Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

estimare pagube accident

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
yo_suporter

yo_suporter

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 14.01.2010
Salut. Zilele trecute am avut parte de o mare neplacere si anume un accident cu ceva pagube materiale. Soferul autoturismului din spatele meu nu a fost atent la drum si neadaptand viteza la conditiile meteo, a franat prea tarziu, masina (range rover) a patinat pe gheata si a urmat impactul cu masina mea, aceasta fiind proiectata si in autoturismul din fata mea. Fiind trei masini implicate nu am avut cum sa facem amiabila, asa ca am mers la politie. Dupa ce am intocmit toate cele, am primit asigurarea, am sunat la firma respectiva, iar acestia m-au programat peste trei zile la un service auto unde un agent va evalua pagubele. Temerea mea este ca din cele auzite, agentii constatatori nu prea trec in foaie inlocuirea pieselor accidentate, ci numai in cazurile in care chiar nu se mai poate face nimic, ceea ce mie nu prea mi-ar conveni sa imi umple masina cu chit si sa o faca valuri valuri tabla. In cazul meu, aripa fata cu siguranta va fi indreptata ca e lovita usor, bara fata este lovita usor dar are o crapatura si lipsa spalatorul de far...cred ca si ea va fi reparata...farul are suportul de platic rupt si este si el cam crapat...probabil ca il vor lasa asa crapat si ii vor schimba doar suportul...dar la spate se mai poate repara ceva? M-as gandi sa accept si reparatia in regie proprie, dar nu stiu daca imi vor oferi suficienti bani pentru a remedia problema. La prima vedere, voi ce parere aveti...la cat ar ajunge un cost estimativ al reparatiei? Aripa dreapta spate din cate am inteles nu e detasabila iar in cazul inlocuirii cum se face? se taie bucata de masina respectiva si se sudeaza alta? Spatele masinii va mai putea arata dupa reparatie cat de cat la fel ca inainte? Multumesc si astept parerile voastre!

Attached Files


Edited by yo_suporter, 17 January 2017 - 04:32.


#2
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Pai în spate se schimbă haionul si bara si restu banuiesc ca se îndreaptă se da putin chit se vopseste si gata .bucata aia de aripa spate se înlocuiește prin taiere .dar nu este asa de îndoita încit sa nu mai poată fi îndreptată.

#3
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015
O sa fie okay, nu-ti face grija

#4
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Cu 5-6 mii de lei posibil s-o faci in regie proprie cu piese din dezmembrari. Daca iti propun suma aia, ia-o. E mai bine decat sa-ti puna ei piese noi chinezesti. O sa vezi cum arata pe dedesubt un spoiler VW si cum arata o panarama after market.

Edited by mariovrs, 17 January 2017 - 05:50.


#5
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
riscul in regie proprie e sa descoperi ca mai sunt si alte piese afectate... tot in banii aia...

asa, in service, pe banii lor, nu te doare capul...

#6
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Funny shit yo. Ca posesor de golf 5 cam stiu preturile la piese.

stop nou dreapta=150 ron.
Haion dezmembrari fara rugina echipat complet (cu geam si stergator + incuietori)=400 ron
Bara spate fara defecte = 200 ron
Indreptat aripa dreapta spate la tinichigiu si adus la linie=250 ron

Tragem linie avem 1000ron, dupa care vine vopsirea haion + bara spate + aripa dreapta spate si un mic retus vopsit pierdut la aripa dreapta fata+ montajul pieselor iti ia cam 300 ron pe element =1000ron.

Masina o repari cu 2000ron fara probleme, daca mai sunt piese indoite pe sub se rezolva cu niste bani in plus, dar in general nu mai mult de 25% = suma maxima pt reparatie in regie proprie ca masina sa iasa super ok cu piese bune este de 2500 ron. Daca iti ofera mult peste ia banii si fa-o in regie proprie.

Edited by Deenman, 17 January 2017 - 07:43.


#7
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
dar mai e si partea din fata...
si timpul pierdut cu alergatura...

Edited by Nero-d, 17 January 2017 - 08:31.


#8
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
o vopsire la cuptor de calitate face cam 500 de lei elementul in care intra si reparatia elementului respectiv.
Asa la prima vedere cu piese din dezmembrari, vei iesi pana in 3500 de lei toata treaba.

#9
alintarb

alintarb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 04.02.2016
Salutare...dupa cum am patiti si eu, evaluatorul merge la o prima evaluare dupa care cei de la service fac o evaluare a daunelor si un deviz cu piesele care trebuie schimbate. Piesele sunt calculate la valoare de nou nu din dezmembrari sau chituire.

#10
ionut27

ionut27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,962
  • Înscris: 30.11.2008
Ce asigurator te despagubeste? Eu am avut ceva probleme cu Euroins. Daca duci masina in service agreat de ei va fi in mare o carpeala cum mi s-a intamplat mie. In regie proprie ar fi mai indicat sa ti-o repari ca stii ca ceea ce pui tu este ok. In pierdere iesi la ambele variante. Bafta!

#11
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Spate:
-haioon spate se schimba
-bara spate se schimba
-aripa spate se indreapta
-probabil ce mai e indoit pe sub bara ori se indreapta ori se schimba
Fata:
-bara daca e crapata ceri schimbare nu reparare cu fibra sau alte rahaturi.Spune-le ca o sa verifici daca se va schimba sau nu!
-aripa se indreapta
-farul ceri schimbare pentru ca are prinderile rupte.Daca mai e si crapat cu atat mai mult!
-in rest te mai orientezi tu la fata locului!
Mare atentie sa ceri piese de origine!Le spui ca tu nu ai avut turcisme sau chinezisme pe masina inainte sa ti-o loveasca gibonul!O bara de exemplu aftermarket e casanta rau fata de una originala care mai mult se deformeaza!La fel tabla la turcesti sau chinezesti e foarte proasta fiind mai subtire si prost tratata fata de una originala!

#12
yo_suporter

yo_suporter

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 14.01.2010

 alintarb, on 17 ianuarie 2017 - 09:25, said:

Salutare...dupa cum am patiti si eu, evaluatorul merge la o prima evaluare dupa care cei de la service fac o evaluare a daunelor si un deviz cu piesele care trebuie schimbate. Piesele sunt calculate la valoare de nou nu din dezmembrari sau chituire.

Din cate vad, eu am sunat la ei pentru programare si m-au trimis direct in cadrul unui service pentru asta...unde mi-a zis un nume de agent si ca imi va zice el mai multe dupa...

 ionut27, on 17 ianuarie 2017 - 09:32, said:

Ce asigurator te despagubeste? Eu am avut ceva probleme cu Euroins. Daca duci masina in service agreat de ei va fi in mare o carpeala cum mi s-a intamplat mie. In regie proprie ar fi mai indicat sa ti-o repari ca stii ca ceea ce pui tu este ok. In pierdere iesi la ambele variante. Bafta!

City insurance...de asta ma tem si eu...sa nu faca carpeala...dar daca nu mergi la un service agreat de ei...greu gasesti altul care sa o ti-o repare pentru ca le este frica ca nu primesc banii la timp...

#13
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
doar daca ai CASCO te poti risca sa repari la alt service
pentru ca serviceul va trimite un deviz si aia nu-l aproba!

si ramane masina la ei pana achita aia
nu au obligatia sa-ti puna piese noi... ei trebuie doar sa-ti aduca masina in starea in care era inainte de accident!
doar ca cu piese noi se lucreaza mai usor si cu documente justificative...

chestia e in felul urmator... inspectorul de daune face o evaluare... (care nu corespunde cu devizul final de dupa ce au fost demontate piesele)
in urma acestei evaluari, daca tu vrei in regie proprie, ei iti ofera o suma... daca nu te incadrezi, platesti tu diferenta si ii dai in judecata...
e posibil ca reparatia in regie proprie sa fie mai calitativa... e posibil... dar e posibil sa iesi mai scump...
oricum, e bine sa treci cu masina pe la un service sa-ti faca o evaluare a daunelor, s-o poti compara cu evaluarea lor!

