aratam cumpartorului stampila service-ului ..Cu laptoul de azi, bagi, stergi, modifici, ..Stiu sunt si paranoic..Si da, si Fabiuta mi-am luat-o in leasing. Dar oricum o dau, daca ai banii pt un Merz, la dracu, parca iti trebuie si o vila . Nu stai ca mine la confort II sporit..Adevarul e ca eu ma simt asa de bine in camera mea de12m2, cu sotia si cu catelusa..Ma rog, doar pe sotie.. Altfel, "ca toti romanii, gandesti ca oamenii cu bani sunt neaparat prosti si norocosi/hoti, care arunca cu banii castigati usor.' Ce sa fac daca sunt invidios. Altfel sunt extrem de convins ca cine are masina de 70K e din munca grea si corecta si dedicata, dupa ce si-a tocit coatele si si-a spart capul printr-o facultate grea ca Electronica, scuze, am gresit. Am vrut sa scriu Ekakologica, DC, URA si alt SH..Spiru Haret, nu, nu Second Hand, DaBanuPoftimDiploma si imediat dupa fiule, iti aranjez IO o slujba de 2000 euro/luna.. Chiar, eu din electronica mea nu as putea sa suport o rata de nici 200 euro /luna. Stiu, eu sunt si prost.A ltfel sunt norocos ca la jobul meu am niste supercolegi, desi ne mai si caraim, ca niset barbati cocosi care "suntem". Dar merg cu placere si asta e. Oricum succe$uri. |
|
#16
Posted 19 January 2017 - 11:59
Ce anume a facut UE? Poate doar ti-a vandut reprezentanta o gogsica ca sa mai cumperi BMW in continuare. "Noi am vrea dar nu se poate!"
Reclama e pentru ce a fost sau pentru ce va fi din martie? Pare pentru ce a fost. Ar fi interesant sa vedem niste conditii pentru ce va fi. |
#17
Posted 19 January 2017 - 12:04
Eu tot spuneam mai sus vis-a-vis de revizia la reprezentanta, ca o poti face la orice service autorizat RAR, mitul cum ca reviziile nu le poti face decat la reprezentanta.
Asa o fi si cu treaba asta cu garantia extinsa, tot ca un mit, devenit lege. |
#18
Posted 19 January 2017 - 12:12
BMW are niște probleme urâte de tot la anumite modele și încearcă să se acopere de hârtii și să dea vina pe client. De vreo 2 ani au făcut și mașinile să trimită date la mă-sa, să verifice dacă faci la ei, să ÎȚI ANULEZE GARANȚIA dacă a pus cineva care nu-i de la Bavaria mâna pe mașină și să te cheme mai des la revizii dacă conduci sportiv (dacă depășești 80% din turația maximă de n ori în termen de nu mai știu câte zile, parcă): http://0-100.hotnews...ansfer-de-date/
Știu că am fost cu un prieten la super dealerii lor să-i dea de cap unui benzinar de la ei care consuma cu un sfert în plus și scotea niște noxe de Euro 0. La Sibiu nu i-au dat de cap. Timișoara, după nenumărate prezentări la ei, au reușit. Omul a schimbat, pe rând, termostat, sonde lambda (toate 3), injectoare (că s-a și blocat unul între timp), verificat lanțul (că pică de la sine, engineering fail), update-uri de firmware și într-un final catalizator, care era vinovatul adevărat. La 140k km. Și ne zic băieții de la ITP-ul din spatele reprezentanței că nu a trecut pe la ei nici un BMW benzinar Euro 5 care să scoată noxele by default, toate trebuie să treacă pe la ei și să schimbe chestii, chiar dacă nu apar în erori. Horror. Calitate superioară, whatcanIsay. Edited by AlexIP, 19 January 2017 - 12:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users