Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Caut o masina de clasa medie pana in 9000 euro ( VW Passat VS Opel Insignia )
Last Updated: Apr 07 2017 19:37, Started by
clickuserx
, Jan 11 2017 18:44
·
0
#38
Posted 13 January 2017 - 09:01
#39
Posted 01 February 2017 - 22:10
Passat in 5 trepte înseamnã Passat de 105-110 CP. Nu e cam puțin?
tfmercedez, on 12 ianuarie 2017 - 15:30, said:
Golful benzinar, din cand in cand e pom de craciun cu martorii prin bord, manca ulei, dar se rezolva si alea. La Opel, singurele probleme care s-au repetat, au fost cu alternatorul, in rest uzura aferenta unei masini de 14 ani. Amãrâtul ãla de Opel nici martori în bord n-avea, așa-i? � |
#40
Posted 01 February 2017 - 23:08
#41
Posted 01 February 2017 - 23:44
#42
Posted 14 March 2017 - 01:15
clickuserx, on 11 ianuarie 2017 - 18:44, said:
Volkswagen Passat 2009 103 999 km Diesel Berlina 8500 euro vs Opel Insignia 2010 122 400 km Diesel Berlina 8500 euro Masinile de 7-8 ani de care vorbesti tu nu au cum sa aiba sub 250 k. Si vorbesc dupa ce am verificat la reprezentante 14 buc Passat/Golf/Insignia. toate intre 2.5-4 ani vechime, cu minim 150 k la bord. Majoritatea de fapt peste 250 k. Astia prin vest fac 40-50 k/an. Asadar obligatoriu verificare reprezentanta, daca nu vrei sa iei o cazatura cu triplu km si reparata dupa multiple loviri. Atentie ca si cartile de service sunt false 90%. |
#43
Posted 14 March 2017 - 09:18
Treaba e discutabila. E normal ca masinile cu rulaj anual mare sa fie puse la vanzare mai repede decat cele cu rulaj mic. De aia toate masinile tinere scoase la vanzare au rulaj mare. Nu vinde nimeni masina de 2 ani cu 40k km si aproape jumatate de pret. Cu toate astea si masinile cu rulaj anual mic vor fi scoase la vanzare dar asta dupa mai mult timp.
Faptul ca la masinile de cativa ani scoase la vanzare gasesti rulaje de 40-50k km pe an nu inseamna ca asta e un rulaj normal in vest ci ca daca faci un astfel de rulaj schimbi masina mai des (leasing probabil) deci e normal sa apara la vanzare mai repede o astfel de masina. Vei gasi mai repede rulaj anual mic la o masina mai veche scoasa la vanzare pt prima data decat la una mai noua la prima vanzare sh. Sa nu o mai lungesc, starea masinilor scoase la vanzare nu este reprezentativa pt starea parcului auto a unei tari (vechim medie, rulaj etc), mai ales cand vorbim de o tara in care se cumpara masini noi si se exporta sh. |
#44
Posted 14 March 2017 - 11:38
csi1, on 11 ianuarie 2017 - 20:59, said:
Recunosc! Schimb becurile in fiecare an la Opel, dar si eu pun d'alea cu 7 lei din supermarket.. un philips costa de la 40 de lei in sus, dar nu cred ca rezista 5 ani sa zic ca am facut o afacere. Becul mi-l schimb singur in 2-3 minute.
|
#45
Posted 14 March 2017 - 13:10
tfmercedez, on 14 martie 2017 - 11:38, said:
Recunosc! Schimb becurile in fiecare an la Opel, dar si eu pun d'alea cu 7 lei din supermarket.. un philips costa de la 40 de lei in sus, dar nu cred ca rezista 5 ani sa zic ca am facut o afacere. Becul mi-l schimb singur in 2-3 minute. Mi-am luat apoi dintr-un magazin auto niste becuri Philips. Am dat cam 20 de lei pe bucata si erau bulk. Mi le-a pus tanti intr-o punga. Astea inca functioneaza si mai mult de atat, vad cu ele noaptea. Edited by sfantu.dracu, 14 March 2017 - 13:11. |
#47
Posted 15 March 2017 - 10:42
tfmercedez, on 15 martie 2017 - 10:29, said:
Pai la Renault nu stiu ce model, isi bateau joc la top gear, ca dureaza 4-6 ore schimbarea unui bec. Trebuia demontata bara din fata ca sa aibe acces la far.. Nu despre cat dureaza si cat de usor/greu se schimba un bec la nu stiu ce tinichea. |
#48
Posted 15 March 2017 - 14:59
sfantu.dracu, on 15 martie 2017 - 10:42, said:
Eu iti spuneam despre fiabilitatea (in cazul meu) a becurilor Philips, pe care nu le-am schimbat de 6+ ani. Nu despre cat dureaza si cat de usor/greu se schimba un bec la nu stiu ce tinichea. |
#49
Posted 15 March 2017 - 17:46
tfmercedez, on 15 martie 2017 - 10:29, said:
Pai la Renault nu stiu ce model, isi bateau joc la top gear, ca dureaza 4-6 ore schimbarea unui bec. Trebuia demontata bara din fata ca sa aibe acces la far.. La Megane. Imi blestemam zilele la masina neveste-mii, mai bine o duceam in service pentru becuri. Cica era posibil si daca aveai mana de copil si veleitati de ginecolog, dar eu n-am nici de una, nici de alta... |
#51
Posted 16 March 2017 - 09:08
Pai .. cred ca passatu' are cutie manuala cu 6 viteze, posibil sa fie cu 5. (Ala de 1.6)
1.6- are cam 105 cp- se misca masina , cat sa isi faca treaba, la un consum decent. Cel de 2.0 are ceva mai multa putere , taxe mai mari si cativa cp in plus, probabil 140 sau 170si bine inteles un consum specific mai mare.. adica va consuma mai mult mereu, cu exceptia unor situatii. |
|
#53
Posted 16 March 2017 - 11:39
Statistic vorbind, motorul de 2.0 este mai bun, mai fiabil. 1.6 este facut de Continental, 2.0 de Bosch. Eu nu m-as uita la 1,6
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users