Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Skoda Fabia 2017 1.0MPI 60CP

- - - - -
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#19
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,821
  • Înscris: 26.02.2010
La orice depasire se recomanda sa retrogradezi viteza. La 1,2 75 CP Sandero se simte ca este cam submotorizata, chiar daca i-am facut chip tuning si am dus-o la 82 CP si cuplu 118 Nm fata de 107 Nm, totusi nu as lua 60 CP si cuplu de 90 Nm.

#20
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Nu incerc sa te fac sa te razgandesti dar urca cu asa ceva dinspre Valcea spre Pitesti cu aerul conditionat pornit si inca vreo 2 prieteni in masina.Atunci o sa intelegi ce inseamna doar 75CP (nu mai zic de 60CP).

#21
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
Motor in 3 cilindri - asta-i ca berea fara alcool .
Numai Mercedes a reusit sa scoata cel mai echilibrat motor in numar impar de cilindri si anume 5 (nu-mi amintesc seria dar stiu ca e veche ) , impecabil mergea acel motor dar avea "totusi" 5 .

Edited by xilo, 17 January 2017 - 21:55.


#22
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
1. La mers in oras nu e nicio diferenta. Se vor comporta identic. Diferenta de putere e doar la turatii mari.
2. Nu ar trebui sa fie pb.

#23
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,821
  • Înscris: 26.02.2010
O sa-ti pape si multa benzina la drum intins ca o sa mergi cu ea turata aproape de maxim :D

#24
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 aris86, on 17 ianuarie 2017 - 21:54, said:

La orice depasire se recomanda sa retrogradezi viteza. La 1,2 75 CP Sandero se simte ca este cam submotorizata, chiar daca i-am facut chip tuning si am dus-o la 82 CP si cuplu 118 Nm fata de 107 Nm, totusi nu as lua 60 CP si cuplu de 90 Nm.

Ma duc sa vad si un Sandero Stepway.... Si asta are motor de vreo 900 centimetri....

#25
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 adisz, on 17 ianuarie 2017 - 21:52, said:


Cele doua variante sunt cu trei cilindri?
Am intrebat doar.

Da

#26
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

 _R_A_D_U, on 17 ianuarie 2017 - 21:55, said:

Ma duc sa vad si un Sandero Stepway.... Si asta are motor de vreo 900 centimetri....
Dar este turbo, nu aspirat...

Edited by DannyMC, 17 January 2017 - 21:57.


#27
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 _R_A_D_U, on 17 ianuarie 2017 - 21:50, said:

Nu vreau TSI.  Au avut destule probleme. Cica alea MPI sunt chiar bune... In plus, daca ar avea si una de 60CP la drivetest, as fi curios.

Aceste motoare sunt relativ noi, inca nu am vazut unele cu multi km. Pe cand tsi-urile sunt deja vechi. Vezi ca cel de 86cp 1.2 sau cati cp mai are acuma, mereu avea un pret bun... nu mai are distributia pe lant si e chiar ok motorul. La fel si cel de 110cp.

#28
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 DannyMC, on 17 ianuarie 2017 - 21:56, said:

Dar macar este turbo, nu aspirat...

Da-l dracu... merg local, colo-colo. Cred ca se potriveste mai bine ascutitoarea de la skoda....

#29
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,821
  • Înscris: 26.02.2010
0,9 TCe este un motoras relativ nou, probleme cu lantul pe la 100000 km care ar trebui inlocuit. Ar mai fi probleme pe la turbina, instabil la ralanti. Pentru mai multe detalii intra pe club Logan.

#30
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 TruculMagic, on 17 ianuarie 2017 - 21:57, said:


Aceste motoare sunt relativ noi, inca nu am vazut unele cu multi km. Pe cand tsi-urile sunt deja vechi. Vezi ca cel de 86cp 1.2 sau cati cp mai are acuma, mereu avea un pret bun... nu mai are distributia pe lant si e chiar ok motorul. La fel si cel de 110cp.

Sa vad maine, pe viu. Vad ce zice si dealerul... ma gindesc ca el oricum isi ia partea, ca iau ala sau celalalt.

#31
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,924
  • Înscris: 02.02.2007
cea mai neplacuta surpriza o sa fie consumul!
motor mic, aspirat, 3 cilindrii, cuplu mic=> consum IMENS ptr masinuta aia!

#32
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 richi_e, on 17 ianuarie 2017 - 22:00, said:

cea mai neplacuta surpriza o sa fie consumul!
motor mic, aspirat, 3 cilindrii, cuplu mic=> consum IMENS ptr masinuta aia!

Pe forumuri zic ca in jur de 6,5 mixt.

 aris86, on 17 ianuarie 2017 - 21:59, said:

0,9 TCe este un motoras relativ nou, probleme cu lantul pe la 100000 km care ar trebui inlocuit. Ar mai fi probleme pe la turbina, instabil la ralanti. Pentru mai multe detalii intra pe club Logan.

Astia de la skoda dau 4 ani garantie si 120k, la Dacia 3 cu 100k... Nu mai zic ca dacia e si mai scumpa....

Edited by _R_A_D_U, 17 January 2017 - 22:03.


#33
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 _R_A_D_U, on 17 ianuarie 2017 - 21:59, said:

Sa vad maine, pe viu. Vad ce zice si dealerul... ma gindesc ca el oricum isi ia partea, ca iau ala sau celalalt.

Lasa-mi PM dupa ce vezi oferta de pret. Mereu aveau promotii la 1.2tsi. Si ieseai mai bine ca 1.0 mpi.

#34
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 TruculMagic, on 17 ianuarie 2017 - 22:03, said:


Lasa-mi PM dupa ce vezi oferta de pret. Mereu aveau promotii la 1.2tsi. Si ieseai mai bine ca 1.0 mpi.

Esti dealer sau te intereseaza si pe tine ascutitorile astea?

#35
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 aris86, on 17 ianuarie 2017 - 21:59, said:

0,9 TCe este un motoras relativ nou, probleme cu lantul pe la 100000 km care ar trebui inlocuit. Ar mai fi probleme pe la turbina, instabil la ralanti. Pentru mai multe detalii intra pe club Logan.

Da link sa vedem. O singura problema a fost la un motor din cateva zeci cate sunt pe loganclub, asa ca hai sa nu generalizam. Cred ca iti este cam ciuda ca nu ai 0.9turbo si ai remapat lesinatura aia de 1.2.
Dar de 1.2 "ala ce rezista o vesnicie" care a avut rechemare (unele serii), sau ca are smucitura aia din treapta 1-a ce zici ? Posted Image

#36
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

 aris86, on 17 ianuarie 2017 - 21:59, said:

0,9 TCe este un motoras relativ nou, probleme cu lantul pe la 100000 km care ar trebui inlocuit. Ar mai fi probleme pe la turbina, instabil la ralanti.
Probleme cu lantul la doua motoare! Probleme cu turbina? Unde? Instabil la relanti?

 _R_A_D_U, on 17 ianuarie 2017 - 22:02, said:

Astia de la skoda dau 4 ani garantie si 120k, la Dacia 3 cu 100k... Nu mai zic ca dacia e si mai scumpa....
Mai scumpa? Mie mi-a iesit Fabia ~12500 cu motorisca de un litru! Sandero cu 0.9 si cutie automata iese ceva mai ieftin.

Edited by DannyMC, 17 January 2017 - 22:15.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate