Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motor incins - radiator rece
Last Updated: Jan 26 2017 18:09, Started by
rony2006sb
, Jan 17 2017 17:25
·
0
#1
Posted 17 January 2017 - 17:25
Salut,
In urma cu cateva zile la noi in oras au fost -29 de grade si de atunci am o problema cu masina in sensul ca motorul se incinge, apa creste peste 90 de grade (110-120) dar radiatorul este rece. Inauntru caldura baga iar daca am verificat furtunele ce merg la radiatorul principal am vazut ca cel de sus este fierbinte iar cel de jos este rece. Pompa de apa cred ca functioneaza pentru ca am scos returul ce intra in vasul de expansiune si apa iasa in functie de turatia motorului. Ce ar putea avea? Golf IV 1.4 16V |
#3
Posted 17 January 2017 - 17:32
Nu stiu. Termostatul este chiar la intrare in radiator?
Pana in intrare in radiator furtunul este fierbinte. |
#4
Posted 17 January 2017 - 17:34
Radiator infundat sau inghetat ...
Termostatul de obicei este pe motor dar cine stie... |
#5
Posted 17 January 2017 - 17:40
termostatul este la iesirea din motor, dar cum acesta nu inchide ermetic, mai trece ceva apa si de asta furtunul este cald pana in radiator.
si la motorizarea ta, nu termostatul este de vina, ci carcasa lui, deci schimba carcasa. Edited by al bundy ro, 17 January 2017 - 17:41. |
#6
Posted 17 January 2017 - 17:41
sunt modele cu termostatul montat si langa pompa, altele la intrare a in radiator, etc. dar din simptome, eu zic ca e termostatul de vina.
|
#7
Posted 17 January 2017 - 17:46
O sa incerc atunci sa schimb termostatul (sau carcasa lui).
In prima zi cu temperaturi foarte scazute am avut probleme in sensul ca mergeam pe autostrada, apa era la 90 de grade dar nu baga aer cald deloc. Dupa cativa km apa a crescut la 120 de grade si martorul de apa mi s-a aprins in bord. M-am dat jos si am vazut ca imi curgea apa de undeva de langa vas. Am lasat sa se raceasca, am bagat apa si mi-am continuat drumul. Apoi am scos apa si am bagat antigel. Banuiesc ca am avut un dop de gheata sau ceva si din aceasta cauza apa a refulat pe undeva afara. De atunci nu am mai pierdut deloc apa. |
#8
Posted 17 January 2017 - 17:52
apa a refulat pe la o supapa din cauza fierberii motorului. Parerea mea e sa aplici ce a scris mai sus AL BUndy. Stie ce zice si cunoaste gama VW mai bine ca multi mecanici din reprezentanta.
Deci prin inlocuirea termostatului si/sau a carcasei vei rezolva 100% problema. Nu o amana pentru ca daca il mai fierbi, vei avea neplacerea de a deforma chiulasa sau sa arzi garnitura de chiulasa si dai apoi o caruta de bani pe reparatii. Edited by dan1980_25, 17 January 2017 - 17:53. |
#9
Posted 17 January 2017 - 17:55
Ti-a inghetat ceva pe la motor... antigelul cand l-ai verificat ultima data ? Practic motorul merge cat este rece, apoi se incalzeste brusc si trebuie sa astepti sa se raceasca.
|
#10
Posted 17 January 2017 - 17:56
Termostat blocat pe inchis . Schimba-l si de preferat inlocuieste si tot lichidul de racire .
|
|
#13
Posted 17 January 2017 - 18:26
Poate fi şi dop de gheaţă în partea de jos a radiatorului, unde apare de obicei, la îmbinarea cu furtunul de retur, se simte prin apăsarea furtunului, dacă e tare, are gheaţă în interior.
Mă îndoiesc că un termostat fierbinte mai rămâne blocat. |
#14
Posted 17 January 2017 - 18:28
#15
Posted 17 January 2017 - 18:42
|
#16
Posted 17 January 2017 - 18:51
Termostatul la masina aia ar trebui sa fie in partea din stanga a motorului, undeva sub alternator. Urmareste tubul de cauciuc.
Nu desface absolut nimic in partea dreapta a chiulasei intrucat acela nu este decat un simplu racord. |
#17
Posted 17 January 2017 - 19:07
Termostatul la masina aia este la iesirea din chiulasa intre motor si baterie.
|
#18
Posted 17 January 2017 - 19:16
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users