Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Pareri VW Jetta 2.0 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Aproximativ 250 ron costa o constatare la reprezentanta insa nu-ti vor spune nimic interesant.
O verificare tehnica la reprezentnata vor scoate la iveaza numai piesele cu uzura vizibila adica o bucsa, placute de frana, nimic grav. Niciodata nu vei afla de la o verificare in reprezentanta ca pompa de inalte sau pompa de ulei e pe duca pt. ca nu stiu nici ei cum sa verifice asa ceva.
Au fost multe cazuri de masini luate de la vanzatori de "incredere" care au mers la reprezentanta de unde au primit nota zece si dupa doua luni au picat piese scumpe.
Au fost multe cazuri de masini luate de la samsari care merg excelent (cum e masina mea).
Daca vrei o testare a masinii atunci mergi la un service multimarca ca sa fie impartial si nu verific mecanica pt. ca aia se repara usor (uneori destul de scump) ci verifici tablaria pt. ca aia nu se poate repara daca lonjeroanele sunt strambe sau sudate.

Edited by Kroghy, 18 January 2017 - 22:13.


#20
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007
Daca pica pompa de ulei ramane motorul fara ungere si ai aproximativ 5 secunde sa opresti motorul. Daca nu opresti motorul imediat e posibil sa fie nevoie de alt motor.

Stiam ca dupa 2009 nu au mai fost probleme cu pompa de ulei.

#21
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Asa stiam si eu dar totusi au fost cazuri si la motoare mai noi. Foarte rar dar s-a intamplat de cateva ori. Daca pica o pompa la 1 milion de masini nu e o problema insa VW vinde cel mai mult din toata lumea asa ca 5% cazuri de probleme e inghijorator chiar daca ne raportam la sute de mii de masini. Statistica sta bine cat timp nu esti acela care strica statistica. Insa tot dpvd statistic cel mai bine e sa fii posesor de VW pt. ca chiar daca auzi des de probleme dvpd statistic esti mult mai sigur decat o japoneza unde sunt probleme asa de mari incat au ajuns sa schimbe motorul cu totul pe banda rulanta. Culmea e ca chiar unii japonezi recunosc ca nu se pricep sa faca motoare si le cumpara de la VW,

Edited by Kroghy, 18 January 2017 - 22:26.


#22
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostJurasikMan, on 18 ianuarie 2017 - 20:34, said:

la VAG , pe dieselurile de 2.0 , volantul este consumabil si se poate duce si la 40.000 km daca masina nu este turata corect la schimbarea treptelor .

Ne poti face un tutorial la cum se schimba treptele cand conducem un TDI ? Posted Image

#23
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
adica sa nu se mearga cu ea cum se mergea cu Dacia, la relanti ca sa consume putin, la motoarele de azi indiferent ca e diesel sau benzina se merge mai turat si cat mai multe frane de motor, la turatie ai si presiune de ulei in rampa, nu risti sa belesti lagare ca mergi cu a 3-a  la 1000 de ture, asta banuiesc ca a vrut sa zica colegul

#24
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Total gresit. Eu am Audi A4 cu cutie automata si cu greu il conving sa treaca de 2000 rpm.
Ceea ce spune colegul de mai sus e o mare prostie. Abia cine conduce o masina cu cutie automata inavata sa conduca corect o masina cu cutie manuala.

Edited by Kroghy, 18 January 2017 - 23:03.


#25
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View PostKroghy, on 18 ianuarie 2017 - 23:02, said:

Total gresit. Eu am Audi A4 cu cutie automata si cu greu il conving sa treaca de 2000 rpm.
Ceea ce spune colegul de mai sus e o mare prostie. Abia cine conduce o masina cu cutie automata inavata sa conduca corect o masina cu cutie manuala.

Ce diferenta este privind regenerarea filtrului de particule la o masina diesel cu cutie automata comparativ cu cutie manuala ?. Se face mai rar regenerarea la cutiile automate?.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate