Pareri VW Jetta 2.0 TDI
Last Updated: Jan 19 2017 07:04, Started by
DexterSiBurlacii
, Jan 18 2017 19:47
·
0
#19
Posted 18 January 2017 - 22:08
Aproximativ 250 ron costa o constatare la reprezentanta insa nu-ti vor spune nimic interesant.
O verificare tehnica la reprezentnata vor scoate la iveaza numai piesele cu uzura vizibila adica o bucsa, placute de frana, nimic grav. Niciodata nu vei afla de la o verificare in reprezentanta ca pompa de inalte sau pompa de ulei e pe duca pt. ca nu stiu nici ei cum sa verifice asa ceva. Au fost multe cazuri de masini luate de la vanzatori de "incredere" care au mers la reprezentanta de unde au primit nota zece si dupa doua luni au picat piese scumpe. Au fost multe cazuri de masini luate de la samsari care merg excelent (cum e masina mea). Daca vrei o testare a masinii atunci mergi la un service multimarca ca sa fie impartial si nu verific mecanica pt. ca aia se repara usor (uneori destul de scump) ci verifici tablaria pt. ca aia nu se poate repara daca lonjeroanele sunt strambe sau sudate. Edited by Kroghy, 18 January 2017 - 22:13. |
#20
Posted 18 January 2017 - 22:14
Daca pica pompa de ulei ramane motorul fara ungere si ai aproximativ 5 secunde sa opresti motorul. Daca nu opresti motorul imediat e posibil sa fie nevoie de alt motor.
Stiam ca dupa 2009 nu au mai fost probleme cu pompa de ulei. |
#21
Posted 18 January 2017 - 22:24
Asa stiam si eu dar totusi au fost cazuri si la motoare mai noi. Foarte rar dar s-a intamplat de cateva ori. Daca pica o pompa la 1 milion de masini nu e o problema insa VW vinde cel mai mult din toata lumea asa ca 5% cazuri de probleme e inghijorator chiar daca ne raportam la sute de mii de masini. Statistica sta bine cat timp nu esti acela care strica statistica. Insa tot dpvd statistic cel mai bine e sa fii posesor de VW pt. ca chiar daca auzi des de probleme dvpd statistic esti mult mai sigur decat o japoneza unde sunt probleme asa de mari incat au ajuns sa schimbe motorul cu totul pe banda rulanta. Culmea e ca chiar unii japonezi recunosc ca nu se pricep sa faca motoare si le cumpara de la VW,
Edited by Kroghy, 18 January 2017 - 22:26. |
#22
Posted 18 January 2017 - 22:30
#23
Posted 18 January 2017 - 22:56
adica sa nu se mearga cu ea cum se mergea cu Dacia, la relanti ca sa consume putin, la motoarele de azi indiferent ca e diesel sau benzina se merge mai turat si cat mai multe frane de motor, la turatie ai si presiune de ulei in rampa, nu risti sa belesti lagare ca mergi cu a 3-a la 1000 de ture, asta banuiesc ca a vrut sa zica colegul
|
#24
Posted 18 January 2017 - 23:02
Total gresit. Eu am Audi A4 cu cutie automata si cu greu il conving sa treaca de 2000 rpm.
Ceea ce spune colegul de mai sus e o mare prostie. Abia cine conduce o masina cu cutie automata inavata sa conduca corect o masina cu cutie manuala. Edited by Kroghy, 18 January 2017 - 23:03. |
#25
Posted 19 January 2017 - 07:04
Kroghy, on 18 ianuarie 2017 - 23:02, said:
Total gresit. Eu am Audi A4 cu cutie automata si cu greu il conving sa treaca de 2000 rpm. Ceea ce spune colegul de mai sus e o mare prostie. Abia cine conduce o masina cu cutie automata inavata sa conduca corect o masina cu cutie manuala. Ce diferenta este privind regenerarea filtrului de particule la o masina diesel cu cutie automata comparativ cu cutie manuala ?. Se face mai rar regenerarea la cutiile automate?. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users