KIA Stinger
Last Updated: Dec 20 2018 10:26, Started by
devlin2427
, Jan 09 2017 15:05
·
0
#37
Posted 16 January 2017 - 09:37
Sunt exprimari care sunt corecte in limbajul colocvial, cum e un forum generalist pe internet.
Back on topic: Mai multe motoare, diesel in special, in plus se va vinde in Europa |
#38
Posted 18 January 2017 - 17:04
Azi a fost prezentata oficial la Milano versiunea europeana a modelului Kia Stinger.
Vor fi 3 motorizari: - Diesel 2.2 l - 202 CP / 441 Nm - Benzina 2.0 turbo - 258 CP / 353 Nm - Benzina 3.3 l V6 twin-turbo - 370 CP / 510 Nm |
#39
Posted 18 January 2017 - 18:07
Din pacate, performantele pentru diesel sunt chiar slabe pentru un model ce se doreste sportiv. Asta a fost mereu meteahna coreenelor, nu sunt la zi cu partea tehnica.
|
#40
Posted 18 January 2017 - 20:57
Performante slabe? 202cp? ))
Mercedes pune un diesel de 177cp pe CLS. Pe CLA e chiar unul de 136cp. Gama de motoare e mai mult decât ok. Edited by Coldone, 18 January 2017 - 21:07. |
#41
Posted 19 January 2017 - 09:16
edi10000, on 18 ianuarie 2017 - 18:07, said:
Din pacate, performantele pentru diesel sunt chiar slabe pentru un model ce se doreste sportiv. Asta a fost mereu meteahna coreenelor, nu sunt la zi cu partea tehnica. Ce om interesat de o masina cu caracter sportiv se uita la diesel cand ai un V6 pe benzina? Probabil acelasi om care cumpara un 316d de 116CP pentru "placerea de a conduce". |
#44
Posted 19 January 2017 - 13:05
Pai haide sa vedem: 202 CP, 2200 cc, acceleratie de la 0-100 km/h in 8,5 s.
Concurenta: Vw Passat: 190 CP, 1968 cc, acceleratie de la 0-100 km/h in 7,7 s. Skoda Superb, 190 CP, 1968 cc, acceleratie de la 0-100 km/h in 7.8 s Ford Mondeo 180 CP, 2000 cc, acceleratie de la 0-100 km/h in 8.5 s Mazda 6, 175 CP, 2200 cc, acceleratie de la 0-100 km/h in 8.4 s Ca sa nu mai amintesc de cuplu, care se obtine intre 1750-2850 rot/min. Penibil, e un motor gatuit puternic pe caroseria aia. Legat de sportivitate, cititi si voi comunicatul Kia, se specifica clar ca in Europa se asteapta ca grosul vanzarilor sa fie asigurat de diesel. Edited by edi10000, 19 January 2017 - 13:08. |
#46
Posted 19 January 2017 - 13:33
@Edi10000, din datele scrise acolo de tine, performantele sunt comparabile.
Cuplul maxim la Passat e pana la 3000rpm,dar e de 400nm. La Kia e 441 pana la 2850. La fel, diferențele sunt minime. Deci de unde și pana unde motorul e prost, gatuit etc. Sa nu mai amintim ca grosul vânzărilor e pentru motorul 2.0 de 150 cp, nu pentru cel de 190. Mașina va fi un competitor pt mașini gen VW CC, prețul se zvonește a fi le la 30-35000. Ce ai fi vrut sa pună? Motorul de pe BMW m550d?? Cat despre capacitatea cilindrica, da, ideal ar fi fost sa o păstreze pana în 2000. Însă în multe tari impozitul se plătește la CP, nu la cmc. Iar dieselurile sunt gândite pentru cei ce merg peste 30-50000 anual, ca la noi toată lumea vrea motorina pt 8-10000km/an e cu totul altceva... Edited by Coldone, 19 January 2017 - 13:36. |
|
#47
Posted 19 January 2017 - 14:52
edi10000, on 19 ianuarie 2017 - 13:05, said:
Pai haide sa vedem: 202 CP, 2200 cc, acceleratie de la 0-100 km/h in 8,5 s. Concurenta: Vw Passat: 190 CP, 1968 cc, acceleratie de la 0-100 km/h in 7,7 s. Skoda Superb, 190 CP, 1968 cc, acceleratie de la 0-100 km/h in 7.8 s Ford Mondeo 180 CP, 2000 cc, acceleratie de la 0-100 km/h in 8.5 s Mazda 6, 175 CP, 2200 cc, acceleratie de la 0-100 km/h in 8.4 s Ca sa nu mai amintesc de cuplu, care se obtine intre 1750-2850 rot/min. Penibil, e un motor gatuit puternic pe caroseria aia. Legat de sportivitate, cititi si voi comunicatul Kia, se specifica clar ca in Europa se asteapta ca grosul vanzarilor sa fie asigurat de diesel. S-ar parea ca nu ai inteles mesajul, masina se va bate cu segmentul mediu premium nu cu cel non-premium. Iar in segmentul asta masinile cele mai ieftine au 116CP la 33.000 de euro. Daca KIA ofera 200 CP la aceeasi bani ce-ar mai fi de comentat? |
#48
Posted 19 January 2017 - 15:14
@Coldone- corect, performantele sunt apropiate, problema e ca cei de la Kia (si vad ca si altii pe aici) considera modelul ca fiind sportiv, ori din datele tehnice NU este asa.
@devlin- Kia este o marca de volum, nu are nici o sansa in fata marcilor premium. Macar sora Hyundai si-a creat o marca care sa concureze in segmentul premium, Kia mai are de asteptat. PS Imi place modelul, design-ul este modern iar V6-ele este motorul ideal pentru un sleeper. |
#49
Posted 19 January 2017 - 17:02
Nu contează ce crezi tu ci contează ce vor ei. Dacă are șanse sau nu e alta discuție complet speculativa în momentul de față.
|
#51
Posted 19 January 2017 - 20:58
@devlin- esti inginer, asa-i? Numai astia spun ineptiile alea ca nu conteaza ce vrea cumparatorul ci ceea ce ii ofera producatorul.
|
|
#52
Posted 19 January 2017 - 22:39
edi10000, on 19 ianuarie 2017 - 15:14, said:
@Coldone- corect, performantele sunt apropiate, problema e ca cei de la Kia (si vad ca si altii pe aici) considera modelul ca fiind sportiv, ori din datele tehnice NU este asa. E o mașină de 30-35000 euro. Asta e preț de VW CC. Un Mercedes CLA cu motor de 136cp e mai scump. Iar astea sunt tot modele oarecum sport. Edited by Coldone, 19 January 2017 - 22:40. |
#53
Posted 20 January 2017 - 13:54
Kroghy, on 19 ianuarie 2017 - 17:13, said:
Ce treaba are Kia cu premium? In primul rand are nevoie de un brand, un nume, o marca. In segmentul premium nu se intra cu ciubotele pline de noroi ca esti dat afara cu suturi in fund. Si tu si edi10000 sunteti nepoti de-a lu' Nostradamus. Daca coreeni vor sa-si pozitioneze masina in zona premium cine sunteti voi ca sa le spuneti ca n-au nicio sansa? Spre deosebire de francezi care au dat chix de mai multe ori modelul de fata pare sa fie ceva mai bine pus in practica. N-am idee cum va fi primit de europeni dar in SUA si Coreea e foarte posibil sa stea destul de bine. |
#54
Posted 20 January 2017 - 17:03
LOL! Ce obiectiv esti!
Ok, francezii zici ca au dat chix, desi Renault, Citroen (mai putin peugeot) au muulta istorie auto in spate, plus masini de renume. Unde mai punem ca Renault are si 12 titluri F1, ceva ce Kia/Hyundai nu pot concepe vreodata, iar Citroen e tatic prin WTCC si Rally. Deci ce renume au japonezii in materie auto? Ce prestanta, ce prestigiu? Nimic, zero, doar cifre de fiabilitate si de volume de vanzari convenabile. Altfel, da, masina arata okish, pe hartie are motoare misto, tractiune spate dar si integrala si cam atat. Design-ul nu e wow, nu e spectaculos, cutia de viteze o au in varianta oarecum clasica, nu dublu-ambreiaj. Iar de preturi nu se stie nimic. Optima o vand prost, de ex, in EU, tocmai ca e foarte scumpa. Ori daca si p-asta o vor vinde la diferente mici fata de competitorii mari din clasa, atunci nu putem discuta despre un auto rasunator. Edited by adymateo, 20 January 2017 - 17:03. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users