Edited by Nero-d, 17 January 2017 - 10:29.


#14
yo_suporter

yo_suporter

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 14.01.2010

 george_eu25, on 17 ianuarie 2017 - 10:07, said:

Spate:
-haioon spate se schimba
-bara spate se schimba
-aripa spate se indreapta
-probabil ce mai e indoit pe sub bara ori se indreapta ori se schimba
Fata:
-bara daca e crapata ceri schimbare nu reparare cu fibra sau alte rahaturi.Spune-le ca o sa verifici daca se va schimba sau nu!
-aripa se indreapta
-farul ceri schimbare pentru ca are prinderile rupte.Daca mai e si crapat cu atat mai mult!
-in rest te mai orientezi tu la fata locului!
Mare atentie sa ceri piese de origine!Le spui ca tu nu ai avut turcisme sau chinezisme pe masina inainte sa ti-o loveasca gibonul!O bara de exemplu aftermarket e casanta rau fata de una originala care mai mult se deformeaza!La fel tabla la turcesti sau chinezesti e foarte proasta fiind mai subtire si prost tratata fata de una originala!

Probabil ca se practica peste tot asta cu chinezarii in locul celor originale...un lucru de care iar imi e frica...mai bine tin o bara crapata da originala...decat vreun turcism care nici nu se aseaza bine...

#15
alintarb

alintarb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 04.02.2016
Pai mergi la service, il cauti pe mecanicul numit de ei si discuti cu el...il intrebi ce piese iti pune...daca vezi ca face figuri ii dai si lui o mica atentie si poate te rezolva...

#16
yo_suporter

yo_suporter

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 14.01.2010

 Nero-d, on 17 ianuarie 2017 - 10:19, said:

doar daca ai CASCO te poti risca sa repari la alt service
pentru ca serviceul va trimite un deviz si aia nu-l aproba!

si ramane masina la ei pana achita aia
nu au obligatia sa-ti puna piese noi... ei trebuie doar sa-ti aduca masina in starea in care era inainte de accident!
doar ca cu piese noi se lucreaza mai usor si cu documente justificative...
Sper sa mearga pe varianta inlocuirii in mare parte pentru a nu imibface improvizatii.

#17
ionut27

ionut27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,962
  • Înscris: 30.11.2008
"Mare atentie sa ceri piese de origine!"

Da, da sunt sigur ca or sa tina cont! Mie nu mi-au inlocuit toba intermediara macar cu una aftermarchet la 100 lei si imi puneau una de origine de 4 ori mai scumpa?

Daca ai casco, mergi pe casco si repara la un service cat mai bun, poate reprezentanta. Ca avantaj, masina o sa-ti fie facuta cum trebuie dar ca dezavantaj, o sa-ti creasca valoarea politei casco pe anul viitor la acceasi societate de asigurari.

 alintarb, on 17 ianuarie 2017 - 10:21, said:

Pai mergi la service, il cauti pe mecanicul numit de ei si discuti cu el...il intrebi ce piese iti pune...daca vezi ca face figuri ii dai si lui o mica atentie si poate te rezolva...
Mecanicul monteaza piesele pe care i le aduce consilierul service, nu are alta putere. Jocul este intre inspectorul de daune si consilierul service care ti-a preluat masina!

#18
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 30.07.2007
Parerea mea este sa ceri banii perntru reparatie in regie proprie, mai ales ca e vorba despre alta societate cu probleme.
Eu sunt patit, m-au lungit intre service si inspectorul de daune de la Carpatica pana am ajuns la FGA....

LE: in ce oras se intampla asta, c-as fi interesat de un meserias

 Deenman, on 17 ianuarie 2017 - 07:40, said:

Indreptat aripa dreapta spate la tinichigiu si adus la linie=250 ron


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate