Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Contract perioada determinata, indemnizație ccc

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Christina045

Christina045

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.01.2017
Bună tuturor! Sunt gravida în 18 săptămâni iar luna viitoare îmi expira contractul de munca, a fost pe perioada determinata de 1 an. Momentan sunt în concediu medical dar nu știu ce sa fac  după..sa merg la șomaj sau sa astept o luna acasă pana intru în prenatal? La șomaj mi-ar afecta indemnizația creștere copil. .aștept și părerile voastre..Mulțumesc!

#2
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Dacă ai un an neîntrerupt nu intra in șomaj. Așteaptă până intri în concediu medical de risc.

#3
Christina045

Christina045

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.01.2017
Problema e ca medicina muncii mi-au făcut un raport de evaluare pentru risc maternal si nu recomanda acest concediu, deși le-am trimis o scrisoare medicala cu recomandarea medicului ginecolog. Probabil nu vor sa se complice sa îmi facă dosarul de risc pentru ca mai am puțin pana la expirarea contractului de munca...

#4
ei8ht

ei8ht

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,056
  • Înscris: 05.12.2016
toate sunt gandite si aranjate pentru a avea o natalitate cat mai mica in romania.
de ce, nu stiu.

#5
ascee_ro

ascee_ro

    Member