Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 

Motor incins - radiator rece

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
rony2006sb

rony2006sb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 264
  • Înscris: 13.10.2007
Salut,
In urma cu cateva zile la noi in oras au fost -29 de grade si de atunci am o problema cu masina in sensul ca motorul se incinge, apa creste peste 90 de grade (110-120) dar radiatorul este rece.
Inauntru caldura baga iar daca am verificat furtunele ce merg la radiatorul principal am vazut ca cel de sus este fierbinte iar cel de jos este rece. Pompa de apa cred ca functioneaza pentru ca am scos returul ce intra in vasul de expansiune si apa iasa in functie de turatia motorului.

Ce ar putea avea?


Golf IV 1.4 16V

#2
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009
Termostatul blocat?

#3
rony2006sb

rony2006sb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 264
  • Înscris: 13.10.2007
Nu stiu. Termostatul este chiar la intrare in radiator?
Pana in intrare in radiator furtunul este fierbinte.

#4
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Radiator infundat sau inghetat ...
Termostatul de obicei este pe motor dar cine stie...

#5
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,727
  • Înscris: 22.02.2007
termostatul este la iesirea din motor, dar cum acesta nu inchide ermetic, mai trece ceva apa si de asta furtunul este cald pana in radiator.

si la motorizarea ta, nu termostatul este de vina, ci carcasa lui, deci schimba carcasa.

Edited by al bundy ro, 17 January 2017 - 17:41.


#6
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
sunt modele cu termostatul montat si langa pompa, altele la intrare a in radiator, etc. dar din simptome, eu zic ca e termostatul de vina.

#7
rony2006sb

rony2006sb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 264
  • Înscris: 13.10.2007
O sa incerc atunci sa schimb termostatul (sau carcasa lui).

In prima zi cu temperaturi foarte scazute am avut probleme in sensul ca mergeam pe autostrada, apa era la 90 de grade dar nu baga aer cald deloc. Dupa cativa km apa a crescut la 120 de grade si martorul de apa mi s-a aprins in bord. M-am dat jos si am vazut ca imi curgea apa de undeva de langa vas. Am lasat sa se raceasca, am bagat apa si mi-am continuat drumul. Apoi am scos apa si am bagat antigel. Banuiesc ca am avut un dop de gheata sau ceva si din aceasta cauza apa a refulat pe undeva afara. De atunci nu am mai pierdut deloc apa.

#8
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
apa a refulat pe la o supapa din cauza fierberii motorului. Parerea mea e sa aplici ce a scris mai sus AL BUndy. Stie ce zice si cunoaste gama VW mai bine ca multi mecanici din reprezentanta.
Deci prin inlocuirea termostatului si/sau a carcasei vei rezolva 100% problema. Nu o amana pentru ca daca il mai fierbi, vei avea neplacerea de a deforma chiulasa sau sa arzi garnitura de chiulasa si dai apoi o caruta de bani pe reparatii.

Edited by dan1980_25, 17 January 2017 - 17:53.


#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ti-a inghetat ceva pe la motor... antigelul cand l-ai verificat ultima data ? Practic motorul merge cat este rece, apoi se incalzeste brusc si trebuie sa astepti sa se raceasca.

#10
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Termostat blocat pe inchis . Schimba-l si de preferat inlocuieste si tot lichidul de racire .

#11
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015
Sau lipsa lichid racire

#12
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Nu faceti misto de om... E termostatul blocat.

#13
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,596
  • Înscris: 05.12.2005
Poate fi şi dop de gheaţă în partea de jos a radiatorului, unde apare de obicei, la îmbinarea cu furtunul de retur, se simte prin apăsarea furtunului, dacă e tare, are gheaţă în interior.
Mă îndoiesc că un termostat fierbinte mai rămâne blocat.

#14
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015

 Hunor_66, on 17 ianuarie 2017 - 18:21, said:

Nu faceti misto de om... E termostatul blocat.

La termostat blocat AI caldura in masina, circuitul primar functioneaza

D-aia am zis ca pierdut din lichid.
O fi fost un dop de ghiata care a spart ceva

#15
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007

 Tsunnnami, on 17 ianuarie 2017 - 18:28, said:


La termostat blocat AI caldura in masina, circuitul primar functioneaza

D-aia am zis ca pierdut din lichid.
O fi fost un dop de ghiata care a spart ceva
Pai si omul a zis cumva ca nu are caldura?
Citeste cu atentie prima postare cu expunerea problemei.

#16
stone_crash_wolf

stone_crash_wolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.04.2007
Termostatul la masina aia ar trebui sa fie in partea din stanga a motorului, undeva sub alternator. Urmareste tubul de cauciuc.
Nu desface absolut nimic in partea dreapta a chiulasei intrucat acela nu este decat un simplu racord.

#17
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,727
  • Înscris: 22.02.2007
Termostatul la masina aia este la iesirea din chiulasa intre motor si baterie.

#18
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 Tsunnnami, on 17 ianuarie 2017 - 18:03, said:

Sau lipsa lichid racire
La schimbarea apei cu antigel, aerisire defectuoasa a instalatiei, dop de aer pe instalatie, care poate duce la blocarea termostatului.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate