Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Sistem de alarma wireless PNI SafeHouse PG300 comunicator GSM 2G - Pareri, teste, suport

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#19
gabosu80

gabosu80

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.02.2013
Bună ziua. Am achiziționat acest produs și nu știu dacă are sau nu senzor de greutate. Am doua pisici prin casa și as dori sa știu cum pot sa ma folosesc de produs cu ele plimbându-se de colo-colo. Mulțumesc

#20
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
Acest sistem este unul cu utilizare rezidentiala / casnica, si are functii de baza si functii avansate, exact ca in specificatii la un pret foarte bun.
Functia de imunitate la animale este indisponibila la senzorii de miscare ai acestui produs, tocmai deoarece este o exceptie de la utilizarea generala, si implica niste costuri suplimentare.

#21
uzzylik

uzzylik

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.11.2011

View Postciostin, on 01 ianuarie 2018 - 23:44, said:

Buna ziua,

Deci aplicatia comunica prin sms cu sistemul de alarma PG300. In cazul in care aplicatia este instalata pe 3 telefoane, cum primeste feedback de la sistem?
De fiecare data cand apare o schimbare (sistemul este armat sau dezarmat, etc), toate cele 3 telefoane vor primi un sms de la sistemul de alarma pt a se actualiza starea aplicatiei?
Cate secunde dureaza pentru aceasta actualizare?

In caz de alarma, cele 3 telefoane pe care este instalata aplicatia vor primi notificari push? Sau trebuie sa fie incluse in lista numerelor care primesc sms sau apel vocal pt a fi instiintate?

Va multumesc  Posted Image
Colegil Ciostin a punctat foarte bine aspectul instalarii pe mai multe telefoane a aplicatiei si daca aceasta se actualizeaza peste tot.
Te rog sa ne lamuresti suport_PNI.

#22
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013

View Postciostin, on 01 ianuarie 2018 - 23:44, said:

Buna ziua,

Deci aplicatia comunica prin sms cu sistemul de alarma PG300. In cazul in care aplicatia este instalata pe 3 telefoane, cum primeste feedback de la sistem?
De fiecare data cand apare o schimbare (sistemul este armat sau dezarmat, etc), toate cele 3 telefoane vor primi un sms de la sistemul de alarma pt a se actualiza starea aplicatiei?
Cate secunde dureaza pentru aceasta actualizare?

In caz de alarma, cele 3 telefoane pe care este instalata aplicatia vor primi notificari push? Sau trebuie sa fie incluse in lista numerelor care primesc sms sau apel vocal pt a fi instiintate?

Va multumesc  Posted Image

Sistemul poate trimite SMS la 3 numere de telefon. Aceste numere de telefon pot fi configurate din aplicatia de mobil, sau printr-o configurare prin SMS.
Sistemul poate apela numerele de telefon configurate, si apoi trimite si SMS catre numerele de telefon configurate la SMS. Toate acestea se fac pe rand , nu simultan.

Starea sistemului poate fi interogata din aplicatie, si vine prin SMS.

Cred ca exista o confuzie care trebuie lamurita: Notificarile Push vin de la aplicatii care sunt conectate la dispozitive prin date mobile. Comunicarea prin SMS, se rezuma la comunicare prin SMS.

#23
catalin099

catalin099

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 680
  • Înscris: 06.04.2009
Buna ziua, am si eu un sistem pg300 cu 4 senzori si o alarma exterioara s004, nu imi trimite sms si nici apel. L-am configurat cu softul de pe telefon, cartela este Vodafone, incarcata, nu stiu unde este problema .

#24
catalin099

catalin099

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 680
  • Înscris: 06.04.2009
Daca trimit info starus sau verificare numere introduse, primesc mesaj . La pornire alarma nu trimite. Si nu am delay activat.

#25
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,847
  • Înscris: 25.01.2007
Semi on topic: ce naiba inseamna sa ventilezi in senzor de alarma? Ieri s-a testat alarma la incendiu, si a ramas activat senzorul. Nu e pni.

#26
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,847
  • Înscris: 25.01.2007
Am reusit sa desurubez senzorul, am suflat in sitele alea si a luat-o.

#27
catalin099

catalin099

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 680
  • Înscris: 06.04.2009
Atentie la sintaxa numarului de telefon:
- La apelare este de tipul 004074xxxxxxx
- La SMS este de tipul 074xxxxxxx

Multumim Maricel !

#28
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013

View Postslai, on 02 martie 2018 - 09:23, said:

Semi on topic: ce naiba inseamna sa ventilezi in senzor de alarma? Ieri s-a testat alarma la incendiu, si a ramas activat senzorul. Nu e pni.

O posibila cauza ar fi: Fumul ramane in senzor pe o perioada mai lunga de timp probabil, decat in camera, si din acest motiv alarma nu se opreste. De aici sugestia de ventilare. Dati si resetare .

#29
studiomaster95

studiomaster95

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.01.2008
Salut. Eu am aceasta alarma de peste 15 luni. Functioneaza bine.Poti sa  o lasi pe silent, alarma ascunsa -nu la vedere. Senzorii sunt wireless asa ca poti sa o pui oriunde. Pot spune ca sunt multumit de produs.

#30
ionut1986

ionut1986

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.01.2007
Se poate controla doar prin aplicatia disponibila sau necesita obligatoriu o cartela sim instalata ?

#31
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
Sistemul de alarma PNI PG300 are nevoie de o cartela GSM 2G pentru a putea fi controlata de la distanta din aplicatia dedicata. Aplicatia dedicata comunica prin SMS cu sistemul de alarma.

#32
AlinDr

AlinDr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 29.07.2015
Tocmai am cumparat un sistem pg 300, pe cutia caruia scrie ca are aplicatie dedicata denumita "PNI SafeHouse". Caut in playstore si gasesc doar "PNI SafeHouse HS550" si "PNI Casa Inteligenta". Hai sa instalez acum "PNI Casa Inteligenta". Rezolvat. Si acum sa initializez sistemul. Primul pas: sa inserez un cablu ethernet in hub, hub care nu are intrare pentru asa ceva. Deci sa inteleg ca pg 300 nu are aplicatie, cu toate ca asa scrie pe cutie?

#33
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013

View PostAlinDr, on 27 august 2019 - 20:25, said:

Tocmai am cumparat un sistem pg 300, pe cutia caruia scrie ca are aplicatie dedicata denumita "PNI SafeHouse". Caut in playstore si gasesc doar "PNI SafeHouse HS550" si "PNI Casa Inteligenta". Hai sa instalez acum "PNI Casa Inteligenta". Rezolvat. Si acum sa initializez sistemul. Primul pas: sa inserez un cablu ethernet in hub, hub care nu are intrare pentru asa ceva. Deci sa inteleg ca pg 300 nu are aplicatie, cu toate ca asa scrie pe cutie?
Putin mai sus am lasat un coment "Sistemul de alarma PNI PG300 are nevoie de o cartela GSM 2G pentru a putea fi controlata de la distanta din aplicatia dedicata. Aplicatia dedicata comunica prin SMS cu sistemul de alarma."

#34
AlinDr

AlinDr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 29.07.2015
Nu cred ca ati inteles. Nelamurirea era legata de aplicatie daca exista sau nu in playstore/google play. Raspunsul cred ca e negativ, pentru ca am gasit pana la urma aplicatia doar pe site-ul mo.ro, in sectiunea download. Si vad ca e ceva din ianuarie 2017: pnisafehouse0110-11.01.2017.apk
Deci referinta directa catre un apk, nu catre playstore.

Apoi, legat de cartela, am cumparat o cartele Orange, am dezactivat PIN si casuta vocala. Am introdus-o in lacasul dedicat si apoi am pornit hub-ul.
Am salvat nr de telefon si denumirea aferente hostului (nr de tel de forma 07... ). Apoi mi-am salvat nr de tel personal pt a primi SMS, dupa care am incercat sa armez alarma din aplicatie, dar nu se intampla nimic ( alarma nu clipea diferit, deci cred ca nu primea comanda).
Apoi, probleme la inregistrarea telecomenzilor si a sezorilor:
a) telecomenzile cred ca nu aveau baterie sau sunt defecte, pentru ca dupa ce apas SET, apas un buton de pe telecomanda si nimic. La fel si cu a doua.
b) senzorul de miscare. Apas de 2 ori set, se mentioneaza ca am intrat in zona de adaugare senzori: "detector coding". Misc mana in fata senzorului, senzorul palpaie, deci merge, dar alarma mentioneza ceva de genul "repeat coding". Repet procedura, dar degeaba si cat timp eu tot incercam, alarma a iesit din modulul de configurare.

De asemenea, parca in diverse forumuri ati mentionat ca este un numar de contact unde se poate suna pentru diverse probleme, dar nu este nicaieri in pachet. In pachet am doar manualul si declaratie de conformitate, adica ce gasim deja si pe site.

1) Aveti un numar de contact pentru astfel de probleme? Pentru ca am multe intrebari si observatii si sincer ma cam doare mana sa le scriu pe toate;
2) Aplicatia este valabila doar prin acel apk? Mai exista in playstore/google play?
3) Am procedat corect la parte de telecomenzi / senzor?

Inca un lucru. Aplicatia fiind foarte veche, atunci cand afiseaza mesajele de confirmare "Are you sure?" , partea de "Yes" nu mai incape in ecran, asa cum se poate vedea in atasament. Ciudat, pentru ca nu am cel mai nou sistem de operare (am Android 7).

Ma gandesc sa returnez produsul in zilele urmatoare, avand atatea probleme si abia l-am cumparat Posted Image
Sau poate ma lamuriti unde am gresit (daca am gresit undeva).

Attached Files



#35
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
AlinDr:
- Aplicatiile dedicate pentru acest produs sunt  PNI SafeHouse si iAlarm ( este varianta de actualitate disponibila in store). Prima este disponibila doar pe pagina produsului in sectiunea downloads.
- Acest produs functioneaza doar cu cartele ce suporta tehnologia 2G, modem GSM cu care sunt echipate sisteme de alarma, si telefoane mobile de generatie anterioara. Este posibil ca furnizorii de servicii mobilesa nu mai detina in portofoliu acest tip de cartele ( ei va pot lamuri mult mai bine cu privire la acest aspect).
- Va putem ajuta cu o cartela Blank compatibila cu terminale 2G. Trebuie sa mergeti cu ea la Orange sa mute numarul de telefon detinut pe aceasta.

La inregistrare telecomenzi si senzori.
- Verificarea bateriei e simpla: daca se aprinde ledul de pe telecomanda, inseamna ca are baterie, daca nu , inseamna ca nu are.
- Inregistrarea este simpla si este scrisa in manual: Apasati butonul SET pana ajungeti la mesajul vocal de inrolare telecomenzi.
- Cand inrolati un senzor sau o telecomanda, toti ceilalti senzori trebuie sa fie opriti. Altfel procedura poate fi intrerupta, sau se inroleaza senzori gresit in locatii de telecomanda, si de aici apar probleme.
- Mesajul "Repeat coding" inseamna ca senzorul a fost deja inregistrat, adica se repeta, si nu mai poate fi inregistrat inca o data.

Aveti atat pe pagina noastra www.pni.ro , cat si in cutie pe certificatul de garantie o multitudine de variante de contact: Telefonic, e-mail, contact form. Si nu in ultimul rand aici pe Softpedia raspundem la toate mesajele private primite.
Despre aplicatie v-am raspuns mai sus. Utilizati aplicatia de actualitate iAlarm disponibila in store si market.

Manualul este unul tehnic pentru un sistem de alarma, si trebuie citit cu atentie, si pde ce nu de mai multe ori, pentru a va familiariza cu termenii, procedurile, si  modul de operare.
O sa vedeti ca dupa recitirea manualului, si cateva proceduri repetate, lucrurile incep sa se lege, si sa fie mult mai clare.

#36
AlinDr

AlinDr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 29.07.2015
Buna dimineata,

Multumesc pentru raspunsuri. In legatura cu variantele de contact, asa cum am mai mentionat, nu se regasesc pe produs (am doar variantele din sectiunea download, printate frumos si puse in cutie). Dar avem varianta de pe site, ceea ce e suficient. Si daca se poate, va rog sa imi mentionati in ce zile / intervale orare pot fi numerele de telefon apelate.
Legat de ultima remarca, cum ca "Manualul este unul tehnic ...si trebuie citit cu atentie...O sa vedeti ca dupa recitirea manualului, si cateva proceduri repetate, lucrurile incep sa se lege, si sa fie mult mai clare.": De fapt manualul este unul sumar
si chiar imi este suficient sa-l citesc o singura data. Nu stiu ce anume v-a dat impresia ca nu am inteles anumite aspecte si ca as avea nevoie sa-l citesc din nou :)) Pot sa-l citesc de 10 ori si tot nu voi gasi informatii precum:
- cele legate de aplicatie (in manual sa existe un link catre mo.ro pentru "PNI SafeHouse" si sa se mentioneze pana la ce versiune de Android functioneaza + mentiunea legate de iAlarm),
- instructiuni legate de "repeat coding" care se traduce "repeta codarea" si in niciun caz nu inseamna ca respectiva codare exista deja. Ar fi trebuit ca mesajul sa fie "repeated coding", adica o codare care se repeta.
In lipsa unor mesaje clare, chiar cred ca aceste instructiuni trebuie sa existe in manual, chiar si cu riscul de a fi redundante pentru ca astfel vor exista confuzii si vi se vor cere mereu lamuriri, ce pot fi evitate printr-un manual complet.
Subiecte ce au ramas nelamurite:
1) iAlarm
L-am gasit in Playstore. Cand adaug hostul, am un camp denumit "Host model" cu urmatoarele valori: 50a, 10a, 10c, 30a, 30c si o2. Deci avem iarasi o nelamurire, din moment ce eu am PG 300. Ce sa aleg?
2) Inregistrare telecomenzi si senzori
a) In cazul meu, se aprinde ledul telecomenzilor (o lumina slabuta, de se observa destul de greu, dar este acolo), asa cum am mai mentionat. Cu toate acestea, unitatea nu le detecteaza (am urmat procedura - apasat SET pe unitate, intra in modulul de inregistrare telecomenzi apoi apas pe orice buton de pe telecomanda).
b) "Inregistrarea este simpla si este scrisa in manual: Apasati butonul SET pana ajungeti la mesajul vocal de inrolare telecomenzi." -- asa cum am mentionat, am apasat SET o singura data.
c) "Cand inrolati un senzor sau o telecomanda, toti ceilalti senzori trebuie sa fie opriti" -- au fost opriti toti.
d) Mesajul "Repeat coding" a fost emis inca de prima data cand am incercat sa inregistrez senzorul. Poate acest produs a fost returnat de un alt utilizator si nu a fost resetat la setarile din fabrica. Voi incerca sa sterg totusi detectorii din toate zonele, sa vad ce rezultat obtin.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate