Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

Marca vs an inmatriculare

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#1
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011
Situatia se pune in urmatorul fel, am un prieten care doreste sa isi cumpere o masina noua. Fiind iubitor de SUV-uri, doreste sa ramana in aceasta categorie.

Nedumerirea este urmatoarea, merita mai mult sa iti iei o masina de marca de 2-3-4 ani vechime, sau o marca mai slaba dar masina mai noua.

Ca exemplu: X1/X3 (sunt preferatele lui), un model din 2013-2014 cu sub 100.000km ajunge cam la 25.000€ plus minus, cu motorizarea de 2.0d 184CP automata.  

Un Ford Kuga, Kia Sportage, Seat Ateca, Renault Kadjar, motor automat cu ceva optiuni ajunge pe la 25-30.000€, dar masina este noua. Problema vine din partea cailor putere in primul rand, deoarece au motoare foarte mici si slabe cu 110-150cp la greutatea unui suv plus automata, nu stiu cat de economica este in cazul asta.

Un Second-Hand din marcile mentionate mai sus 25.000€ plus minus cu motorizarea mai puternica, km cam la fel ca BMW-ul, doar ca anul este mai nou.

Intrebarile mele sunt urmatoarele:

1. Cat de economic este un SUV cu un motor de 1.0 - 110-130CP (la o greutate de 2t pe putin) ?
2. Chiar daca BMW-ul este mai vechi, are mai multe optiuni, iar cutiile automate BMW sunt extraordinare si motorul 2.0d este foarte economic, merita mai mult sa cumperi un BMW Suv mai vechi sau un SH/Noua de la alte marci (mentionate mai sus spre exemplu) dintr-un an mai recent?
3. Ce parere aveti despre X1/X3-urile din 2013-2014 in sus cu 184 CP, 2.0d Automata, ca motorizare si fiabilitate?

Edited by business11, 16 January 2017 - 12:48.


#2
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
nu au niciodata chiar 2tone masinile enumerate de tine. 1500-1600.
evident ca la 110cp nu are performante waw dar nici nu te faci de ras la un condus normal. totul se leaga de stilul de condus, daca iti place sa o mai calci atunci o sa simti lipsa de putere, daca conduci normal iti sunt suficienti. consumul se mentine in limite acceptabile sa stii (motoarele moderne consuma extrem de putin).

eu nu as lua x1, destul de inghesuit la interior, calitatea materialelor sensibil sub x3 sau seria3 (vezi ca exista 320xd break poate fi si asta o solutie).

mai departe tine de alegerea fiecaruia daca opteaza pentru masina noua dar ceva mai slaba in detrimentul uneia sh dar mai buna. sa mearga pe la Ford, Renault, Nissan etc sa vada poate ii este de ajuns calitatea, spatiul, constructia vreuneia din masinile pe care si le permite sa le ia noi. poate ii pica vreuna cu tronc, adica ii place f tare si uita de varianta sh.
evident este un oarecare risc la o masina sh dar la bugetul ala iti permiti o masina oricum cu putini km si in stare f buna. de asemenea cine are 25k sa dea pe masina ma gandesc ca nu isi pune problema ca na, masina sh o sa iti ceara mai repede bani de intretinere...

Edited by bossake, 16 January 2017 - 13:00.


#3
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,769
  • Înscris: 06.09.2004
pai prietenul tau pare destul de hotarat pe BMW, cutia este 'extraordinara', motorul este foare economic....

ala este deja buget de Mazda cx5, nu stiu de ce s-ar mai uita cineva la bmw sh, dar daca i s-a pus pata pe bmw, n-o sa-i schimbam noi parerea    :)

#4
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,907
  • Înscris: 07.11.2006
Si prietenul ala al tau este orb,surd si mut de nu stie sa intrebe singur ce-l doare?
Are nevoie de intermediari si intermedieri?

#5
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,793
  • Înscris: 25.06.2007

View Postbusiness11, on 16 ianuarie 2017 - 12:42, said:

1. Cat de economic este un SUV
Asta-i cam ultima grija a proprietarilor de SUV-uri :)

#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Suv si economic parca nu suna bine... Oricum, cine vrea suv si intreaba de cit costaintretinerea+ consum, e clar: e amarastean.

#7
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011

View Postadisz, on 16 ianuarie 2017 - 13:05, said:

Si prietenul ala al tau este orb,surd si mut de nu stie sa intrebe singur ce-l doare?
Are nevoie de intermediari si intermedieri?

o sa il rog sa invete limba romana cat mai repede posibil si te va contact in particular pentru un small-talk

View Post_R_A_D_U, on 16 ianuarie 2017 - 13:15, said:

Suv si economic parca nu suna bine... Oricum, cine vrea suv si intreaba de cit costaintretinerea+ consum, e clar: e amarastean.

cu un X3 2.0d 184CP, scoti pe autostrada 4-5 litri cu pilot automat la 130km/h spre exemplu. In oras 7-8L ceea ce nu mi se pare deloc mult.

View Postborn2lose, on 16 ianuarie 2017 - 13:02, said:

pai prietenul tau pare destul de hotarat pe BMW, cutia este 'extraordinara', motorul este foare economic....

ala este deja buget de Mazda cx5, nu stiu de ce s-ar mai uita cineva la bmw sh, dar daca i s-a pus pata pe bmw, n-o sa-i schimbam noi parerea Posted Image

eu stiu ca in banii respectivi pot intra mult masini, nu asta este ideea si un ssangyong ar intra in ei. Intrebarea este mai mult tip de comparatie intr-un suv mai nou, unul mai vechi, o marca mai puternica, unele nu prea. Ma refer daca merita, nu sa umbli cu masina numai prin service, dupa 5 ani sa nu mai iei nimic pe ea si astfel de chestii.

#8
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012
@ cu un X3 2.0d 184CP, scoti pe autostrada 4-5 litri cu pilot automat la 130km/h spre exemplu. In oras 7-8L ceea ce nu mi se pare deloc mult.

Cauta problema de 5000 de euro de la BMW la motorul diesel de 2 litrii. Codul e n47, dar problemele s-au mentinut si la noul M47. Ma uitam exact motorul asta, seria 3 xdrive. Dar cu cat citesc mai mult pe forumuri, cu atat mai mult imi vine sa ma las pagubas :D.

#9
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011

View Postparanoiaaaa, on 16 ianuarie 2017 - 13:27, said:

@ cu un X3 2.0d 184CP, scoti pe autostrada 4-5 litri cu pilot automat la 130km/h spre exemplu. In oras 7-8L ceea ce nu mi se pare deloc mult.

Cauta problema de 5000 de euro de la BMW la motorul diesel de 2 litrii. Codul e n47, dar problemele s-au mentinut si la noul M47. Ma uitam exact motorul asta, seria 3 xdrive. Dar cu cat citesc mai mult pe forumuri, cu atat mai mult imi vine sa ma las pagubas Posted Image.

Am citit problema, se pare ca problema este pentru motoarele fabricate pana in 1 Sept 2013, incepand cu 2014 au bagat un program in care daca ti se intampla ceva in 8 ani sau 200.000km ti-o repara pe gratis.

#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Post_R_A_D_U, on 16 ianuarie 2017 - 13:15, said:

Suv si economic parca nu suna bine... Oricum, cine vrea suv si intreaba de cit costaintretinerea+ consum, e clar: e amarastean.

Hai sa nu exageram. Nu toti au milioane de euro cum ai tu si nu vor sa cumpere o masina despre care nu stiu mare lucru. Ti se pare corect sa iei o masina si sa aflii ca modelul respectiv are o problema la majoritatea modelelor la piesa X care costa peste 1000euro ? Si sunt si suv-uri economice.

#11
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View Postbusiness11, on 16 ianuarie 2017 - 13:23, said:

cu un X3 2.0d 184CP, scoti pe autostrada 4-5 litri cu pilot automat la 130km/h spre exemplu. In oras 7-8L ceea ce nu mi se pare deloc mult.

Si marmota....   completa motorina in rezervor in timpul mersului.

#12
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012

View Postbusiness11, on 16 ianuarie 2017 - 13:36, said:


Am citit problema, se pare ca problema este pentru motoarele fabricate pana in 1 Sept 2013, incepand cu 2014 au bagat un program in care daca ti se intampla ceva in 8 ani sau 200.000km ti-o repara pe gratis.

Eu am citit ca trebuie sa pui o parte din bani. Au un buget initial si in functie de cat a ramas din el te subventioneaza sau nu. Cand am vazut sume situate intre 80-110 milioane pentru proprietar mi s-a luat de BMW. Spueni prietenului sa caute o masina cu garantie mare. Kia Sportage. Nu stiu cum, de ce, dar o dau. Iar la telefoanele pe roti actuale, e bine sa o ai.

#13
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005
Off topic: m-am dat cu un X3 dar plasticul de pe bord mi-a dat aceeasi senzatie cu Dusterul. De ce sa dau mai mult pentru acelasi plastic?

#14
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View Postxplozia, on 16 ianuarie 2017 - 13:47, said:

Off topic: m-am dat cu un X3 dar plasticul de pe bord mi-a dat aceeasi senzatie cu Dusterul. De ce sa dau mai mult pentru acelasi plastic?

Si eu m-am dat cu un Duster si mi s-a parut la fel de comfortabila ca un ARO 10.

#15
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011

View Postparanoiaaaa, on 16 ianuarie 2017 - 13:47, said:


Eu am citit ca trebuie sa pui o parte din bani. Au un buget initial si in functie de cat a ramas din el te subventioneaza sau nu. Cand am vazut sume situate intre 80-110 milioane pentru proprietar mi s-a luat de BMW. Spueni prietenului sa caute o masina cu garantie mare. Kia Sportage. Nu stiu cum, de ce, dar o dau. Iar la telefoanele pe roti actuale, e bine sa o ai.

Kia Sportage imi place ca design si Ford Kuga este momentan la oferta, la fel si Renault Kadjar, Seat Ataca. Dar nu sunt sigur cat de fiabile sunt, chiar si cu garantie nu doresc sa stau nu mai prin service-uri cu masina.

#16
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
In principiu , o masina mai putin celebra , dar noua si acoperita de o garantie buna , este de preferat uneia de marca dar cu rulaj destul de mare. Totusi , exista si mici neajunsuri , mai ales la revanzare , acolo unde o marca mai putin consacrata se devalorizeaza foarte mult . Insa exista acoperirea garantiei care compenseaza . Tine de persoana . Parca la SUV , as merge pe masina noua . SUV-ul este mult mai scump de servisat decat un turism cu o singura punte motrice . Dupa suta de mii ...pot sa apara probleme la sistemul 4x4 si sunt foarte costisitoare.

#17
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,028
  • Înscris: 16.07.2008
Am in familie al doilea X3 2.0d. Consumul mediu este de 7.2 L. Primul X3 nu a avut nici o problema, asa ca a fost schimbat cu modelul facelift dupa expirarea leasingului. Nu zic ca e mai bine un SH decat una noua deoarece este binecunoscut faptul ca este o loterie la masinile la mana a doua. Reviziille sunt in jur de 18 milioane daca le faci la Automobile Bavaria si in jur 8 milioane daca le faci la un service independent ( cu piese originale), asta daca nu o iei noua sa fie gratis.

P.S. Cel care a vazut interior de Duster in X3 nu stie pe ce lume traieste. Eu am un ML si bordul din X3 este foarte aproape daca nu chiar peste Mercedes la multe capitole. Ca o paranteza, un interior mai calitativ decat are X3 nu stiu daca gasesti in clasa asta (poate noul Q5).

Edited by mkdan2004, 16 January 2017 - 13:58.


#18
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012

View Postbusiness11, on 16 ianuarie 2017 - 13:54, said:


Kia Sportage imi place ca design si Ford Kuga este momentan la oferta, la fel si Renault Kadjar, Seat Ataca. Dar nu sunt sigur cat de fiabile sunt, chiar si cu garantie nu doresc sa stau nu mai prin service-uri cu masina.


Am mers cu amandoua. Kia dotat bine, camera spate, clima duala, 4x4, motorul de 180 si ceva cai, jante de 17. Prietenul nu s-a plans de ea si are deja 70 de mii de kilometrii in 2 ani. Spatioasa, ok. Fordul Kuga, ca toate Ford-urile mi s-a parut mai inghesuit. Nu stiu pe cine testeaza masinile alea inainte sa le vanda. Era o versiune mai cheala, masina de agent vanzari. Nu e tocmai cea ma obiectiva comparatie, dar cred ca si pe dotari similare as fi mers pe Kia. Garantie e buna acolo, nu platesti din banii tai. La Kia mi-au schimbat si amortizoarele spate in garantie. Acum depinde ce doresti. Sa te afisezi cu masina, sau sa fi ma relaxat din punct de vedere al costurilor.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate